Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

Hai ca mi-am facut azi de lucru cu masinuta :) Dupa 7 ore de asteptare la reprezentanta, verdictul a fost ca nu stiu ce are usa. Cica e posibil sa fie incuietoarea, dar nu au pe stoc, asa ca ma vor suna cand primesc piesa...ceva de vis, ce sa mai zic.

 

In plus au verificat si racitorul ala de la EGR daca am inteles bine, care face parte din recall, si trebuie schimbat. Dar din nou, nu au piesa pe stoc, asa ca il voi schimba odata cu incuietoarea probabil.

 

foarte probabil e incuietoarea; din interior se deschide mecanic, cu acel cablu care merge de la manerul interior pana la incuietoare; am avut o problema similara la un mini countryman (la usa pasager spate) - s-a rezolvat prin schimbarea incuietorii; sa iti verifice si izolatia usii, de obicei incuietorile se strica de la apa care intra in ele.

Link to comment
Share on other sites

Cunosc un caz cu X2 in Timisoara care asteapta o cutie de viteze de la inceputul lunii octombrie. Nici in ziua de astazi BMW nu are o data de livrare pentru piesa, din cate am inteles aveau 146 de cutii disponibile la nivel global, dar deja distribuite spre diferite piete. Masina a fost cumparata de noua si are 36000 km.

 

 

7DCT sau 8AT?

Link to comment
Share on other sites

Au verificat EGR-ul si au spus ca vor inlocui pe recall. Mai mult nu stiu din pacate.

 

Legat de incuietoare, tot ce e posibil si fi intrat apa. Sincer nu ma mai mira nimic la masina asta :) Primele masini produse la noile modele cred ca au mereu ceva bube, pana se lamuresc ei si mai imbunatatesc ceva sau rescriu un soft.

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi, mi-ar prinde bine sa aud niste pareri (de preferat cu argumente) de la voi in legatura cu decizia pentru urmatoarea masina.

 

Intrucat am primit o oferta de am cazut de pe scaun pentru E coupe (extrem de mare si neavantajoasa vs. pretul masinii), ma gandesc sa raman totusi la BMW.

 

Acum vine dilema intre cele doua :)

 

1. G30-520d M-pack pe care mai pun fata de ce am acum navigatia professional si sistemul audio Harman-Kardon, dar renunt la piele. Actually imi place cum arata scaunele sport cu alcantara si am stat in ele, sunt mult mai moi si confortabile decat ce am acum (scaune sport cu piele dakota). Sau ma intind un pic si pun si scaunele comfort cu piele dakota. Standard acum 520d vine si cu alarma, proiectoare ceata, sistemul de entertainment nou (care e si pe G20) si tehnologie mild hybrid.

 

2. G20-330d M-pack configurat cam similar cu 520d de mai sus, insa in plus geamurile izolate acustic fata, franele M sport si diferentialul sport M.

 

Practic as avea de ales intre un model pe care il am deja de 3 ani, cu ceva upgrade-uri de confort si look (care imi place sincer si mi se pare peste seria 3 la nivel de calitate a finisajelor si rafinament) si o masina noua ca generatie, suficient de incapatoare pentru nevoile mele curente, dar masiv orientata spre sportivitate.

Link to comment
Share on other sites

aoleu, e ca si cum ai fi haiduc si ai arde o muiere 3 ani de zile, te plictisesti si vrei alta. prima care iti spune nu, de descurajeaza si te intorci la anterioara, doar ca ea intre timp si-a schimbat parfumul si si-a mai luat o pereche de Louboutin.

 

schimba nene aerul.

 

 

incearca E klasse sedan(s-ar putea sa fie discounturi bune acum pt ca apare faceliftul la primavara), audi A6...sunt masini bune, cinstite. sa iau acelasi model de seria 5 e ultimul lucru pe care l-as face. macar sa fi aparut noul model din generatia H.

 

Mercedes tine f mult de preturi si incearca sa se distanteze de paduchi ca bmw si audi. ei vor sa transmita mesajul ca Mercedes cumpara doar cine isi permite si cine vrea neaparat, nu clientii ajunsi acolo intamplator.

 

a6 are discounturi bune cred...

decembrie e o luna buna de cumparaturi.

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Personal as alege G20 pentru sportivitate, aerul fresh ce-l aduce prin designul diferit fata de celelalte modele BMW dar si motorizare. Bineinteles, asa cum zici tu, 3 va fi sub seria 5 tot timpul, pana la urma asa sunt gandite. Totusi poate merita sa incerci ceva nou, dupa 3 ani.

 

Nu poti lua G30-ul peste weekend la test drive? sa-ti faci o idee mai buna daca ti-ar placea.

Edited by VladE46
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Personal as alege G20 pentru sportivitate, aerul fresh ce-l aduce prin designul diferit fata de celelalte modele BMW dar si motorizare. Bineinteles, asa cum zici tu, 3 va fi sub seria 5 tot timpul, pana la urma asa sunt gandite. Totusi poate merita sa incerci ceva nou, dupa 3 ani.

