Jump to content

Distributie sarita de la punct?


Acidutu

Recommended Posts

Salutare. Am un 316 fl si nu porneste la prima cheie dupa ce sta mai mult de cateva ora masina, poate fi distributia sarita de la punct care sa dea simptomul asta? Daca fac opriri scurte deci e cald motorul porneste din prima, dar daca sta mai mult nu porneste la prima cheie si coneva mi a spus ca poate fi sarita distributia de la punct! Daca distributia ar fi sarita de la punct nu ar trebui sa creadca consumul? La mine consumul este normal...

 

Care sint simptomele distributiei sarita de la punct?!

Link to comment
Share on other sites

O eroare de camshaft position sensor nu inseamna neaparat ca e dus senzorul. Poate fi chiar dovada ca e distributia sarita de la punct.

Daca l-ai schimbat si totusi eroarea persista, mergi la un service care detine cale de blocare pentru distributie si roaga-i sa-ti verifice distributia. E usor de vazut daca e sarita de la punct.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Dar o distributie sarita de la punct ce simptome da? Are legatura cu faptul ca atunci cand e rece motorul nu porneste la prima cheie?

 

Am schimbat senzorul dar nu am pus unul original bmw si am auzit ca e posibil sa nu functioneze daca nu e original.....o distributie sarita de la punct are legatura cu faptul ca atunci cand e rece motorul nu porneste la prima cheie?

Link to comment
Share on other sites

Ti-am dat toate informatiile de care ai nevoie. Vorba lunga, saracia omului. Exista multe variabile si multe posibilitati. E lipsit de sens sa le dezbatem pe toate.

Pot exista probleme de pornire la o masina cu distributia sarita de la punct, insa nu neaparat.

Adesea vad topicuri care ajung la 4-5 pagini pentru probleme oarecum banale. Mergi la un service si vezi care-i treaba. Pe forum nu vei rezolva.

Ca un detaliu, daca eroarea poate fi stearsa, iar motorul merge o perioada bine, iar eroarea apare abia dupa cateva minute / km etc. probabil ca nu e sarita de la punct.

Pe de alta parte, daca e sarita de la punct va aparea eroarea imediat dupa pornire. O stergi cu motorul oprit, pornesti motorul si daca faci iar o testare vei avea din nou eroarea. Pozitia gresita a axei este vazut imediat de senzor.

Edited by Service Premium
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, dupa ce am mobtat senzorul, am sters eroarea, am mers cativa km apoi am pus iar testerul si a reaparut. Ma gandeam ca imi poate spune cineva ca o distributie sarita dl punct da un consum marit, lipsa de putere etc. Ce se poate intampla daca continui sa merg cu masina si este sarita distributia de la punct?
Link to comment
Share on other sites

Ce se poate intampla daca continui sa merg cu masina si este sarita distributia de la punct?

 

Sincer, inseamna ca NU "meriti" sa conduci un BMW daca continui sa mergi cu distributia sarita!

 

Service Premium ti-a/ne-a explicat foarte bine in postul #8 cum e cu eroarea: cand si cum apare, daca e senzorul sau daca e "sarita"..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Zilele astea m am reintalnit cu un fost coleg de liceu, actualmente inginer mecanic chiar la bavaria!! C noroc! I am spus ca am tot citit despre "distributia sarita de la punct" si mi a spus ca e o mare tampenie si ca " nu exista cretini mai mari decat aia care cred ca distributia poate sari de lq punct":))) el mi a explicat ca asta cu distributia sarita e doar o smecherie a mecanicilor d a le lua bani unor fraieri!
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Eu:" ciornei tata, am auzit ca distributia poate sari dl punct, unii vorbesc de jumatate de donte sau chiar un dinte"......ciornei:" ba edita, acum sincer iti iti spun , nu trebuie sa faci parte dintre cei 0,33% oameni cu adevarat iteligenti(asa spun oamenii de stinta ca doar 0,33%dintre noi sunt cu adv inteligenti) ca sa iti dai si singur seama seama ca distributia nu poate sari jumate de dinte si nici un dinte sau doi! O masina a carui distributie nu este asezata ok, nu mai porneste, nu mai poti merge cu ea bai edita tata. Ai ramas tot la stadiu alq din clasa a12a cand iti dadeam sa iei si un 5 la teza la mate sa treci clasa":)))))
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Mare pacat daca omul ala chiar e inginer si a zis asemenea ineptie.

