Jump to content

DPF - Este sau nu pe masina ?


cristie35

Recommended Posts

probabil trebuie schimbat sau are nevoie de-o regenerare...

 

dar daca dpf nu exista ? - si clar nu exista, ce sa schimb ? am avut masina cu dpf care lucra perfect ,puteai introduce degetele in teava si le scoteai curate 100% ....La mine la masina asta ,finala a fost plina de fum de cand am cumparat masina ,acum un an.....nu da fum permanent,doar in reprize.Asa cum trebuie.DPF nu s-a vazut niciodata inj niciun meniu din Idrive.De obicei stiu ca iti spune cati km mai ai pana la inlocuirea lui.La mine nu am vazut niciodata dpf pe idrive.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clar ai avut DPF si unul din proprietarii precedenti a facut DPF off.

 

Am inteles,dar de ce da mesajul pentru prima data dupa un an si 32000 de km de cand e la mine masina ? Asta nu inteleg.Si din ce am observat chiar nu mai trage bine motorul cand sunt pe acceleratie.Are niste sincope de cand e in bord eroarea de DPF.

Link to comment
Share on other sites

Ai avut DPF, s-a scos dar doar mecanic

 

am urcat azi masina pe elevator. Nu exista niciun semn ca ar fi umblat cineva la DPF,nimic ,totul arata impecabil acolo....fara suduri sau urme de interventii.Plus ca filtrul de particule face corp comun cu catalizatorul.

Pe de alta parte s-a depistat pe tester ca bujiile 1 , 2 si 3 nu lucreaza cum trebuie.Mecanicul spune ca asta poate fi un motiv din care masina nu da drumul la regenerare...

Link to comment
Share on other sites

Ce e ciudat e ca totusi are teava neagra.

Poate elementul filtrant a fost gaurit sau e/s-a fisurat si scapa fumul.. pana s-a infundat si senzorii au alarmat..

Sigur ca filtrul se poate intentionatgauri pur si simplu cu un burghiu cam de 10mm (am inteles...) si gata cu diferentele de presiune.. :pirate:

 

Scuze ca ma gandesc la ce e mai rau.. :pardon:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sigur ca filtrul se poate (si doar) gauri pur si simplu cu un burghiu cam de 10mm

 

nu stiu....are niste coturi sus si jos ,greu de gaurit cu un burghiu,tocmai din cauza acelor coturi :unsure:

 

schimba bujiile defecte si verifica si releul de bujii

 

in secunda 2 am pus mana pe telefon si le-am comandat pe toate 4 .Bosch,maine la schimb !

Problema cu bujiile la diesel e ca in general lumea e tentata sa nu le schimbe ,deoarece se stie ca lucreaza doar la frig ,undeva sub 3 grade parca ? si mai e mult pana la gerurile iernii.Se pare ca de fapt bujiile au mai multe roluri :wacko:

Edited by cristie35
Link to comment
Share on other sites

se da un an garantie la ele ,daca tin un an e suficient. :yes:

Beru, nu cred ca ma insel, sunt cele originale si garantia data de fabricant e de 40k mile sau peste 60k km. Nu in ani... ca daca nu folosesti masina un an.. Sau ele nu "lucreaza" decat o iarna.. din acel annu e suficienta garantia.., asta dupa ideea ca doar la pornire ar fi solicitate.. /greseala de fapt, ele se incing si la arderea noxelor din filtru, unde e filtru, cat e necesar..

 

Iar ca sa ajungi la bujiile alea trebuie data admisia jos si e mult de desfacut..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru 20-30 RON in plus nu se merita sa pierzi timp, drumuri aiurea, ca sa beneficiezi de garantia aia.

 

au fost peste 500 de lei de lei cele 4 bujii ,mi-au spus ca tot Bosch vin si din fabrica pe masina.Chiar asa sa ma fi mintit cel de la magazin ?

 

Iar ca sa ajungi la bujiile alea trebuie data admisia jos si e mult de desfacut..

 

nu e prea greu de schimbat bujiile la motorul meu,sunt la suprafata.Inainte am avut e60 diesel in 6 pistoane ,acolo da,era valabil ce spui cu admisia data jos etc.Ce am mai remarcat e ca bujiile astea sunt mult mai lungi ca si cele de la e60

 

., asta dupa ideea ca doar la pornire ar fi solicitate.. /greseala de fapt, ele se incing si la arderea noxelor din filtru, unde e filtru, cat e necesar..

 

asta ieri am aflat si eu ,credeam ca doar la benzinare lucreaza permanent.Se pare ca au importanta lor si la diesel,nu doar la pornire .

Link to comment
Share on other sites

ma duc maine la magazin si le dau linkul de la tine ,sa vedem ce spune vanzatorul.Nu de alta dar tot de acolo am cumparat acu cateva zile fulie arbore,schimbul de ulei si filtre,toate rolele si toate curelele. Edited by cristie35
Link to comment
Share on other sites

schimba bujiile defecte si verifica si releul de bujii

 

am schimbat bujiile,aceleasi erori pe tester :hyper: bineinteles ca era pa releul de bujii ,bujiile presupun ca erau ok .Alte 420 de lei ,pentru releu ...Asa se invata meseria pe banii clientului lol

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.