Jump to content

Consum 640i foarte mare


cumhur

Recommended Posts

Cand le-am spsus ca 640d consuma 10-11% in Buc au zis toti ca este imposibil, ca atat consuma si 320d de acum 15ani.

 

Bentley-ul cred ca s-a stricat, Corbeanca-Nordului-Corbeanca (unde se face stanga din Dn1)

 

Vit medie 43km/h, consum 14%. (sa zicem 70% ex.urban si 30% urban)

 

Da, dar 100% urban consuma 40%, pentru ca urban inseamna DOAR mers bara-la-bara, cu viteza medie <10 km/h.

Tot nu intelegi? Ti-au "esplicat" colegii mai devreme.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Poti merge urban la orice ora vrei, la orele 8 si 17 fiind varfurile de trafic. Ideea este sa faci un consum doar urban. Ala mediu n-are nici o relevanta in discutii. Nu stii cat % ai mers in afara si cat % in oras. Da o resetare la consum si mergi pt o sapt DOAR prin oras. Pe urma vi si mai discutam. Evident, trebuie sa fi sincer :p

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tema topicului ar trebui sa fie "semantica", pt cĂŁ mai degrabĂŁ dezbatem ce ĂŽnseamnĂŁ consumul urban. :)

 

E cat se poate de clar ca fiecare persoana are cu totul alt program, folosește alte rute și are un alt stil de condus.

Și ca sa vezi, asta influențeazĂŁ foarte mult consumul!

 

Degeaba facem și comparații pe mai multi km, tiparele enumerate mai sus se pĂŁstreazĂŁ.

Unul pleacĂŁ zilnic la 7.30 din Militari spre BĂŁneasa, conduce sportiv și e mereu grĂŁbit. Altul, NU.

Nici nu mai conteazĂŁ ce face ĂŽn restul timpului cu mașina, din start va avea un consum mai mare.

 

Singura comparație cat de cat pertinenta se poate face intre mașinile aceluiași șofer. Sau intre cele date de producĂŁtor, oricât de incredibile par, raportul se pĂŁstreazĂŁ.

Ăn rest, sunt doar niște cifre aruncate.

Edited by coldone
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Unii nu inteleg ca nu toata lumea locuieste in Bucuresti, nu toata lumea foloseste 99% din timp masina numai la ora 8 si la ora 17 si doar pe distante relativ scurte.

 

Poti merge urban la orice ora vrei, la orele 8 si 17 fiind varfurile de trafic. Ideea este sa faci un consum doar urban. Ala mediu n-are nici o relevanta in discutii. Nu stii cat % ai mers in afara si cat % in oras. Da o resetare la consum si mergi pt o sapt DOAR prin oras. Pe urma vi si mai discutam. Evident, trebuie sa fi sincer :p

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Pune si tu o medie de 11 si ceva ex. urban (sub 11 nu coboara nici mort) pe o distanta de 21-22km si vezi cat ar fi trebuit sa consume exclusiv urban din moment ce memdia a iesit de 14%.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inițiatorul topicului ar fi fost util sa ne spunĂŁ ce mașini a mai avut și ce consumuri a obtinut ĂŽn aceleași condiții.

Nu a ĂŽntrebat nimeni, ci s a trecut la verdicte

Pt cĂŁ dpmdv motorul ala poate sa consume și 11,dar și 25... ĂŽn oraș.

Edited by coldone
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inițiatorul topicului ar fi fost util sa ne spunĂŁ ce mașini a mai avut și ce consumuri a obtinut ĂŽn aceleași condiții.

Nu a ĂŽntrebat nimeni, ci s a trecut la verdicte

Pt cĂŁ dpmdv motorul ala poate sa consume și 11,dar și 25... ĂŽn oraș.

 

 

Salut

 

inainte am avut mercedes E350cdi 2010 automata aveam consum 11-12 la mers tare.. 40mii km consumu mixt la drum pana in Turcia odata pe an aveam consum 11.4

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

inainte am avut mercedes E350cdi 2010 automata aveam consum 11-12 la mers tare.. 40mii km consumu mixt la drum pana in Turcia odata pe an aveam consum 11.4

 

