Jump to content

Al meu F10 520D


MrDevILL

Recommended Posts

Ne reprofilam ... uite Opel a introdus pe noul Astra materiale din clasa premium, cel putin asa spun ei, asa ca piata e destul de ofertanta, problema e sa te poti desprinde de BMW, tractiune spate, manevrabilitatea etc.

Eu am e60 si cred ca va fi ultimul, atat cat va tine ... apoi vom vedea daca ma pot desprinde, poate mai usor tinand cont ca mai e un e30 in familie care va tine stindardul BMW in continuare.

Platesti mult, primesti putin ... pacat de ce a fost in trecut ... dar asa se intampla intr-o societate de consum.

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Si eu ma gandeam, iar acum ma gandesc serios sa imi iau si o a 2-a masina ceva de zi cu zi probabil noua si mai ieftina.

 

Am fost azi dimineata pe la service cu 2 chestii:

 

nr 1 -- zgomotul de turbo, constatarea e ca incepe sa se duca partea electrica de la el si o sa trebuiasca sa iau altul, dar asta in viitor, cat merge asta nu ma mai bag la el.

 

nr2 -- aseara cand am deschis capota am gasit un musafir nepoftit (sobolan) ce statea tolanit pe vasul de la antigel si apoi s-a furisat pe la motor, iar azi dimineata l-am gasit de-a latul langa masina (multumita pisicilor de la bloc :thumbsup: ). Au verificat daca nu s-a apucat de ros pe acolo si am avut noroc ca nu s-a atins de nimic.

 

Ce sa fac pe viitor sa nu mai atenteze vre-unul sa intre pe acolo? Am citit pe undeva ca este ceva dispozitiv cu ultrasunete dar multi zic ca nu are nici un efect, iar daca ar avea nu vreau sa alung pisicile, alta varianta ar fi sa pun niste busuioc prin compartimentul motor, cica nu le place mirosul.

 

Alte sfaturi?

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

Pisici sunt destule in jurul masinii, dar tot nu inteleg cum de s-o gandit sobolanu sa intre chiar la mine la motor, mai sunt cel putin 15 masini in zona....

 

Cred ca o sa ma duc sa spal motorul, scuturi etc la o spalatorie dupa ce am dat in prealabil cu o solutie pentru eliminarea mirosului de rozatoare si apoi ceva solutie care respinge rozatoarele. Sper sa functioneze si sa nu mai am musafiri nepoftiti.

 

Iar la partea cu turbo... mai bine il lasam asa cum era fara nici o reconditionare. (Inainte nu fasaia si nici nu aveam probleme cu actuatorul)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Frate dar ce de ghinioane ai :( nu pot sa cred. WTF??? Rulmenti, motor, distributie, turbina, sobolani ...unu mai slab de inger o lua razna. Stai cumva in Floresti sau de unde e faza cu sobolanii? M-a distrat faza cu busuiocul la motor :) Chiar nu stiam. Vezi sa fie sfintit :) (iarta-ma , glumesc) Bai si ce dotata e masina asta ..mai ca merita sa-i pui un motor de 3L daca tot ai bagat atata in ea. Iti doresc ca in urmatorii 5 ani sa nu mai fii nevoit sa schimbi nimic la masina in afara de consumabile. Bafta multa!

 

Apropo de fumul alb dimineata. Daca zici ca e si dulceag asa e posibil sa fie de la preincalzitorul de gaze. Eu la vechiul e39 am patit-o de 2 ori. Nu-ti face presiune pe instalatia de racire ?

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Cred ca o sa ma duc sa spal motorul, scuturi etc la o spalatorie dupa ce am dat in prealabil cu o solutie pentru eliminarea mirosului de rozatoare si apoi ceva solutie care respinge rozatoarele. Sper sa functioneze si sa nu mai am musafiri nepoftiti.

 

Sa nu uiti sa mai dai odata cu solutia anti-rozatoare dupa spalarea motorului.

 

Am avut si eu probleme odata, insa era perioada cu probleme in Floresti. Nu la BMW, la cealalta masina unde este loc mai mult.

"Dormea" pe baterie, a ros ceva burete, in rest nici o problema. L-am apucat de coada cu niste servetele, l-am arvarlit in zapada si apoi m-am spalat bine pe maini. Sfarsitul povestii :laugh: .

