Jump to content

e36 Copue HellRot


OaKy

Recommended Posts

Salut !

Am decis sa imi prezit si eu masina desii a trecut o vreme de la achizitie. Este un e36 1,6 din 95 cu dotari modeste spre zero dar.. pe care o iubesc ( este prima mea masina ) mult timp mi-am dorit asa ceva si nu credeam ca vreodata o sa am.

 

Masinuta a ajuns la mine de la o cunostinta ce nu o mai folosea. Am luat-o la un pret mai mult decat decent si eu zic ca a meritat fiecare banut care s-a investit in ea pana acum.

Arata in felul urmator cand am cumparat-o :

 

Imediat dupa cumparare au fost ceva bucsaraie , o baterie si alte maruntisuri.Au urmat si alte upgraduri daca le pot zice asa de la un far depo de stanga am trecut la unul bosh cu lupa ca pe partea cealalta, un nou vitezometru la cel vechi se blocau acele. Apoi un mic incident rutier.

Dupa care am decis sa iau 2 aripi o usa si sa fac si rugina de pe praguri si aripile spate daca tot vospesc. Diferenta este de la cer la pamant, poze cu ea nu am momentan dar urmeaza sa fac . Mai am nevoie sa gasesc pe undeva un bandou dreapta stock si am reintregit masina. Urmeaza sa plec la un drum mai lung asa ca am facut un schimb de filtre si ulei de motor si servo.

O sa revin cu niste poze cu masina cum arata acum.

Per ansamblu ma declar super multumit ruleaza super, consum bun 9-10-11 in oras Brasov , desii imi cam lipseste un aer conditonat.. dar ce sa faci....

Pe viitor as vrea un pachet M , o suspensie sport , alte lucururi necesare intretinerii si niste jante mai frumoase ( astea cred ca sunt replici dupa cele de M) dar cred ca mai pot astepta rotile momentan.

http://s8.postimg.org/7zgdo0ru9/dotari_masina.png http://s8.postimg.org/5jeka69rl/DSC_0005.jpg http://s8.postimg.org/h0zifdf5d/DSC_0444.jpg http://s8.postimg.org/gmtl215o1/DSC_0446.jpg http://s8.postimg.org/fzz9q8y5t/DSC_0447.jpg http://s8.postimg.org/tw7i24uep/DSC_0448.jpg http://s8.postimg.org/gqrzw10j5/DSC_0458.jpg http://s8.postimg.org/eq1gb74dt/DSC_0663.jpg http://s8.postimg.org/wrkl8zyep/DSC_0691.jpg http://s8.postimg.org/e1sls95o1/DSC_0693.jpg

Edited by OaKy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina. Nu inteleg la ce se refera optiunea " delete clear coat ". Referitor la aerul conditionat, poti sa ii faci un retrofit la clima manuala, e mai usor de montat decat cea automata si merita din plin pe caldurile astea. Ca jante pune-i ceva OEM, replicile alea arata urat tare. Sa o stapanesti sanatos si fara alte incidente!
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc, sper sa iasĂŁ ceva din ea sa reușesc sa fac ce ĂŽmi doresc.

Referitor la opțiunea aia de care zici habar nu am..

Am ĂŽnsa o mica ( mare nu știu ĂŽncĂŁ) problema. Siguranțele cu numĂŁrul 20 și 6 de 30 respectiv 20-25 amperi ( nu mai știu exact) mi se topesc efectiv, curge plasticul umpic, nu știu de la ce poate fi nu știu dacĂŁ e o problema asta.

L.E: am vĂŁzut și pisica ta roșie și arata super bine Alin ai grija de ea!

Edited by OaKy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

A trecut ceva vreme de cand nu am postat .

Intre timp a primit ceva maruntisuri un nou Headunit Pioneer mvh-170ub, niste semnale protocalii ( am eu o boala pe ele ) si un modul pozitii US.

Pot spune fericit ca masina m-a " carat" 1500 km fara probleme .

Tot in acest timp pot sa zic ca mentalitatea mea de masina ' M " s-a schimbat , nu imi mai doresc asa ceva ." //M" sunt toate acum vreau sa fie doar un 316 cu mici modificari .

