Jump to content

325I E90


crtir

Recommended Posts

Eu zic ca e ok consumul, nu ai ce sa-i faci, mai am un prieten care are un z4 3.0i si tot asa imi zice ca-i consuma foarte mult ulei, chiar mai mult tinand cont ca e motorul de 3.0

Adevarul este ca si mie imi arata foarte ciudat pe navigatie nivelul de ulei, cateodata ba 2 linii, a doua zi imi arata ca e full, nu stiu ce sa zic, nu prea am incredere in ce-mi arata, asa ca eu am mereu cutia de ulei in masina pregatita.

Link to comment
Share on other sites

da,am cerut sa-mi verifice si daca nu cumva sonda de ulei ar fi defecta. Am patit si eu in toamna ca de la o saptamana la alta sa-mi scada nivelul de ulei de la jumate la un sfert.Fara sa fi mers cu masina in acest timp.Se pare ca n-are nimic sonda(diagnoza).

Mare prostie ca nu e prevazut si cu joja motorul asta.

In ultimii 10 ani,pe langa masina asta am mai avut inca doua e46 cu 6 cilindri benzina si la ambele verificam periodic nivelul la joja caci consumau si ele ulei.Iar sondele de ulei au facut figuri la amandoua.In schimb nu am avut probleme majore cu acele motoare.

Link to comment
Share on other sites

cifrele date de BMW sunt maximale in opinia mea, da, poate consuma pana la 1.5/1000km un M in conditiile in care il folosesti la capacitate maxima, dar sa consume 1L/1000km in conditii normale de exploatare un 2.5i nu e normal oricum ai gandi-o, evident ca ceea ce scrie in policy-ul lor e tocmai ca sa-ti dea cu ea peste fata cand te duci sa te plangi si ai vrea sa-i dai in judecata(cand e inca in garantie). E drept, daca te gandesti la seria de TFSI-uri de pe Audi, '09-'11, care consuma 1L si la 3-400km cand deja sunt pe duca, 1.5L/2500km suna bine :). In ritmul asta, la 10k km ai bagat deja inca un plin de ulei, mai schimbi doar filtrul, uleiul e deja fresh.
Link to comment
Share on other sites

cifrele date de BMW sunt maximale in opinia mea, da, poate consuma pana la 1.5/1000km un M in conditiile in care il folosesti la capacitate maxima, dar sa consume 1L/1000km in conditii normale de exploatare un 2.5i nu e normal oricum ai gandi-o, evident ca ceea ce scrie in policy-ul lor e tocmai ca sa-ti dea cu ea peste fata cand te duci sa te plangi si ai vrea sa-i dai in judecata(cand e inca in garantie). E drept, daca te gandesti la seria de TFSI-uri de pe Audi, '09-'11, care consuma 1L si la 3-400km cand deja sunt pe duca, 1.5L/2500km suna bine :). In ritmul asta, la 10k km ai bagat deja inca un plin de ulei, mai schimbi doar filtrul, uleiul e deja fresh.

 

Corect, desi pentru KM pe care ii are masina ta mi se pare cam mult, a mea are triplu si imi consuma cam 1l/3500 si asta in oras(5w40), la drum lung mult mai putin daca o tin constant sub 4000 RPM.

Link to comment
Share on other sites

cifrele date de BMW sunt maximale in opinia mea, da, poate consuma pana la 1.5/1000km un M in conditiile in care il folosesti la capacitate maxima, dar sa consume 1L/1000km in conditii normale de exploatare un 2.5i nu e normal oricum ai gandi-o, evident ca ceea ce scrie in policy-ul lor e tocmai ca sa-ti dea cu ea peste fata cand te duci sa te plangi si ai vrea sa-i dai in judecata(cand e inca in garantie). E drept, daca te gandesti la seria de TFSI-uri de pe Audi, '09-'11, care consuma 1L si la 3-400km cand deja sunt pe duca, 1.5L/2500km suna bine :). In ritmul asta, la 10k km ai bagat deja inca un plin de ulei, mai schimbi doar filtrul, uleiul e deja fresh.

 

Eu am vorbit cu un posesor de M5 F10 cu mai putin de 50k km in bord si lui ii consuma ulei si la mers normal. De obicei o alearga destul de mult si completeaza cate un litru la 1500km. TFSI-urile alea de Audi (de exemplu de pe TTS) consuma si mai mult, asta tot de la un proprietar o stiu. Nu stiu numarul de km, dar cu siguranta nu erau multi. Masina avea ~3 ani.

 

Sunt de parere ca un 2.5 in stare buna dar condus agresiv poate sa consume pana la 600-700ml/1000km.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic; nu cred ca comparand consumul de ulei intre doua motoare diferite e un criteriu pertinent de evaluare. Nu cred ca e cineva aici care sa cunoasca in detaliu tolerantele si fenomenele fizice care au loc in interiorul unui anumit tip de motor. Plus ca nu toti folosim acelasi tip de ulei si avem acelasi stil de condus.