 

Nu poti lua G30-ul peste weekend la test drive? sa-ti faci o idee mai buna daca ti-ar placea.

 

Pai G30 am acum, cu acelasi motor, cam stiu ce-i poate pielea. Am condus si 530xd si mi-a placut cum se simte masina, dar iese mult prea scumpa.

 

In cazul in care te refereai la G20, am facut test drive deja cu un 330xd dar aveau doar break. Motorul e misto rau pe caroseria de seria 3, se misca incredibil de bine ca acceleratie si suna frumos (desi nici cu 2l diesel nu mi-e rusine cu antifonarea de pe seria 5). Mi-a placut la G20 ca e mai spatios in interior si calitatea e clar peste F30, aer fresh si modern, dar inca ceva plastice cam cheap.

 

Daca as avea posibilitatea sa scot masina pe circuit, atunci as profita de un diferential M si de o masina mai sportiva. Daca insa as face asta doar odata pe an, sau la 2 ani, atunci as ramane tot la G30.

 

Nu intentionez deloc sa duc masina pe circuit, iar sportiv conduc relativ rar...de cele mai multe ori cand vin in Romania cu ea :)

Link to comment
Share on other sites

Pai G30 am acum, cu acelasi motor, cam stiu ce-i poate pielea. Am condus si 530xd si mi-a placut cum se simte masina, dar iese mult prea scumpa.

 

In cazul in care te refereai la G20, am facut test drive deja cu un 330xd dar aveau doar break. Motorul e misto rau pe caroseria de seria 3, se misca incredibil de bine ca acceleratie si suna frumos (desi nici cu 2l diesel nu mi-e rusine cu antifonarea de pe seria 5). Mi-a placut la G20 ca e mai spatios in interior si calitatea e clar peste F30, aer fresh si modern, dar inca ceva plastice cam cheap.

 

 

 

Nu intentionez deloc sa duc masina pe circuit, iar sportiv conduc relativ rar...de cele mai multe ori cand vin in Romania cu ea :)

 

atunci eu as ramane la G30. Daca o comanzi acum cred ca prinzi integrarea completa de ID7 si cred ca este un plus.

Link to comment
Share on other sites

aoleu, e ca si cum ai fi haiduc si ai arde o muiere 3 ani de zile, te plictisesti si vrei alta. prima care iti spune nu, de descurajeaza si te intorci la anterioara, doar ca ea intre timp si-a schimbat parfumul si si-a mai luat o pereche de Louboutin.

 

schimba nene aerul.

 

 

incearca E klasse sedan(s-ar putea sa fie discounturi bune acum pt ca apare faceliftul la primavara), audi A6...sunt masini bune, cinstite. sa iau acelasi model de seria 5 e ultimul lucru pe care l-as face. macar sa fi aparut noul model din generatia H.

 

Mercedes tine f mult de preturi si incearca sa se distanteze de paduchi ca bmw si audi. ei vor sa transmita mesajul ca Mercedes cumpara doar cine isi permite si cine vrea neaparat, nu clientii ajunsi acolo intamplator.

 

a6 are discounturi bune cred...

decembrie e o luna buna de cumparaturi.

 

Nu e chiar asa cum zici tu sa stii. Din pacate toti (sau aproape toti :) ) suntem nevoiti sa ne punem niste limite in bugetul alocat masinii. Asta nu inseamna neaparat ca nu ne permitem, ci mai mult ca nu consideram ca merita efortul financiar...cel putin la mine asta se aplica. Mercedes costa ca pret de achizitie cam tot pe acolo cat BMW si Audi sa stii, doar ca in cazul leasingului ei considera niste algoritmi si o devalorizare pe cei 3 ani. Astfel, de exemplu un E sedan va avea rata lunara de leasing cam jumatate fata de un E coupe in aceeasi configuratie si motorizare (cel putin la firma cu care lucrez eu). De asta spun ca nu merita banii in plus. Leasingul la G30 iese cam la acelasi nivel cu E-ul sedan.

Link to comment
Share on other sites

pai asta spun, schimba aerul, ia E sedan sau A6, mai ales ca sunt la pret de seria 5.

 

incearca altceva.

 

evident ca nu merita E coupe la care mercedes tin pretul sus pt ca ei considera ca un coupe sau cabrio sunt alegeri emotionale si nu practice, deci clientul trebuie sa plateasca.

 

aceeasi problema am intalnit-o pt GLC varianta normala vs coupe.

in esenta ele sunt aceeasi masina, insa pt corporate glc normal are discount cu 5% mai mare iar la pret de lista este deja cu 3000 in plus la dotari echivalente.

 

in total, glc-ul normal iese cu fix 10% sub cel coupe.

 

ei au niste strategii de marketing, tin la pret. bmw si audi sunt flexibili pt ca ei sunt urmaritorii, nu in pozitia de lider.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai G30 am acum, cu acelasi motor, cam stiu ce-i poate pielea. Am condus si 530xd si mi-a placut cum se simte masina, dar iese mult prea scumpa.