Am uitat sa precizez ca am rezolvat si problema cu siguranta ( era de la sigurante de 1 leu - la propriu am cumparat unele mai bune si nu mai au treaba nu se ard nu nimic)

M-am apucat deja de treaba am cumparat o suspensie reglabila Jom ( cu amortizoare spate Monroe) ce urmeaza sa fie pusa pe masina . Mai intai vreau sa fac ITP si sa platesc asigurarea ( care e o bataie de cap daca esti tanar aprox 1000 lei 6 luni). Mai urmeaza sa schimb si curea de la acesorii si intinzatorul , masina suera dupa 2000RPM ( din ce am inteles asta ar fi problema ) ma streseaza tare deci asta este in capul listei .

Am pus si ceva poze noi din pacate din parcare caci acolo sta masina acum ( trebuie itp + asigurare),

http://s23.postimg.org/3jup3u5fb/DSC_0675.jpg http://s23.postimg.org/pmux7arqv/DSC_0792.jpg http://s23.postimg.org/uvpy56a5z/DSC_0793.jpg http://s23.postimg.org/oluoi6arb/DSC_0795.jpg http://s23.postimg.org/fbiken01j/IMG_20151102_174123.jpg http://s23.postimg.org/b67nsq29j/IMG_20151102_174140.jpg

Poza din interior este de dinainte sa schimb HU.

Am observat ca luminile la consola de caldura nu se aprind nu stiu ce poate fii ...

Edited by OaKy
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa! Ii sta foarte bine cu semnale portocalii. Schimba-le si pe cele din aripi tot cu unele portocalii ca sa fie " la linie ". Nu i-ar sta rau nici cu o bara de facelift, sau cel putin incearca sa dai plasa aia argintie jos ca se vede urat tare. Panoul de la ventilatie nu se aprinde pentru ca cel mai probabil s-au ars becurile din interior. Le poti inlocui, nu sunt greu de schimbat.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa! Ii sta foarte bine cu semnale portocalii. Schimba-le si pe cele din aripi tot cu unele portocalii ca sa fie " la linie ". Nu i-ar sta rau nici cu o bara de facelift, sau cel putin incearca sa dai plasa aia argintie jos ca se vede urat tare. Panoul de la ventilatie nu se aprinde pentru ca cel mai probabil s-au ars becurile din interior. Le poti inlocui, nu sunt greu de schimbat.

 

Bara de facelift si un proector pe dreapta( nu stiu din ce motiv nu se aprinde , adevarul e ca are si o chestie ciudata in el alba ca de faina ) sunt pe lista . Abia am luat semnalele odata cu aripile , dar planuiesc sa le schimb. Plasa nu e pusa de mine , e pusa de mesterul care a " reparat masina " inaintea mea . Asta si altele mii de surprize care mi le-a facut...

L.E. vreau si nari de facelift ( grila este deja de facelift ) dar dintr-un oarecare motiv nu are nari de facelift.....

Edited by OaKy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vineri m-am trezit cu un proiector imprumutat ( pe termen nelimitat ) de un binevoitor. Astazi am avut itp pe care l-a trecut cu succes ( desii am avut ceva emotii din cazua ca nu mai aveam proiectorul ) . Urmeaza sa pun suspensia sport si o sa revin cu ceva poze.

 

Nu pot intelege de ce tot suiera pe la 2000 rpm in sus ca si cum as avea un mini turbo ( ma cam deranjeaza), nu imi dau seama ce poate fii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu am mai postat de ceva vreme. Intre timp am montat suspensia pe masina . Am lasat-o mai jos dar nu mult ca nu am nevoie am vrut sa fie la linie frumos.

Am confectionat si o pereche de angel eyes de care sunt foarte multumit de cum se vad.

Urmeaza sa intre in service ( are programare ) sa primeasca niste capete de bara , bielete si ceva bucse.

In continuare ma declar super multumit de motorizare si masina.

http://s8.postimg.org/mb705osep/inainte.jpghttp://s8.postimg.org/bltbdfglt/dupa.jpg http://s8.postimg.org/p1gc2vp3l/IMG_20160202_114133.jpg http://s8.postimg.org/o4ei7r2z5/IMG_20160203_183940.jpg http://s8.postimg.org/g8zdf73yp/interior.jpg

Cat despre suierat . Ce pot zice la service baietii dau din umeri . Tind sa cred ca la turatii mari ori atinge vascu plasticul ori este de la valva pcv . Am vazut pe net ceva asemanator aveau si altii si a fost valva.