Iar o masina cu distributia sarita de la punct poate porni, insa va functiona prost.

Faza aia cu jumatate de dinte e mai mult decat hilara. Se pare ca si o foaie de bicicleta iti este straina.

 

Insa e clara treaba. Cauti un argument ca sa nu bagi nici macar una de-un leu in masina. Bine asa!

Edited by Service Premium
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Mare pacat daca omul ala chiar e inginer si a zis asemenea ineptie.

Iar o masina cu distributia sarita de la punct poate porni, insa va functiona prost.

Faza aia cu jumatate de dinte e mai mult decat hilara. Se pare ca si o foaie de bicicleta iti este straina.

 

Insa e clara treaba. Cauti un argument ca sa nu bagi nici macar una de-un leu in masina. Bine asa!

:goodjob:

Am avut un golf 1.6 fsi cu distributia sarita ... pornea la sfert de cheie, dar nu mergea rotund ...

Link to comment
Share on other sites

Zilele astea m am reintalnit cu un fost coleg de liceu, actualmente inginer mecanic chiar la bavaria!! C noroc! I am spus ca am tot citit despre "distributia sarita de la punct" si mi a spus ca e o mare tampenie si ca " nu exista cretini mai mari decat aia care cred ca distributia poate sari de lq punct":))) el mi a explicat ca asta cu distributia sarita e doar o smecherie a mecanicilor d a le lua bani unor fraieri!

 

Inginerul ala al tau, chiar daca lucreaza la reprezentanta, nu a inventat apa calda sau roata de la caruta. Daca ti-a dat aceste argumente, sigur nu stie nici de unde se trage capota la masina. Ma abtin sa spun mai multe pentru ca nu face obiectul forumului.

"Service Premium" a explicat foarte bine ce se poate face daca cineva are o astfel de problema care apare la un astfel de motor.

Edited by maruwt129
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vei merge cu distributia sarita, e posibil la un moment dat chiar sa se rupa sau sa sara iar. Deci exista riscul sa se indoaie supape, adica sa o dai in altele mult mai nasoale.

Daca nu ai bani s-o faci, parcheaz-o si nu mai circula pana nu o vei repara.

Batem pariu :console: ca am vazut cu ochii mei cum se "pune" distributia la motor diesel din ochi si fara cale!?!

 

Stii ce inseamna asta? Mi-a fost dat SA TRAIESC pe pielea/nervii mei ce urmeaza; pur si simplu la un Audi la nici o luna.. vrand sa schimb DOAR filtru de motorina (L-AM "AMORSAT" INAINTE!) NU A MAI VRUT SA PORNEASCA nici impinsa... nici trasa.. (aproape "incalzisem".. In fapt avea cam 25 grade..) am schimbat supape de pe la fitru.. AM CHEMAT 3 mecanici (altii..) au verificat si ei daca "scanteiaza" bujiile incandescente.. Sigurante.. Relee.. NIMIC!

Moarta! Adica o "invartea" doar demaroru'.

 

Am ajus cu ea la un dealer.. A pus-o pe tester.. Nici o eroare legata de pornire!

La un mom. dat am spus ca distributia a fost pusa de un mecanic ..bun dar fara cale...

 

AU PUS CALELE si A PORNIT LA SFERT DE CHEIE! (cu bateria lor ca a mea era moarta) in fata mea!

 

Mai e ceva de comentat? Distributia POATE sa nu fie pusa la punct! Asa ca mai usor cu "specialistii" ca realitatea ne poate bate la cur!

Masina mergea, pornea ok.. fiind vara (probabil iarna or fi pus probleme.. cu acea "distributie dupa ureche"

Asa ca DISTRIBUTIA poate sa nu fie la punct din ANUMITE CAUZE..

