Jump to content

Turbo pe e34


xox11

Recommended Posts

Inca astept raspunsuri legate de montarea unui turbo. Ideea e ca la noi in tara sunt putini care se ocupa de asa ceva iar acestia sunt in Bucuresti. Eu nu sunt din Bucuresti si tot incerc sa aflu ceva raspunsuri si preturi. Am contactat o companie din Brasov si primul lucru a fost "Cat esti dispus sa cheltui?", evitand sa imi dea pret. Asta inseamna ca baietii ar vrea sa ma "arda " putin .
Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea e ca la piata. Nu e ca si cum vrei sa cumperi un kilogram de rosii.

 

Depinde ce buget ai in mod evident. Si in functie de buget poti obtine x putere.

 

N-ai zis ce motor ai si ce putere vrei sa obtii. Asa informativ, supraalimentarea probabil depaseste de 2-3 ori valoarea masinii.

 

Poti supraalimenta un motor, iar motorul sa pice dupa 300-400 de km. Sau poti face o modificare fiabila in timp, dar foarte scumpa. Exista kit-uri turbo chinezesti pe eBay. Ieftin si bun, adica te dai de 2-3 ori cu masina pana sa pice ceva. In functie de ceea ce vrei sa obtii exista diverse preturi si variante.

 

Insa inclin sa cred ca e un topic facut din plictiseala. Cei care vor sa-si supraalimenteze masina nu sunt cei care fac topicuri de genul asta.

Link to comment
Share on other sites

Colegul cam are dreptate. Se intampla sa mai aibe si service, deci probabil ii trec multi reisari pragul si a auzit multe.

Dupa cum zicea, depinde cat vrei sa scoti si cat vrei sa te tina. In functie de astea se stabileste pretul.

Poti face ceva low boost, care ar presupune o turbina mica, un intercooler, galerii adimisie evacuare schimbate si un soft. Plus accesorii si lucrari adiacente. Probabil ti-ar da cateva zeci de cai in plus, dar scapi de schimbat interne.

Totusi, ai zis E34, masina relativ veche, deci imi imaginez ca nu e mint condition, de-ndata ce te induri si te gandesti la modificari de genul.

In cazul asta, te intreb cati km are motorul si cat speri sa mai tina. Turbo va pune mult stres pe el. Te vei gandi si la un ambreiaj care sa reziste la sarcina aditionala. Cutia pentru ce putere e proiectata?

Dupa care vine partea de tren de rulare; ai nevoie de upgrade la frane.

Deja daca vrei sa dublezi puterea, te gandesti la interne, decomprimat motor, etc.

Pentru un 230 cp (presupunand ca ai 2.5, 24v si inca mai ai toti caii acasa) scapi fara sa umbli in el, zic eu, dar trebuie sa te gandesti si la uzura motorului.

Plus, ca va trebui sa faci putina proiectare, sa gasesti loc tuturor acareturilor noi sub capota. Daca nu stii tu, va trebui sa platesti pe cineva sa gandeasca pentru tine.

 

P.S. mai e si varianta "de-a gata". Sunt destui care au turbat m50-uri, doar il dai jos pe al tau si il urci pe ala, dar nu stii cum s-a lucrat la el si cum a fost exploatat.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Eu ziceam de ceva bricolat, cauta un sudor bun, ia o turbina de pe altceva, etc. Sa bagi 3000 de euri intr-un kit "bun" si sa il urci pe un motor de 300k km (reali :))) ) e putin overkill. Plus ca nu e ca si cum pui leduri in loc de bec incandescent la placuta de inmatriculare, tot e nevoie sa te pricepi si multe lucruri pot sa nu iasa.
Link to comment
Share on other sites

habar nu am,eu am un prieten bun care a facut treburi de genul asta.L-am intebat cat m-ar costa sa fac 1,8is-ul la vreo 200-220 cai si sa pot merge linistit cu el.de la 3000 eur in sus a fost raspunsul.turbo,evacuare custom,admisie custom,stand alone si verificat motorul cam astia erau pasii.sigur merge pana in 1500 eur pastrand softul masinii,nedesfacand motorul si ramas la o presiune mica.Aici vorbim de M42,la M50 posibil sa fie ceva mai simplu.PS:intamplator aproape 300.000 km are si motorul meu . Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

intamplator aproape 300.000 km are si motorul meu .

