Jump to content

BMW E60 M Pack 525D


FPK

Recommended Posts

Ce vezi tu pe YouTube cu sunet de “benzinar” au si downpipe si piese cumparate de la producatori de evacuari. Nu poti sa o faci la Dorel la coltul strazii, ca el se ocupa de evacuari sparte pe masini fara intentii de evacuare sport. Legat de jante, nu recomand deloc sa o strici cu niste replici, care sunt si usor de spart, dar si grele pentru motorul tau, la care vrei sa zici ca ii faci si soft, plus ca o sa fie si imaginea aia de: “Astea sigur is replici pe e60-ul asta cu finala plina de funingine” (asta depinde daca te intereseaza ce cred altii). Parerea mea este ca tu vrei sa cocalaresti masina, sa ai ce arata pe grupul de farcebook E60 Romania unde se apreciaza “tuningul” asta( am vazut ce mai postezi si ce lucruri ai vrea sa faci, de exemplu cum ti-ai pus cheia aia briceag oribila). Asta e parerea mea si poti sa nu fi de acord cu mine sau sa zici ca sunt un alt prost, dar e pacat sa strici o masina in halul in care vrei tu sa o faci. Si evident, sustinandu-i pe unii colegi de Forum, nu vei primi doar pareri PRO.

Pai ai dreptate in legatura cu o chestie... nu prea imi pasa parerea altora, sunt foarte sigur ca ideile mele vor subclasa alte E60 :D Cheia briceag ai dreptate, a fost o idee tampita dar nu regret ca am facut acel mic retrofit de la cheie diamant in cheie tip briceag. Pana la urma, banii mei vor fi bagati in masinuta. Nu caut doar PRO-uri, dar eu sunt de parere ca ideile mele nu sunt asa de rele, tinand cont ca cele mai frumoase E60 din Romania merg cam pe aceeasi idee. Fiecare cum prefera, altii o lasa asa cum au cumparat-o acum 10 ani, altii vor sa ii dea un upgrade :)

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc ca simti nevoia sa ma ataci intr-un mod mai subtil si indirect si ma bucur tare mult ca ai inteles ca ceea ce am spus au fost sfaturi, nu critici. Evident ca o sa subclasezi alte E60, fie chele, fie fara M pack, a caror proprietari nu au nici macar cea mai mare intentie de a transforma un diesel intr-o masina M Motorsport. Daca cele mai frumoase E60-uri merg pe aceiasi idee, atunci inseamna ca o sa fii apreciat tot de ei, daca asta cauti. Am vazut ca ai avut ceva probleme mecanice cu ea, oare se merita mai mult sa arate bine estetic decat sa fie impecabila mecanic? Ceea ce faci tu nu e un upgrade, pentru ca nu are nicio functionalitate, ba din contra in unele cazuri poate dauna, dar na, daca asta e moda in Romania si asta se cauta printre “pasionatii” de pe acel grup cu E60-uri “blana”, ce pot sa mai spun atunci? Esti pe un Forum de discutii, nu trebuie sa ataci pe nimeni care iti explica anumite lucruri. Edited by darriusm
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc ca simti nevoia sa ma ataci intr-un mod mai subtil si indirect si ma bucur tare mult ca ai inteles ca ceea ce am spus au fost sfaturi, nu critici. Evident ca o sa subclasezi alte E60, fie chele, fie fara M pack, a caror proprietari nu au nici macar cea mai mare intentie de a transforma un diesel intr-o masina M Motorsport. Daca cele mai frumoase E60-uri merg pe aceiasi idee, atunci inseamna ca o sa fii apreciat tot de ei, daca asta cauti. Am vazut ca ai avut ceva probleme mecanice cu ea, oare se merita mai mult sa arate bine estetic decat sa fie impecabila mecanic? Ceea ce faci tu nu e un upgrade, pentru ca nu are nicio functionalitate, ba din contra in unele cazuri poate dauna, dar na, daca asta e moda in Romania si asta se cauta printre “pasionatii” de pe acel grup cu E60-uri “blana”, ce pot sa mai spun atunci? Esti pe un Forum de discutii, nu trebuie sa ataci pe nimeni care iti explica anumite lucruri.

Primul care a atacat subtil ai fost tu, dandu-ti cu parerea ca evacurea va fii facuta la “Dorel”. Nu, nu cred ca ai vreo idee unde voi face evacuarea, automat spunand astfel de lucruri jignesti, iar eu ce am spus, am spus mai frumos. Da,am avut probleme mecanice asa cum am si postat aici pe forum, masina are 14 ani, 276k km si zic ca este normal ca din cand in cand sa apara probleme. Nu a fost nimic grav, totul s-a rezolvat. Nu caut aprecierea nimanui, detin un E60, un E60 care a devenit hobby de al meu. Nu vreau sa o fac M Motorsport.. nu stiu ce intelegi tu prin M Motorsport, nu am cumparat bara de M5, nu am taiat aripa sa pun grile laterale.. masina este simplu M tech cu lip bara fata. Da, imi plac anumite elemente de pe M5 cum ar fi bara fata, pragurile, interiorul.. si nu cred ca daca vreau sa fac interiorul frumos voi face din masina asta un chici. Mersi fain de parerea ta, inainte sa iti dai cu parerea intr-un sens negativ, mai bine gandeste de doua ori, ca deocamdata masina mea nu are jante verzi, etrieri galbeni, interior rosu si nu stiu ce chiciuri pe ea.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Chiar ziceam ca o evacuare de genul nu se face la Dorel, nu ca ai face-o tu acolo, daca asa ai interpretat tu, inseamna ca te gandeai la varianta asta. In fine, ai inteles ce ai vrut tu din toate. Inteleg prin M Motorsport exact ceea ce e acea divizie BMW. Nu mai imi dau cu parerea, ti-ai facut topicul ca sa iti primesti laudele, foarte bine, dar nu cred ca am fost singurul, ai putea sa iti citesti topicul de la inceput. Bafta cu masina, ca doar pana la urma a ta e, si e mandria ta, dupa cum se vede peste tot.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar ziceam ca o evacuare de genul nu se face la Dorel, nu ca ai face-o tu acolo, daca asa ai interpretat tu, inseamna ca te gandeai la varianta asta. In fine, ai inteles ce ai vrut tu din toate. Inteleg prin M Motorsport exact ceea ce e acea divizie BMW. Nu mai imi dau cu parerea, ti-ai facut topicul ca sa iti primesti laudele, foarte bine, dar nu cred ca am fost singurul, ai putea sa iti citesti topicul de la inceput. Bafta cu masina, ca doar pana la urma a ta e, si e mandria ta, dupa cum se vede peste tot.

