Jump to content

nivel maxim ulei


Recommended Posts

Inteleg, dar 500ml de ulei in plus ce stress crezi ca pune pe semeringuri ? Oricum o sa se autoniveleze cu timpul prin procesul de mai sus. Asta daca nu este prea mult si o sa crape in primele secunde dupa ce ai pornit motorul , dar asta daca este vorba de Litri in plus si nu sute de ml.

Cred ca adevarul este undeva la mijloc, dar nu o sa ai o presiune mai mare in sistem daca tu ai ulei mai mult in motor , este ca si cum ai zice ca ai presiune mai mare in injectoare daca ai rezervorul full fata daca il ai aproape gol, nu are treaba nivelul cu ce presiune primeste din pompa.

Edited by OPaul
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

adevarul este undeva la mijloc, dar nu o sa ai o presiune mai mare in sistem daca tu ai ulei mai mult in motor , este ca si cum ai zice ca ai presiune mai mare in injectoare daca ai rezervorul full fata daca il ai aproape gol, nu are treaba nivelul cu ce presiune primeste din pompa.

 

Nu poti sa compari presiunea din motor ce trebuie mentinuta intre anumiti parametri si daca nu este suficienta sa fie semnalizata.. cu presiunea motorinei spre pompa de inalte care se face in stagii; motorina fiind transportata pana la pompa de motorina unde aceasta preia cat ii este necesar INDIFERENT de cata motorina este in rezervor(!) si presurizata/vaporizata prin injectoare in cilindri! Nu te supara dar nu se pot compara situatiile.

 

Daca el doreste poate sa ignore ca a pus prea mult ulei e numai treaba lui; eu nu as ignora.

Pe joja este o indicatie de maxim si trebuie respectata pentru a nu avea probleme!

Care sunt aceste probleme?

Sa zicem ca doar fabricantii stiu iar noi ne dam doar cu presupusul; sau nu.

 

...Mai sunt vreo doua locuri (chiar mai putin importante decat uleiul din motor..) pe sub capota la M47 unde putem pune lichide pana se umplu vasele! Eu zic sa trecem de nivelul maxim ca stim noi ca ii trebuie. ;)

Scuza-ma ca nu m-am putut abtine sa fiu putin caustic. :shifty:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vreau o explicatie logica , daca pompa baga 30l/minut , de ar baga mai mult daca in rezervor este 10l in loc de 5l ? ....

 

Nu are legĂŁturĂŁ debitul cu presiunea, insa, la o pompa imersata, dacĂŁ mĂŁrești nivelul de lichid din tanc, presiunea livrata de pompa va fi mai mare. Când scade nivelul, scade și randamentul pompei.

Link to comment
Share on other sites

Uleiul este in baie , sub pompa , si in pompa o sa ajunga prin intermediul sorbului ... Oricum , si daca ar fii pompa scaldata in ulei si ai creste nivelul cu 2-3cm , nu o sa ai ceva presiune wooow ... Sa nu uitati, pompa are un regulator de presiune, cred ca este mecanic pe baza de arc ... adica ea are capacitatea sa bage 4 bari (sa zicem) dar baga 1.5 la relanti ...

 

Nu poti sa compari presiunea din motor ce trebuie mentinuta intre anumiti parametri si daca nu este suficienta sa fie semnalizata.. cu presiunea motorinei spre pompa de inalte care se face in stagii; motorina fiind transportata pana la pompa de motorina unde aceasta preia cat ii este necesar INDIFERENT de cata motorina este in rezervor(!) si presurizata/vaporizata prin injectoare in cilindri! Nu te supara dar nu se pot compara situatiile.

 

Daca el doreste poate sa ignore ca a pus prea mult ulei e numai treaba lui; eu nu as ignora.

Pe joja este o indicatie de maxim si trebuie respectata pentru a nu avea probleme!

Care sunt aceste probleme?

Sa zicem ca doar fabricantii stiu iar noi ne dam doar cu presupusul; sau nu.