Inca o data! Trebuie sa fi mult mai specific atunci cand arunci niste cifre. 11 - 12 presupun ca era consumul in extra-urban. Si asta fie resetand inainte consumul ala pe care ti-l arata tot timpul in bord(asta fiind consumul mixt) sau pur si simplu setand consumul de tip "journey"! La terminarea calatoriei extra-urbane, intri in CB si ii zici STOP. COnsumul afisat in acest moment reprezinta consumul extra-urban. Acelasi lucru il poti face si la cel urban. Cu conditia sa mergi doar in oras pt o perioada si nu sa mergi si in afara cu acelasi consum. Evident ca va scadea drastic, tinand cont ca in exterior nu ai semafoare, nu ai treceri de pietoni, nu mergi cu viteza 1 si 2, decat foarte rar. Si lista poate continua. In acest sens, poti reseta consumul mixt si inca o data: trebuie sa mergi DOAR in oras. O zi, doua, trei, o saptamana. In acest fel vei putea citi consumul urban, specific orasului in care locuiesti, specific stilului tau de condus, specific traficului pe unde te plimbi, samd. Restul e can-can. Atata timp cat din 1000Km spre exemplu, tu mergi 300Km prin oras si restul de 700Km in afara la viteze de cruising, nu vei putea trage nici o concluzie. Acel consum pe care ti-l arata in bord tot timpul, consumul mixt, nu reprezinta nici consumul urban, nici consumul extra-urban. E o struto-camila. Intelegi, nu poti trage nici o concluzie pe baza acestuia si asta mai ales daca ai uitat sa mai resetezi acel consum mixt.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E cu dus si intors. Poate sa aibe poate sa nu aibe. Si evacuarea aia e facuta cu cap nu e doar o teava trasa la nimereala din motor cu o intermediara si o finala prinsa cu sictir in 2 bolturi,acum... Nu stiu ce sa zic. Eu zic sa mai incerci si pe forumuri din afara si vezi ce gasesti si pe acolo. Eu tot sunt de parere ca 25% ptr un 3.0 e exagerat de mult. Se invarte un M5/M6 F10 sub cifra aia. Dupa mine un consum realistic ar fi fost undeva in juru' la 10 pe exterior ( am spus exterior nu autostrada pe cruise la 120km/h ) si un 16-18 oras Edited by Cloud92
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E cu dus si intors. Poate sa aibe poate sa nu aibe. Si evacuarea aia e facuta cu cap nu e doar o teava trasa la nimereala din motor cu o intermediara si o finala prinsa cu sictir in 2 bolturi,acum... Nu stiu ce sa zic. Eu zic sa mai incerci si pe forumuri din afara si vezi ce gasesti si pe acolo. Eu tot sunt de parere ca 25% ptr un 3.0 e exagerat de mult. Se invarte un M5/M6 F10 sub cifra aia. Dupa mine un consum realistic ar fi fost undeva in juru' la 10 pe exterior ( am spus exterior nu autostrada pe cruise la 120km/h ) si un 16-18 oras

Ha ,ha, ha, cel mai tare reply de pana acum, mie la un motor de 1.6 aspirat imi ia un 11%in afara, daramite un motor cu cilindree dubla?

  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

Ha ,ha, ha, cel mai tare reply de pana acum, mie la un motor de 1.6 aspirat imi ia un 11%in afara, daramite un motor cu cilindree dubla?

 

Cine nu stie ca un motor mic (cel putin sub 1.8-2.0 "litri"..) consuma MAI mult pe autostrada?? 2 litri fiind compromisul intre putere si economie, de aceea sunt atat de multe pe strada

...

Si la deruta :pirate: dar nu ca nu ar confirma ce am definit mai sus, ..e foarte probabil sa ii "dai"/ dam peste 100km/h; deci, am mers cu Fabia 1.4, 110cp aspirat si ca sa fac economie NU trebuia sa depasesc 100km/h. :yes:

Probabil tu cristianro, si chiar nu trebuie sa te superi, sa dai cu negative dupa mine, ca in general nu-mi pasa, cand cunosc/se cunoaste adevarul. :-o

(..cauta pe net ce se spune/stie prea bine despre masinile cu motoare mici; unde sunt cel mai potrivite..) :gathering:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Presupun ca nu schimbi sub 4000.

Sincer am avut ocazia sa vad cativa soferi foarte in varsta care sustineau ca masina lor e mai economica afara si ca sa faca si mai multa economie mergeau cu motorul subturat,astfel spun ei ca si uzura mecanica e mai mica.Probabil asa o fi,varsta isi spune cuvantul,experienta intotdeauna bate varsta. Deocamdata sunt doar 6 useri care sustin aceasta teorie. M-as bucura daca ar fi mai multi,asa poate vom putea discuta mecanica, nu presupuneri.

Link to comment
Share on other sites

Cine nu stie ca un motor mic (cel putin sub 1.8-2.0 "litri"..) consuma MAI mult pe autostrada?? 2 litri fiind compromisul intre putere si economie, de aceea sunt atat de multe pe strada

...

Si la deruta :pirate: dar nu ca nu ar confirma ce am definit mai sus, ..e foarte probabil sa ii "dai"/ dam peste 100km/h; deci, am mers cu Fabia 1.4, 110cp aspirat si ca sa fac economie NU trebuia sa depasesc 100km/h. :yes:

Probabil tu cristianro, si chiar nu trebuie sa te superi, sa dai cu negative dupa mine, ca in general nu-mi pasa, cand cunosc/se cunoaste adevarul. :-o

(..cauta pe net ce se spune/stie prea bine despre masinile cu motoare mici; unde sunt cel mai potrivite..) :gathering:

Cred ca se stie foarte bine ca un motor cu cat e mai uzat cu atat va consuma mai mult, cu o Fabia de 1.2 m-am jucat si eu si daca mai gasesc videoclipul in telefonul vechi o sa incerc sa ti-l trimit ca sa vezi ce consum poate avea la viteza mica pana in 60 km/h. care este echivalentul a 6 mosnegi.