 

dar tot nu inteleg cum de s-o gandit sobolanu sa intre chiar la mine la motor,

 

Era cald motorul tau, e singura explicatie logica si plauzibila. La fel a fost si la mine in ianuarie, imediat dupa revelion, cand era destul de frig afara.

 

Nu e de panicat, se mai intampla.

 

Stai cumva in Floresti sau de unde e faza cu sobolanii?

 

Mai recent in cartierul Manastur au fost probleme cu sobolanii. Cred ca au migrat din Floresti in Manastur :laugh:

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Frate dar ce de ghinioane ai :( nu pot sa cred. WTF??? Rulmenti, motor, distributie, turbina, sobolani ...unu mai slab de inger o lua razna. Stai cumva in Floresti sau de unde e faza cu sobolanii? M-a distrat faza cu busuiocul la motor :) Chiar nu stiam. Vezi sa fie sfintit :) (iarta-ma , glumesc) Bai si ce dotata e masina asta ..mai ca merita sa-i pui un motor de 3L daca tot ai bagat atata in ea. Iti doresc ca in urmatorii 5 ani sa nu mai fii nevoit sa schimbi nimic la masina in afara de consumabile. Bafta multa!

 

Apropo de fumul alb dimineata. Daca zici ca e si dulceag asa e posibil sa fie de la preincalzitorul de gaze. Eu la vechiul e39 am patit-o de 2 ori. Nu-ti face presiune pe instalatia de racire ?

 

Da, am avut cateva "distractii" cu masina, acum s-au rezolvat aproape toate, am analizat mai bine comportamentul masinii dimineata si e doar abur/condens, mirosul vine de la motorina presupun si din cauza ca fac mai multe drumuri scurte 4-5 pe zi si mai ramane ceva motorina nearsa in DPF, mirosul l-am sesizat dupa ce s-a facut regenerarea fortata la DPF.

 

De sobolan am scapat sper sa nu mai vina si altii, cum ziceam au avut grija pisicile din zona de el (deobicei am una sau doua care dorm chiar sub masina), chiar a 2-a zi dimineata era "papat" langa masina, am observat ca au si "marcat-o" pisicile sa se asigure ca nu mai vin altii, dar preventiv am sa spal motorul pentru ca s-a si adunat ceva praf pe el si prin compartimentul motor.

 

Exista 2 solutii anti-rozatoare:

 

1 pentru inlaturarea mirosului adica spalat

2 dupa ce se spala motorul se da cu solutia in compartiment (are un miros respingator pentru sobolani)

 

Rozatoarelor nu le place mirosul de menta si busuioc asta cica e dovedita faza... in cel mai rau caz plantez niste busuioc si menta chiar langa locul de parcare.... au plantele grija singure sa se inmulteasca :)

 

Presiune in vasul de antigel nu am, am verificat uleiul si antigelul aproape zilnic timp de 1 saptamana jumate si nu am observat pierderi sau sa se amestece cele 2 intre ele.

 

Ce ma enerveaza e ca am facut reconditionarea la turbo si mai bine luam unul nou.

 

Nu stau in Floresti, stau in Andrei Muresanu, sobolanul probabil s-a ratacit de la ceva ghena de gunoi din zona duminica cand a plouat destul de serios si cauta un loc sa isi faca cuib dar nu a gasit locul potrivit.

 

In rest asta este... masina nemtzeasca .... dupa ultima stire legata de grupul VAG se adevereste ce ziceam eu... nemtii mai nou "trag matza de coada" cu ingineria.

 

Sistemul de alarma cat te-a ajuns ? Au reusit sa ti-l puna pe cheie sau ai telecomanda separata ? Felicitari pentru masina ! :thumbsup:

 

Cu toate sistemele extra, cred ca a fost 2500 de lei, adica alarma, senzori de prezenta si perimetru, senzori de inclinare, telecomanda cu raza de 1.6 KM, etc.

Da merge si din telecomanda masinii cat si din cea a alarmei, avantaj la alarma ca are raza mare si vad tot ce se intampla cu masina de la distanta.

 

Merci, sa nu mai am probleme cu ea ca deja sincer puteam sa mai imi iau una mai veche.

 

Salut!

Poti sa pui (aici sau in PM) o poza din profil cu MAK-urile de 17'', sa vad cum vin pe masina?

 

Da, o sa le fac o poza azi un pic mai incolo sau maine si o sa pun o poza cu ele, mie imi plac foarte mult.

