Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut!

 

Este cineva care a folosit noile patine de la lantul inferior? Sint pe cale de a schimba distributia si as dori sa stiu cum se comporta noile patine. Din cate am inteles acestea erau problema. Nu ghidau corect lantul pe pinioane si de aici uzura prematura a intregului ansamblu. Mai exista si alte componente modificate din kit-ul de distributie?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Ciudat. Am vorbit cu un furnizor de piese si mi-a confirmat ca patinele cu noul cod vin in 3-5 zile.Nu stiu ce sa mai cred.Ai cumva codurile noilor componente?Am gasit intr-un post anterior niste coduri insa in programul furnizorului nu gaseste nimic.Multumesc Bala.
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, cele proiectate pentru N47 nu se gasesc pe piata si se pun patinele de pe x50d. Cel putin asa reiese dintr-un PUMA.

 

Changes in version 8:

The released version 7 part numbers of the lower chain guide / slide rails 8573158 and 8573159 are currently not available as planned. The availability of further optimized parts is scheduled for the 3rd quarter is expected 2013th

 

Cum am spus, aici doar discutam. Ar trebui sa stie la un service ce piese iti trebuie (lanturi, patine, intinzatoare, pinioane, garnituri etc.)

 

Sfatul meu este sa intrebi pe cineva competent nu la orice service cu tablagii pentru ca ar fi pacat sa nu pui ce trebuie acolo.

Link to comment
Share on other sites

Am primit azi oferta de reparatie pt distributie la E92 320D 2008. Masina a fost luata de noua de la Bavaria, reviziile doar acolo s-au facut. Mi-au oferit un discount la piese de 15% pentru ca au oferta in iulie pentru piesele la masini mai vechi de 5 ani.

Am atasat oferta cu piesele care trebuiesc schimbate. Pentru ca masina e fabricata inainte de 2009, trebuie schimbat si arborele cotit, ceea ce ma face sa dau dreptate celor care zic ca e o problema de design. Daca nu ar fi fost asa, nu ar fi trebuit sa schimb si asta. Nu au defacut nimic, doar au ascultat masina.

post-40516-0-41954800-1372687256_thumb.gif

post-40516-0-10804100-1372687260_thumb.gif

post-40516-0-36267700-1372687263_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

 

Changes in version 8:

The released version 7 part numbers of the lower chain guide / slide rails 8573158 and 8573159 are currently not available as planned. The availability of further optimized parts is scheduled for the 3rd quarter is expected 2013th

 

S-au schimbat deja 8 versiuni? Sau de ce spune Changes in version 8 ?

Link to comment
Share on other sites

Le-am postat in prima sau a doua postare in acest topic. E data trecuta in ele.

 

Nu stiu cum numeroteaza versiunile pentru ca desi exista versiunea 9, versiunea 8 este mai noua (si ca data si ca part numbere la componente).

 

Oricum, ele corespund cu ce este si in ETK.

 

P.S. Doar cateva versiuni am gasit. Nu stiu daca exista mai multe.

Link to comment
Share on other sites

Credeti sau nu dar am citit 105 pagini si desi n-am auzit in viata mea cum suna un N47 in realitate, acum in cap am numai zgomot de lant si patine :)) Am fost mereu uluit cum de la an la an BMW scoatea din ce in ce mai multa putere din motorul asta, ca sa nu mai spun de consum care era din ce in ce mai mic, iar toate cele 100 de pagini m-au intristat ca sa spun asa. Din pacate cunosc personal pe cineva caruia i s-a rupt lantul la un e90 cu N47. Omul are acum Audi si cu toate astea a zis ca oricand s-ar intoarce la 320D :) Lasand la o parte toate astea vreau sa intreb insa altceva. Aveti cunostinta de mai multe asemenea incidente cu motoare de 3000D in special de pe 530 fabricate dupa 2007-2008? Am vazut in cateva postari ca se amintea si de motorul asta insa cred c-au fost la misto. Deci repet ...cazuri concrete de motoare mari cu lantul rupt din aceleasi motive ca la N47. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Am fost mereu uluit cum de la an la an BMW scoatea din ce in ce mai multa putere din motorul asta, ca sa nu mai spun de consum care era din ce in ce mai mic, iar toate cele 100 de pagini m-au intristat ca sa spun asa.
Motorul in sine e foarte bun si foarte bine conceput.