Link to comment
Share on other sites

Sincer am avut ocazia sa vad cativa soferi foarte in varsta care sustineau ca masina lor e mai economica afara si ca sa faca si mai multa economie mergeau cu motorul subturat,astfel spun ei ca si uzura mecanica e mai mica.Probabil asa o fi,varsta isi spune cuvantul,experienta intotdeauna bate varsta. Deocamdata sunt doar 6 useri care sustin aceasta teorie. M-as bucura daca ar fi mai multi,asa poate vom putea discuta mecanica, nu presupuneri.

 

Consum de 11% la 4000rpm nu mi se pare mare. Daca esti si genul care merge cu multa frana si multa talpa, nu te poti astepta la consum.

 

Intre 2000 si 3000rpm scoti consum decent. Ce depaseste 3000 si mai ales daca mergi pe autostrada turat, ca o fi masina in 5 trepte...

 

In general, in afara ai consum mai bun, pentru ca mergi constant, daca nu e vreun drum aglomerat.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Ia sa facem noi un test de logica. Ce consuma mai putin. 2.0 turbo 250 cai care sta linistit jos in ture la 150 la ora si nu simte caroseria sau un 1.6 care se chinuie vai mama lui sa tina viteza aia la 5000 rpm? a? Deci care sta mai bine in consumuri? Fun fact,ford focus 1.4 bucuresti constanta intors 9.5 % , Seria 5 2.0 6.5% Ambele la 130 la ora tot drumul. Ambele benzina,ambele fara probleme. Edited by Cloud92
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pe la 2-3000 schimba pe comfort+ mode

 

si eu ori pe asta ori pe ecopro merg si pe eco pro schimba pe 2000

 

Cate viteze are cutia?

 

Ia sa facem noi un test de logica. Ce consuma mai putin. 2.0 turbo 250 cai care sta linistit jos in ture la 150 la ora si nu simte caroseria sau un 1.6 care se chinuie vai mama lui sa tina viteza aia la 5000 rpm? a? Deci care sta mai bine in consumuri? Fun fact,ford focus 1.4 bucuresti constanta intors 9.5 % , Seria 5 2.0 6.5% Ambele la 130 la ora tot drumul. Ambele benzina,ambele fara probleme.

 

Pe 3.6 V6 cutie in 8 viteze tine 150 km/h intre 1900 si 2000 rpm mers constant cu acea viteza(nu pe cruise control)

Link to comment
Share on other sites

La 160 km/h un 2.0 consuma mai putin decat un 3.0 diesel la 160 km/h? eu nu cred...Din ce stiu eu de pe la 140 km/h se simte clar diferenta si anume ca 3.0 consuma mai putin ca 2.0 si cum urci in trepte diferenta se mareste.Numai comparati motoare mici 1.2 1.3 1.4 1.6 benzinare cu 3.0,intotdeauna motoarele mici benzina te rup in oras si chiar si in afara!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

.. M-as bucura daca ar fi mai multi,asa poate vom putea discuta mecanica, nu presupuneri.

:offtopic:

...vreau sa particip si eu la afirmatia ta curajoasa si greu de demonstrat celor care nu inteleg nicicum efectul NEGATIV care il are conducerea masinii/motorului SUBTURAT..

Sa nu uitam sa mentionam ca una este subturarea la benzina si alta la motorina...

 

..;Cristianro, poti sa dai niste valori de motor subturat pentru masina ce o conduci?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

La 160 km/h un 2.0 consuma mai putin decat un 3.0 diesel la 160 km/h? eu nu cred...Din ce stiu eu de pe la 140 km/h se simte clar diferenta si anume ca 3.0 consuma mai putin ca 2.0 si cum urci in trepte diferenta se mareste.Numai comparati motoare mici 1.2 1.3 1.4 1.6 benzinare cu 3.0,intotdeauna motoarele mici benzina te rup in oras si chiar si in afara!

Cauta pe youtube "330 d fuel consumption, sau 530 d" e un tip care face si in oras si la 100 130 150 200.

aici e 2litri

aici e 3litri

 

E90 ul meu are 2200 ture la 160. C klassul care are 2.2 motor are 2300 rpm la 160 si consuma 6.5. Un 320 cdi consuma 7.5 la 160. Si are tot 2300 si ceva de ture. Ma rog iar o sa se nasca discutii. Noi sa fim sanatosi. Ideea e ca nu se poate generaliza ca un motor mic consuma mai mult la viteza mare, pt ca depinde de multi factori.

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.