Jump to content

Schimbare motor !


AWU

Recommended Posts

Salut !

Am gĂŁsit un motor M54B30 ĂŽn stare foartr bunĂŁ cu toate anexele pentru a-l pune pe un E36 320i Coupe cu motor M50B20 de fabricĂŁ.

Ce ar trebui sĂŁ schimb sau sĂŁ adaptez pentru a pune motorul pe E36 ?

Existã vreo problemã dacã eu recent am Înmatriculat maºina având serie motor pe carte, iar la RAR au verificat-o pe motor ?

Din punct de vedere legal, ce este de fĂŁcut ?

Era perfect sĂŁ pun 3.0 Âşi sĂŁ plĂŁtesc impozit de 2.0.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Din punct de vedere legal, ce este de fĂŁcut ?

 

ceea ce vrei tu nu are nicio solutie legala.

bine are o solutie dar implica niste taxe de omologare enorme pe la rar, mii de euro.

motorul pe care vrei sa il pui nu a fost pus din fabrica pe caroseria ta.

 

asadar ori renunti la idee ori mergi pe burta, montezi motorul si stai cu frica ca la orice itp va trebui sa dai spaga si la orice control RAR din trafic iti poate fi ridicat certificatul. si apoi ca sa il recuperezi va trebui sa montezi motorul vechi.

 

daca nu aveai serie motor in acte era putin mai simplu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

chiar daca nu era seria, un tehnician RAR din echipa mobilĂŁ de control isi va da seama de faptul ca sub capotĂŁ este un motor de 3L in loc de unul de 2L, chiar dacĂŁ vizual arata aproape la fel.

intrebarea interesantĂŁ este dacĂŁ e evaziune fiscalĂŁ sau nu ? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

daca pui acelasi tip de motor 1.6 adica, nu va fi nevoie sa te duci la rar. simplu.

Ma gandeam la un 1,8 is din aceeasi generatie . Pt RAR nu prea imi fac probl. ci mai degraba de compatibilitate a ,,noului" motor cu computerul masinii ,cu sonda Lambda si alte chestii tehnice de acest gen !

Un motor de 1995 cc euro4 ar merge ? (de pe E46 318 dupa 2001 )

Link to comment
Share on other sites

sa pui n42 (1995cp) va fi imposibil. uita de idee.

1.9 adica 1.8 is poti pune si aici ai 2 variante:

- ii stergi seria si mergi asa

- megi si faci omologare ca la carte dar o sa te coste ceva, adica vreo 6--7 milioane nu enorm. totusi era o limita parca de 40% din puterea initiala, esti cam la limita e posibil sa nu poata fi omologat, nu ma pricep prea bine;

 

cred totusi ca daca ii stergi seria e o varianta destul de safe (adica cu riscuri nu foarte mari) tinand cont ca pui tot motor 4cilindri.

Link to comment
Share on other sites

sa pui n42 (1995cp) va fi imposibil. uita de idee.

1.9 adica 1.8 is poti pune si aici ai 2 variante:

- ii stergi seria si mergi asa

- megi si faci omologare ca la carte dar o sa te coste ceva, adica vreo 6--7 milioane nu enorm. totusi era o limita parca de 40% din puterea initiala, esti cam la limita e posibil sa nu poata fi omologat, nu ma pricep prea bine;

 

cred totusi ca daca ii stergi seria e o varianta destul de safe (adica cu riscuri nu foarte mari) tinand cont ca pui tot motor 4cilindri.

 

Multumesc ! Deocamdata problema ramine in studiu . Doresc sa adun cat mai multe informatii si apoi actionez !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.