Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Ar fi interesant sa ne spui daca filmarea ai facut-o cu motorul cald ori rece.

 

Poate sa-mi explice cineva fenomenul pentru care la mine la rece am asa, imediat dupa pornire niciun zgomot, dupa ce se incalzeste putin incepe sa ticaie distributia insa dupa ce incalzesc bine motorul nu se mai aude nimic nimic.

 

BMW 118d 2007 113000km

 

Ce anume poate sa se intample?

 

Filmarea a fost facuta in jur de ora 12 inainte sa ies la masa. Masina nu a mai fost pornita de la ora 9 de cand am ajuns la birou.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi interesant sa ne spui daca filmarea ai facut-o cu motorul cald ori rece.

 

Poate sa-mi explice cineva fenomenul pentru care la mine la rece am asa, imediat dupa pornire niciun zgomot, dupa ce se incalzeste putin incepe sa ticaie distributia insa dupa ce incalzesc bine motorul nu se mai aude nimic nimic.

 

BMW 118d 2007 113000km

 

Ce anume poate sa se intample?

 

 

Ceva asemanator am si eu, un sunet ciudat dar care vine clar din fata, din zona curelei de transmisie pe care am si schimbat-o, la fel si ininzatorul, ce suspectez acum este fulia...

 

La mine efectiv ticaie tic tic dar se aude in fata repet nu in spate la distributie

Edited by smiley32
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu - dupa cum ai vazut la pag.89 , eu am avut motorul schimbat la 54k in 04-2010. Acum nu stiu daca a fost din cauza distributiei, nici cei de la BMW n-au avut cum sa afle pentru ca motivul (dupa cum rezulta si din poze) era ca prezinta un zgomot, atat.

In acest caz nu te voi introduce pe lista.

Vreau sa aflu date clare.

Topicul asta are 96 de pagini, dar nu prea poti sa tragi niste concluzii clare.

Pe alte forumuri straine e aceeasi treaba.

 

I'm just posting this link here as a lot of people have emailed me about this. I don't know if it's the right forum section so move it if mods see fit to do so.

 

Basically the N47 type engine as fitted to 120d/320d/520d has turned into a ticking time bomb. This has become more apparent over the past couple of months.

 

Given the amount of money I paid for this car, I deserve a better product and a better service from BMW. I haven't slept for weeks thinking about how I am going to pay for this repair. BMW should not be allowed to get away with this and should be forced to repair every single car with this design flaw, free of charge.

 

Exact astfel de pareri nu sunt de incredere.

Prea mult patos, prea putine informatii pe care sa pui baza.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Deci motorul rece. Nu e relevant, si nu asculta acolo motorul ci in dreapta langa roata pasagerului din dreapta. La mine acolo se aude cel mai bine.

 

Va fac eu filmulete maine cu masina mea in diferite ipostaze.

 

 

Poti te rog sa-mi explici de ce nu e relevant cu motorul rece? Daca e o problema cu lantul nu ar trebui sa fie tot timpul? Ce importanta are daca motorul e rece sau e cald?

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

Poti te rog sa-mi explici de ce nu e relevant cu motorul rece? Daca e o problema cu lantul nu ar trebui sa fie tot timpul? Ce importanta are daca motorul e rece sau e cald?

 

Merci!

 

 

sunetul cel mai pronuntat este in 1900 si 2300 turatii ( la relanti nu se aude aproape deloc , ff putin...)

Edited by torelo
Link to comment
Share on other sites

Ar fi interesant sa ne spui daca filmarea ai facut-o cu motorul cald ori rece.

 

Poate sa-mi explice cineva fenomenul pentru care la mine la rece am asa, imediat dupa pornire niciun zgomot, dupa ce se incalzeste putin incepe sa ticaie distributia insa dupa ce incalzesc bine motorul nu se mai aude nimic nimic.

 

BMW 118d 2007 113000km

 

Ce anume poate sa se intample?

 

nu iti ticaie nici o dostributie. aia se aude tot timpul.

 

Ceva asemanator am si eu, un sunet ciudat dar care vine clar din fata, din zona curelei de transmisie pe care am si schimbat-o, la fel si ininzatorul, ce suspectez acum este fulia...

 

La mine efectiv ticaie tic tic dar se aude in fata repet nu in spate la distributie

 

si eu am acelasi sunet, si nu suntem singurii. eu am schimbat curea, fulie, intinzator, tot. si tot suna. nu stiu ce naiba sa fie ca inca nu m-a lamurit nimeni. cel mai probabil rulmenti alternator sau ceva pe acolo pe la accesorii.

 

injectoarele ...

 

mama da cum le-ai nimerit tu asa deodata......

Link to comment
Share on other sites

De ce se inlocuieste 7 797 491 - TIMING CASE ?

 

11227797965 nu lipseste? Sunt suruburile de la volanta. Alea nu trebuie inlocuite ?

 

 

deci pe langa lista din postul 2 mai trebuie adaugate

 

7 800 395

7 797 491

7 800 396 3buc

7 797 909

 

11147797491 este garnitura.

 

 

11227797965 aici este in functie de cutia de viteze :)

 

11227797965 aici este in functie de cutia de viteze :)

 

se schimba doar la manuala sau automata ? sau in ce sens ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://youtu.be/D3vkAQws6-0

 

A venit gerul la Focsani, a aparut din nou zgomotul. Ce am observat, cat a fost caldut afara nu se auzea asa tare. La mine cum ajung la serviciu e cel mai pronuntat, apoi se incalzeste motorul si nu mai face. E cazul sa ma ingrijorez? E N47 din primele fabricate, cu arborele cotit ala blamat. :)

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

http://youtu.be/D3vkAQws6-0

 

A venit gerul la Focsani, a aparut din nou zgomotul. Ce am observat, cat a fost caldut afara nu se auzea asa tare. La mine cum ajung la serviciu e cel mai pronuntat, apoi se incalzeste motorul si nu mai face. E cazul sa ma ingrijorez? E N47 din primele fabricate, cu arborele cotit ala blamat. :)

 

sal. si al meu e din primele modele de N47 (cel cu probleme la arbore, model martie 2008) iar sunetul este asemanator cu cel postat de tine. Daca schimb doar Kit distributie, se rezolva ceva, sau problema reapare? Mersi frumos

Edited by marienicu
Link to comment
Share on other sites

Si n-ai intrebat ce ulei au pus? Nu ti-au dat ce a mai ramas.. macar o cutie pentru eventuala completare in timp? Poate poti sa afli.

Uleiul e din butoi la bavaria...

Este un ulei "proaspat" (vascozitatea) si ungerea este mai eficienta pentru o perioada de acolo si reducerea zgomotului. Din cauza frecari si a temperaturilor din motor ulei oxideaza si isi pierde proprietatile si indicele de vascozitate.

Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.