Jump to content

F10 535d / M550d fara DPF


tirese66

Recommended Posts

Salutare,

 

As vrea sa stiu daca este cineva aici care are vreunul din cele doua modele de F10 mentionate in titlul topicului si care sa aiba DPF-ul eliminat.

Poate pare banala ori ciudata curiozitatea mea, dar vreau sa stiu, eventual sa vad cam cat fum da afara cu DPF-ul eliminat, atat in regim de condus normal cat si in mod mai sportiv.

  • Like 4
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat nu detii nici unul dintre modele sau nu ai cunostinta despre ce am intrebat, nu inteleg reply-ul tau.

Ai vrut sa arati ca stii sa scrii cu cratima dar si sa folosesti cuvinte de baietas ca "bo$$" ori "pa" ?

Ne-am prins, eu cel putin..

 

 

Bo$, cumpara-ti un M5 si pune-l pa GPL si lasa-ne!

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o problema cu al meu DPF, sunt doar tentat de un upgrade de putere, asta ar include si eliminarea DPF-ului, iar eu sunt genul de om care nu as suporta sa merg cu norul in spatele meu doar ca pot sa alerg mai bine.

Deci, nu de bani era problema daca tu ai dreptate si asa a dorit sa insinueze colegul, doar ca uneori ne precipitam sa tragem concluzii, asa cum a facut colegul, asta daca chiar a vrut sa spuna ca "un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF..."

 

 

 

Colegul cred ca voia sa spuna ca un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF... Nu te deranjeaza ca poluezi, dar te-ar putea deranja ca lasi fum in spate...pfff...

 

 

 

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o problema cu al meu DPF, sunt doar tentat de un upgrade de putere, asta ar include si eliminarea DPF-ului, iar eu sunt genul de om care nu as suporta sa merg cu norul in spatele meu doar ca pot sa alerg mai bine.

Deci, nu de bani era problema daca tu ai dreptate si asa a dorit sa insinueze colegul, doar ca uneori ne precipitam sa tragem concluzii, asa cum a facut colegul, asta daca chiar a vrut sa spuna ca "un M550 chiar si 535 merita 1000e pe un DPF..."

 

Upgrade de putere se face fara eliminarea DPF-ului. Fara DPF scoate fum orice i-ai face.

Eliminarilea astea pe la egr,dpf,clapete etc le fac doar ageamii. BMW ofera kit uri pt a mari puterea motorului(nu stiu daca si pt m550d) si nu presupun anulari, eliminari...

 

Parerea mea este ca motorul ala triturbo este si asa suprasolicitat, sa te gandesti sa-i mai faci resoftare etc, mi se pare prea mult.

Edited by Vision335
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iti respect parerea:) nu sunt inca decis daca o voi face sau va ramane asa..

Stiam ce se poate si fara dar cele mai multe voci dintre adeptii upgrade-urilor de putere, sunt pentru DPF off din motive pe care le stim multi dintre noi.

Sunt powerkit-uri si pentru 550, doar ca (din ce stiu eu), doar in Germania, doua firme parca erau, la costuri de aprox. 2500-3000 euro.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

motoarele sunt Euro5, la NFL cel putin, deci fum nu o sa vezi dupa ea daca soft-ul e facut cum trebuie. Va da cel mult un puf la prima accelerare serioasa daca a trecut o vreme de mers mai mult prin oras, altfel nu o sa vezi fum dupa ea. Eu am DPF off pe a mea care este Euro5, nu e BMW dar nu are importanta, dar fum nicidecum. Daca pana la DPF off nu iti dadeai seama ca e diesel, dupa faza off se va simti mirosul gazelor mai ales cand e rece si se vor afuma evacuarile. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Intr-o perioada cand am avut diesel am luat in calcul ideea de resoftare / chip . Cum nu-mi place ideea de a fi pacalit, am studiat problema si mi-am dat seama ca 99% dintre ''tunerii'' romani si nu numai ( eu sunt convins ca toti, dar am zis sa las o marja), cei cu ''laptopul minune'' pur si simplu isi bat joc de masinile clientilor. Masinilea alea sunt cobai pt ei.

 

De ce crezi ca ajunge sa coste 2000-3000 chiar 5000 EURO un upgrade la motor facut de BMW original spre ex... pt ca se schimba mai multe piese,intercooler, convertizor eventual, etc ( nu se face doar din laptop.). Ai garantie etc

 

Daca ii scoti DPF, cu sau fara chiptuning, poate fi motorul si euro 6, diesel fiind va afuma evacuarile, ceea ce pt mine este de neacceptat. Am avut cateva dieseluri de generatie noua de la E4 in sus si niciuna nu afuma evacarea.

