Jump to content

E90 316 benzina


Mircanu

Recommended Posts

Salutare.

 

Sunt pe punctul de a achizitiona un 316 din 2012 cu motor de 1.6 turbo, 136cp.

Am tot cautat informatii, m-am documentat cat am putut de bine. Asta ar fi primul bmw, pana acum am avut numai japoneze.

Doresc sa primesc sfaturi si opinii si de la voi, expertii in bmw.

 

Am vazut ca motorul asta nu e disponibil in Romania. Care ar fi motivul?

Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

Sunt pe punctul de a achizitiona un 316 din 2012 cu motor de 1.6 turbo, 136cp.

Am tot cautat informatii, m-am documentat cat am putut de bine. Asta ar fi primul bmw, pana acum am avut numai japoneze.

Doresc sa primesc sfaturi si opinii si de la voi, expertii in bmw.

 

Am vazut ca motorul asta nu e disponibil in Romania. Care ar fi motivul?

 

Pai de ce nu ai sunat la BMW sa afli de ce nu il gasesti in Romania?

 

Nitel :offtopic:

..ce te-a facut sa nu mai conduci "japoneze"?

  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Asta ar fi masina. Orice observatie e binevenita ptr un novice ca mine. Nu stiu ce dotari "ascunse" are. Modelul e unul de baza, fara navigatie si alte minunatii.

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/E628337D-5A7E-4AED-B2B4-830C52E2B27C_zpshld8t9ah.jpg

 

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/D4CB013B-CD7E-418E-BEE5-E230E0B33399_zpss6uwe75n.jpg

Edited by Mircanu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca 316i E90 nu are turbo,are un plapand un 1,6L aspirat si cu doar 122cp iar din cate stiu nu exista e90 316i automat si nici nu cred ca in 2012 s-a mai fabricat e90, e91/92 poate, insa in niciun caz 316i. Tocmai esti pe cale sa cumperi o masina de la un samsar ordinar.

 

Nu cumpara masina fara AC automat pt ca:

1. asigura un plus de confort, totusi iti cumperi masina premium, nu logan.

2. design

3. greu de revandut

Edited by ionut_marius
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur de ce zic. Exista 1.6 turbo de 136 de cp. Numai ca nu se vinde la noi. Eu nu stau in Romania.

 

Motorul e numit Prince si e lansat in 2011. Are codul N13B16.

 

In 2011 BMW released turbocharged 1.6 Prince engine [11] (called the N18 engine for the Mini Cooper S and called the N13 engine for BMW applications). The engine has direct injection, twin-scroll turbocharger and variable valve lift. The N13 is sold alongside the larger displacement BMW N20 turbocharged straight-4 engine.

 

Deci, eu am crezut ca e E90, dar e cu siguranta fabricat in 2012. Masina e inca in garantie si are contract de service pana in 2017.

 

Ptr ca nu e ptr piata europeana dotarile difera f mult. Masina are trapa, piele, cruise control, comenzi pe volan......in rest, e cam simpla.

Vine cu cutie automata cu 6 rapoarte.

 

mersi de rapuns, orice alte observatii sunt apreciate.

Edited by Mircanu
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Coane, mi-am facut temele. Sunt novice la bmw si de aceea am verificat si citit.

 

Este 1.6 turbo.

N13B16 1,598 cc 136 PS (100 kW; 134 hp)@4350 220 N·m (162 lb·ft)@1350

 

Modelul nou 316 este disponibil cu acelasi motor la dealer aici, la mine. Nu am nici un dubiu, am verificat. Acelasi motor e folosit si pe 116, insa repet, nu in Europa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ok, inteleg ce zici. E logic, insa eu am verificat si aici pe piata asta ei au folosit acest

motor incepand cu 2012.

 

Trebuie elucidat misterul. Am codul motorului, se poate verifica undeva?

Codul este: A064J060

 

De aia am intrebat aici ca voi stiti mai bine. E posibil sa fie motorul aspirat si in acest caz are doar 116cp sau 122cp. O masina din 2011 care a fost inmatriculata in 2012 si de aceea e contradictia asta.

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

LE: Am elucidat misterul! Bine ca am intrebat aici!

Masina e din 2011, inmatriculata in 2012 prima data si de aceea m-a dus in eroare. Am verificat dupa VIN. Motorul are doar 116cp si acum inteleg de ce era asa de lesinata.

Incepand cu 2012, modelul nou 316, are motorul turbo de 136 de cp.

 

Acum trebuie sa regandesc situatia si sa decid daca ma orientez la modelul nou care are

1.6 turbo.

 

Multumesc!

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

http://automobilio.i...E90/316i-(116Hp)/14798

 

 

 

E90 !

 

=))))))))))))

 

 

si da stii tu ceva , dar sunt generatii diferite !!!!!

 

F30-316 da are specificatiile tale :

 

http://www.auto-data...ar&car_id=17731

 

 

dar nu e problema....tu sa fii informat asupra masinii pe care o vrei !

