Jump to content

E92 320i vs 325i vs A5 2.0T


se7en

Recommended Posts

deci vine omu si are urmatorul rationament : vreau masina de masina, premium, putin rulata ,sute de cai, tone de tractiune, are si 84.000 de lei pt asta (la cursul de azi). DAR un cost anual in procent de 2.5% din pretul de achizitie este absolut inacceptabil. Eu nu stiu ce sa zic. Dai bani de masina scumpa, dar o tratezi ca pe o masina ieftina - sa nu consume, sa nu coste,fara impozite, etc. Ce ne facem cand se duce o placuta de frana ? Mai are 3,nu ?

 

Stai linistit, se vand masini de 60-80k euro cu motoare de 2L, culmea se mai si cumpara, cineva cu buget mai mic de 20k euro de ce nu ar trebui sa se gandeasca la taxe si consum ?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

inainte sa cumperi masina, ar trebui sa ai si reserve pt revizie , anvelope, si eventualele mici chesti minore care trebuiesc schimbate, (si astea minore costa la un f10)

eu am avut buget 25.000 pt un f10 , si din pacate n-am gasit ce vroiam, vroiam neaparat pachet M, si cu urmatoarele optiuni

head up display, distronic, lane assist, si eventual keyless entry sau soft clos usi

pt ca parerea mea, este ca degeaba ai un f10 daca iti lipsesc optiunile astea pt ca exista pe masina aceste optiuni si e pacat sa nu le ai

gasisem exact ce vroiam, dar faceam cea mai mare greseala deaorece era motor 3.0 , si nu e bine pe viitor ,

te bucuri la inceput, ai banii necesari , e simplu cumperi masina si gata, dar pe viitor nu iti permiti s-o intretii

impozit care vine aprox 2 mil pe luna, banii platiti degeaba pt ca la un 2.0 dai 2 mil pe an,

se strica ceva la masina si nu iti permiti s-o reparii,

am vazut multe cazuri, multiii isi permit sa cumpere o masina de zeci de mii, iar la adica o tin in curte ca n-au banii de intretinere

 

parerea mea este sa ai banii rezerva pt eventualele mici defectiuni , care poti sa le ai la inceput, vreon senzor cv....si pt revizi

sau cel mai bine ar fii sa iti ei un audi a5 sline , 2.0tdi. e pacat sa-ti ei un f10 troaca...iti spun eu ala nu e buget de f10

 

succes.

Link to comment
Share on other sites

Tu vrei sa zici ca erai in cautare de F10 cu pachet M si HUD, distronic, soft close, lane assist blablabla, dar te-ai impiedicat in 200lei pe luna? Scuza-ma ca iti spun, dar daca singurul inconvenient al masinii era impozitul, atunci tu in mod clar nu iti permiti o asemenea masina si o cumperi doar ca sa arati ca esti..ce nu esti. Cand iei un SH cu dotari foarte scumpe, dar cauti motor de 2.0 ca e mare impozitul la restu'..asta NU inseamna sa fii mafiot :)
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cand iei un sh cu dotari scumpe nu ai voie sa mergi cu motor de 2.0 ca esti mojic ? :)) pe bune? Deci 520-urile configurate ff dotat sunt dupa logica voastra masini de saraci?

Ce ai zis vis a vis de impozit poate e adevarat, nu ar trebui sa fie criteriu eliminatoriu.

Dar pe langa asta mai sunt cativa litri consum in plus la suta si poate ca 90% dintre oameni considera suficienti 180 190 de cai pentru a se deplasa legal si chiar contraventional. In fine, topicul e stupid, e clar ca Romania e o tara de bogati care daca nu au un v6 sub capota, nu se simt cu adevarat bossi.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea..doar pe aici se doresc masini premium SH cu dotari de top, dar cu motor mic, nu cumva sa pateasca ceva si sa coste mult reparatia sau sa consume peste 7-8 ca rupe bugetu' in doua. Oricum, topicul e clar fara sfarsit. Bafta! Edited by B-490-RZV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

a zis un coleg mai sus ca asta nu inseamna sa fi mafiot,

tocmai de asta ca nu vreau sa par niciun mafiot,

si da pt mn e un inconvenient sa dau 200 lei pe luna, DEGEABA cand exista varianta sa NU dau

asa cum am zis , e usor sa dai bani pe o masina, oricine isi permite in ziua de azi sa dea un ban pe masina ca mai munceste prin straini, mai face o combinatie etc, si strange banii necesari

dar ce e maine, nu se mai stie... ca nu multi sunt pusi bine, sa fie asigurati in romania asta ,trebuie sa fi putin inteligent la inceput si sa-ti asiguri un viitor mai usor, si nu sa-ti ei bataie pe cap

orice investitie ai face, nu e simpla treaba sa dai o suma atat de mare pe o masina

daca tot dai, daca tot ai banii in mana, ai puterea de alegere... si alegerea inteligenta este taxe si impozite mai mici, consum mai mic, costuri de reparatie mai mici

nu este nici-un avantaj un motor in 3 litri...

