Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Daca este un defect de fabricatie sau proiectare, rata incidentelor similare ar trebui sa fie foarte mare; adica, doar putine motoare sa scape de reparatii si, asta, doar cu noroc.

Care e rata ACESTUI incident pe motorul de 2l diesel de 177 cp?

Link to comment
Share on other sites

sainz, cauta frate si termina cu prostiile. Ti se pare tie ca sunt de la vreun institut de statistica de-mi pui astfel de intrebari ? Zau asa...

 

In plus, vezi ca eu sunt patit cu Mini, nu cu motorul 2.0d de 177 cp.

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Daca afirmi ca este un defect de fabricatie sau unul de proiectare, e firesc ca rata ruperii distributiei sa fie foarte mare !

Faptul ca s-a intamplat la cateva motoare (si in Romania si prin alte tari) nu inseamna mare lucru. La fel de bine se pot manifesta si alte probleme la motor sau/si masina; dar asta nu inseamna ca este din cauza defectelor de fabricatie si/sau proiectare.

Si, nu am actiuni la BMW si nici nu-s ruda cu d-na Klatten (desi mi-ar fi placut):laugh:

Link to comment
Share on other sites

Bine. Nu e defect de fabricatie, sunt mai sensibile anumite motoare. Esti multumit acum ?

Daca ar fi recunoscut ca e e defect de fabricatie, ar fi trebuit sa fac recall la toate. Zic si eu...

 

Corect! Dar, deoarece rata defectarii din aceasta cauza este f mica, nu se face recall. Asta nu inseamna ca BMW nu vrea sa recunoasca o situatie, sau ca vera sa pacaleasca clientii , sau ...

Rata mica a defectiunii face recall-ul de prisos; insa, in cazurile cand a aparut acest defect, a efectuat reparatia.

Link to comment
Share on other sites

Ce vrei sa spui cu asta??!!

Scrie la subtitlu " 143cp, 177cp, 204cp si mai nou 184cp" .... era un fel de sugestie... amara, sa zic, sa completati cu 204CP. Aceasta nu trebuia luata la modul personal.Era ca un fel de constatatare ca nici motoarele de 204 CP nu sunt ocolite de "necazu" cu lantul. :D

Link to comment
Share on other sites

Distributia se mai poate rupe in cazul unei cutii manuale in cazul unei exploatari improprii ,ar fi interesant de vazut in care dintre transmisii este mai frecventa aceasta defectiune. :thumbsup:

 

S-au facut rechemari in service in cazul masinilor dotate cu acest tip de motor? Daca nu inseamna ca e doar o exploatare nasoala cu multi km in spate.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

inseamna ca e doar o exploatare nasoala cu multi km in spate.

...culmea e ca virgula cam toate au sub 100k. Si nu numai la noi in romanica se vaita lumea, dar si peste Ocean... iar in PuMA scrie sec : se inlocuiesc lanturile-patinele si vilbrocenul. Acum nu e limpede cine plateste?

Link to comment
Share on other sites

Oricum motorul lui KIP nu are legatura cu cel de pe bmw,e un caz mai izolat.

 

Nu cred ca un brand ca BMW nu ar fi facut chemari in service daca ar fi sesizat vreo problema, mai ales la distributie.

 

Topicu asta ar trebui asociat cu cel al cutiilor automate cu ulei LIFE TIME.

Link to comment
Share on other sites

Oricum motorul lui KIP nu are legatura cu cel de pe bmw,e un caz mai izolat.

 

Nu cred ca un brand ca BMW nu ar fi facut chemari in service daca ar fi sesizat vreo problema, mai ales la distributie.

 

Topicu asta ar trebui asociat cu cel al cutiilor automate cu ulei LIFE TIME.

Au facut rechemari, dar nu schimba tot ci numai "pe alese" .Stiu cazuri unde au schimbat numai lantul de sus, sau numai intinzatorul.

