Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Offtopic, dar cam asa as fi construit eu o distributie fara moarte.

Exemplul e Mercedes 2005. Motorul are 200.000 km. Patinele sunt cam la fel de uzate ca la noi, dar ele (sau lanturile) nu fac zgomot.

Grupul de pinioane este detasabil de vibrochen, intra pe pana la loc.

Lantul principal e dublu, cel de la pompa de ulei e simplu. Dar exista intinzator si pentru cel de la pompa de ulei. Nu e hidraulic, e cu un simplu arc. Dar face treaba.

 

http://img13.imageshack.us/img13/6283/dsc01542zs.jpg

http://img191.imageshack.us/img191/2308/dsc01543vv.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/4258/dsc01545ml.jpg

http://img716.imageshack.us/img716/3909/dsc01546ze.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

masina are acum 146k km reali - achizitionata la comanda acum 6 ani ( face 6 ani in iunie )

azi mi'am schimbat pompa de apa, 2 role, 1 intinzator si cureaua accesorii ... harsiitul a disparut ... mai e un zgomot ca de tachet cumva ... in fine ...

 

pompa de apa avea un pic de joc - sesizabil la mana cu un pic de insistenta - si rola de la intinzator parca avea scaturi .... acum mersul motorului este rotund, fara harsiit - insa cand ma intorc din concediu peste 3 saptamani o sa verific zgomotul acela ... pare a fi ca de tachet, injector ... trebuie investigat ! ... e un tacanit, care cu cresterea in turatie produce si cresterea frecventei

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
De 3 luni am si eu un e90 319d fabricat in 06.2009. Km sunt 195.000 cu revizii la AUTOFREY Austria. L am primit cadou de la sotia mea si m am speriat putin cand am vazut aceste discutii. M am interesat in Tg Jiu cat costa distributia si pretul este de 1200 piese si 1000 manopera , de c nu e de speriat. Masina premium ai, bani premium cheltui pe intretinere. Masina cumparand o sotia habar nu a avut ea de motoare dar la mine nu se aude nici un zgomot in afara de fasaitul turbinei si pot spune ca e un motot silentios, mai silentios decat oricare am auzit in grupul vag la nr asta de km. Probabil ca multe au km dati inapoi ca nu mi explic de ce apar probleme grave cum e distributia la km putini. Si totusi aproximativ 2500 lei pe un schimb de lant si restul nu e exagerat comparand cu alte motoare. La audi 2,5 m a costat fix 3500 lei distributia deci nu e de neplatit. Momentan ii dau motorina si cheie. Asa sper sa faceti si voi..
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Totusi problema sa nu o faca intinzatorul hidraulic.

La e87 1.6i am avut aceasta problema. S a lasat cu o pattuna rupta, deci cu schimbarea totala a distributiei( lanturi pinioane intinzatoare patine)

Deci, daca intinzatorul scapa presiune si nu tine patina presata pe lant, oare nu de aici pleaca toate? Intreb...

Cel de pe e87 , de intinzator e vorba, nu tinea presiunea. Probabil garniturile din el.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De ce zici asta ? iti pare rau ca ai schimbat-o ? Eu zic ca scapi de un stres totusi...si mai rau decat a fost nu cred ca are cum sa fie...

 

Careva din useri care a schimbat dsitributia(daca nu ma insel cosmin) a spus ca se aude acelasi zgomot ca si inainte de a schimba distributia dupa un anumit timp, si atunci unde e acea scapare de stres de care vorbesti cand auzi acelasi zgomot ca si inainte de schimbarea distributiei? :poke:

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sa compari un motor cu transmisie prin curea cu unul care are 3 lanturi!!! niciodata nu va fi asa de silentios ca si unul pe curea!

 

Eu sincer am avut si alte masini cu distributia pe lant, este exact normal ca si la BMW N47 , se aude la cald mai accentuat si inainte de schimbul de ulei, exact asa face si la N47 cand il forjezi mai mult cum deja parca e mai galagios, iar la schimbul proaspat de ulei zici ca ai alta maisina...

 

Motorul cu distributie pe lant este mai galagios si gata.... normal ca daca ai alte sunete suspecte cum am auzit in cateva filmari, gen troncanit, huruit puternic atunci chiar poti sa-ti pui niste semne de intrebare

Link to comment
Share on other sites

Detin doua masini cu distributie pe lant, un diesel de 2l si un bemzinar de 3.8l, dieselul se aude mai zgomotos din cauza ca e diesel, zgomotul de lant e la fel la amandoua, deocamdata nici una din ele nu mi-a facut probleme, app, pomenea cineva aici de cum ar trebui sa arate un lant de distributie(dadea exemplu o distributie de mb) am vazut o distributie desfacuta la un V8 de 5.8l cu peste 500k km la bord, si era un singur lant, adica nu era dublu, motorul a fost desfacut din alte motive dar cu aceasta ocazie sa schimbat si lantul
Link to comment
Share on other sites

Eu sincer am avut si alte masini cu distributia pe lant, este exact normal ca si la BMW N47 , se aude la cald mai accentuat si inainte de schimbul de ulei, exact asa face si la N47 cand il forjezi mai mult cum deja parca e mai galagios, iar la schimbul proaspat de ulei zici ca ai alta maisina...