daca tot dai un ban pe masina, e bine sa traga cu casa... toti vor sa scape de masini cu motor mare si stim cu totii asta, de asta se dau si mai ieftine

 

si eu nu vreau sa arat ce nu sunt,

eu daca imi iau o masina o iau pt mn personal... nu vreau sa arat la nimeni nimic

 

aaa si nu m-am impedicat la 200 lei pe luna,

doar ca exista variante, daca nu era varianta fii sigur ca nu asi mai sta pe ganduri

Edited by bmw3er
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

inainte sa cumperi masina, ar trebui sa ai si reserve pt revizie , anvelope, si eventualele mici chesti minore care trebuiesc schimbate, (si astea minore costa la un f10)

eu am avut buget 25.000 pt un f10 , si din pacate n-am gasit ce vroiam, vroiam neaparat pachet M, si cu urmatoarele optiuni

head up display, distronic, lane assist, si eventual keyless entry sau soft clos usi

pt ca parerea mea, este ca degeaba ai un f10 daca iti lipsesc optiunile astea pt ca exista pe masina aceste optiuni si e pacat sa nu le ai

gasisem exact ce vroiam, dar faceam cea mai mare greseala deaorece era motor 3.0 , si nu e bine pe viitor...

 

 

Mda...zici tu ca faceai cea mai mare greseala daca luai motor de 3l? Hai sa iti spun eu greseala logica care ai facut-o: aveai 25.000eur pt un bemveu cu hud, acc (distronic e la mertedes), soft clos si keyless, gaseai unu 530d la 24.000eur, fara lane assist si acc ca nu au nici o treaba in Romania, aveai platit impozitul pe 2 ani, timp in care daca nu te-ai saturat de masina puteai sa mai strangi vreo 1000pt inca vreo doi ani, aveai si bemveu cu motor mare si dotat si aveai si impozitul asigurat...

 

 

 

 

a zis un coleg mai sus ca asta nu inseamna sa fi mafiot,

tocmai de asta ca nu vreau sa par niciun mafiot....

 

Era o gluma...

 

 

 

 

 

 

nu este nici-un avantaj un motor in 3 litri... toti vor sa scape de masini cu motor mare si stim cu toti asta

Zici tu? Iti spun eu...nu are nici o treaba un 520d cu 530d...

 

 

 

 

 

aaa si nu m-am impedicat la 200 lei pe luna,

 

Pai...se pare ca te-a impiedicat...

Edited by MuscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va zic eu cum e treaba la romani. Azi ai 25000eur, maine nu se stie daca ii mai poti face. De aceea exista teama asta de impozite si taxe mari. Si se formeaza un prag psihologic la ce e peste 2.0 referitor la tot, taxe, consum, intretinere. Sa nu uitam ca si benzina era anul trecut (parca) 6.1-6.2 ron, de ziceai ca ajunge la 7 (cea de 95). In Romania e nesiguranta asta legata de o afacere, job, politica. Sa vedem ce reusesc astia din 2016 cu relaxarea fiscala, dar ma cam tem ca o sa alimenteze (poate) economia gri.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

inainte sa cumperi masina, ar trebui sa ai si reserve pt revizie , anvelope, si eventualele mici chesti minore care trebuiesc schimbate, (si astea minore costa la un f10)

 

Eu zic ca trebuie sa castigi suficient de bine incat sa nu iti iei de la gura in caz ca pica, asta cu rezerva nu este o solutie.

 

atunci tu in mod clar nu iti permiti o asemenea masina si o cumperi doar ca sa arati ca esti..ce nu esti.

 

Daca o iei asa majoritatea celor care isi cumpara sh-uri premium cu un rulaj mare corespund descrierii de mai sus, degeaba ai 3000cm, xdrive, ACC, hud, led,scaune confort, pachet M etc daca masina are 200k km si este fosta masina de flota, folosita in sist. de leasing operational.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

toti zic numai de impozitul diferit de la 520d la 530d.. sunt mai multe de fapt care se aduna.. 200 de roni/ luna e impozitul , dar mia pui un ceva in plus la consum, mult mai mult la revizie si alte consumabile,gen discuri/ placute, gume care se duc mult mai repede datorita diferentei de putere, , nu mai zic de pretul rca de la 2.0d la un 3.0d.. si o sa fie diferenta de exploatare / luna mult mult mai mare cand o intinzi in timp..

daca o tii 3 luni, nu e drama, dar daca o tii un 3 ani.. se aduna.

plus ce PIMP.. cu nesiguranta. la anul impozitul la 3.0d poa sa fie ridicat la 1k euro pe an fara probleme, fara avertizare fara nimic.

RCA va urca in mod constant pana cand va ajunge la valorile din vest.. asta e tendinta.. si atunci mai vedem..

Edited by DOMI
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca trebuie sa castigi suficient de bine incat sa nu iti iei de la gura in caz ca pica, asta cu rezerva nu este o solutie.

 

 

 

Daca o iei asa majoritatea celor care isi cumpara sh-uri premium cu un rulaj mare corespund descrierii de mai sus, degeaba ai 3000cm, xdrive, ACC, hud, led,scaune confort, pachet M etc daca masina are 200k km si este fosta masina de flota, folosita in sist. de leasing operational.