Edited by OaKy
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu sa zic exact daca au fost taiate si sudate altele nu am idee. La mine nu a fost asa de grav din ce am vazut eu. Dar cred ca cel mai in masura sa iti dea o parere este un om ce se ocupa cu asa ceva ( o persoana , doua ceri ceva pareri). Pe mine m-a costat cam 2000 lei , vopsitul ( 2-aripi , usa dreapta - care trebuie facuta iar a iesit prost o face omu pe "garantie", praguri , de la linia masinii in jos la fuste si in spate la bucata de tabla de sub portbagaj. Eu am fost foarte multumit mai ales la banii aia a iesit foarte ok.

 

Acum am o intrebare pentru cei ce s-au mai confruntat cu asemenea probleme sunt in dilema. Nu stiu ce sa fac cu masina , sa o tin sa ii platesc taxa sau sa o dau?. Ce ma tine sa nu o fac este urmatorul lucru: Am ceva rugina in niste locuri ce nu stiu daca se pot face. Pun o poza sa vedeti cam pe unde este si daca se poate sa primesc si o parere.

post-72003-0-76856900-1454856250_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut !

Mai dam putin cu carpa , cam mult praf pe topic.

Nici nu stiu cu ce sa incep ... Sunt multe lucuri ce s-au modificat la masina , am sa incerc sa reiau de unde s-a taiat firul . Am rezolvat suieratul , era de la difuzorul de plastic de dupa vasc - se pare ca el producea acel suierat era fisurat - rupt.

Masina a stat pe tusa cam 3 luni , timp in care am incercat sa fac cat mai multe lucuri posibile: *( o sa enumar numai cateva ce imi trec prin cap )

 

Revizie motor .

Piese direcție schimbate: ( meyle) Bielete direcție + cap de bara x2 Bilete antirului x2 Bucșe bara stabilizatoare x2

Directie

 

Am retapitat Volanul ca imi statea pe creier sa fie pielea imbatranita sa , nu ma simt confortabil cu mana pe el.

Senzor abs stanga

Fuzeta dreapta ( cea veche era crapata ).

A mers o vreme asa, pana pe la sfarsitul verii iar apoi s-au mai schimbat urmatoarele:

Schimbat brate spate ( cu tot cu fuzete pentru discuri )+Piulite planetare

Schimbat conducte de frana ( nu va recomand e o mare mare durere de cap , dar eh de nevoie....)

Cumparat ceva cauciucuri de iarna noi pentru jantele ce le avea

Am pus i o finala Remus ( destul de silentioasa - nu imi plac paraitoarele - finala originala se cojise toata)

I-am montat si o cotiera de piele - lucuruile mici chiar fac diferenta

Cu toate ca m-a declarat multumit de consumul masinii la inceput , dupa un timp cand am inceput sa am nevoie de masina constant ( zilnic cate 100km - regim de oras - munca - facultate- treaba -etc) am decis sa montez o instalatie GPL .

Cea mai buna investie de pana acum . Brusc a devenit dintr-o paguba o placere sa merg cu ea . Zilnic cat de mult pot . Imi produce o anumita placere cand conduc masina asta , are ceva foarte special .

Cu ocazia asta am aflat ca Sonda Lamda nu e buna ( nu stiu cum este la un e36 - normal ) la mine nu aparea in bord nimic , nu tu fluctuatii nu tu nimic.. Am schimbat-o si am sters eroarea din tester se pare ca acum este ok .

Am cam ignorat o vreme rugina de sub capota de la oale , rau am facut rugina s-a extins enorm de mult ( cumparasem un Strut bar- si-a facut treaba a tinut oalele unde era locul lor ), Am gasit dupa indelungi cautari un tinichigiu bun care stia despre ce vorbeste si ce are de facut . Am refacut oalele in proportie de 80%,( nu era atat de mult afecat insa atat a decis tinichigiul sa o faca ) au iesit foarte bine au fost trase si la locul lor . Acum e totul bine.

Dupa toate astea a aparut un scartait extrem de enervat ( sunt genul de om ce ma deranjeaza orice nu se aude cum trebuie la masina ) am inceput investigatiile si am ajuns eu la concluzia ca altceva inafara de bielete bara stabilizatoare si bucse, pe spate, nu a ramas neschimbat, le-am schimbat si pe alea , dureros de greu de schimbat , erau coapte s-au rupt in cele mai proaste pozitii . Scartaitul persita... investighez mai departe , am decis sa schimb si toti suportii tobei si a finalei , am schimbat , nici o imbunatatire . Multe batai din cap si dat din umeri (" mecanici" - de cand m-am prins eu cum sta treaba cu mecanica nu am mai putut lasa pe nimeni sa lucreze la ea ) am zis sa incerc sa schimb flansele amortizoare , le-am schimbat si atunci gasiesm cauza cu adevarat - era un plastic ( protectie amortizor ) freca un carenaj , pana atunci nu vazusem .

