Jump to content

Un urs Cabrio


joky

Recommended Posts

Vezi daca iti face presiune prea mare in vas.

Pai azi dupa ce mi-am dat seama ca urca temperatura, am oprit si in vas apa era pana sus ceea ce nu mi s-a parut normal, am desfacut surubul ala mic de la radiator pt aerisire si a iesit antigel cu presiune chiar m-a stropit pe mana dar nu era clocotit era doar fierbinte, adica nu m-a ars, eu zic ca face presiune.

La problema cu pornirea grea la cald si faptul ca da sa moara motorul la pornirea de pe loc daca il accelerez brusc se poate sa fie si de la distributie?, cureaua am schimbat-o de vreo 2 luni, tot asa a facut si inainte de schimbarea distributiei. Exemplu azi am mers sa o spal, am mers ok circa 5km am ajuns la spalatorie si dupa ce am spalat-o nu a vrut sa mai porneasca, am reusit dupa ceva timp si am accelerat-o pana pe 4000ture a dat 2 rateuri de fiecare data si a scos jet de fum negru, totul pe loc in relantiu cum se zice.

Edited by joky
Link to comment
Share on other sites

Da in prima faza acum 6 saptamani mi s-a rupt cotul de la radiator in mers aveam 50km/h maxim si nu am observat decat dupa vreo 300m ca a urcat apa pana la limita cu rosu, am oprit si am dus-o la service, acolo s-a schimbat radiatorul cu unul nou si toti tachetii plus garnitura de la capacul culbutor, dupa ce am luat-o de la service am vazut ca pierd antigel au uitat sa stranga un colier sub radiator, dupa ce au schimbat colierul am venit cu masina pe platforma circa 30km cu motorul pornit sa vad daca mai pierde antigel, totul a fost ok nici temperatura nu a trecut de mijloc, azi doar cand am vrut sa ma dau cu masina au aparut problemele astea cu temperatura crescuta. Edited by joky
Link to comment
Share on other sites

vezi si termostatul,e destul de ieftin.daca radiatorul e nou verifica si vascocuplajul,problema apare indiferent de stilul de mers sau doar daca mergi in trafic aglomerat(bara la bara),daca apare in aglomeratie- dupa ce prinzi liber si mergi constant temperatura apei revine la normal?
Link to comment
Share on other sites

vezi si termostatul,e destul de ieftin.daca radiatorul e nou verifica si vascocuplajul,problema apare indiferent de stilul de mers sau doar daca mergi in trafic aglomerat(bara la bara),daca apare in aglomeratie- dupa ce prinzi liber si mergi constant temperatura apei revine la normal?

Problema apare in trafic mers bara la bara, dar dupa ce prind liber si merg constant apa scade la normal, oricum trece doar putin de mijloc. Ceva ca si in poza de mai jos.

Link to comment
Share on other sites

Fa-i test compresie,daca e totul ok ia un termosat si un vascocuplaj nou,teroretic daca ai radiator nou/vasc nou/termostat nou nu ar trebui sa ai probleme.La ce spui tu pare a fi simptom de vascocuplaj.La 2.3 am patit ceva asemanator si dupa ce am schimbat vasc si termostat am descoperit ca de fapt de vina era radiatorul care era infundat,l-am incalzit de cateva ori pana pe rosu si au plecat cuzinetii so cand vezi ca sare apa catre rosu nu merge prea mult asa.
Link to comment
Share on other sites

 

Prima poza, asa sta in timpul mersului cu trafic aglomerat, si dupa ce am liber la drum se duce la mijloc.

 

A doua poza dupa ce opresc motorul si pun doar contactul, daca pornesc motorul mai scade.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Si din nou pe trailer. Am dus masina acasa de la atelier. Problema cu motorul persista, cea cu apa este ok au probat mecanicii si au zis ca e in regula nu fierbe, nu face presiune, nu pierde lichid. Problema cu pornitul si cu plecatul de pe loc( daca accelerez brusc moare motorul, daca accelerez finut e ok) nu am rezolvat-o, am schimbat debitmetrul, bujiile, fisele de la bujii, bobina, senzor turatie de pe arbore si tot asa face, intr-un final cei de la atelier(al treilea deja) mi-au zis ca nu mai stiu ce sa ii faca. Deci acum sta in curte si eu ma uit la ea si imi vine sa imi dau palme de nervi ca nu ma pot bucura de cabriolet. Daca mai aveti ceva idei ce sa schimb va rog spuneti am sa ma apuc singur de schimbat ca nu mai am incredere in nici un mecanic.
Link to comment
Share on other sites

nu mi s-a spus nimic de injectoare, in relanti sta foarte bine, in turatie daca il turez progresiv e ok la rece chiar daca il turez brusc e ok. Cu alt calculator nu am incercat, nu stiu de unde sa iau unu de proba.
Link to comment
Share on other sites

Joky, fa-mi si mie un hatar: ia un fir lung, pune-i o siguranta, de 7.5 A si leaga pompa de benzina pe "direct".

S-ar putea ca pompa sa mearga in sincope si de aici problemele. Mai poate fi ea obosita, iar pompele au prostul obicei sa mearga din cand in cand, daca sunt pe duca.