Edited by wind-3er
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa e. Generatii diferite. M-a indus in eroare ca masina in cauza aparea ca model 2012 in acte. Deja am informat proprietara ca nu mai sunt interesat. Daca e sa iau E90 cu motorul ala lesinat sunt altele mai ieftine disponibile.

 

De aia am apelat la voi! Ptr cunoscatori era clar ca e caroseria anterioara si nu poate avea motorul non turbo. Pentru un novice ca mine nu.

 

Acum, ma orientez catre modelul nou 316 turbo sau un 116 turbo. Costa un pic mai mult......insa asa e in tenis.

E motor fiabil asta? Locuiesc intr-o tara cu temperaturi ridicate. Influenteaza cu ceva motoarele astea noi turbo?

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca sunt multe F30-316 pe aici

in alta ordine de idei....ce asteptari ai de la 1593 cc turbo = 136 de cai!

 

fiabilitate......probabil ca toate masinile de generatie noua ( cu plusirile specifice marcii BMW )

cu siguranta are si minusuri si plusuri

 

spui ca o cumperi pt sotie....fa un drive test ....sa vezi si tu sa vada si ea, daca e ok daca nu , etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu am asteptari mari privind performanta. Am avut pana acum un G35 de 300cp, am vandut-o ptr a lua o masina mai noua, caci aia era din 2008. Deci, accept sa fie o

masina lenta ptr alte avantaje.

Am ales bmw ptr ca se incadreaza la capitolele siguranta, confort si estetic. Ma intereseaza sa fie fiabila, sa nu pierd timp si bani prin service. Avem o masina mare de familie, bmw-ul ar fi de frecus. E masina ptr sotie insa o folosesc si eu cateodata. Performanta nu ma intereseaza prea mult la masina asta, de aceea accept un motor mic.

 

O sa fie sh, insa cu km putini, maxim 70k km. ma incadrez la ceva de 2-3 ani cu pretul. Vorbim de 116 sau 316.

Link to comment
Share on other sites

Asa e, merge mai bine un 320. Numai ca daca e F30, nu ma incadrez cu bugetul.

De consum nu imi pasa. Vin de pe un 3.5l V6 care lua 14% in regim mixt.

 

Daca gasesc un E90 320 care sa corespunda la buget si nr de km ma bag. Daca nu, caut F30 316 sau 116.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salve,

 

Va cer sfatul iar. Am gasit un 320 din 2011. Are 94k km si full service history.

 

Ii trebuie un service acum facut, la 95k km. La ce sa ma astept la rulajul asta? E ok? Costuri mari sau decente? Ce ma sfatuiti? Este un motor fiabil?

Am facut un test drive f amanuntit, nu se aude nici un zgomot ciudat.

Proprietarul a fost sincer si mi-a zis ca acum doua luni i-a completat 500ml de ulei ca s-a aprins becul. A fost prima data cand a facut asta.

Sunt tentat sa ma bag la masina asta. Treaba cu uleiul e serioasa?

 

 

Cateva poze

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/E1BA5DB4-F240-4F7E-9733-49501EF77259_zps7hixmpna.jpg

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/C25A94CB-BE22-45BF-B3D9-C9A3F4346349_zpsaw1s7rwz.jpg

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/9C5F20AF-45F2-4E55-AA4D-B41B83B6FE2F_zpsapcmyoat.jpg

 

http://i76.photobucket.com/albums/j11/Mircanu/Cars/3FE512A3-967B-42D1-8FBE-945D6D398869_zps1lofp4ck.jpg

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

Mie imi place cum arata masina, doar uzura de la butoanele pe de volan mi se pare putin exagerata.

La rulajul asta, poti verifica discurile, amortizoarele si setul de accesorii (fulie, role, intinzatoare, curele), dar toate fac parte din intretinerea normala. Parca si senzorul NOX la motorul asta? Sa ma corecteze cineva daca gresesc, va rog.

Legat de ulei, cred ca depinde si acum cat timp a fost facuta revizia, ce ulei s-a pus si daca a fost completat de la bun inceput pana la nivelul corect. Pana la urma, putea sa ii "faca plinul" si sa nu iti spuna nimic despre chestia asta, nu?

Edited by mgs
Link to comment
Share on other sites

Masina a fost sub contract de service pana de curand. S-a schimbat la ea tot ce putea schimba.

Nu pare ca ii trebuie ceva schimbat. Daca la urmatorul service trebuie sa cheltuiesc 500-600 de euro, sa zicem, e ok! Iau asta in calcul.

 

Stau intr-o tara araba cu tenperaturi ridicate. Ce ulei ar fi indicat? Full synthetic desigur. De asemenea, benzina de 95 sau de 98?

 

Intrebari:

Ce este senzorul NOX?

Distributia la cat se schimba la motorul asta?

Edited by Mircanu
Link to comment
Share on other sites

distributia e pe lant...deci stai linistit.

ulei...castrol, bmw

 

pt ulei : http://ew5.earlweb.c...age=5&brand=152

 

http://oilselector.castrol.com/c/uk/eng/advancedsearch

 

dar mai bine selectezi tu tara si modelul de masina si afli ce ulei iti trebuie

nu e greu

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.