Jump to content

Cine pune ulei 2T in motorina ?


in comentarii postati efectele acestei utilizari   

116 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vreau sa fac un sondaj cei cu motoare diesel, daca adaugati 2T in motorina si daca observati efecte benefice sau daca afecteaza filtru de particule.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eu .. adica tatal meu la e46 2004 si la e87lci 2008 cu DPF..... este mai silentios motorul, la e46 pune de vreo 2 ani si nu a aparut absolut nici o problema, la e87 nu pune asa des ca in e46.

Ps: nu s-a infundat dpf.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Da , normele JASO FC si FD sunt Low Ash si pot fii folosite in motoarele cu filtru de particule. In plus de asta am vazut un video in care s-a testat rezidurile care raman dupa ardere si funingina la un ulei 2t cu JASO FB si erau mai mici de cat la motorina , asa ca FC si FB sunt perfecte.
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa fac un sondaj cei cu motoare diesel, daca adaugati 2T in motorina si daca observati efecte benefice sau daca afecteaza filtru de particule.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pe cam toate forumurile auto de la noi exista acest debate daca 2T-ul este benefic sau nu. Eu de 5 ani am diesel cu DPF (Golf 6, A3 si F10 520d) si sincer inca nu am avut curajul sa bag ulei 2T. Am vazut ca un procentaj enorm din cei cu motoare fara DPF lauda obiceiul de a adauga ulei 2T in rezervor, dar dintre cei cu DPF multi sunt sceptici sau pur si simplu fricosi (ca in cazul meu :frantics: ).

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

 

Concluzia din primul articol este epica:

 

"The vehicle manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel...

The fuel companies don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel...

The 2 Stroke Oil manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel,

therefore it is a simple deduction that there is no reason to add 2 Stroke Oil to your diesel!"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am citit acu multi ani despre un traseu care l-au facut astia de la Mercedes cu un diesel , ocolul pamantului sau ceva de genu si au zis ca motorina a fost aditivata cu un fel de lubrifiant. Logic daca te gandesti nu vad nici un rau pentru injectoare , pompa daca motorina este putin mai uleioasa , in schimb orice care intelege ce face uleiul o sa vada avantajele.Cat despre filtru de particule la fel , adica daca acel ulei arde mai curat de cat motorina , si au fost testate cantitati egale (5ml ulei arde mai curat de cat 5 ml motorina) 300-400ml de ulei la 60-70 l de motorina este nimica chiar daca at fii ars mai murder sa zic asa. Sunt motocilete cu motoare 2t care folosesc acel ulei intr-o concentratie mult mai mare si nu le vad sa scoata fum.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am citit acu multi ani despre un traseu care l-au facut astia de la Mercedes cu un diesel , ocolul pamantului sau ceva de genu si au zis ca motorina a fost aditivata cu un fel de lubrifiant. Logic daca te gandesti nu vad nici un rau pentru injectoare , pompa daca motorina este putin mai uleioasa , in schimb orice care intelege ce face uleiul o sa vada avantajele.Cat despre filtru de particule la fel , adica daca acel ulei arde mai curat de cat motorina , si au fost testate cantitati egale (5ml ulei arde mai curat de cat 5 ml motorina) 300-400ml de ulei la 60-70 l de motorina este nimica chiar daca at fii ars mai murder sa zic asa. Sunt motocilete cu motoare 2t care folosesc acel ulei intr-o concentratie mult mai mare si nu le vad sa scoata fum.

Mai citeste odata articolele alea si o sa vezi motivul pentru care nu se recomanda sa pui ulei.

Hint: este legat de injectoare.

 

Daca iti permiti sa schimbi injectoare din cand in cand pe post de consumabil atunci foloseste in continuare, dar mie unul mi se pare cel mai argument si este explicat foarte in detaliu acel proces.

Iar daca nici asta nu te clinteste atunci intreaba-te de ce ii scade lubricitatea motorinei cand adaugi uleiul 2t, alta parte evidentiata si explicata.

 

EDIT:

2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.

Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.

Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.

 

Cred ca asta este destul de clar pentru oricine !