Cat despre "lifetime" inseamna cam 150k :D Acum depinde si de generatia de cutii. De exemplu la GM chiar nu se schimba. La ZF-da! Si apoi cutiile de geratia 6HP au destule probleme.

De curand am reparat un SMG GS7S4 (80k- cu uzuri grave) si am costatat ca partea de comanda hidraulica este ...... Magnetti Marelli.....pai? Se poate? nu stiu daca sade frumos la un brand ca BMW sa se preteze la asa ceva

Link to comment
Share on other sites

... n47 cod motor N47D20B - 204 CP (123d) -lant rupt.Azi l-am vazut pe primul. Din pacate. BJ.2008.Deci, rog a se completa titlul (sau necrologul :( ) si cu motorul de 204 CP.

Unde l-ai vazut? Da mai multe detalii. Eu astazi am vazut un motor de Bugatti Veyron cu lantul de distributie rupt!

Daca plecam urechea asa la fiecare ce spune, fara niciun fel de informatii aditionale, ajungem la balamuc.

Link to comment
Share on other sites

Unde l-ai vazut? Da mai multe detalii. Eu astazi am vazut un motor de Bugatti Veyron cu lantul de distributie rupt!

Daca plecam urechea asa la fiecare ce spune, fara niciun fel de informatii aditionale, ajungem la balamuc.

..il am la garaj, la reparat. Care din lanturi e rupt la Veyron? ca are mai multe :D ? Si apoi de unde stii ca eu vin de la balamuc? :)) Ca nu mai vreau sa ma intorc..... :p

Link to comment
Share on other sites

Care din lanturi e rupt la Veyron? ca are mai multe :D

Ala din mijloc!

Pune niste poze cu isprava, sa vedem si noi ce si cum, daca zici ca-l ai la reparat.

Ce se ataca dieselarii vizati :D

De ce ne-am ataca? Masina mea merge bine, mai are si garantie, n-are decat sa se rupa, ca sa va bucurati si voi, cei care n-aveti motorul asta dar discutati aprins pe tema :D

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

In functie de exploatarea masinii , uleiu din cutie e bine de schimbat la 60-70.000 km.

 

Eu am avut un Porsche care ai fusese pusa distributia prost la un mare service in tara asta: Tiriac Auto , si uite ca nu s-a spart.

 

multe masini venite de curand in tara, au km cu interval de ulei foarte mare care duce la formarea engine sludge,as vrea sa vad si eu cum arata pe dinauntru un motor din asta cu distributia dusa.

 

engine sludge=

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Ala din mijloc!

Pune niste poze cu isprava, sa vedem si noi ce si cum, daca zici ca-l ai la reparat.

iote ca asa o sa fac, numai ca maine.... ca acu' mi-e lene sa ma intorc la garaj si sa fac poze. Multumit?

 

as vrea sa vad si eu cum arata pe dinauntru un motor din asta cu distributia dusa.

.. cum sa arate? zici ca are 500k.E negru tot, urme grave de uzura pe axele cu came... mai departe aflu si eu maine ca inca nu l-am desfacut complet. O sa-i fac poze cu siguranta. Cumea e ca masina chiar e intretinuta, si are servisare numai la BMW..... (sau tocmai d'aia? :p )

Edited by dereglatu
Link to comment
Share on other sites

iote ca asa o sa fac, numai ca maine.... ca acu' mi-e lene sa ma intorc la garaj si sa fac poze. Multumit?

Sa inteleg ca o ai deja desfacuta acum in garaj? :D Deci deja stii care lant s-a rupt. Simplul fapt ca n-ai dat niciun fel de detaliu de la inceput ma lasa putin sceptic. Poate masina o avea 500,000km, cine stie. Poate nu s-a schimbat uleiul niciodata la ea. Sau poate ca era noua si avea 15,000km. Fuck it, sunt niste fiare pana la urma. Noi sa fim sanatosi :)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.