 

Si in plus am observat ca daca ii elimini DPF ul se schimba sunetul pe evacuare si nu tocmai frumos. Cand auzi paraitul ala de diesel care n-are treaba cu sunetul de masina sport (diesel - sunet de masina sport sunt la poli diametral opusi) .... Mai bine te lipsesti.

 

Si sa revin la primul paragraf cu resoftare, pana la urma n-am mai facut, am considerat ca nu merita sa investesc intr-un diesel, deoarece motoarele si asa sunt destul de solicitate din fabrica, n-as fi vrut sa am surprize de fiabilitate si sa ma lase pe la mii de km distanta de casa spre exemplu. Am fost foarte multumit de diesel insa am realizat ca sportivitatea nu prea e menirea lui. Asa ca am mai asteptat si am trecut la un V8 pe benzina, tot BMW si atunci mi-am dat seama ca exista viata si dupa diesel. Si ce viata... :)

Edited by Vision335
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In vara asta am fost in concediu in strainatate si la un moment dat am vazut cum 2 s-au luat la o liniuta din mers.....un Porsche ceva Boxter sau 4 sau ce o fi fost si un seria 5 E60(poate 535d) care arata un tuning pe el.Ideea este ca Bmw scotea fum negru si probabil era diesell.....el era cu fumul si ala cu urletele.Sper sa-l fi facut kakat ala cu Porsche.pana la final pentru ca arata penibil Bmw cand scotea fum negru dupa el.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca face cine trebuie soft-ul nu sunt probleme. La noi in tara sunt optiuni ok, vezi Completechip, Powertech, Revo si mai sunt si altii. Daca dai 5000 Euro nu inseamna ca e God of tuning, MRC costa de aproape 10 ori mai putin in UK si sunt de cel putin 2 ori mai buni :thumbsup: , asta ca sa-ti dau un exemplu arhicunoscut in lumea modificarilor de soft in lumea auto, dar sunt multi mult mai buni decat ce ofera BMW in kit-ul lor.

 

Masina mea are peste 150k km cu soft-ul facut si 300k cu totul, si e totul original si merge asa cum ar trebui. DPF-off chiar schimba sunetul evacuarii in mod placut, cel putin la mine. Probleme de sunet apar cand se recurge la downpipe si cats off.

 

Ca nu devine un diesel o masina sportiva si ca un benzinar iti ofera alta senzatie, da, la cate am avut si eu cred ca stiu asta, dar nu despre asta e vorba aici. Are si diesel-ul partile lui bune, cea mai placuta e autonomia si cuplul, cu V10 Biturbo de abia reuseam 26% prin oras, ma rog, daca si in RO acum mi-as permite luxul unui asemenea consum l-as avea in continuare.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat nu detii nici unul dintre modele sau nu ai cunostinta despre ce am intrebat, nu inteleg reply-ul tau.

Ai vrut sa arati ca stii sa scrii cu cratima dar si sa folosesti cuvinte de baietas ca "bo$$" ori "pa" ?

Ne-am prins, eu cel putin..

 

Clar asta voiam sa dovedesc, ca stiu sa scriu cu cratima. Scriu corect, cum am scris intotdeauna. Mi se pare pur si simplu o aberatie sa dai jos DPF-ul la orice masina. Fabricantul crezi ca l-a pus degeaba? Nu crezi ca un motor de 3l triturbo polueaza enorm de mult fara acel filtru? Crezi ca e pus asa anapoda? Eram doar ironic in postarea mea, sa nu incepem cu jigniri, nu asta e scopul forumului. Daca doresti sa ne jignim reciproc, treci in privat si iti garantez ca vei plange. Pana una, alta, daca vrei putere pura, fara improvizatii ieftine de curtea blocului, cumpara-ti un M5 benzinar si aia e, nu te mai doare capul. Mentionez ca nu trebuie sa-l treci pe GPL, merge ft bine pe benzina asa cum e ;) Spor la drifturi!

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Grave sunt altele:) nu sa dai DPF-ul jos, sa fim seriosi..

Pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui.

Am vrut sa aflu cate ceva de la persoane care vorbesc in cunostinta de cauza, nu am creat topicul ca sa imi spuna unu sau altul ca ceea ce as putea sa fac e de rahat sau alte chestii....

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.