Edited by Gabriel.V
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mai citeste odata articolele alea si o sa vezi motivul pentru care nu se recomanda sa pui ulei.

Hint: este legat de injectoare.

 

Daca iti permiti sa schimbi injectoare din cand in cand pe post de consumabil atunci foloseste in continuare, dar mie unul mi se pare cel mai argument si este explicat foarte in detaliu acel proces.

Iar daca nici asta nu te clinteste atunci intreaba-te de ce ii scade lubricitatea motorinei cand adaugi uleiul 2t, alta parte evidentiata si explicata.

 

EDIT:

2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.

Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.

Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.

 

Cred ca asta este destul de clar pentru oricine !

 

 

Mda , acolo zice ca in 16 ore de functionare a motorului cu adaos de ulei2 se vad cum injectoarele nu mai functioneaza normal. Eu il folosesc de vreo 3 ani si nu am nici o problema , sunt personae care folosesc acest ulei de 5-7 ani si nu au avut problem, alti aveau probleme si dupa ce au inceput sa foloseasca uleiul , problemele lor au disparut.

 

Acuma sa iti zic ceva , o persoana care sta pe ganduri daca sa puna sau nu ulei 2t si citeste articolele astea cu siguranta nu o sa mai puna nici un ulei (cred ca si eu as fii renuntat) si toata viata o sa alimenteze cu motorina dinaia scumpa ca noah e mult mai''buna''. Eu inainte sa folosesc ulei 2t am auzit numai de bine si nu am dat de articole de genu . Iar acuma dupa atata timp de cand folosesc uleiul si nu am avut nici o problema sau ceva din ce zice in articolele astea ,incep sa rad cand le citesc ... Tu nu ai rade daca ai fii in aceasi situatie ?

Nu poti sa vi cu 2 articole si fara nici o experienta in folosirea uleiul la o persoana care il foloseste si nu a avut sau auzit de la personae care folosesc ulei 2t nici un effect negativ. Ori vi si zici ca ai ramasa fara injectoare si pomapa dupa ce ai inceput sa folosesti uleiul si atunci ai ceva. Scuza-ma dar daca dupa atata timp ce am folosit uleiul as fii avut ceva probleme sau efecte negative, acuma as fii de partea ta , dar nu am vazut si nu ai nimica concret si solit incat sa zici ca nu e bun.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu foloses ulei 2T in M47 de 136 cp din anul 2014. Anul asta mi-a murit vestita pompa vp44 si pana la urma erau si injectoarele duse. Precizez ca masina este din anul 2000 si piesele schimbate erau originale, kilometraj 296k km! Fiecare crede ce vrea acum, insa la pompa mi-a cazut calculatorul, mecanica era impecabila, fiind aceeasi si acum, dupa reparatie. La injectoare am ales sa le reconditionez cu nozzle, arc, supapa si ceva saibe noi, ramane doar corpul vechi!! Daca defectul a fost din cauza varstei, a motorinei de slaba calitate de la noi din tara sau din cauza mea ca am aduagat ulei 2T, nu cred ca poate clarifica nimeni! Eu voi insista sa folossesc totusi, cu riscul de a schimba injectoare in urmatorii ani!
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit , se schimba/reconditioneaza injectoare la modele din 2010 , care nici nu au mirosit vreodata ulei 2t.Cum ai spus , nu poate sa zica nimeni cu siguranta de ce au cazut injectoarele. Edited by OPaul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De pe peste 60k km folosesc ulei 2T intr-un 320d, 163cp, 2005.

In prezent in bord scrie 350k km..

Daca pompa si turbina erau originale cand le-am schimbat acum 3 luni ma indoiesc sa fi schimbat vreodata cineva pompa de motorina sau injectoare..

Am si cartea cu revizii pana la 240k km cand am luat masina..

 

OPaul o sa caut articolul cu Mercedesul traversand pamantul. Motivul pentru care a fost pusa ulei 2T a fost ca sa compenseze, zic ei, calitatea proasta a motorinei in tari ca Rusia, China.. sa o aditiveze un pic.