 

...Mai sunt vreo doua locuri (chiar mai putin importante decat uleiul din motor..) pe sub capota la M47 unde putem pune lichide pana se umplu vasele! Eu zic sa trecem de nivelul maxim ca stim noi ca ii trebuie. ;)

Scuza-ma ca nu m-am putut abtine sa fiu putin caustic. :shifty:

 

Nu vad cum poate presiunea din sistemul de ungere a motorului sa creasca daca tu ai ulei mai mult in baie , nu este logic , pompa este una rotativa ce prinde o cantitate de ulei si o baga pe o conducta gatuita (cu un diametru mai mic si impreuna cu tolerantel care sunt in fiecare motor apare o presiune mai mare sau mai mica , ea baga debit si presiunea apare in functie de tolerante ... Ca ea are 10l , ca are 5l , baga cat poate si la cat ii este reglat regulatorul.

Edited by OPaul
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dar la un + 500 ml nu este problema, problema apare de la 1-2 litru in plus.

Pana si in manualul unei Skoda Fabia (1.4 16 valve) unde am schimbat uleiul recent scrie clar ca nu ai voie sa treci de Maxim pe joja. Ba chiar explica niste stagii... ca nivelul de ulei TREBUIE SA FIE INTRE MINIM SI MAXIM!

 

Radule intre minim si maxim pe joja si la Fabia dar si la BMW este reprezentat 1(un) litru de ulei diferenta! Pentru orice sofer care ar vrea sa completeze 1 litru diferenta e destul ca sa nu gresesti sa pui mai mult de Max!

 

500ml peste Maxim mi se pare ca este 1/2 (jumatate)litru!

Eu cred ca e PREA mult pentru a ignora.

Deci doar la 1-2 litri in plus tu te-ai alarma!?

 

(La BMW e mai permisiv, nu?)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum ai inteles tu ca eu zic ca este bine sa bagi ulei peste ... Fiecare sa respecte ce este scris daca vrea sa traiasca mult si bine pe pamant , in cazu de fata, motorul ..

Eu am zis de presiunea marita din cauza nivelului , nu are cum , chiar daca pompa ar fii la baza rezervorului/recipientului , si din greutatea uleiul apare o presiune in plus , ca ai 1 l in plus tu ridici nivelul cu 2-3cm maxim ... ce presiune face 2-3cm la suprafta din baie ? Sa nu mai vorbim si de regulatorul de presiune care are datoria de a pastra o presiune cat mai constanta in functie de turatie ... Pompa poate mai mult , dar din cauza tolerantelor care se tot mares are un regulator care sa mentina o presiune ''n'' indiferent de tolerante , pana la un anumit punct... Dupa cand nu mai poate schimbi motorul sau il refaci si ii schimbi cuzinetii , segmentii , si tot ce contribuie la tolerantele (spatile dintre piesele in miscare)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Nu vad cum poate presiunea din sistemul de ungere a motorului sa creasca daca tu ai ulei mai mult in baie , nu este logic , pompa este una rotativa ce prinde o cantitate de ulei si o baga pe o conducta gatuita (cu un diametru mai mic si impreuna cu tolerantel care sunt in fiecare motor apare o presiune mai mare sau mai mica , ea baga debit si presiunea apare in functie de tolerante ... Ca ea are 10l , ca are 5l , baga cat poate si la cat ii este reglat regulatorul.

Care tolerante? Tolerante din motor? Da.

Tolerante din pompa? Ma indoiesc.

 

Nu sunt mecanic dar cineva candva mi-a spus ca uzura unui motor se "vede" prin presiunea care o face sau nu pompa de ulei.

 

Paul, intri dja in niste detalii (pompa-regulator..) pe care sincer nici eu dar nici tu nu cred ca le stapanesti.

 

Daca tu stii te rog sa aduci informatii si din surse externe, oficiale daca se poate, altfel, NU pot sa cred.

 

(De altfel, nu inteleg de ce nu iti vine sa crezi ca simeringurile sufera de la prea multa presiune creata in motor?)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Dar cine creaza presiunea/debitul ? Pompa nu ? ... Cum naiba (scuza-ma) sa ofere pompa o presiune/debit mai mare din cauza ca are sub ea un nivel/cantitate mai mare de ulei ? Nu am zis ca nu are de suferit semeringurile din cauza presiunii , dar nu vad de unde presiunea aia marita .

Daca imi dai un numar de telefon in privat o sa putem sa vorbim mai liber si mai direct , sa zic asa ... Nu stau sa caut surse externe pentru ceva ce stiu 100% ...

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.