Jump to content

bmw e46 320d 136cp vs 150cp


fanatycme

Recommended Posts

Eu am 520d 136cp, si toata lumea asta spune pe forumul dedicat, nu e nimic prea complicat de reparat la motorul asta, nici f costisitor.

 

toata treaba este ca ai spus ca la motorul asta nu se poate strica nimic care sa coste mult.

cum naiba sa fie asa cand pompa costa 700 euro (sursa colegul Boaska) sau ~40 mil la Bosch service?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Eu am luat o pompa cu 16 mil , am tinut-o o perioada de rezerva si am vandut-o

 

Atat costa in germania reconditionarea

 

Stii cat costa o volanta noua? Un cardan? Un diferential? O caseta de directie? Bascule.....?

 

de x3 ce parere aveti?

 

La 6-7000 gasesti ceva de reparat

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Cosmin, vorbesti numai din auzite si aveam ceva pretentii, mai ales ca esti vechi pe forum si motoarele astea sunt vechi si ele. 700eur e o suma ce o poti baga si într-un benzinar, eu iti arat pe forum motoare m43 stricate, de N42 nu mai zic.

 

La ce am zis eu mai sus, am adăugat excepția ca fiind pompa in postul #37 cand ti-am raspuns tot tie. Singurul lucru nefiabil sa zicem, dar nu e regula sa pice la toate, si nu ajungi neaparat la 700eur, iar preturile sunt in scădere cand vine vorba de masini din ce în ce mai vechi, cu defectele deja cunoscute.

Incearca sa vorbesti din experienta ta, tot boaska a zis ca a mers cu motorul asta ani de zile, fara probleme (ca l-ai dat exemplu).

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

telescoapele m-au costat 22mil + manopera...

 

ai suspensie m pe ea? sau cum de au costat asa mult? stiu ca la suspensie sport oem costa serios mai mult...

 

pe fata stiu ca sunt ~280-300 lei/buc sachs, pe spate ceva mai ieftine. cu tot cu flanse nu ar trebui sa depasesti ~13 mil.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

si eu imi sustin afirmatia ca piesele bmw sunt relativ mai scumpe ca si la alte marci

cum ar fi peugeot si vb din experienta , inainte sa-mi dati minus din nou la aceasta afirmatiie

specific cu toata modestia ca la ora actuala detin peugeot 407 , bmw 320d e46 si un audi a5

si stiu sa fac diferenta la preturile intre marci din experienta si nu din povesti, mai ales ca sunt o persoana care imi place sa bag banii in masina mea, pana acum la peugeot au fost cele mai ieftine piese

 

si un exemplu ar fi : distributia 407 diesel m-a costat 530 ron cu manopera cu tot, nu altundeva decat la simode reprezentata craiova

unde la bmw m-a costat doar revizia atata , la peugeot revizia complecta costa undeva la 220 lei

 

pot sa spun ca peugeot-urile sunt mai fiabile ca si bmw, ( nu tin cu peuegeot, dar imj place sa fiu realist)

am avut 2 ani de zile 407 si n-am avut nici-un fel de problema cu el, acum am tot un 407 si il am de cateva luni bune il am in irlanda unde imi fac treaba cu el ( asta inseamna omorat, zapacit, si aproape neingrijit) si nu am absolut nici-o problema cu saraca masina , trebuie sa inlocuiesc o singura bucsa ca sa fac din nou itp-ul

la 320d in nici 2 luni de cand il am am schimbat deja bucse brate fata, ambreiaju

mai trebuie sa schimb suporti motor, volanta, diferentialu, si credetima ca stiu ce inseamna o masina 'omorata' si asta chiar nu a fost, din contra, si am luato si de la un batran care se vedea ca o ingrijea...

 

nu e tocmai sectiunea potrivita sa ne lom la contre, suntem deja off topoc... dar m-am suparat putin pt ca mi-ati dat minus la acesta afirmatiie undeva mai jos.

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

trebuie facuta o mare precizare la afirmatia "pretul pieselor la bmw este mai mare ca la altele". daca compari un golf4 cu e46 normal ca sunt diferente mari. sunt masini din clase diferite (clasa compacta golf vs clasa medie e46)). cu cat urci in clasa cu atat preturile la piese sunt mai mari. si mai intervine si complexitatea masinilor, o masina de genul astra sau golf are tehnologie in general mai simpla decat o vectra sau passat (care sunt din clasa compacta, cu seria3). tehnologia asta mai simplista, solutii tehnice mai clasice de multe ori duce si ea la preturi mai mici la piese.