 

Personal mai pun si un aditiv pentru injectoare, dar in cantitate mai mica.

 

"my car never missed a bit, mates!" :pirate:

ATENTIE! Pentru cei interesati, la motoare cu DPF este recomandabil folosirea uleiului 2T "full syntetic", nu mai stiu exact ce tip ca a mea n-are DPF. Motivul uleiului 2T super-rafinat? Mai putina cenusa in urma regenerarilor. Unii zic ca regenerarile se intampla mai frecvent sau mai la timpul lor (trafic?). Nu stiu..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Acuma am aflat dar doar franturi din articol , traseul a fost facut cu un Mercedes e 320cdi din 2007 si traseul a fost Paris to Beijing si da acesta a fost motivul pentru care au aditivat motorina , din cazua motorinei de proasta calitate din partea de Est (acolo la putere se afla benzina)
Link to comment
Share on other sites

daca nu vedeam topicul asta, numai de 2T nu auzeam.

voi, cei care il folositi sunteti multumiti de rezultat si aduceti ca argument nr de km parcursi.

1.eu va spun ca din 2008 pana in 2016, de la 60.000km pana la 250.000 am alimentat numai OMV si 60% OMV maxx motion un M47.foarte rar alimentam de 20-50 lei cat sa ajung la un OMV.injectoarele aveau corectii de 0.2-0.4...deci nesimnificativ.

2.din octombire conduc N47, 225.000km, alimentat de cand il am de la OMV, in aceleasi conditii ca si la fosta.

in plus la ambele am curatat galeriile, EGR si niciuna nu a fost de speriat, ba chiar am ramas surprins.

de DPF, nu mai zic, ambele au in continuare DPF original.

tin legatura cu noul propietar si stiu ca nu are probleme.

 

asa ca, de ce as folosi asa ceva?

nici macar nu sunt curios sa il caut pe google sa vad cum arata sau cat costa.

 

p.s. cum voi cei care il folositi credeti ca este benefic, asa eu si altii putem spune ca nu e nevoie sau benefic.

de ce sa ma scarpin in fund cand nu ma mananca?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Poti sa spui ca nu ajuta cu nimica , dar nu poti sa spui ca face rau , sunt motoare care au rezistat 1 mil km doar cu combustibil de la pompa si fara gram de aditivi , altele nu au rezistat nici 100.000km in aceleasi conditi. Mai ales o persoana care nu a expermentat cu acest ulei nu are nici o credibilitate cand vine si zice ca face rau doar din ce a citit pe net , cel putin nu in fata unui om care doar cu ulei 2t umbla in rezervor de ani de zile si nu a avut nici un effect negativ. Nu vad nici un rost sa ma bag in seama doar ca sa fiu eu acel Giga Contra (cum se mai gasesc uni pe forum),mai ales daca nu am habar sau nici un fel de experienta in domeniu. Baga linistit de la pompa , nu te condamna nimeni este foarte ok , dar eu sunt de conceptie ca daca pot sa aduc ceva imbunatatiri pentru buna functionare a motorului o fac. Daca am avut experiente ozitive o sa recomand daca nu o sa zic -Ba uite ce am patit EU, si de aici fiecare face ce vrea pe barba lor.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

asa ca, de ce as folosi asa ceva?

nici macar nu sunt curios sa il caut pe google sa vad cum arata sau cat costa.

 

poti sa faci un experiment personal:

cand esti cu rezervorul pe gol sau plin; ... la 50 de litri (eu 250ml ulei 2t la 50 de litri pun) pune si ulei 2t (tot atat cat pun si eu..) dar nu uita sa asculti (eventual inregistrezi) motorul la rece, dupa ce pornesti motorul si la regim, inainte de experiment (cand folosesti motorina normala, de care pui de obicei) si dupa ce pui si ulei 2t, dupa al doilea gol. daca (intamplator, nu?) auzi motorul torcand mai bine decat inainte poate nu e cazul sa te miri de ce si sa ne/te mai intrebi ulterior..