Asta presupune anumite riscuri. Se poate sa nu aiba nicio problema, se poate sa crape. Plus ca daca nu ma insel, tu ai cam umblat la motorul ala acum, ai schimbat niste garnituri, l-ai mai adus la liman.

Link to comment
Share on other sites

motorul ala cred ca il voi face bucati la cati nervi mi-a facut :D am deja un M20 pe "bara" .In afara de garnituri au mai fost cuzineti si patine distributie,in rest motorul chiar arata bine,pacat de design are vreo 6-7 garnituri pe putin si pe la fiecare din ele sunt sanse sa scuipe ulei.azi teoretic ai dau cheie,mai am un intinzator de gasit si lipsesc 2 tampoane sa vad de unde iau unele ca noi sunt 300 lei bucata. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am facut topicul asta din plictiseala. Sunt nou pe forum iar tocmai problema cu turbo ma interesa numaidecat deoarece foarte greu gasesti informatii concrete in legatura cu asta. Mi se pare normal ca o firma care se ocupa cu asa ceva sa iti dea si un pret. Sa iti spuna ca daca vrei 250 de cai te costa atat, 300 de cai te costa atat...etc.

Masina mea e un e34 2.5i , 192 de cai cu 200k rulati. Doar ce am bagat'o la tinichigerie, urmeaza vopsit, suspensii , frane, articulatii , consumabile si intr un final sunt tentat sa maresc puterea la motor.....tot aud pareri ca ma costa de la 2-3 mii in sus...

Link to comment
Share on other sites

daca vrei sa iasa treaba ca lumea costa.ex de pe net:

 

 

KIT Turbo SpeedDemon e36 e39 e46 6 cilindrii - 390CP

 

 

 

- T3/T4 Turbocharger ( wastegate intern)

- Godspeed Type-M intercooler (20.5x6x2.75)

- Kit tevi aluminiu + furtunue siliconice + coliere

- Galerie de evacuare inox

- Blow OFF Valve BOV

- Kit furtune ulei

- Regulator presiune benzina, Boost controller

- Accesorii, garnituri, furtune, reductii, etc.

 

asta era 999 eur,mai adauga montaj,stand alone(sau resoftare) plus diverse alte lucruri si vei ajunge lejer la 2000 eur.daca vrei turbo cu 1000 eu nu se prea poate,eventual sa astepti poate vinde cineva un motor intreg.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Cu 5000 euro doar in motor iese ceva foarte misto.

 

Cam 500 euro e soft-ul custom, altfel nu vei putea sa folosesti puterea masinii la adevaratul potential.

Cauta si tu sa vezi cat mai costa niste axe cu came sport.

 

Si inainte de supraalimentare e bine sa faci un test de compresie. E posibil sa ai un motor bun sau nu. Poate ai nevoie si de reconditionarea chiulasei, rectificat supape sau chiar segmentare.

Ai nevoie de un ambreiaj mai performant, un quick shifter.

http://www.turnermotorsport.com/BMW-E34/c-62-uuc-bmw-short-shift-kits.aspx

 

 

 

Eu nu am facut topicul asta din plictiseala. Sunt nou pe forum iar tocmai problema cu turbo ma interesa numaidecat deoarece foarte greu gasesti informatii concrete in legatura cu asta. Mi se pare normal ca o firma care se ocupa cu asa ceva sa iti dea si un pret. Sa iti spuna ca daca vrei 250 de cai te costa atat, 300 de cai te costa atat...etc.

Masina mea e un e34 2.5i , 192 de cai cu 200k rulati. Doar ce am bagat'o la tinichigerie, urmeaza vopsit, suspensii , frane, articulatii , consumabile si intr un final sunt tentat sa maresc puterea la motor.....tot aud pareri ca ma costa de la 2-3 mii in sus...

 

OK.

Realizezi ca trebuie cu totul alte frane decat cele standard, o suspensie sport aftermarket calitativa (care costa destul de mult), toate piesele de articulatie schimbate.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.