Daca proiectau si distributia la aceleasi standarde cu a legendarelor motoare de BMW, era un vis.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum crezi ca e zebra: alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe?

Sper ca e suficient de clar raspunsul meu ... probabil ca vor urma alti cativa care isi vor da cu parerea fara sa aiba nimic concret sa isi sustina afirmatile :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cum crezi ca e zebra: alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe?

 

Chiar nu inteleg nimic din raspunsul ala clar . Vad ca ai un N47 resoftat - poti sa dai un raspuns avizat, sa ne spui cum se comporta .

Dupa mine, fortele in mecanismul lantului nu se schimba , deci nu ar trebui sa afecteze .

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu inteleg nimic din raspunsul ala clar . Vad ca ai un N47 resoftat - poti sa dai un raspuns avizat, sa ne spui cum se comporta .

Dupa mine, fortele in mecanismul lantului nu se schimba , deci nu ar trebui sa afecteze .

Pot sa iti dau un raspuns avizat pentru ca asta fac zi de zi nu pentru ca am masina resoftata. Sunt sute de alte persoane care au masina resoftata si nu stiu mai nimic despre un motor.

 

Pentru un tuning normal (20-25% din putere si cuplu) la un turbo diesel cum e N47, uzura componentelor motorului e aproape insesizabila in timp la un comportament civilizat cu masina. Celelalte "accesorii" ale motorului care pot fi afectate sunt in mare turbo, cutie, ambreiaj, volanta. La un tuning normal nici uzura acestora nu va fi prea diferita fata de setup-ul stock.

 

Cu alte cuvinte daca beneficiezi de un tuning de calitate de la un tuner care stie ce face, si vei aborda un stil moderat de condus (masina te va ajuta cand ai nevoie dar nu trebuie sa iti bati joc de ea) + revizia facuta la timp, nu vei simti nici un fel de problema cu fiabilitatea pe termen lung.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspuns dar ma refeream doar la mecanismul de distributie asta sensibil de pe N47. In rest am alte doua masini resoftate de ani de zile ,un E39 si un E60 si stiu cum se comporta si ce riscuri sunt .

cu referire la N47 din 2010 , inteleg ca sunt mai putine sanse sa pice pinionul lantului de pe arborele cotit, dar lantul in sine si patinele sunt in continuare susceptibile .

Link to comment
Share on other sites

implinind curand 200k km, mai mult ma gandesc la un DPF nou (la ultima revizie de 15k km era o eroare pe filtrul asta), decat la faza cu distributia. In caz ca dau ambele semne de oboseala, tre sa vizitez Autovitu mai des :frantics:. Ar fi vreo 2000eur un DPF nou, mai adaug si distributia care e bine pe la 200k sa fie schimbata ...iese de un E-klasse din 2010 diferentza de la e60 in sus. Edited by dorinacke
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am citit atatea pagini si cred ca m-am pierdut in detalii :( ..

banuiesc ca ma intrebi unde am citit ca piesele fara vibrochen costa cca4000 lei ? .. Nu mai stiu .. Cu vreo 20 pag in urma cred , Deci pana la urma pentru masinile fabricate dupa primul trimestru din 2009 in jur de 700 eur costa distributia ?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, o suma suportabila as spune. .. desi e cam suparator ca trebuie cheltuita astfel :) Ar fi valabila indiferent daca vorbim de modelul 2l 204cp 177 sau 143 ?.. Sau mai difera putin in functie de model?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.