Jump to content

My 320 IA (E90)


steradulescu

Recommended Posts

 

ca vine unu nou si prezinta masina ca si pasionat, e normal sa fii sceptic.

 

numai ca prima impresia a mea, cand am vazut pozele, este ca masina nu are numai doua probleme.

eu nu cred ca a prezentat masina ca "pasionat". a prezentat ca un simplu user care si-a cumparat o masina. nu vad nicaieri unde a prezentat-o ca pe o mare masina. nici macar nu a scris de dotari, an, poze artistice, ca mai sunt unii care le prezinta de zici ca e anunt de vanzare de samsar de pe autovit :).

iar faptul ca nu a pus poze artistice chiar mi se pare de bun simt, nu prea ii inteleg pe cei care posteaza pe aici poze photoshopate, nebunii, figuri, umbre, dar desi nu ii inteleg nu am cum sa nu ii respect, daca asta e placerea lor foarte bine, jos palaria.

mie chiar mi se pare ca i-a facut o prezentare corecta masinii in sensul ca a pomenit toate belelele.

 

si daca are 100 de probleme ce sa mai facem noi acum? il ajutam cu ceva daca il atacam, "aa pai ai dat 5000euro si vrei sa nu ai surprize? haha" nu, singurul lucru constructiv pe care il putem face si pentru care cred ca si-a deschis si topicul este sa il mai ajutam cu un sfat, o parere pt remedierea problemelor.

si iar revenim la ce spuneam mai devreme, problemele pentru tine poate nu sunt probleme pentru el (chestii de "finete" gen acel plastic sau eu stiu ce altceva) :)

Edited by CosminE46
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Problema 2. din primul post.

 

 

explica-i tu ce inseamna vanos ( in ideea de a lumuri omul, sa nu aibe dubii sau ale griji legate de masina) eu unul nu am auzit niciodata de "este vanosul de la evacuare dus"

 

Aici nu e pe auzite.

 

Motoarele cu valvetronic au cate o unitate vanos pe fiecare axa. Adica admisie, respectiv evacuare.

 

Insa n-ai de unde sa stii fara sa verifici. Poate fi unitatea, poate fi inclusiv axa, valvetronic-ul in sine sau motorasul. Sunt multe posibilitati.

Depinde de erorile care apar. Poate sa nu fie la punct, adica sa fi sarit de la punct. N posibilitati.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Eram ironic, cum ca "nu ai avut bani" sa o iei direct cu navi atunci cand ai cumparat-o.

 

Dar cum ti-am zis, las omu' sa se bucure de ea, si daca mai vrea cineva e90 undeva la 5500 eur, din 2007, cu navi si interior sport il gaseste la UniCredit Leasing la iesirea din bucuresti, spre pitesti. Cer oamenii 6700 pe e, da o pot lasa in 5500. Are nevoie de investitii, scoate fum alb, dar pana la 8-9k eur se face ca noua ;-)

 

 

Si un seria 5 530d la 5500 euro http://olx.ro/i2/oferta/bmw-530d-taxa-platita-pret-fix-ID49hCm.html#:aeb543edce

Link to comment
Share on other sites

@Alex_wly, ai 10 zile read-only pt flame inutil si sustinut... ai mai fost avertizat in trecut si continui in stilul tau caracteristic... iar warn-statusul tau zice multe

 

Aviz si amatorilor de astfel de comportamente... :excl:

 

In general orice poate fi spus, civilizat, fara sa atragi oprobiul public... si chiar daca e un topic de discutii libere, va reamintesc ca bunul-simt trebuie sa predomine :excl:

Link to comment
Share on other sites

Uleiul il schimbam oricum ,pentru siguranta.Parca s-au mai calmat smuciturile dar mi se pare ca nu au disparut(cea mai buna verificare este sa mai conduc un E90 automat sa vad o diferenta).Mecanicul a mai mers cu ea dupa ce a facut schimbul si a zis ca e ok din punctul lui de vedere. Edited by steradulescu
Link to comment
Share on other sites

Scuze dar o faci intentionat?

Ei hai ca asta e culmea, desi am tinut cu tine in conflictul anterior , acum tind sa cred ca baietii aveau dreptate. E cea mai proasta scuza (prea sport) , cred ca defapt investitia e mult mai mare decat ai preconizat si nu iti permiti. Salut

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Nu din cauza cutiei cum banuiesc toti,ci din cauza confortului(prea sport ,scutura rau la denivelari),nu e stilul meu.

are suspensie sport sau ceva de genul asta?E90 e destul de ok cu suspensia stock.edit vad ca jantele sunt cele stock pe 16 cu alea e chiar ok de mers.ma rog nu stiu cum e cu Mercedes ca asta zici ca ai avut inainte.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la test cu masina (La Cozma,colegii din Tm il stiu,nicio eroare pe cutie)pentru bataia de la motor si i-am explicat ce a fost schimbat la ea si raspunsul a fost ca ori tachetii sau daca aia cand au rectificat(pilit) supapele ,cred ca zic bine, le-au facut manual si nu la aparat.A zis ca nu e problema daca merg cu ea asa (daca nu imi consuma ulei si nu consuma ca am facut peste 1000 km si nivelul din bord e ok),doar ca daca vreau sa dispara sunetul ala mai bine caut un motor (de la 450 euro si 150montajul)decat sa ma apuc sa il desfac pe asta.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deja a inceput usosr,usor sa imi placa masinuta(am scos-o de la vanzare),intre timp i-am incarcat instalatia cu freon(avea doar 375 din 500),i-am retapitat volanul+ polish la faruri.Maine sunt programat la RAR.Intre timp a aparut o problema la usa stanga spate (nu mai vrea inchisa /deschisa din telecomanda). Edited by steradulescu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.