In timpul iernii am avut o bucurie cu ceva zapada sau ceva a sarit cumva ( sau am atins eu ceva - cam greu la 60 la ora pe drum bun ) si mi-a spart carenajul si paleta de la vasc, sa fie si ziua completa am rupt si un carenaj inr-un bloc de gheata.

Imediat dupa iarna am cumparat

Kit reparatie etriere fata

Discuri fata + placute ,

Carenaj fata dreapta ,

Paleta ventilator garnituri

 

Am facut o investitie si intr-o pereche de jante de vara , am ales table dublate R17 - vreau sa ating o armonie din capul meu dintre STOCK/Stancelook. Mie unul imi plac maxim cum dau pe masina, ceva probleme cu cauciuruile la masina asta dimenisiunile trecute de producator sunt cel putin ciudate... ( 215./45;/17 si 235/40/17)

vreau sa fiu cat de cat in legalitate deci am pus ce zice producatorul.

Din pacate a trebuit sa trag de aripile spate sa le roluiesc destul de rau ( in plan era sa fie ceva mai subtirele jantele dar au picat astea la un pret bun si am zis de ce nu - momentan sunt 9 fata ( 215./45) si 10 spate (235/.40) R17) .

Dupa jante, am dat jos angelurile facute de mine si am pus folie galbena sticla interioara de la faza lunga , am primit si o bara de FL pe care am montat-o , am cumparat un set de proectoare noi - dar se pare ca nu am noroc cu ele in prima zi mi s-a crapat unu fara sa il ating.

Am cumparat si o grila de FL sa completez masina , momentan este in totaliate FL.

Motorul suferea foarte de o scurgere de ulei foarte foarte veche , aveam depuneri pe motor mai rau ca smoala, Am demontat tot ce trebuia demontat sa incerc sa curat tot si sa schimb fiecare garnitura de la capacul de distributie , insa nu am reusit sa desfac surubul principal - unde e fulia motorului -m-am dat batut si am lasat asa m-am multumit cu restul lucururilor demontate -culbitori - prima parte de capac - admisie - garnitura carcasa filtru ulei ( cred ca aici era cea mai mare problema prierdea foarte mult ulei ) . In medie imi lua cam 1 l la 5000km. Tot ce am desfacut am si vopsit , mie imi place cum a iesit . A prins foarte bine motorului curatarea , acum trage ceva mai bine - erau multi senzori imbaxiti .

Am cautat o vreme un set de scaune fata ( sau un interior complet ) dar nu am gasit nimic aceptabil la pret / uzura , pana cand am gasit 2 scaune de e46 coupe in stare buna, asa ca am pus scaune de e46 ( pentru cei curiosi se potriveste 100% la sina - singura problema este ca scaunul de e46 este mai lat si nu poti acesa asa usor taoate comenzile scaunului - cea de inaltime se aceseaza greu - si inaltimea mi se pare putin ciudata - parca sunt o idee mai inalte - daca ridici reglajul de suport picioare la maxim sus si scoti pernita )

Am incercat sa fac o mica lista din amintiri

 

Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu postul asta lung . :D

Atasez si cateva poze cu ea .

 

Mai trebuie sa gandesc la o modalitate de a prinde capacele de VW T5 pe jante ( ele vin pe prezoane de 19 ) . Se vor transforma ele in capace BMW.

Mai trebuie sa montez niste praguri luxury ce am pentru ea , si sa intre la vopsit saptamana asta . ( vreau sa o fac ca din fabrica cu jumatatea de jos neagra - o sa pun o poza informativa ) .

03_07_17_001.jpg

03_07_17_375.jpg

03_07_17_387.jpg

03_07_17_658.jpg

03_07_17_660.jpg

03_07_17_1173.jpg

03_07_17_1177.jpg

03_07_17_1242.jpg

03_07_17_1245.jpg

03_07_17_1694.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sunt table de e46 , au avut et 47 cu 7,5J toate iar acum fata este 9j iar spatele 10j. Pe fata au venit perfect , mai mult de atat nu pot cere , in schimb la spate mi-a dat ceva de furca a fost nevoie de o roluire serioasa.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.