Jump to content

318i e46 sau 320d?


lovemye46

  

50 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am avut 318d(acelasi motor 320d cu mai putni cai) si 318i. 318i este un motor mai complicat la care nu se baga orice mecanic. Eu am avut probleme cu distributia si nu accepta oricine sa se bage la schimb. Insa intretinut corect mi se pare un motor foarte distractiv si placut. In afara de distributie(kitul nou de distributie rezolva problema) nu mi-a mai dat batai de cap. Mi-a placut mult. Pe 318d ca si pe 320d apar problemele tipic diesel: mai pica un termostat de EGR, se mai infunda EGR-ul, trebuie sa fii atent la calapetele din galeria de admisie, etc. Dar per total este de asemenea un motor bun, daca este intretinut bine. Daca ar fi sa aleg, as lua 318i pentru ca suna mai bine si e mai placut. Cel putin asa a fost pentru mine. Doar sa fii atent cand il cumperi(nu ca d-ul poate fi luat la nimereala dar i-ul e putin mai delicat).
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ce am mai citit pe forum...toti zic ca 320d se duce mult mai bine ca 318,ca 320 e mult mai puternic...ca te simti mai bine cand il conduci etc... este cineva care a mers cu ambele sa-si spuna parerea? Eu as vrea sa-mi iau ceva bun din germania sub 150k km benzina sau 200k diesel...taxa ar fi mai mica benzina insa pretul masinii in germania parca ar fi tot acelasi...am vazut cateva 320d sub 200k la 3000 euro full pachet m alea sigur au ceva defect... sa iau benzina sau diesel din germania?
Link to comment
Share on other sites

La anii care le au deja oricum e loterie orice ai alege benzina sau diesel. Depinde de tine cati km faci , ce preferi si ce vrei de la masina aia. Eu unul as alege ce gasesc in stare mai buna. Si nu stiu ce sa zic de masinile 320d sub 200k km..... cam dubioase.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La anii care le au deja oricum e loterie orice ai alege benzina sau diesel. Depinde de tine cati km faci , ce preferi si ce vrei de la masina aia. Eu unul as alege ce gasesc in stare mai buna. Si nu stiu ce sa zic de masinile 320d sub 200k km..... cam dubioase.

km nu as face nici multi nici putini :-? as vrea ceva mai sportiv totusi care sa ma ajute in depasiri ...

Link to comment
Share on other sites

Ce am mai citit pe forum...toti zic ca 320d se duce mult mai bine ca 318,ca 320 e mult mai puternic...ca te simti mai bine cand il conduci etc... este cineva care a mers cu ambele sa-si spuna parerea? Eu as vrea sa-mi iau ceva bun din germania sub 150k km benzina sau 200k diesel...taxa ar fi mai mica benzina insa pretul masinii in germania parca ar fi tot acelasi...am vazut cateva 320d sub 200k la 3000 euro full pachet m alea sigur au ceva defect... sa iau benzina sau diesel din germania?

 

318i = http://www.ultimates...eries-318i.html (143 cp)

 

320d= http://www.ultimates...eries-320d.html (150 cp)

 

diferenta de 7 Cp si 130 Nm

 

"este cineva care a mers cu ambele sa-si spuna parerea?"......mergi tu sa vezi cum e! sa vezi tu diferenta intre ele !

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Ce am mai citit pe forum...toti zic ca 320d se duce mult mai bine ca 318,ca 320 e mult mai puternic...ca te simti mai bine cand il conduci etc... este cineva care a mers cu ambele sa-si spuna parerea? Eu as vrea sa-mi iau ceva bun din germania sub 150k km benzina sau 200k diesel...taxa ar fi mai mica benzina insa pretul masinii in germania parca ar fi tot acelasi...am vazut cateva 320d sub 200k la 3000 euro full pachet m alea sigur au ceva defect... sa iau benzina sau diesel din germania?

320 D cu 200 000 km,aia SIGUR nu sunt reali,rusii ,turcii,arabii,polonezii,fac ce fac si romanii,dau km inapoi.Asa ca nu are cum sa fie 320D cu 200000km si in 3000 Eur.Auzi,full si pachet M.Pai asta e apoape gratis,la asa dotari.

Edited by botosanibmw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca vorbim de 318i valvetronic eu as exclude din start ideea ca 320d e mai complicat, ca o sa se strice ca nu stiu ce.

si valvetronicul este foarte complicat ptr ceea ce se vrea un motor aspirat pe benzina si peste asta este si stricacios. poate chiar f stricacios :))

 

dar preturile sunt cu totul altele la diesel decat la 318. eu asta as lua, daca mi-ar ajunge banii 320d daca nu 318i. diferenta se duce si spre 700-800 intre ele.

un 320d cel mai chel si ieftin cam 3200+650 taxa

un 318i cel mai chel si ieftin cam 2900 dar cu taxa 200-300.

 

totusi recomand sa nu iei masina cu putine dotari. atentie ca dotari la e46 nu inseamna un climatronic sau 4 geamuri electrice. inseamna trapa, xenon, navi, scaune sport, pachet m. nu zic sa le aiba pe toate dar macar 2-3 din dotarile astea importante

Edited by CosminE46
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

avand in vedere ca vorbim de 318i valvetronic eu as exclude din start ideea ca 320d e mai complicat, ca o sa se strice ca nu stiu ce.

si valvetronicul este foarte complicat ptr ceea ce se vrea un motor aspirat pe benzina si peste asta este si stricacios. poate chiar f stricacios :))

 

dar preturile sunt cu totul altele la diesel decat la 318. eu asta as lua, daca mi-ar ajunge banii 320d daca nu 318i. diferenta se duce si spre 700-800 intre ele.

un 320d cel mai chel si ieftin cam 3200+650 taxa

un 318i cel mai chel si ieftin cam 2900 dar cu taxa 200-300.