..alimentezi intotdeauna de la omv, nu? (acum merita cu atat mai mult)

cei mai multi au observat ca motorul suna mai bine la relanti asta dupa al doilea plin.; asat iti sugerez si eu.

nu ai nimic de pierdut daca incerci asta.

nu ma intereseaza daca ma crezi sau nu.

(tot ce am scris am scris aici este doar recomandare/experiment de incercat..

sa zicem ca as putea sa iti dau banii pe pompa sau injectoare daca s-ar strica in experimentul sugerat mai sus, DAR ar fi bine sa intelegi ca glumesc!)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Baieti, mai ales opaul, nu am nimic cu cei care il folosesc.ar fi culmea...spun doar ca sunt multumit de omv maxx motion si nu sunt dispus sa incerc, pt ca am masina in parametrii.

Nu am folosit niciodata aditivi si nici nu voi folosi.

Voi daca aveti rezultate bune...cu atat mai bine ;)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Am folosit amestecul asta cu ulei 2T dar la VW, motor PD, se vede f. bine diferenta la mers, trage mai liniar, este mai putin zgomotos asta se observa cel mai bine ii ia din zgomot destul de bine, si PD-ul e un motor galagios, la BMW nu am folosit, e silentios, acum ca am trecut la ulei 5w40. Rau nu are ce sa faca, putina ungere la sistemul de injectie, protectie la injectoare si pompa de inalta. Mentionez ca nu am DPF la nici una din ele.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Concluzia din primul articol este epica:

 

"The vehicle manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel...

The fuel companies don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel...

The 2 Stroke Oil manufacturers don't recommend putting 2 Stroke Oil in your diesel,

therefore it is a simple deduction that there is no reason to add 2 Stroke Oil to your diesel!"

Bingo ! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Problema mea cu astfel de aditivari este ca daca erau intradevar benefice atunci producatorii s-ar fi inghesuit sa adauge acest amestec direct in combustibil.

 

Imaginati-va doar cum ar fi ca incepand de maine sa se raspandeasca vestea ca motorina OMV iti face motorul mai silentios datorita aditivarii mai bune...vanzarile le-ar creste instant. Deci pentru ei ar fi un castig instantaneu, mult peste costul aditivarii suplimentare. Insa cred ca s-au facut studii clare care indica impotriva acestei aditivari. Chiar am niste prieteni ce lucreaza in domeniu si o sa cer parerea lor.

 

Este ceva similar cu aditivii de ulei minune, Dura Lube sau Metabond. Daca aveau intradevar capacitatea de a genera un beneficiu enorm, giganti precum Castrol sau Mobil 1 ar sari cu milioane de dolari sa achiztioneze formula lor magica, pentru ca pe termen lung vanzarile suplimentare ar amortiza lejer costul achizitiei, ca sa nu mai mentionez de capacitate de profit suplimentar pe termen lung. Deci nu e vorba de nici o conspiratie aici din partea corporatiilor mari...pentru ele ar fi in joc mult mai mult profit daca formula chiar ar functiona.

 

Pur si simplu atunci cand pun detaliile pe hartie mie nu imi da "cu plus" cum s-ar zice. Asta nu inseamna ca descurajez sau blamez acest obicei. Pur si simplu pentru MINE inca nu i-am gasit convingerea.

Edited by ViBogdan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu am bagat ulei 2T in motorina deja al doilea plin la 325d E90 cu DPF. Motorul este mai silentios parca, trage la fel, DPF se regenereaza normal si gramele de cenusa in filtru nu au crescut. Acum am renuntat sa mai pun ca vreau sa vad daca exista vreo diferenta la zgomot si regenerare DPF.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut. Sunt nou pe aici si acum cateva zile cand am mers in service pentru o revizie si era un Touareg cu pilitura in instalatia de combustibil.Mecanicul a spus ca trebuie schimbat cam tot. Injectoare, conducte, pompa de inalta, rezervor.

Am cautat pe net despre asta si am dat citit despre recomandarile pentru adaugarea ulei 2T in motorina.

 

Ăntrebarea este daca se recomanda pentru motor 3.0 adĂŁugarea acestui ulei?