 

da, per total bmw-urile nu sunt chiar cele mai fiabile masini dar in ziua de astazi nu stiu ce masini mai sunt fiabile. absolut toate avand probleme de fiabilitate. iar cand vorbim de masini de 10+ani, deja nu are rost sa vb de fiabilitate ci pur si simplu de noroc, hazard (oricat ai testa o masina inainte de cumparare doar pe termen lung vei vedea cata grija au avut fostii propr de ea).

iar 407 e chiar cunoscut ca o catastrofa la fiabilitate, in special pe partea electrica. Dar cu ce te incalzeste ca iei cea mai fiabila masina din lume daca tie iti pica toate de pe ea? la fel poti lua cea mai praf cunoscuta masina la fiabilitate dar tu sa ai noroc de ea si sa fie f buna :)

Link to comment
Share on other sites

peugeot 407 si e46 este aceasi clasa

anul 2004- anul 2004

pretul relativ la fel

 

diferenta de preturi si fiabilitate sunt ceva ceva. si vb din experienta asa cum am zis detin ambele masini

chiar astazi am cumparat bucsa respectiva la peugeot care ma costat

7 euro 😳😳😳

 

si hai sa modificam si putin clasele....

sus vedeti 2 masini diferite din 2 clase diferite, si preturile aproape la fel la kit de ambreaj

post-54705-0-29090700-1448663337_thumb.png

post-54705-0-29641400-1448663355_thumb.png

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

gresit tind sa te contrazic putin, bmw-urile diesel sunt unele din cele mai sgomotoase diseluri....mai nou si tdi-u e mai silentios ca un diesel bmw....

 

nu inseamna ca se aud ca tractoru dar fata de alte dieseluri sunt mai sgomotoase... cum ar fi hdi dci, crdi tdci... tdi(tdi mai nou a devenit silentios)

 

De ce i-ati dat minusuri la om ? ne plac tuturor BMW-urile, dar cele de 2.0 d sunt f.zgomotoase. Vorbind de ultima generatie a producatorilor, clar BMW e printre cele mai zgomotoase. Doar ca fiind o masina premium e bine antifonata. VW are motoare silentioase. Ford, ultima generatie de diesel, suna f.f.bine. Nu mai zic de Mazda , Toyota, Honda, la care motoarele diesel aproape ca nu se aud la ralanti. Foarte echilibrate si ca sunet si ca vibratii. Deci hai sa vedem lucrurile dintr-o perspectiva corecta.

De fapt nu ne luam BMW pt.fiabilitate. Cu BMW urile am avut cele mai multe probleme raportat la numarul de km parcursi. Am si Renault , pe care l-am urat de cand ma stiu, si l-am considerat un "trabant" de masina, dar spre surprinderea mea, nu doar ca am facut o gramada de km cu foarte putine probleme ( si e o masina in varsta ) ci e si hilar de ieftin de reparat.

Cu toate astea, cu prima ocazie, trec din nou la BMW. rolleyes.gif

Edited by Paleonte
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in sfarsit cineva care vede lucrurile din perspectiva corecta!

 

in alte topicuri spuneam ca intentionam sa-mi iau un un f10 520d, am vazut cateva si sunt foarte sgomotoase

cand m-am urcat in a5 spre surpinderea mea galagiosul tdi care a fost dintodeauna "s-a potolit" devenint foarte silentios

nu asta era motivul de nu am optat pt bmw...

sunt pasionat de masini, BMW fiind marca mea preferata, dar asa cum am zis imi place sa fiu realist... noi toti de aici vedem numaj bmw si nu mai stim sa apreciem calitatile altor marci care sunt peste Bmw nu zic sa ridicam sau sa discutam despre calitatile altor marci aici. doar ca pur si simplu intram in extreme si ne contrazicem de cele mai multe ori pe ceva care habar nu avem din experienta.

 

daca eu zic ceva si care intr-un procent mai mic sau mai mare am dreptate, si voi imi dati minusuri, ce sa mai creada noi-venitii cand citesc despre o informatiie la o problema care se confrunta. pe cine sa mai creada?

 

eu aici am incheiat, suntem deja off topic...

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Bmw este masina premium, vorbim de bmw ca e naspa, discutam de f-uri zgomotoase dar mergem cu alte tigai, nu inteleg de ce grebuie sa citesc de cate ori intru pe forum asa ceva.... bmw este o marca care se adreseaza unui anumit tip de clienti la fel cum renault altui grup... asa si? 1000 de argumente indoielnice printre care si strugurii acri, de unde ideea ca toti care aleg bmw sunt total neexperimentati?
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca vine vorba de cat e de silentios motorul, nu stiu in afara dar in interior desi motorul e bagat pana subbord, e foarte silentios si ma refer la modelul meu din 2005. Ziceam mai sus ca are un prieten un e46 de 136 cp si e zgomotos deci la cele mai noi s-a rezolvat problema asta.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.