 

totusi recomand sa nu iei masina cu putine dotari. atentie ca dotari la e46 nu inseamna un climatronic sau 4 geamuri electrice. inseamna trapa, xenon, navi, scaune sport, pachet m. nu zic sa le aiba pe toate dar macar 2-3 din dotarile astea importante

 

Eu zic ca gasesc ceva frumos cu 5000-5500 adusa din germania cu tot cu inmatriculat...la banii astia sperg sa gasesc macar cu scaune sport volan m, ceva m-technik exterior, navigatie,trapa...angel eyes...niste jante frumoase, vreau cam multe dar totusi...prefer sa iau un e46 full decat un e90 chel.... nu prea am vazut vreo diferenta majora de pret intre benzina si diesel...dar taxa e mai mica benzina si etc...

Edited by lovemye46
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca gasesc ceva frumos cu 5000-5500 adusa din germania cu tot cu inmatriculat...la banii astia sperg sa gasesc macar cu scaune sport volan m, ceva m-technik exterior, navigatie,trapa...angel eyes...niste jante frumoase, vreau cam multe dar totusi...prefer sa iau un e46 full decat un e90 chel.... nu prea am vazut vreo diferenta majora de pret intre benzina si diesel...dar taxa e mai mica si etc...

 

ce spui tu acolo inseamna vreo 5500-6000.

 

mai pune cateva sute pt un schimb de ulei, vreo bucsa, pivot ( chestii minore ) care nu te impiedica sa cumperi masina, o avea ea 12-13 ani...dar nici cotoarba de masina nu e.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce spui tu acolo inseamna vreo 5500-6000.

 

mai pune cateva sute pt un schimb de ulei, vreo bucsa, pivot ( chestii minore ) care nu te impiedica sa cumperi masina, o avea ea 12-13 ani...dar nici cotoarba de masina nu e.

Am vazut ce vreau eu la 4800 acolo...totusi consumabilele cred ca le schimb cand imi iau masina, placuti de frana...etc...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca 320D>318i, pur si simplu pentru ca e vorba de N42. Daca era alt benzinar probabil merita mai mult, dar asa, problemele cunoscute de la tot ce inseamna N42 nu te scapa de dureri de cap.

Plus ca sunt au ajuns f ieftine, pe la 3000eur iei un 318i, proprietarii multi cunosc problemele lui.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Plus ca sunt au ajuns f ieftine, pe la 3000eur iei un 318i, proprietarii multi cunosc problemele lui.

 

Problemele N42-lui pot fi rezolvata pt inca 150.000km cu 400-500 euro ( faimoasa disptributie, care mai sare de la punct, garnituri + manopera )

 

la 320D ....daca pic a turbina+ 1 injector + alte specifice lui + manopera ....nu stiu cat face !

 

pe la 3000 iei un 318i...cam cazut....spre cazut bine !

 

 

Edited by wind-3er
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problemele N42-lui pot fi rezolvata pt inca 150.000km cu 400-500 euro ( faimoasa disptributie, care mai sare de la punct, garnituri + manopera )

 

la 320D ....daca pic a turbina+ 1 injector + alte specifice lui + manopera ....nu stiu cat face !

 

pe la 3000 iei un 318i...cam cazut....spre cazut bine !

 

Ca si fost proprietar de 318i cu N42, confirm. Singura lui problema a fost distributia, problema ce se rezolva cu un nou kit. Daca nu ma insel urmatorul proprietar(tot de pe forum) a inlocuit si garniturile la supape. In rest masina a fost foarte ok, cel putin din punctul meu de vedere.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N42 mi se pare un motor exceptional. Eu sunt foarte multumit. Am schimbat simeringuri supape, niste garnituri si o patina la distributie cand l-am luat si trag de el de 80 000 km fara probleme.

 

La un diesel asa vechi e de ajuns sa dai de problema turbinei, injectoarelor sau a volantei si te-ai linistit.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dar benzina nu are volanta, injectoare?

 

Injectoarele sunt mult mai simple si in consecinta mai ieftine decat cele de pe diesel. Cat despre volant, am auzit mult mai multe cazuri de probleme la d-uri decat la i-uri, probabil din cauza cuplului mai mare.

 

Insa eu nu am avut probleme pe 318d nici cu injectoarele nici cu volantul. A fost o masina cat se poate de ok si de utila. Doar ca 318i mi se parea mai distractiva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

intrun alt topic spui ca vrei sa cumperi un e46....tu vrei 320d:

 

"Posted 09 January 2016 - 20:08Cumpar:

e46 facelift 320d 150hp 6trepte

-sa aibe sub 200.000km (reali)

-fara accident

-sa arate decent exterior-interior (vopsea jante etc,sa nu fie rupte scaunele,volanul jupit,parbriz crapat etc...)

-scaune sport

-volan m cu comenzi"Posted 10 January 2016 - 11:34"din ce stiu eu ci e coupe nu? nu vreau 2 portiere si prefer diesel... "

http://www.bmwclub.r...05#entry2320305

 

"Vreau sa vad niste pareri despre aceste motoare in comparatie:<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(250, 251, 252);">318i e46 143cp facelift dupa 2003<br style="color: rgb(28, 40, 55); font-size: 13px; line-height: 19.5px; background-color: rgb(250, 251, 252);">320d e46 150cp idem.. "

crezi ca ai vazut/citit destule pareri ?

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.