Jump to content

Recomandare Service Auto


mihai vigariu

Recommended Posts

Am si eu o intrebare de la un amic din Bucuresti, ce doreste o recomandare pentru un service in vederea schimbarii consumabilelor.

Am cautat deja pe forum, si cam peste tot pe unde era cate o referinta era si plin de critici. Bimmerservice, efficient service, premium service coasta de est etc, si care or mai fi. Din ce am inteles BMW Filaret ar fi mai recomandat dar imi imaginez ca au preturile mari si nu ar fi prima optiune pt schimbul de consumabile. A nu se intelege ca exclud anterior mentionatele serviceuri, spun doar ce am priceput din ce am citit aici.

Stiu ca multi o sa raspunda sa caut mai mult pe forum, dar sincer nu am gasit un topic bine structurat legat de mecanici si serviceuri in Bucuresti, iar stiind ca sunt multi useri din bucuresti m-as bucura sa primesc ceva feedback constructiv.

 

va multumesc si o seara buna.

Mihai

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca pt un schimb de consumabile nu e nevoie de recomandare, ca se face oriunde. Sau poate ma insel eu, totusi nu cred sa fie asa complicat.

ideea era sa nu ajunga pe la niste neica nimeni si sa se trezeasca cu cine stie ce alte belele, sau sa-l arda la preturi.

Omul este la prima masina si nu are experienta suficiente sa se orienteze la preturi si calitate.

Eu stiu din experienta ca nici macar pt un bec nu e bine sa te duci oriunde sa ti-l schimbe. Nu vreau sa exagerez, dar am invatat ca sunt multi aiuriti care au impresia ca sunt mecanici.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Curaj, curaj, nu tineti numai pentru voi, as vrea o recomandare buna pt ca omul sa stie si pe viitor la cine sa apeleze. Va mulțumesc.

Eu incerc alta solutie/sugestie pentru prietenul tau, mai ales daca tine atat de mult la masina si considera pe foarte multi destul de nepriceputi/ne-indemanateci/smecheri.. (aici neluaind parte nimanui), .. sa mearga la primul care il alege.. pentru schimbul de filtre (presupun ca schimb de ulei motor si alte lucruri ce tin de intretinerea motorului/masinii vrea sa faca..) iar urmatorul schimb sa incerce sa il faca el insasi.

Nu trebuie enorm de multe scule.. - mai ales daca tine la masina lui foarte mult!

E usor de invatat daca urmareste pe cineva cum face..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+40 (721) 190 961 Marius. Sa ii spuna ca suna din partea lui Mihai. E in concediu, revine de luni. Sa ii dea sms si sa ii explice ce vrea sa faca si sa ii spuna ca e prieten cu Mihai. O sa il sune el inapoi. O sa imi multumeasca dupa ce revine de la el. Garantez.
Link to comment
Share on other sites

BunĂŁ tuturor! Am nevoie de o mana de ajutor: am rĂŁmas cu masina (120d, e87) aproape de Râmnicu Vâlcea (la vreo 20 de km), la câteva sute de km de casa.. Mi.a cĂŁzut o curea, nu știu exact care și de la ce e, doar mi s.a aprins simbolul bateriei ĂŽn bord și când am deschis capota, am vĂŁzut.o cĂŁzutĂŁ pe scut. Ma poate ajuta cineva oare cu un mecanic din Rm Valcea la care as putea merge cu ĂŽncredere? Mulțumesc tuturor pt ajutor!
Link to comment
Share on other sites

Salut; este primul meu post ca proaspat posesor de 120D din 2004, cutie automata.

Pentru inceput, imi poate recomanda cineva un service serios in Bucuresti care poate face o inspectie tehnica temeinica?

 

As vrea sa stiu care e starea masinii. Momentan imi pierde ulei destul de mult(3l la 5000KM); nu stiu daca il arde, pentru ca daca dau talpa, mai mult e negru fumul si nu albastru. Momentan si compartimentul motor si scutul pe interior sunt pline de ulei.

 

Acum 5000km, cand am luat masina, am facut o schimbare completa a tot ce inseamna consumabile si fluide de lucru(mai putin uleiul de la cutia de viteze automata-e mai scump momentan si mai stau putin sa il schimb). Apoi am schimbat baia de ulei(avea surubul lipit cu poxipol) si am curatat toate furtunele de la filtrul de aer la admisie motor, plus EGRul. Apoi am reconditionat turbina (paletii compresorului erau cam ciupiti).

 

Din pacate consumul de ulei este foarte mare. Deoarece am redus din variabile, am nevoie sa stiu daca vreun service stie sa testeze daca simeringul supapelor este ok sau nu; sau poate e altceva la mijloc.

 

Am fost la Bimmer Service de curand, dar sincer am ramas dezamagit de modul lor superficial de diagnosticare; nu cred ca ma voi intoarce la ei.

 

Daca a mai avut problema asta cineva, cu acelasi motor M47, as aprecia ceva sfaturi pe tema pierderii de ulei.