La mine e primul motor pe lant, dar daca tu asta ai observat si la altele, probabil e oarecum normal.

Dar in primele cateva mii de km cu distributia noua, la mine nu se mai auzea nimic nici la cald.

 

Si... nu-mi pare rau ca am schimbat-o, dimpotriva. E o experienta ce nu o ai prea des in viata.

Voiam doar sa spun ca mai mare e isteria cu distributia, decat problemele in sine.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Careva din useri care a schimbat dsitributia(daca nu ma insel cosmin) a spus ca se aude acelasi zgomot ca si inainte de a schimba distributia dupa un anumit timp, si atunci unde e acea scapare de stres de care vorbesti cand auzi acelasi zgomot ca si inainte de schimbarea distributiei? :poke:

 

 

cand montezi un lant nou , esti la fel de sresat ca si cum ai avea lantul de 200.000 de pe masina , pe tine te incalzeste doar sunetul ?

 

La mine e primul motor pe lant, dar daca tu asta ai observat si la altele, probabil e oarecum normal.

Dar in primele cateva mii de km cu distributia noua, la mine nu se mai auzea nimic nici la cald.

 

Si... nu-mi pare rau ca am schimbat-o, dimpotriva. E o experienta ce nu o ai prea des in viata.

Voiam doar sa spun ca mai mare e isteria cu distributia, decat problemele in sine.

 

NU E NORMAL, totusi...

 

am mai testat 2 masini , E60 FL masini cu 120-150 de mii si NU SE AUDE , nici in interior nici afara ... cel putin nu ca la mine... deci cred ca e problema

iar treaba cu zgomotul care reapare e probabil de la vibrochen ... ca e singurul ca nu la schimbat nimeni ... din cate am citit in topic...

 

daca are cineva schimbat tot pachetul inclusiv vibrochen , ar fi bine sa posteze daca a reaparut si acolo zgomotul sau nu...

Link to comment
Share on other sites

Mie nu imi e frica de costurile care ar urma in urma ruperii lantului..cat imi e de zgomotul ciudat, nu se aude f tare..dar se aude oarecum ca o curea..uzata care chitaie putin..Mereu mi-a placut sa nu aud alte zgomote la motor, iarasi ce nu imi place..sa auda prietenii..poate mai in necunostinta de cauza..ei vor crede ca, aoleu masina e super obosita..etc..:))
Link to comment
Share on other sites

Careva din useri care a schimbat dsitributia(daca nu ma insel cosmin) a spus ca se aude acelasi zgomot ca si inainte de a schimba distributia dupa un anumit timp, si atunci unde e acea scapare de stres de care vorbesti cand auzi acelasi zgomot ca si inainte de schimbarea distributiei? :poke:

 

La mine nu se auzea nici inainte nici acum dupa ce am schimbat-o. Ce legatura are? Zgomotul nu inseamna ca se va rupe la fel cum lipsa zgomotului nu inseamna ca esti in siguranta.

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

eu am deja 40 k cu distributia schimbata, si la distributie nu au reaparut zgomote. eu stiu cum suna o distributie care a bai cu ea. a mea la 167 k am schimbat-o iar acum am 206 k. intr-un an am facut km astia. am umblat mult cu masina. recent am schimbat volanta si fiind desfacut motorul, am deschis si verificat si distributia. lantul se prezinta bine, intins, deci pare a fi ok.

nu am schimbat si vibrochenul.

ce pot sa spun este ca motorul este mai galagios decat chiar dupa schimbarea distributiei, dar cred ca asta vine odata cu uzura. are si un harsait anume care se aude foarte fin, cate se aude doar la viteze mici. pot sa traiesc cu el.

Link to comment
Share on other sites

ce pot sa spun este ca motorul este mai galagios decat chiar dupa schimbarea distributiei, dar cred ca asta vine odata cu uzura. are si un harsait anume care se aude foarte fin, cate se aude doar la viteze mici. pot sa traiesc cu el.

 

sa nu fie exact ce am patit eu la seria 1 - schimbat pompa de apa, role, si intinzator si s'a rezolvat zgomotul ca un harsiit !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.