 

Singura problema ce ma enerveaza e ca orice jante/anvelope as avea exista o vibratie intre 115 si 135 la ora (sa ma duc cu 100 ii imposibil, deci merg peste 140 :D si nu mai simt nimic), am incercat toate variantele de echilibrare si reglaj geometrie si nu am scapat de vibratie... asta cred ca si din cauza aparatelor de calibraj de la noi, cand am luat-o vibratia era aproape imperceptibila. Dar dupa o documentare pe net, multe F10-uri au problema asta si is foarte sensibile la chestii de genu.

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

Da, arata foarte bine MAK Luft, daca le gasesti la un pret bun eu zic sa le iei :thumbsup: pana acum sunt destul de multumit de MAK, rezista chiar bine. Din greseala am luat un mega opritor (munte) la 50 Km/h si au rezistat eroic... nu as mai repeta asta pentru sanatatea articulatiilor si suspensiei masinii, dar ce sa-i faci, neatentia asta.
Link to comment
Share on other sites

Singura problema ce ma enerveaza e ca orice jante/anvelope as avea exista o vibratie intre 115 si 135 la ora (sa ma duc cu 100 ii imposibil, deci merg peste 140 :D si nu mai simt nimic), am incercat toate variantele de echilibrare si reglaj geometrie si nu am scapat de vibratie... asta cred ca si din cauza aparatelor de calibraj de la noi, cand am luat-o vibratia era aproape imperceptibila. Dar dupa o documentare pe net, multe F10-uri au problema asta si is foarte sensibile la chestii de genu.

 

La fel am patit si eu cu fostul Audi A4 B8 model 2009. Masina imi placea mult dar intre 120 - 140km/h vibra cu orice fel de roti (iarna, vara, jante originale sau aftermarket)

Am incercat sa echilibrez rotile in o mie de locuri, uneori era parca mai bine, alteori mai rau. Nu stiam de problema asta cand am luat masina, abia dupa ce am citit pe net am aflat ca era o problema raspandita la acest model. Eu pana la urma am rezolvat problema adica am vandut masina cu gandul sa trec la F10 :) La prima cautare pe Google am aflat ca si F10 se pare ca are ceva probleme legate de vibratii asa ca am renuntat la achizitie. Era deja prea mult: N47 cu bube + vibratii. Oricum nu mi-o lua in nume de rau si bucura-te de masina.

Edited by ajaccio83
Link to comment
Share on other sites

Ba da-l naibi de a4 se comporta ca o dacie, tu cred ca ai avut una rasturnata, lumea ia de bun anumite posturi, pe net totul se generalizeaza si de cele mai multe ori nu este asa. Da f10 vibreaza intre 110-120 :)))). Pt initiatorul topicului, sigur ai o problema undeva masina nu are de ce sa vibreze. Ori jante putin strambe sau echilibrate prost, sau cine stie ce... Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare lume,

 

Nu am mai scris nimic de ceva vreme si am zis sa mai pun pe aici ce am mai facut la masina... au trecut aproximativ 2500 de KM cu motorul nou si din punctul asta de vedere totul e ok.

 

Am schimbat bucsile de la bratele mari de pe fata din cauza unor zgomote ciudate la franare cand se oprea masina pe loc... s-au rezolvat problemele in proportie de 90%, dar totusi pe fata stanga trebuie sa schimb de tot bratul pentru ca incepe sa cedeze un pivot (cred ca o sa le schimb pe amble macar stiu o treaba).

 

Am verificat masina daca are scurgeri sau scapari de antigel sau alte lichide.. totul e ok (ce ma ingrijora pe mine, e defapt comportament normal la rece dar in urma la ce am patit eram un pic paranoic)

 

Am mai schimbat ceva plastice (carenaje) rupte de la borduri.

 

Am indreptat 2 jante (am pus rotile de iarna) care erau indoite si acum nu mai am acea vibratie enervata intre 115 si 135, doar la 120 se simte ceva foarte foarte slab, dar e posibil sa fie si de la drum ca nu face tot timpul sau de la pivotul cu probleme.

 

In rest toate bune si frumoase, i-am dat o spalare ca la carte ca nu a primit de mult asa ceva, un polish fin pentru unele mici zgarieturi de suprafta iar apoi ceara pentru protectie in sezonul rece.

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.