 

Masinile ruleaza o perioada limitata in leasing, km limitati, un motor de 3000cmc are alta calitate a pieselor si deci alte performante fata de un 1.8d, si alea de 2.0 nu au 200k oare?

 

Pe urma mai toate sunt rulate in sist de leasing de oameni cu bani, in cativa ani creste kilometrajul, scade valoarea, sunt vandute ca masini sh, pe urma ajung la dealeri de tot felul si se vand doar ptr export

 

Si tu mergi cu masina, sau doar cu motorul?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Adica un motor de 3 litri la 200 k km e mai putin uzat decat unul de 2 litri la 200 k km? Exceptionala logica.

Deci unul de 3 litri are sanse mai mici sa se strice decat unul de 2.

Dupa cum a zis Domi, una e sa tii 3 luni-1 an o masina de 3 litri si sa faci 5 mii de km si alta e sa o tii 3 ani si sa faci 80 de mii cu ea. Parca daca socotesti costul de exploatare lunara nu prea mai e doar diferenta de impozit, nu?

De regula cei care fac 10 km pe zi sau se plimba doar la sfarsit de sapt 200 km sunt aia care au mentalitatea aia " 520 d este de sarac sau vrei sa pari ce nu esti".

Ca parca iei motorul nu tot pachetul de masina adica acelasi confort, spatiu, calutate etc.

In fine, e clar ca polemica e interminabila.

Este fix aceeasi polemica ca si cu consumurile.

Aia care fac nici 10 mii pe an abereaza cu consumuri la benzina apropiate de diesel ba chiar la fel.

Aia care merg de rup stiu ca datele de pe hartie sunt fix niste povesti uneori fara legatura cu ce e in traficul cotidian.

Altfel, normal ca un 2.0 diesel nu consuma de 3 ori mai putin decat un benzinar, dar e destul de consistenta diferenta incat adunate sa fie de luat in calcul pt orice om normal.

Daca cresteau banii sub perna, cu siguranta toti aveati v6 si v8 uri benzina .

Dar mi se par ipocriti astia care abereaza " te impiedici de impozit". Mai degraba, te impiedici " si de impozit" , pe langa rca, consum, intretinere mai mari.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai n-ai inteles nimic inseamna. Tocmai s-a scris ca nu e vorba de 200 ron pe luna in plus la impozit.

Si logic ca un motor de 3000 e mai performant, dar nu si mai rezistent, tot logic. Pentru una nu o presupune pe cealalta. Nu e conditie necesara si nici suficienta.

N53 din cate stiu are injectie directa si e fara valvetronic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masinile ruleaza o perioada limitata in leasing, km limitati, un motor de 3000cmc are alta calitate a pieselor si deci alte performante fata de un 1.8d, si alea de 2.0 nu au 200k oare?

 

Pe urma mai toate sunt rulate in sist de leasing de oameni cu bani, in cativa ani creste kilometrajul, scade valoarea, sunt vandute ca masini sh, pe urma ajung la dealeri de tot felul si se vand doar ptr export

 

Si tu mergi cu masina, sau doar cu motorul?

 

Degeaba y are 530d cu ACC,night vision si alte minuni daca masina are 200k km+ si provine de la rent a car. Degeaba y va spune ca x si-a luat 520d doar ca sa-l vada lumea in F10, cand el si-a luat cel mai ieftin 530d dotat de pe net, asta este ideea.

 

Pai cand dai 25k pe masina si te racai in sale pentru 2 poli la impozit cum se cheama?

 

Un motor de 3000cm nu inseamna doar impozit, in primul rand este considerabil mai scump la cumparare, asta daca nu iti doresti o cazatura, plus altele, enumerate mai sus de alti colegi.

 

Gandeste-te ca unii dau si peste 60k euro pe o masina noua si totusi opteaza pt 2000cm diesel, unii platesc si peste 120k euro si totusi se limiteaza la 3000cm diesel, asta nu inseamna nici ca sunt sarcai, nici zgarciti si nici ca isi cumpara masina doar pt imagine.

Edited by ionut_marius
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu, a fost un recall ptr bobine, injectoarele si pompele sunt cam pretentioase?

Defect code 0012230300 - Replace ignition coils (Bosch)

Defect code 0012670200 - Programming of control modules (loss of output)

Defect code 0013050200 - Check injectors and replace if necessary

Defect code 0013830100 - Replace high pressure pump

Defect code 0013870100 - Replace air cleaner in intake filter housing.

Link to comment
Share on other sites

Fiecare cumpara ce vrea fratie, poti sa-ti iei una cu motor de 3500 si sa o scoti in weekend, si poti sa ai alta cu motor de 2000 sa te carai prin oras....

 

Defect code 0012230300 - Replace ignition coils (Bosch)

Defect code 0012670200 - Programming of control modules (loss of output)

Defect code 0013050200 - Check injectors and replace if necessary

Defect code 0013830100 - Replace high pressure pump

Defect code 0013870100 - Replace air cleaner in intake filter housing.

 

Destui bani de investit.... mersi..... totusi e un motor reusit nu? :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.