In fine, nu neg ca poate ar fi anormal consumul de ulei pe care-l am.Poate ca in viitor ma voi gandi si eu la schimbatul simeringurilor supape.

Cu toate astea, cum am mai zis,in afara de consumul suspect de ulei,motorul functioneaza perfect.

Tot zilele astea am schimbat si un telescop la portbagaj si am platit rata a 2-a de Casco.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

daca saptamana trecuta senzorul de nivel ulei imi arata ca am mai putin de un sfert din valoarea maxima, ieri imi arata ba ca nivelul e la trei sfert si apoi la jumatate,fara sa fi completat. Asadar aveti grija cand completati, sa nu cumva sa ajungeti sa completati peste nivelul maxim datorita erorilor de afisaj ale sondei.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

eu tocmai am completat duminica trecuta din nou 1l, asta dupa ce ultima completare am facut-o acum 1200 de km in luna decembrie, deci mi-a consumat si mai mult decat ma asteptam. Am verificat toate garniturile la motor si nu prezinta scurgeri, ultima solutie, mi-a zis un mecanic ca sunt simeringurile supape.

Am citit ca e bine sa completezi doar cand zice el ca e la minim si iti cere sa completezi un 1l, eu asa fac.

Link to comment
Share on other sites

Si al meu 325i consuma ulei..mai mult la drumuri lungi. A mea fiind automata in oras merge in regim de turatie foarte jos , folosind cutiea in D pentru confort. La drum întins deseori merg in Ds si începe sa consume ulei, am apreciat eu între ,600-800ml la 1000km. Am observat ca masina consuma mai mult la mers pe autostrada pe turație constanta 3-4000. Am înlocuit toate garniturile motorului însă nu s-a schimbat mai nimic.folosesc ulei 5-W30.masina are 95000 km. Drumurile in oraș sunt destul de scurte 5-6 km Edited by MariusKpM
Link to comment
Share on other sites

Apropo, e prima iarna cu masina asta si implicit cu motorul asta. Am observat ca masina scoate foarte mult abur acum cand e frig afara, mai ales cand e rece motorul. Dupa ce se ĂŽncĂŁlzește aburul dispare in timpul mersului ĂŽnsĂŁ cand staționez la semafor, chiar daca motorul e ĂŽncins tot apare ceva abur. Chestia asta este normala? Am verificat nivelul de antigel si nu a scĂŁzut.
Link to comment
Share on other sites

daca e sa ma iau dupa ultimele indicatii ale sondei(e la jumate de nivel acum), rezulta ca pana in prezent am avut un consum de 1,2l de ulei la 3000 de km, de cand am facut schimbul. Eu voi incerca sa o folosesc cat mai putin la drumuri scurte.Pentru a ma deplasa la servici de exemplu,tramvaiul pare o solutie mai eficienta si mai rapida.Nu-mi face nicio placere sa chinui masina in trafic foarte aglomerat.

Aburi am observat si eu pe frigul asta si cand motorul e rece.Dupa ce se incalzeste,nu se mai vede asa tare.Eu cred ca e ceva normal pt. un motor pe benzina.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

E normal condesul pe frig cand motor e rece plus ca e un motor de 6 cil, scoate abur foarte mult...nor pana la oglinda sofer chiar.Cu consumul da, e normal si asta la n52, remedierea cica ar fi inlocuirea segmentilor de ungere. Simeringurile de la supape cica ar diminua putin problema. Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

nu mai deschid alt topic separat,fiind vorba de acelasi model dar masina e diferita.

Prostie sau nu,ramane de vazut,dar pana la urma am ales acelasi model, de data asta de la un dealer BMW din Germania.

Dealer-ul preciza intr-un mail ca masina e intr-o stare de top. Sa vedem daca o fi asa. Km-90.000, dotari nu prea multe.

In momentul acesta masina e pe platforma si vine in Romania.

 

https://postimg.org/image/bzwi0qjxh/bfe779a7/

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu mai deschid alt topic separat,fiind vorba de acelasi model dar masina e diferita.

Prostie sau nu,ramane de vazut,dar pana la urma am ales acelasi model, de data asta de la un dealer BMW din Germania.

Dealer-ul preciza intr-un mail ca masina e intr-o stare de top. Sa vedem daca o fi asa. Km-90.000, dotari nu prea multe.

In momentul acesta masina e pe platforma si vine in Romania.

 

https://postimg.org/image/bzwi0qjxh/bfe779a7/

 

Sa speram ca nu are aceeasi problema ca vechiul n52, ce "schema" ai facut cu vechiul e90?

Link to comment
Share on other sites

Sa speram ca nu are aceeasi problema ca vechiul n52, ce "schema" ai facut cu vechiul e90?

 

nu e nicio schema,am avut accident,dauna totala,recuperat banii pe casco,am mai completat putin si am ajuns s-o iau pe asta.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.