Jump to content

Sfat achiziție f11 530d


sorin1102

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

De curând m-am hotãrât sa Îmi cumpãr un f11 530dA din 2012 sau 2013, am tot cãutat pe site-urile de specialitate, dar bugetul meu este

oarecum limitat aproximativ. 20 - 22.000 euro, la banii ĂŁștia cu carte service gĂŁsesc mașini cu kilometri relativ mulți 180.000 - 200.000 km.

Ăntrebarea mea este, la kilometrii ĂŁștia ce probleme pot sa apara si in general ce probleme ar fi la motorizarea asta .

 

Mulțumesc anticipat pentru rĂŁspunsuri .

Link to comment
Share on other sites

daca a fost ok intretinuta nu ar trebui sa ai probleme, mai ales ca fiind 2013 chiar daca are 200k km asta inseamna un numar mic de ore de functionare fiind rulaj facut extra-urban, era cam greu sa acumuleze km astia prin oras. Dar evident, exista niste riscuri, cel mai mare ar fi poate cutia de viteze la care cel mai probabil nu s-a schimbat uleiul, dar daca merge ok cand o cumperi ii faci tu un schimb apoi si ar trebui sa fie totul in regula. Motorizarea e cu multe mai putine probleme fata de cea de 2.0d, un prieten si-a luat un 3.0d din 2011 la 200k km, toate bune pana acum in cei cca 10k km facuti din Dec.
Link to comment
Share on other sites

inca nu, o are si el in plan ca si operatiune de mentenanta. Ideea este ca nu conteaza asa mult nr de km cat orele de functionare, asta contorizeaza masina, km sunt mai putin importanti pentru ca 100k km in regim de oras echivaleaza cu cca 300k km in regim extra-urban ca si ore de functionare pe aceeasi perioada de timp, adica gen 2013-2017, orele de functionare aduc uzura.
Link to comment
Share on other sites

Si N57 are probleme cu lantul doar ca fiind mai echilibrat, vibratii mai mici, nu apare intr-o proportie atat de mare precum la 2.0d, N47. Dar are si asta probleme, conceptul fiind la fel ca si la cel de 2litri cu distributia in spate diferenta fiind ca mai are doi cilindrii in plus.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

salut

eu mi am luat un f11 525 2.0 bi-turbo 218 hp xdrive automat 2012 cu 186.000 km destul de dotat (vezi la masina mea) in bugetul tau cu mentiunea ca la 120k km a primit motor nou fiind in garantie! iti recomand sa cauti la reprezentanta,masini cu istoric etc;din punctul asta de vedere transparenta si serviciile sunt mai bune...depinde si ce dotari vrei...spor si bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut marss,

 

 

Si eu caut tot cu istoric in service BMW, nici nu ma uit la mașinile fĂŁrĂŁ carte service, am avut si eu un f11 520da aceeași culoare ca ata cu multe dotĂŁri, dar am mers de curând cu un 530 d

este diferența mare ĂŽntre motorul de 2.0 si 3.0, pe mine nu ma intereseazĂŁ asa mult consumul pt. ca va fi mașini de concedii si Weekend-end, oricum am ĂŽnțeles ca nu este diferența așa mare de consum fata de 2.0

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit. Motorul e super ok. Singura problema la motorizarea aia e impozitul care e nejustificat de mare raportat la 2.0 :pirate: Daca spui ca-l iei in special pentru drumuri lungi e ok. Insa pentru orase mari aglomerate gen Bucuresti, Cluj, Iasi etc...nu se merita.
Link to comment
Share on other sites

Ai putea sa iti arunci un ochi la fulia de la vibrochen (arbore cotit), sa nu cumva sa aiba crapaturi, sau daca are sa fie mici. Te poate lasa in drum (mai ales pe timp de vara), si costa si ceva mai mult fata de una de 2.0 D.

Ai putea sa ii faci un schimb de ulei la cutie (BMW-zice ca e Lifetime , ZF-ca se schimba la 80K). Costa in jurul la 2500 Ron toata operatiunea.

Bratele inferioare fata ar putea sa aiba un pic de joc in pivoti, si odata intrata cu ea in tara la noi si mergand pe drumurule noastre, sa incepi sa simti bataile.

Daca s-a mers cu ea in regim de autostrada / extra-urban si nu numai, e posibil ca intre radiatorul de clima si cel de apa sa se adune un strat mic de praf/pamant/frunze/mizerie ..etc , iar pe timp de vara sa nu ai racire corespunzatoare la radiatoare. Aceasta operatiune o poti face atunci cand probabil vei schimba fulia de care vorbeam mai sus. Se pot face si separat, dar daca tot se demonteaza niste plastice ca sa schimbi ceva.. de ce sa nu imbini utilul cu placutul (ca sa zic asa).

Tot ce ti-am spus mai sus sunt niste probleme la care sa te uiti acum sau sa te astepti in viitor, si e valabil pentru orice F10-F11, indiferent ca e 2.0 - 3.0 , diesel sau benzina.

Sper ca sfaturile mele sa iti fie de folos.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc tuturor pentru sfaturi si pĂŁreri nici eu nu auzisem sa fie probleme cu aceasta motorizare dar am zis sa cer si pĂŁrerea celor care se pricep mai bine .

Acum mai rĂŁmâne sa gĂŁsesc si mașina. Sper sa revin cât mai curând cu poze cu noua achiziție .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.