Jump to content

VAND BMW 325Xi - E92


MoFo

Recommended Posts

Mda ... slabe sanse sa gasesc pe cineva aici sa cumpere masina.

 

Acum cateva zile se uita un baiat pe la ea ... si o admira ... Dupa care a deschis gura despre 320D-ul lui tunat. Mi-am pierdu interesul in secunda 2.

Despre cum fuge si rupe si toate alea ... Suuper ...

El nu vede ca ii tremura blugii la ralanti stand la semfor.

 

Nu am ce sa-i explic unuia cu motor de Huskvarna de ce un 3000 in linie pe benzina este mai frumos.

Genul asta de om nu vede peste consum ...

 

Poti intreba orice posesor de 320d cum este masina lui si singurul si primul lucru care il va spune este :"Consuma putin".

ATAT. Doar asta conteaza. Sa scrie BMW pe ea si sa consume putin.

 

Imi pare rau dar nu mi-am ales niciodata o masina bazandu-ma pe consum.

 

Sunt sigur ca este cineva - undeva care si-a dorit masina asta la fel de mult ca mine. Visam la masina asta acum 6 ani - iar acum cand vreau sa o vand - conteaza doar consumul :).

am inteles ca tu ai benzinar si e foarte smecher si la moda asta, dar nu mai fi asa infipt fata de cei cu motor de 2.0d, ca nici nu tremura, nici nu-i drujba. fiecare isi cumpara ce vrea, nu te ataca asa ca nu iti dai masina rapid.

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

am inteles ca tu ai benzinar si e foarte smecher si la moda asta, dar nu mai fi asa infipt fata de cei cu motor de 2.0d, ca nici nu tremura, nici nu-i drujba. fiecare isi cumpara ce vrea, nu te ataca asa ca nu iti dai masina rapid.

 

Ar fi frumos daca asa ar sta lucrurile. Doar ca tu te-ai cam obisnuit cu dieselul si nu ti se pare ca vibreaza. Mergi o saptamana cu una pe benzina si suie-te inapoi in 320d sa vezi ce surpriza ai sa ai.

Realitatea simpla este ca singurul motiv care te-ar determina sa iei un 320d este CONSUMUL.ATAT. Am merge toti in 550 daca ne-am permite.

 

Si da ... ma deranjeaza ca un 325i are valoare de revanzare mai mica fata de un 320D desi este de 200 de ori mai masina.

Doar ca asta este doar in Romania ... unde noi ca popor vrem iphone 6 cu cartela reincarcabila.

 

Ca ideee insa .. chiar cred ca la 140.000 de km - un 325i va fi mai ieftin de intretinut fata de un 320d in urmatorii 100.000 de km.

 

Nu mai ganditi numai in combustibil - ganditi si in piese de schimb in caz de defectiuni.

 

Apropo = la drum intins - diferenta de consum intre un motor de 3000 benzina si unul 3000 diesel - este 1 litru.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

 

desi este de 200 de ori mai masina.

 

 

 

penibil.. :wacko:

si sunt posesor de benzina, dar exagerezi grav de tot..

 

oricum nu din cauza consumului nu vinzi tu masina.. fac pariu ca si daca o dai cu 1000e mai putin tot nu o sa o dai imediat.. poate si mai mult..

pur si simplu cine e dispus sa plateasca un impozit pt motor de 3000 are variante mult mai bune..

Edited by Merlin21
  • Like 8
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ai atitudinea nepotrivita.

 

325-ul este o masina foarte echilibrata dar nu este vreo chestie nemaivazuta.

Cum nici 320 nu e vreun gunoi.

 

Tipul asta de masina se vinde greu pentru ca:

Are cilindreea mare.

Are numele nepotrivit in raport cu cilindreea.

Are o tehnologie depasita ca eficienta

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ar fi frumos daca asa ar sta lucrurile. Doar ca tu te-ai cam obisnuit cu dieselul si nu ti se pare ca vibreaza. Mergi o saptamana cu una pe benzina si suie-te inapoi in 320d sa vezi ce surpriza ai sa ai.

Realitatea simpla este ca singurul motiv care te-ar determina sa iei un 320d este CONSUMUL.ATAT. Am merge toti in 550 daca ne-am permite.

 

Si da ... ma deranjeaza ca un 325i are valoare de revanzare mai mica fata de un 320D desi este de 200 de ori mai masina.

Doar ca asta este doar in Romania ... unde noi ca popor vrem iphone 6 cu cartela reincarcabila.

 

Ca ideee insa .. chiar cred ca la 140.000 de km - un 325i va fi mai ieftin de intretinut fata de un 320d in urmatorii 100.000 de km.

 

Nu mai ganditi numai in combustibil - ganditi si in piese de schimb in caz de defectiuni.

 

Apropo = la drum intins - diferenta de consum intre un motor de 3000 benzina si unul 3000 diesel - este 1 litru.

 

 

nu cred ca doar consumul este singurul avantaj la 320d....de exemplu demerajul 80-120km h(pentre depasiri extraurbane) spre surprinderea voastra este mai bun la 320d decat la 325i!

 

dar sincer b,w coupe diesel nu prea se asorteaza..

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca doar consumul este singurul avantaj la 320d....de exemplu demerajul 80-120km h(pentre depasiri extraurbane) spre surprinderea voastra este mai bun la 320d decat la 325i!