Pompa de benzina e aceeasi de la 1.6 la M3, deci poti lua una din dezmembrari, atat timp cat e de FL, adica modelul submersat.

Link to comment
Share on other sites

Si din nou pe trailer. Am dus masina acasa de la atelier. Problema cu motorul persista, cea cu apa este ok au probat mecanicii si au zis ca e in regula nu fierbe, nu face presiune, nu pierde lichid. Problema cu pornitul si cu plecatul de pe loc( daca accelerez brusc moare motorul, daca accelerez finut e ok) nu am rezolvat-o, am schimbat debitmetrul, bujiile, fisele de la bujii, bobina, senzor turatie de pe arbore si tot asa face, intr-un final cei de la atelier(al treilea deja) mi-au zis ca nu mai stiu ce sa ii faca. Deci acum sta in curte si eu ma uit la ea si imi vine sa imi dau palme de nervi ca nu ma pot bucura de cabriolet. Daca mai aveti ceva idei ce sa schimb va rog spuneti am sa ma apuc singur de schimbat ca nu mai am incredere in nici un mecanic.

ai incercat sa schimbi senzorul de la temperatura apei? cel putin motoru meu are un senzor de temperatura si cica ala da informatii calculatorului desrpe cum sa faca amestecul in functie de temp[eratura agentului de racire

Link to comment
Share on other sites

Joky, fa-mi si mie un hatar: ia un fir lung, pune-i o siguranta, de 7.5 A si leaga pompa de benzina pe "direct".

S-ar putea ca pompa sa mearga in sincope si de aici problemele. Mai poate fi ea obosita, iar pompele au prostul obicei sa mearga din cand in cand, daca sunt pe duca.

Pompa de benzina e aceeasi de la 1.6 la M3, deci poti lua una din dezmembrari, atat timp cat e de FL, adica modelul submersat.

nu prea are treaba daca o pui pe direct,daca pompa e pe moarte deja nu conteaza se rezolva doar cu alta pompa .acum daca citesc mai bine are simptome de pompa,la 2,3 cand a picat cam asa facea doar ca ala se oprea si isi revenea dupa ce se racea un pic pompa.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Asa confirma/infirma probleme la instalatia electrica a pompei, la asta m-am referit. Mai ramane sa incerce cu alta pompa. Se scoate usor, poate apela la un prieten pentru proba. :)

Eu am avut probleme la mufa pompei si am imbatranit prematur pana sa ma prind.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Cauta alt motor, n-ar trebui sa te coste mai mult de 500-700 lei

M-am gandit la treaba asta, am gasit cu 400 lei complet cu accesorii inclusiv cutie si esapamente. Dar motorul merge bine, nu bate e silentios, este o problema de amestec dar nu stiu unde.

 

Joky, fa-mi si mie un hatar: ia un fir lung, pune-i o siguranta, de 7.5 A si leaga pompa de benzina pe "direct".S-ar putea ca pompa sa mearga in sincope si de aici problemele. Mai poate fi ea obosita, iar pompele au prostul obicei sa mearga din cand in cand, daca sunt pe duca.Pompa de benzina e aceeasi de la 1.6 la M3, deci poti lua una din dezmembrari, atat timp cat e de FL, adica modelul submersat.

Acum stiu ca o sa cad de fraier dar mai exact unde este pompa de benzina, este sub bancheta spate sau aia este altceva.

 

ai incercat sa schimbi senzorul de la temperatura apei? cel putin motoru meu are un senzor de temperatura si cica ala da informatii calculatorului desrpe cum sa faca amestecul in functie de temp[eratura agentului de racire

Acest sfat l-am mai primit de la cineva de pe grupurile de pe farcebook, dar nu stiu unde este situat, am zis ca o sa fac tot cu manuta mea ca m-am saturat de mecanici care nu fac treaba, si sa schimb si eu o piesa veche cu una noua stiu si eu...cred :)

Link to comment
Share on other sites

unde este pompa de benzina, este sub bancheta spate sau aia este altceva.

Da, sub bancheta, pe partea pasagerului. Nu stiu cum e cu accesul in cazul cabrio. E pompa cu tot cu o sonda. Daca te apuci sa umbi tu, ai grija cum faci legaturile pe acolo, e totusi benzina aproape si orice scanteie poate face belele.

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit la treaba asta, am gasit cu 400 lei complet cu accesorii inclusiv cutie si esapamente. Dar motorul merge bine, nu bate e silentios, este o problema de amestec dar nu stiu unde.

 

 

Acum stiu ca o sa cad de fraier dar mai exact unde este pompa de benzina, este sub bancheta spate sau aia este altceva.

 

 

Acest sfat l-am mai primit de la cineva de pe grupurile de pe farcebook, dar nu stiu unde este situat, am zis ca o sa fac tot cu manuta mea ca m-am saturat de mecanici care nu fac treaba, si sa schimb si eu o piesa veche cu una noua stiu si eu...cred :)

senzorul ar trebui sa fie in zona termostatului.. din pacate nu cunosc configuratia acestui tip de motor... la mine pot spune ca e cu o mufa albastra si este fix in housingul termostatului.... si acolo am doua mufe.. una masoara temperatura apei.. si cealalta daca mai este apa sau nu in sistem...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.