 

Ah, sa nu uit...aparent nu imi merg senzorii pe spate; am inteles ca e un modul PDC care s-ar inunda si strica? Iese la diagnoza?

Edited by Bobilu
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc Mihai Vigariu pt rĂŁspuns. Pana la urma am auzit de la bĂŁieții dintr.un omv unde oprisem despre un service la ieșire din CĂŁlimĂŁnești. Este chiar la intrare ĂŽn Seaca (dacĂŁ nu greșesc numele). Am mers cu masina pe roti pana acolo (vreo 10 km). Inițial ĂŽmi cĂŁzuse cureaua aia mai lunga, datorita defectarii pompei de apa, care se dusese. Pe drum mi.a cĂŁzut și aia mica (de pe clima?). Am avut noroc la acel service (Rusu) ca patronul a fost om foarte ok, deși era ĂŽn concediu, a sunat un bĂŁiat dintre angajați, s.a activat imediat, a comandat piesele... Am schimbat pompa, mai o piesa de pe pompa care s.a rupt ĂŽn momentul demontarii pompei vechi, curelele, antigelul... M.am bucurat tare mult ca am putut.o face, eram ĂŽn drum spre mare, cu copilul mic ĂŽn mașinĂŁ, s.a stricat la 4 dimineata, eram la vreo 300 de km de casa, unde nu cunoșteam pe nimeni.. Pana la urma am ajuns la destinație și ĂŽnapoi acasĂŁ. Multumesc ĂŽncĂŁ o data pt rĂŁspuns!
Link to comment
Share on other sites

Ăn ce priveste pierderea de ulei, nu poate fi ceva furtun fisurat? Eu am pĂŁțit cu un 530d, mai demult, la fel. Pierdea ulei, totul era negru de ulei pe sub capota, pana la urma s-a dovedit a fi un furtun fisurat, nu știu sa ĂŽți zic care - era unul strâmb, o parte cauciuc și o parte metal și a costat vreo 100 eur furtunul ala. La tine zici ca le.ai verificat/ĂŽnlocuit toate... Dar ma gândeam sa nu ĂŽți fi scapat ceva. On topic, service ĂŽn București nu știu, nefiind din zona. Succes! Edited by JonE87
Link to comment
Share on other sites

Salut, primul post ca proaspat posesor de 118D din 2007 si totodata persoana in numele careia cerea Mihai recomandari.

Am facut desigur schimburile necesare la cel mai apropiat mecanic, 6L de ulei plus filtre si alte consumabile : 650 ron, manopera 150 ron.

Problema nu ar fi ca e scump dar mecanicul nu a stiut sa faca reset corect la senzorul de service si acum am martorul pentru placute de frana (break pads) aprins in bord la pornire si oprire.

Daca stie cineva cum pot sa setez numarul de km pentru ei as ramane dator.

 

Multumiri pentru recomandari service-uri, o sa incerc service-ul din Ploiesti, am auzit lucruri bune si din alte parti.

Recomandari service unde sa fac schimbare soft pentru navigatie? (am @d, as vrea sa trec la navigatia cu sageti ca apoi sa pot lua dvd cu harta pt romania)

Recomandari service bun pentru verificare si reset senzori? (placute de frana)

 

Apreciez mult si ma bucur sa fac parte din comunitate.

 

Marius D.

 

P.S. Urmatorul schimb o sa il fac personal, chiar nu e rocket science :)

 

P.S. 2 : de unde as putea sa cumpar urgent o roata de rezerva din aceea subtire, donnut?

Link to comment
Share on other sites

La 1er nu ĂŽți setezi tu km, ii citește el. Faci service reset din bord.

Bagi cheia ĂŽn slot>

apeși pe start / stop fĂŁrĂŁ sa ții ambreiajul calcat>

ții apĂŁsat pe butonl de resetat km (din bord) cam 10 secunde și restul se face din maneta din stanga

 

Nu știu ca 1er-ul sa aibĂŁ roata de rezerva, doar kit de fĂŁcut pana cu spumĂŁ.

 

DacĂŁ s-a aprins frânele ĂŽn bord ĂŽnsemna cĂŁ ai plĂŁcuțele tocite și e atins senzorul, când schimbi plĂŁcuțele sa iei și senzorul ( cam 50 lei)

Edited by stefan91b
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Revin cu detalii. Am descoperit sursa majora a fumului la acceleratie; aveam intercooler-ul gaurit. Partea interesanta este ca era gaurit in spate, practic in o zona care nu avea cum sa fie lovita de pietricele. In fine...

 

Este trist ca am vazut 4 serviceuri, la unul chiar de 2 ori, si nu au vazut acea gaura, in schimb mi-au dat niste estimari pt reparatie undeva la 5000Ron pentru a schimba elemente care nu aveau legatura cu acel intercooler.

 

In fine. Mai am fum, dar foarte putin - cand accelerez brusc; astept sa vad daca imi mai mananca aceeasi cantitate de ulei; sunt convins ca acea cantitate ar trebui sa scada.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.