 

dar sincer b,w coupe diesel nu prea se asorteaza..

daca vorbim de repriza in aceasi treapta de viteza da,altfel in nici un film un 320d stock nu va avea repriza mai buna decat un 325i.:)

@mmneg -325i asta e oarecum ceva din 327i/328i cilindree mare si cai relativ putini,altfel din ce tin minte se poate rezolva cu ceva bani si problema asta- admisie de 330 si soft parca.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai bine facem club privat, bmwclub benzina si bmwclub motorina.

Ever never un diesel nu o sa fie la fel de silentios si rafinat ca benzinarul, restul e cancan si consum mic.

 

Acum o luna a trecut pe la mine un coleg de servici cu un prieten de-al lui ce isi luase un 320d din 2009, ok toate bune si frumoase pana i-am aratat baiatului 2.5ul. Zicea ca nu se poate ca un motor pe o masina asa veche sa functioneze asa bine(deh un m52).

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca doar consumul este singurul avantaj la 320d....de exemplu demerajul 80-120km h(pentre depasiri extraurbane) spre surprinderea voastra este mai bun la 320d decat la 325i!

 

dar sincer b,w coupe diesel nu prea se asorteaza..

 

Really? De ce as depasi cu a 5-a la 80 de km ora cand pot sa fiu in treapta 3 sau chiar 2.

 

Sincer nu inteleg comparatia - de ce ai compara vreodata un 320D cu 325i ... Nu au treaba una cu cealalta.

La 320 D ai loc sa mai bagi o valiza sub capota (pe bune).

Nu am zis ca 320D este o masina proasta - am zis doar ca nu este mai buna ca un 325i (cee ce este adevarat).

 

Am gresit abordarea aici ... trebuie sa revin la ce discutam.

 

Deci ... daca cineva doreste un BMW si vrea si motor sub capota - 4x4 Coupe automat - intretinut cu grija.

 

Ma puteti gasi la 0740 066 084.

 

In rest - de la vai consuma si vai impozit - va rog sa va abtineti - cine isi permite isi permite - cine nu - NU.

Edited by MoFo
  • Like 5
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

din pacate ai ce nu se cauta la noi altfel daca nu e neaparat nevoie mare de bani nu as vinde o asa masina ever.Personal am mai avut ganduri sa vand 2.5-ul dar pana la urma am ajuns la concluzia ca decat sa il dau la un pret de nimic mai bine ma bucur eu de el in continuare.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multi sunt reticenti si din cauza caroseriei, un sedan s-ar fi dat mai repede, stiu ca m-am lovit de asta.

Cat despre disel vs benzina, am un 525d dupa 3 benzinare, @dan_325i a explicat destul de bine cum sta treaba.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Masina pare ok,toti isi lauda masina dar nici chiar asa,coupe-ul nu se adreseaza unui numar mare de cumparatori.

Vizavi de comparatiile benzina -diesel,ce legatura are 2.0d cu 3.0i :)) Nu poti sa zici ca toate masinile diesel sunt tractoare sau sunt slabe,3.0xd biturbo de la bmw cum e?Multi pun in balanta si consumul,confortul,spatiul si etc. Mie imi place masina ta pt ca imi place caroseria coupe(nu pentru ca are fi de 200 de ori mai masina decat un diesel) bafta la vanzare ! :thumbsup:

Edited by Bmwm5power
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pana una alta am cumparat un X3 2012 ca a doua masina si am hotarat sa pastrez coupe-ul.

 

Am ajuns la concluzia ca nu pot sa o dau pe bani de alune doar sa vand o masina perfecta.

 

Un coupe si un SUV - combinatie ideala.

 

Coupe-ul planuiesc sa il transform in 330 - sper sa se poata in Romania.

Am gasit asta: http://mosselmanturbo.com/remapping-carstyling-chiptuning/bmw/car-tuning/performance-packages/x/bmw-325i-e90-218hp/

 

Multumesc

 

Topicul se poate inchide.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

de ce nu incerci asta:

 

http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-3-serie/526-e90-2005-2010/4190-325i-n53/

 

 

Ajungi la 265 si 315Nm. Nu cred ca merita sa dai mai mult decat dublu doar pentru 7 Hp si 5 Nm in plus. Plus ca firma asta e serioasa.

 

Am vazut si optiunea de la BR doar ca acolo e doar software si nu cred in genul ala de tuning. Software fara hardware sa sustina - nu am incredere. Genul ala de tuning nu face altceva decat sa streseze componentele motorului. Si un motor de 150.000 de km parca nu prea mai merge stresat.

 

In schimb daca o pot face 330 ... atunci nu ar mai fi tuning neaparat ... ar fi un 330 si gata.

 

Din ce am citit nu este alta diferenta intre 330 si 325 in afara de admisie, evacuare si software.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine ai facut. Muritorii de rand nu inteleg ca masina trebuie sa aibe o cilindree sanatoasa ca sa nu puste dupa 100k. In fine, cand te mai intreaba cineva de consum, poti sa il ignori. A mea consuma 19% iarna. Ar face infarct toti "cunoscatorii" numa daca le arat o poza cu computeru de bord. In fine, doamne ajuta !
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.