Jump to content

BATTERY CHARGING FAULT apoi INCREASED BATTERY DISCHARGE


Recommended Posts

am observat de vreo 2 saptamani doar dimineata cand porneam, a aparul martorul rosu cu o baterie si scria "battery charging fault".

am pornit cu masina si cam dupa 4-500 d emetri a si disparut si martorul din mijloc si mesajul...

ieri insa am avut o surpriza neplacuta. tota asa facea dar dupa aproximativ 50 de metri sa oprit absolut totul in afara de motor si apareau tot feluri de eroare in bord (cutie, incarcare, servo...tot). am revenit in fata casei si am masura bateria. avea saraca 9,6 V... am zis clar bateria e moarta. am si pornit sa cumpar alta, dar intre timp am mai vb cu un prieten electrician care zicea ca nu neaparat bateria e de vina ci regulatorul de incarcare de la alternator. m-am gandit sa mai incerc sa incarc bateria, l-am dat jos si am pus la incarcat pe timp de noapte. dimineata dupa ce l-am montat la loc, masina a pornit frumos. nu mai vinea mesajul anterior si nici semnul de baterie rosie, insa am primit un mesaj nou "increased battery discharge".

am masurat daca are incarcare sau nu. nu avea deloc, deci voltmetrul arata 11.8 cu motorul pornit. am pornit asa de proba si cum am ajuns la capatul strazii, a pornit si incarcarea la peste 14 V

mentieonez ca nu am baterie AGM din fabrica, deci am verificat dupa serie sasiu si a iesit din fabrica cu baterie REGULAR.

acum nu mai stiu ce poate fi. intr'adevar dupa vreo 2 ore pauza (intre timp am mai facut curatenie in portbagas si chestii de astea...) am masurat din nou si bateria proaspat incarcata arata doar 12,2.

 

aveti o parere?

 

nu inteleg de ce doar dupa cateva sute de metri incepe sa incarce. oare chiar bateria e pe moarte deja...? dupa o noapte de incarcat ar trebui sa tina macar 12.6

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am schimbat astazi bateria cu una noua, EXIDE EK800 ce are aceleasi caracteristici precum cea originala si AGM in plus, si am observat ca la borna de plus e topit plasticul. Dupa montarea noii baterii , initializarea ei si un drum scurt prin oras am simtit miros de fum venind din portbagaj. Fumul venea de la aceeasi borna topita , vezidpoza alaturata.

 

Poza

 

Borna topita duce la panoul de sigurante din portbagaj. Masina este un 520d din 2008 si nu are START-STOP. E posibil ca bateria sa fie incompatibila chiar daca am inregistrat-o?

post-50762-0-36008600-1477948196_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

La bmw-uri si audi (deocamdata atata stiu) trebuie sa "inveti" masina cu bateria cea noua, un fel de setare..daca nu o setezi este posibil sa stea prea mult voltjul sau prea putin sau sa aiba pe timp indelungat probleme, de ex mie cu motorul pornit imi sta la 14.8 si normal ar trebui un maxim 14.2-14.4. Am aflat si eu ca nu am bateria inregistrata, eu mi-am cumparat cablul obd cu programele specifice , era inclus si un program de instalare a bateriei, dar sincer nu l-am folosit pana acum.

 

cos12,

 

nu te juca acolo...tie iti face scurt acolo de aia ti-a topit plasticul, sincer sa-ti spun nu stiu ce ar putea sa fie de acolo, dar nu o mai tine pe masina pana aflii care e problema.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.