Jump to content

Un urs Cabrio


joky

Recommended Posts

Da, sub bancheta, pe partea pasagerului. Nu stiu cum e cu accesul in cazul cabrio. E pompa cu tot cu o sonda. Daca te apuci sa umbi tu, ai grija cum faci legaturile pe acolo, e totusi benzina aproape si orice scanteie poate face belele.

La pompa de benzina s-a umblat de catre mecanici am vazut bancheta scoasa si erau conectati la motor cu un ceas care a zis ca masoara presiunea benzinei. Nu mi-au zis de nici o problema pe aceea zona.

 

senzorul ar trebui sa fie in zona termostatului.. din pacate nu cunosc configuratia acestui tip de motor... la mine pot spune ca e cu o mufa albastra si este fix in housingul termostatului.... si acolo am doua mufe.. una masoara temperatura apei.. si cealalta daca mai este apa sau nu in sistem...

Mersi am sa caut

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Mersi de up, dar am ajuns la un alt mecanic/electrician care cica a avut urs. Mi-a zis ca debitmetrul e defect, cica a schimbat el ceva piese electronice prin el a pus de la ceva telefon mobil dar nu sunt tocmai aceeasi configuratie, si mi-a dat turatia la relanti mai sus undeva spre 1000, acum nu am mai observat sa moara motorul. Acum caut un debitmetru bun macar de proba si daca aia e piesa care imi face probleme am sa il cumpar, second desigur ca nou e 2000lei. Deci cine are un debitmetru bun pt un urs cu motor de 1,8 il vreau, motorul este m40b18.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Nu am scris nimic de cabrio de ceva vreme, am schimbat debitmetrul cu unul second, aceeasi problema pornire greoaie si daca accelerez brusc moare motorul, plus cu acest debitmetru nu mai sta in relanti, chiar si cand incetinesc pt o curba sa zicem ce trebuie luata cu 20km/h moare motorul. Am luat si un regulator de relanti dar inca nu l-am montat. Si cel mai mare lucru am inmatriculat masinuta. In ianuarie intra la vopsit integral, si sper sa rzolv si problemele motorului, pacat ca nu dau de niste mecanici care sa stie ce fac.
Link to comment
Share on other sites

cu motorul mai nimic, am schimbat debitmetrul si acealeasi simptome, plus acum nu mai sta in relanti, am luat si un regulator de relanti dar inca nu l-am montat, dupa sarbatori o duc la vopsit, si cu motoru chiar nu stiu ce sa fac, ce senzori sa schimb, nu gasesc un mecanic calumea pe aici. M-am gandit sa iau alt motor dar si ala vine fara senzori pe el banuiesc, la mine clar e ceva senzor sau ceva minor, motorul merge ok nu bate nu tacane, trage, am mers cu ea si cu 140km/h
Link to comment
Share on other sites

cu motorul mai nimic, am schimbat debitmetrul si acealeasi simptome, plus acum nu mai sta in relanti, am luat si un regulator de relanti dar inca nu l-am montat, dupa sarbatori o duc la vopsit, si cu motoru chiar nu stiu ce sa fac, ce senzori sa schimb, nu gasesc un mecanic calumea pe aici. M-am gandit sa iau alt motor dar si ala vine fara senzori pe el banuiesc, la mine clar e ceva senzor sau ceva minor, motorul merge ok nu bate nu tacane, trage, am mers cu ea si cu 140km/h

 

Vezi daca nu ai vreun furtun, pe traseul debitmetrului, fisurat. Pe undeva trage aer fals.

 

Am avut un E36 cu acelasi motor, furtunul crapat si varia turatia la ralanti, 3-400rpm.

Link to comment
Share on other sites

Asa am patit eu cu furtunul de benzina de sub galeria de admisie ... nu se vedea nicaieri dar mirosea a benzina, pana cand intr-o zi frumoasa am desfacut tot ce era ca sa gasesc pierderea, un colier slabit ... acum merge perfect si nu mai miroase a benzina.

La fostul urs m-am chinuit fff.mult sa vad de ce nu tine relantiul ... iar cu o saptamana inainte sa o vand am descoperit, firul de plus de la bobina se mai tinea in cateva fire, l-am schimbat si masina mergea ceas, imi venea sa nu o mai vand, dar promisiunea e promisiune. Atunci si mie imi venea sa-i dau foc, schimbasem bujii, debitmetre, fise ...

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Probabil lipsa de interes a mecanicilor.

Exact asta este, mai ales la mine in oras, unde e raiul masinilor aduse de afara, toti mecanici repara rapid ca e de vanzare, nu au timp sa isi bata capul cu micile probleme.

 

Vezi daca nu ai vreun furtun, pe traseul debitmetrului, fisurat. Pe undeva trage aer fals.Am avut un E36 cu acelasi motor, furtunul crapat si varia turatia la ralanti, 3-400rpm.

Furtunul ala gros de la debitmetru l-am schimbat cu unul nou, altele sincer nu am schimbat, dar acum ma gandesc ca mecanicii aia pe la care am fost chiar nu au verificat...99% ca nu deci o sa ma uit eu.

 

Asa am patit eu cu furtunul de benzina de sub galeria de admisie ... nu se vedea nicaieri dar mirosea a benzina, pana cand intr-o zi frumoasa am desfacut tot ce era ca sa gasesc pierderea, un colier slabit ... acum merge perfect si nu mai miroase a benzina.La fostul urs m-am chinuit fff.mult sa vad de ce nu tine relantiul ... iar cu o saptamana inainte sa o vand am descoperit, firul de plus de la bobina se mai tinea in cateva fire, l-am schimbat si masina mergea ceas, imi venea sa nu o mai vand, dar promisiunea e promisiune. Atunci si mie imi venea sa-i dau foc, schimbasem bujii, debitmetre, fise ...

La mine nu miroase a benzina, bobina este noua, firele par ok...am sa mai investighez.

Link to comment
Share on other sites

 

Furtunul ala gros de la debitmetru l-am schimbat cu unul nou, altele sincer nu am schimbat, dar acum ma gandesc ca mecanicii aia pe la care am fost chiar nu au verificat...99% ca nu deci o sa ma uit eu.

 

Eu am avut probleme cu unul dintre furtunele alea mai mici ca diametru, insa apropiate ca pozitie, de cel gros de care zici.

Mai investigheaza pe lumina, pornesti motorul si te apuci de pipait pe acolo. Verifica si mufele, sa nu fie oxidate si sa nu dea semnal ca lumea pe fire.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

bijuterie iese

Sa speram

 

 

unde ai vopsit-o? a iesit foarte bine, sau cel putin din poze asa pare

La mine in oras la un vopsitor/tinichigiu, am mai vopsit la el si "Padurarul" foarte multumit, si in poze si in realitate arata bine

 

 

Puterea ursului ... ai mers pe culoarea originala?

Da, culoarea originala Calypsorot Metallic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.