Jump to content

Masina mea Bmw e46...2.0 benzina 143 cai


Coressy

Recommended Posts

Va salut, eu am fĂŁcut RAR-ul pe 6.10.2015 la BMW 318i an 2003, motor n 42. Mașina a ieșit E4 iar co2-ul 180, conform certificatului de conformitate al mașinii cu care a ieșit din fabrica. Taxa acum este 1920 lei iar luna viitoare dupa 20 când mașina ĂŽmplinește 12 ani va scĂŁdea la 1460. Informațiile le am de la ANAF, așadar ĂŽncĂŁ o luna cu nr roșii :)

 

Referitor la fum, dacã o las câteva min la relanti si dupa aceea o accelerez brusc da un nor de fum albastru, acest lucru s-a Întâmplat si la RAR Însã se pare ca nu a contat in stabilirea CO2-ului.

te paste un schimb de simeringuri de supape daca da cu fum albastru dupa ce sta la ralanti.

De obicei consuma intre 800 grame si 1 litru de ulei la 1000 km.

Link to comment
Share on other sites

Va salut, eu am fĂŁcut RAR-ul pe 6.10.2015 la BMW 318i an 2003, motor n 42. Mașina a ieșit E4 iar co2-ul 180, conform certificatului de conformitate al mașinii cu care a ieșit din fabrica. Taxa acum este 1920 lei iar luna viitoare dupa 20 când mașina ĂŽmplinește 12 ani va scĂŁdea la 1460. Informațiile le am de la ANAF, așadar ĂŽncĂŁ o luna cu nr roșii :)

 

Referitor la fum, dacã o las câteva min la relanti si dupa aceea o accelerez brusc da un nor de fum albastru, acest lucru s-a Întâmplat si la RAR Însã se pare ca nu a contat in stabilirea CO2-ului.

 

te paste un schimb de simeringuri de supape daca da cu fum albastru dupa ce sta la ralanti.

De obicei consuma intre 800 grame si 1 litru de ulei la 1000 km.

 

 

Pe 26 sunt planificat deja la Florin la Bucuresti, Semeringuri si distribuție completa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Va salut, eu am fĂŁcut RAR-ul pe 6.10.2015 la BMW 318i an 2003, motor n 42. Mașina a ieșit E4 iar co2-ul 180, conform certificatului de conformitate al mașinii cu care a ieșit din fabrica. Taxa acum este 1920 lei iar luna viitoare dupa 20 când mașina ĂŽmplinește 12 ani va scĂŁdea la 1460. Informațiile le am de la ANAF, așadar ĂŽncĂŁ o luna cu nr roșii :)

 

Referitor la fum, dacã o las câteva min la relanti si dupa aceea o accelerez brusc da un nor de fum albastru, acest lucru s-a Întâmplat si la RAR Însã se pare ca nu a contat in stabilirea CO2-ului.

 

te paste un schimb de simeringuri de supape daca da cu fum albastru dupa ce sta la ralanti.

De obicei consuma intre 800 grame si 1 litru de ulei la 1000 km.

 

 

Pe 26 sunt planificat deja la Florin la Bucuresti, Semeringuri si distribuție completa.

 

 

 

de curiozitate, cat a costat RAR-ul? mersi

Link to comment
Share on other sites

La masina mea (valvetronic coupe din 05.2002) taxa a fost 222 de euro. Rar-ul l-am facut in 30 octombrie (daca tin bine minte). Masina dadea fum albastru cu nemiluita. Consumul de ulei era intre 1-1.5 litri de ulei 0w40/1000km. In aceste conditii a trecut rar-ul fara probleme. Cat despre simeringuri iti recomand sa mergi la brasov unde mi-am schimbat si eu simeringurile. Te va costa in jur de 800 de lei manopera plus montaj. Nu iti recomand sa mergi la cineva care nu a mai schimbat simeringuri la valvetronic.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by tradov22
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.