Jump to content

Pierdere antigeL si fum alb


Recommended Posts

Salutare,as avea si eu o problema ce am intalnit-o cu 1 zi in urma: am un bmw 320d din 2005,120kw si dupa o excursie de cca 3400km in mers sa aprins deodata martorul la lichidul de racire care subit a scazut sub nivelul minim.din momentul in care semnala lichidul sub minim Pe culoarea galbena Pe parcursul a altor 1000km din 30-40km trebuia sa completez cu lichid.insa spre final de cursa adaugam lichid iar in 2-3km se aprindea din nou si lichidul era deja disparut ,ca si cum nu as fi pus deloc. Apoi astazi dimineata cand am completat pana la nivelul maxim si am pornit motorul pt cca 5min imi scotea fum alb si dupa ce am oprit motorul si am verificat lichidul era disparut mult sub nivelul minim.Ce parere aveti sau vreun sfat.va multumesc anticipat Edited by Lucaflo
Link to comment
Share on other sites

antigel, nu antigen

 

cand am completat pana la nivelul maxim si am pornit motorul pt cca 5min imi scotea fum alb si dupa ce am oprit motorul si am verificat lichidul era disparut mult sub nivelul minim.

garnitura de chiulasa? sau chiar chiulasa?

 

nu stiu, mergi la service

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salutare,pana la urma am rezolvat problema,am schimbat racitorul de gaze care era crapat.va multumesc pt sfaturi ;) INSA AM O ALTA PROBLEMA ACUM: Volanul cand virez stanga/dreapta cu motorul pornit are un fel de zgomot ,,un geamat de Om cu gura inchisa :) si merge mai greu .mentionez ca am un vecin cu aceeasi masina cod/cai Dar cu un an mai tanara decat a mea si ii merge mult mai usor si fara nici un fel de zgomot...CE PARERE AVETI??M:(
Link to comment
Share on other sites

Zgomotul se aude incet Dar clar cand sunt in masina Pe loc cu motorul pornit si virez st/dr.daca deschid capota nu deosebesc acel zgomot.sunetul este Doar cand misc de volan si il mai pot asocia cu o pierdere de presiune daca tin volanul virat( in sarcina cum se spune )!

 

Uleiul la servo este la nivel insa nu observ nici o activitate de circulatie in bidon ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
NU stiu cum e la bmw insa la ultima mea masina, VW PASSAT, m-am intalnit cu situatia asta cu zgomotele cand virai de volan si s-a dovedit ca vinovate erau capetele de bara, a caror membrana de cauciuc era sparta si vaselina din interior se scursese. Din acest motiv ele lucrau pe uscat si se transmitea in habitaclu un zgomot asemanator unor gemete.Acum sunt posesor de BMW E46 insa nu stiu exact cum arata articulatiile pe fata neavand inca motive sa umblu acolo.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.