 

Am cautat despre asta si parerile sunt cam 50-50. Folosește cineva pentru motorul de 3 L si daca da poate impartaseste feedback ul aici?

 

Este multa teorie in problema aceasta dar cum este in practica as vrea sa aflu.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(...)

Am cautat pe net despre asta si am dat citit despre recomandarile pentru adaugarea ulei 2T in motorina.

 

Întrebarea este daca se recomanda pentru motor 3.0 adăugarea acestui ulei?

 

Am cautat despre asta si parerile sunt cam 50-50. Folosește cineva pentru motorul de 3 L si daca da poate impartaseste feedback ul aici?

 

Este multa teorie in problema aceasta dar cum este in practica as vrea sa aflu.

Salut,

te inteleg ca ai gasit multa teorie care sustine beneficiile uleiului 2T.

Poti pune aici ce ai gasit sa vedem daca se sustin lucruri noi sau deja stiute; nu o sa fii :offtopic: ;)

 

Nu cred ca o sa gasesti prea mult despre BMW si uleiul 2T si ca sa concluzionam, nimic nu poate fi mai mult sau mai specific anumitor motoare, marci.. Este vorba de calitatea prea "buna" a motorinei (zilelor) prin care sustinatorii teoriei 2SO (Two Stroke Oil) cred ca adaugarea uleiului duce la o lubrifiere ancestral specifica motorinei, devenita cam invalida in zilele noastre.

De ce este atat de rafinata motorina zilelor?

Probabil pentru ca aceasta, in zilele astea, nu mai polueze dupa ardere.. cu detriment pentru pompa de inalte.

 

Asadar, caliatile de ungere POT fi redate prin adaugarea acestui ulei!

Beneficiile le-am remarcat eu insumi.

Cum?

Una e poate cam empirica...: pentru ca, conduc un E90 (cu reputatia de tanc ca motor..) M47 320D. Am masina de la 250k km, in prezent am 380k km. De 100k km si de acum pana crapa sau vand masina (putin probabil) va avea parte de acest ulei. Pompa la 380k km facea inca presiune de 600 Bari la 2000rpm. Am schimbat-o datorita unei presupuneri gresite cu alta mai noua (cumparata SH, mai putini km.. cam 74k km). Aceasta mai recenta/..noua ajunge la 700 Bari la 2000rpm. Consider ca presiunea aratata de pompa "defuncta" ducea inca mult si bine, iar asta e datorata si uleiului 2T. Acum e pe raft in garaj, pentru schimb in caz de cealalta se strica. Asta este primul beneficiu remarcat..

 

Al doilea beneficiu este faptul ca (cred) la cam doi ani de cand aveam masina, m-am decis sa curat galeria de admisie, manual, cum am putut mai bine. Desigur, cum era de asteptat admisia avea pe pereti cam 3-4, poate chiar 5mm de depuneri de pe urma recircularii.., EGR evident avea depuneri.. Curatare dupa 250, poate 280k km.

Acum cam o luna-doua (la 380k km) cand am demontat din nou admisia sa ajung la suruburile pompei de inalte.. pot sa spun cu mana pe inima ca admisia nu avea nevoie de curatare! EGRul avea o depunere minima de nici 1mm, era de fapt doar o negreala acolo in zona supapei alea.. nimic de facut..

Cine a curatat admisia manual stie cat de greu se ajuge in zonele din mijloc.. :( probabil ca desprinsesem ce era mai mare ultima oara pentru ca acum totul era curat (doar negreala uleioasa) pentru ca am folosit aceleasi scule sa ajung acolo.

Acum sper sa intelegi entuziasmul folosirii uleiul 2T. Am un motor curat permanent si pe partea de admisie! De ce nu as folosi si in continuare acest antidot?

 

Pot sa te asigur ca multi considera doar un placebo; pentru mine nu este.

 

Unii au remarcat o economie de pana in 2% dar eu personal consider insesizabil. Inca fac cam 850km cu 50 de litri. nu pot sa cer mai mult la km din bord, nu?

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.