Ca sa termin subiectul si sa las loc de buna ziua, as dori sa-mi cer scuze daca te-am jignt cu ceva, dar eu personal m-am simtit jignit cand ai spus anumite chestii. Fiecare cu masina lui, apreciez parerea ta, si o voi lua in considerare

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, am renuntat la folia de carbon din interior in schimbul a unei imitatii de ,,black piano" :D Singurel acasa cu ajutorul unui prieten am demontat trimurile din interior, vopsindu-le.

JnusAt2.jpg

 

Si pe langa trimurile vopsite, mi-au ajuns jantele ieri !! YESSS, in sfarsit.

xze52ha.jpg

 

Specs wheels :

Fata 8.5J,ET30,R19

Spate 9.5J,ET35,R19

 

Cum merg doar jante cu ET22,20 si 18 pe E60, am sa folosesc niste distantiere de 20mm.

Edited by Di Angelis
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ai putea chiar de 30 mm, eu am facut ET 0 cu style 135 pe spate 8J, deci poti pune de 30 MM.

 

Sa le stapanesti sanatos, ai grija cu ele:D, asteptam poze, o sa se vada senzatie, ai grija cu astia de la vulcanizare sa nu le zgarie,le spui dinainte si stai langa ei! Ia-le pe rand la echilibrat si orice anvelope ai pune noi sau SH daca ies foarte multi plumbi le spui sa mai invarta anvelopa pe janta si sa mai incerce pana iese cel mai bine.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ai putea chiar de 30 mm, eu am facut ET 0 cu style 135 pe spate 8J, deci poti pune de 30 MM.

 

Sa le stapanesti sanatos, ai grija cu ele:D, asteptam poze, o sa se vada senzatie, ai grija cu astia de la vulcanizare sa nu le zgarie,le spui dinainte si stai langa ei! Ia-le pe rand la echilibrat si orice anvelope ai pune noi sau SH daca ies foarte multi plumbi le spui sa mai invarta anvelopa pe janta si sa mai incerce pana iese cel mai bine.

O sa vad exact maine sau poimaine.. le duc jantele la vulcanizare sa dam jos jantele actuale sa vedem daca loveste amortizorul sau daca loveste sa vedem cam de cati mm am nevoie sa fie ok sa nu am surpriza neplacuta ca la o groapa luata sau ceva sa-mi zboare janta prin aripa :))) glumesc.

 

Multumesc frumos de parere, le pun probabil pe la sfarsitul lui Martie, probabil de ziua mea :D

Link to comment
Share on other sites

Specs wheels :

Fata 8.5J,ET30,R19

Spate 9.5J,ET35,R19

 

245 pe 9,5J nu e recomandat!!!!!

ai putea chiar de 30 mm, eu am facut ET 0 cu style 135 pe spate 8J, deci poti pune de 30 MM.

 

ca de obicei sfatuiesti prost.

tu ai ET0 pe 8J, pe 9,5J nu mai merge ET0.

tu ai anvelope de 225 probabil, el e obligat din cauza ET-ului de 9,5 sa mearga cel putin pe 255....deci ET0 iese clar din calcul

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai bine luai un style 172 sau altceva nu aftermarket.

Sunt frumoase style 172. Si style 168 este splendid dar am vrut ceva aftermarket, am vazut multe E60 cu astfel de jante..

 

Legat de anvelope, voi lua atunci 245/35R19 fata, 275/30R19 spate

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost la vulcanizare, am dat jos jantele actuale (Style 116 R17) si le-am pus cele Vossen. Pe fațĂŁ loveste in amortizor (aiurea), si o sa am nevoie de distantiere de 2 cm pe fata. Pe spate in schimb, spre surprinderea mea, jantele merg perfect si mai sunt si 2 degete distanta intre amortizor si janta, dar totusi omul de la vulcanizare m-a sfatuit sa iau de 1 cm pe spate.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am dat comanda la anvelope si distantiere.

 

Distantierele vor fi de 20mm, atat spate cat si fata.

La anvelope vor fi : 245/35R19 fata, 275/30R19 spate.

 

Trebuie sa ajunga in 2 zile, dupa care le voi pune pe masina, circul 1 zi-2 cu ele sa vad daca nu voi avea probleme cu directia sau franarea, iar dupa le pun din nou cele care le am in prezent.

Edited by Di Angelis
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.