Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut, Bala! Patinele comandate de mine, cu noul part number,au sosit ieri.Urmeaza sa fac programarea la un service pentru inlocuirea kit-ului de distributie.Sper sa se rezolve problema tinand cont de faptul ca zgomotul produs de motor nu e cel tipic de distributie.Este un zgomot constant,metalic,care se diminueaza pe masura ce turatia motorului creste.Am verificat,zgomotul vine din zona distributiei.Distributia defecta produce un zgomot aritmic care creste in intensitate odata cu cresterea turatiei motorului.De asta sint putin in dubiu.Intr-un raport PUMA am citit ca arborele cotit are un sistem de echilibrare cu contragreutati care daca nu este reglat bine produce zgomot.Ai auzit ceva de legat de asta?Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Mai patise cineva in topic, cu arborii aia. Dar nu era vorba de reglaj. Cica nu era la loc unul din ei.

Oricum, sa stii ca N47 are un zumzet de lant si daca e in perfecta stare. Suna altfel decat vechiul M47.

Dar nu e nimic ritmic.

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt prin pinioane. Dar pot circula fata-spate, astfel ca dintii nu se incaleca pe toata suprafata.

Colegului in discutie ii erau deplasati nu stiu cum, de acolo si zgomotul. Nu stiu sincer cum s-a putut intampla, dar se pare ca e posibil.

Link to comment
Share on other sites

Colegul care a avut probleme cu contragreutatile a schimbat vreo componenta sau doar le-a reglat (asezat)? Daca trebuie schimbat ceva trebuie sa comand din timp.

 

Daca schimbi arborele, BMW recomanda si inlocuirea pinioanelor catre acei arbori. Vezi in prima postare lista de piese.

 

Nu stiu motivele...

 

Parca si lantul e mai gros nu? ma refer la asta nou

 

Da. E mai gros.

Link to comment
Share on other sites

Salut, Bala! Patinele comandate de mine, cu noul part number,au sosit ieri.Urmeaza sa fac programarea la un service pentru inlocuirea kit-ului de distributie.Sper sa se rezolve problema tinand cont de faptul ca zgomotul produs de motor nu e cel tipic de distributie.Este un zgomot constant,metalic,care se diminueaza pe masura ce turatia motorului creste.Am verificat,zgomotul vine din zona distributiei.Distributia defecta produce un zgomot aritmic care creste in intensitate odata cu cresterea turatiei motorului.De asta sint putin in dubiu.Intr-un raport PUMA am citit ca arborele cotit are un sistem de echilibrare cu contragreutati care daca nu este reglat bine produce zgomot.Ai auzit ceva de legat de asta?Multumesc.

 

sal,

 

eu sunt ala.

exista 2 chestii :

1. la schimbul distributiei , se schimba si ceva pinioane pe acolo. inafara de cel de pe vibrochen care e turnat dintr-o bucata. unul dintre pinioane, trebuie impins cu mana, la locul lui, si putini stiu asta.

daca nu e la loc, face galagie mai mare , si uzeaza aiurea pinioanele.

 

2. echilibratoare motor. sunt 2 piese, care traverseaza blocul motor. cand ai acces la distributie ai si la ele. la mine, au joc in blocul motor. este o uzura ce apare odata cu cresterea km. probabil nu la toate motoarele. acelea nu le-am schimbat. si ele stau acolo pe ceva rulmenti. nu stiu daca se schimba rulmentii cum ar fi. cert e, ca daca le misti cu mana, se simte ca au joc.

eu nu am facut nimic cu ele. nu afecteaza cu nimic functionare motorului, doar ca au acel zgomot.

 

sunetul difera de la motor la motor. eu m-am obisnuit cu ideea. oricum, sunt niste motoare cu o gramada de lanturi pe ele, deci prea silentioase nu pot fi.

 

bafta.

 

p.s. - am 50 k cu noua distributie, si e f.o k

Link to comment
Share on other sites

E un zgomot metalic continuu. nu suna tare. majoritatea nu il sesizeaza, doar ca eu dar eu il aud. nu am incercat sa schimb echilibratoarele, deoarece consider ca nu mai merita investit. motorul merge excelent, nu consuma ulei deloc de la revizie la revizie ( maxim 15 k ).
Link to comment
Share on other sites

+ 1

 

Am schimbat si eu distributia.

NU , nu e normal sa se auda... diferenta e evidenta, iar sunetul e diferit fata de cel din fata de la role. Am avut si zumzet la rolele din fata, dar acela a ramas acelasi; cel de distributie e total diferite.

 

Eu am schimbat toate inclusiv roata zimtata si lantul de la pompa de ulei, dar cel mai uzat era cel de sus.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

lantul de la pompa nu l-am schimbat. n-am considerat necesar. am schimbat si fulia cu curea si intinzator. si aceea facea un zgomot.

 

zgomotul de distributie e inconfundabil. la mine se auzea urat de tot. batea deja lantul in capac, asa larg era.

 

filmulet nu cred ca are rost sa pun. sunetul nu e cel din realitate.

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza cu adevarat gasesti pe youtube o gramada de filmulete cu sunet de distributii :console:

 

Plus ca sunt pe acest topic o gramada cum ar fi ACESTA bafta!

 

Apropo, am schimbat uleiul recent cu 0w40 LL-4 BMW (germania) si e mult mai silentios motorul, nu ca ar fi fost galagios cu 5w30, dar la recomandarea lui Insane am trecut la 0w40 si-mi pare mult mai "aspra" la sprint... o fi placebo sau nu sunt foarte multumit :thumbsup:

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza cu adevarat gasesti pe youtube o gramada de filmulete cu sunet de distributii :console:

 

Plus ca sunt pe acest topic o gramada cum ar fi ACESTA bafta!

 

Apropo, am schimbat uleiul recent cu 0w40 LL-4 BMW (germania) si e mult mai silentios motorul, nu ca ar fi fost galagios cu 5w30, dar la recomandarea lui Insane am trecut la 0w40 si-mi pare mult mai "aspra" la sprint... o fi placebo sau nu sunt foarte multumit :thumbsup:

 

inside, nu insane :))))

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza cu adevarat gasesti pe youtube o gramada de filmulete cu sunet de distributii :console:

 

Plus ca sunt pe acest topic o gramada cum ar fi ACESTA bafta!

 

Apropo, am schimbat uleiul recent cu 0w40 LL-4 BMW (germania) si e mult mai silentios motorul, nu ca ar fi fost galagios cu 5w30, dar la recomandarea lui Insane am trecut la 0w40 si-mi pare mult mai "aspra" la sprint... o fi placebo sau nu sunt foarte multumit :thumbsup:

 

Cati km are masina ta?

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

E placebo, stai linistit. :laugh:

Asa e fiecare ulei proaspat.

Dar eu de cand am trecut pe 5W40, la un drum de cateva sute de km (cand uleiul e incins si frecat, vai mama lui), chiar se aude mai fin. :)

 

ce fel de zgomot producea distributia?Ritmic sau aritmic?Si eu am comandat lantul de la pompa.

Da. In ralanti il auzi cam o data pe secunda. Ca si cum una din zale ar freca undeva.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.