 

In cazul in care te refereai la G20, am facut test drive deja cu un 330xd dar aveau doar break. Motorul e misto rau pe caroseria de seria 3, se misca incredibil de bine ca acceleratie si suna frumos (desi nici cu 2l diesel nu mi-e rusine cu antifonarea de pe seria 5). Mi-a placut la G20 ca e mai spatios in interior si calitatea e clar peste F30, aer fresh si modern, dar inca ceva plastice cam cheap.

 

 

 

Nu intentionez deloc sa duc masina pe circuit, iar sportiv conduc relativ rar...de cele mai multe ori cand vin in Romania cu ea :)

 

La g20 ma refeream pt test drive. :frantics: Mie imi place sa conduc mai sportiv si nu as sta pe ganduri la alegerea asta, insa tu stii cel mai bine la ce-ti trebuie masina.

 

La G30 va fi LCI?

Link to comment
Share on other sites

E suficient de sportiv și G30, și ĂŽn același timp elegant! Dar nu stricĂŁ sĂŁ treci la ceva mai nou dacĂŁ poți. G20 a urcat foarte mult fațĂŁ de F30 la calitate și confort. Insonorizare mai bunĂŁ, confort sporit și dimensiuni crescute. Se simte mai mare și plĂŁcut la condus fațĂŁ de F30.

 

Eu am ĂŽmbĂŁtrânit ca sĂŁ zic. Prefer confortul și eleganța ĂŽn detrimentul sportivitĂŁții. Din nou, G30 este suficient de sportiv. Suspensia M Sport sau AdaptivĂŁ mai ales și toate bune aici. De fapt, suspensia adaptivĂŁ și pe G20 face minuni. Pe sport e o "agitatĂŁ", pe confort e bine mersi.

 

Eu unul vĂŁd așa, mĂŁ apropii de 40, am copil, e mai potrivit G30. G20 e dacĂŁ te ĂŽnvârți pe la 30 de ani așa aș zice.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu prind G30 LCI, am inteles ca apare abia spre finalul anului 2020. Dar i-au facut ceva modificari din ce am vazut: proiectoare ceata in dotarea standard, sistem de operare ID7 - cel care e si pe G20, navigatia standard cu ecran mic are acum touch screen si deasemenea butonul de comanda rotativ e cel mare, cu touch si are tehnologia mild hybrid - sincer nu stiu cat si la ce ajuta :)

 

E-class sedan are deasemenea noul sistem infotainment care am inteles ca e mai bun decat cel anterior, posibilitatea sa configurezi suspensia pe perne de aer (care ma atrage foarte tare avand in vedere dubla hernie pe care o am :p) si motorul de 2l diesel de 245CP de pe E300d. As merge clar pe pachetul AMG Line, care vine cu roti pe 19" si anvelope sport de vara (la M Pack 520d vine cu roti pe 18").

 

Maine dimineata am test-drive cu C200d sedan si E-class...sa vedem cum ma simt in ele :)

 

@deeJayOg: si eu ma apropii tot de 40, din pacate :p

Edited by mikken
Link to comment
Share on other sites

G30 cu ID7 și Live Cockpit poți lua deja de pe acum, chiar dacĂŁ nu e facelift.

 

Mie C-Klasse nu mi-a zis nimic interesant. Ăn afarĂŁ de confort.

 

Da, deja vine cu noul soft care am inteles ca e mai bun decat cel anterior...care mie sincer mi s-a parut excelent oricum :)

 

C-Klasse e o masina mai modesta, dar nu e rea deloc...si are o oferta de leasing fantastica. Imi iese un C200d AMG Line automat configurat binisor pana in 250 euro pe luna, fata de un 320d M Pack care iese peste 350 euro (cu avantajul motorului si tehnologiei mai noi, evident).

Link to comment
Share on other sites

Da, deja vine cu noul soft care am inteles ca e mai bun decat cel anterior...care mie sincer mi s-a parut excelent oricum :)

 

C-Klasse e o masina mai modesta, dar nu e rea deloc...si are o oferta de leasing fantastica. Imi iese un C200d AMG Line automat configurat binisor pana in 250 euro pe luna, fata de un 320d M Pack care iese peste 350 euro (cu avantajul motorului si tehnologiei mai noi, evident).

Mi se par fabulos de mici ratele acestea. De curiozitate, cat e avansul, pe cate luni este contractul, cati km se poate rula maxim anual, si cum se intampla la sfarsitul contractului? O rata majorata+penalitati enorme pentru semnele de uzura?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da, foarte buna oferta, practic te costa 4.000 euro anual, fara griji cu reparatiile sau devalorizarea (care oricum e tot pe acolo); banuiesc ca asigurarea casco o platesti separat.

 

cred ca G20 330d e alegerea mai inspirata, arata foarte bine si probabil se misca foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Contractul este pe 3 ani, cu 30.000km anual inclusi, iar la finalul contractului dai masina inapoi pur si simplu :)

 

Momentan balanta inclina spre 330d M-Pack, mi-e tare dor de un motor in 6 cilindri cu 0-100 in 5.5s :frantics:

 

Si daca depasesti acei 30k km inclusi anual? de curiozitate intreb :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.