Audi A4,1.9 TDI 2001 primul model cu clima

Toate cele de mai sus mi s-au intamplat in Romania.

 

 

E greu totusi de crezut ca distrubutia poate sa "sara" si ceva catastrofic sa nu se intample..

despre asta las pe altii sa comenteze.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu ma pricep la Audi, insa la BMW nu poti pune distributia la punct din ochi. Chestia asta e valabila pentru motoarele moderne.

 

Motoarele vechi se puteau pune la punct fara scule speciale. De exemplu, un M30 poate fi pus la punct doar urmarind niste semne.

La fel diverse motoare cu care erau echipate E30-urile. Practic BMW-urile clasice.

 

La cele moderne cu 2 axe cu came nu ai cum. Cu atat mai putin la cele care au vanos / valvetronic.

 

Pe de alta parte, un motor poate sari foarte usor de la punct daca exista cateva probleme.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

la schimbul garniturii de chiulasa mi-au dat jos si distributia, motor m50b25, vanos simplu, doar pe admisie.

prima data au pus prost, deviatie de 1 grad poate.. nu aveau cale..

rezultatul pornea, dar mergea, se auzea si tragea ca un cur...

au pus-o corect si a fost ok.

e foarte usor sa gresesti si sara daca ai lant/intinzator slabit, mai ales la motoare cu axe cu cama cu admisie/evacuare variabile..

Deci inginerul ala poate sa isi dea foc la diploma aia, unde a terminat scoala, in uru curu din burundi.. ?

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@Acidutu,spune-i colegului tau inginer sa se omoare..dar daca poate sa fie brutal... cand incearca.

Zilele trecute am adus patine si intinzator pe un 316 N42 care a sarit de la punct din cauza chidajelor de la lant ...care erau foarte uzate.

Cam nasol pentru reprezentantele din romania daca angajeaza ,,inginerii'' doar pe considerente de diploma...si ei sunt paraleli cu industria auto.

 

@bimmer90f30...la haudi in cauza,distributia este floare la ureche si nu iti trebuiesc cale,ai semne peste tot si este foarte simpla de facut.Posibil mecanicul in cauza...

Ca sa fie treaba buna,dupa ce faci distributia la modelul asta...pui interfata vdcs pe masina si reglezi avansul ca sa scapi de eventualele cresteri de consum sau de balbaielile motorului cand este la relanty.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

@bimmer90f30...la haudi in cauza,distributia este floare la ureche si nu iti trebuiesc cale,ai semne peste tot si este foarte simpla de facut.Posibil mecanicul in cauza...

Ca sa fie treaba buna,dupa ce faci distributia la modelul asta...pui interfata vdcs pe masina si reglezi avansul ca sa scapi de eventualele cresteri de consum sau de balbaielile motorului cand este la relanty.

 

Multumesc, o sa tin minte!

 

:offtopic:

"Haudi"-ul din "fapta" de mai sus inca merge, de la 176k km cand I s-a intamplat ..pana in zilele noastre, cand a ajuns aproape de inca un schimb de curea!

Dar, cred ca pentru ca a fost pus la punct cu, cale.. fratele meu care il conduce, e super incantat de consum la varsta, km si viata grea de oras care o duce..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Zilele astea m am reintalnit cu un fost coleg de liceu, actualmente inginer mecanic chiar la bavaria!! C noroc! I am spus ca am tot citit despre "distributia sarita de la punct" si mi a spus ca e o mare tampenie si ca " nu exista cretini mai mari decat aia care cred ca distributia poate sari de lq punct":))) el mi a explicat ca asta cu distributia sarita e doar o smecherie a mecanicilor d a le lua bani unor fraieri!

:offtopic:

@Acidutu, tie iti era adresata istoria de mai sus nu lui Service Premium; el nu are nevoie sa stie aceea istorie..

 

Scuze Service Premium, intr-o fractiune de sec.. mi-a venit sa-l corectez pe Acidutu in ideile induse de altii, si nu era pt tine!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.