Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Pai daca citesti legea 70/2015, vezi ca zice asa:

 

5. Operatiuni de incasari si plati in numerar intre persoane fizice

-Plafonul de incasari si plati intre persoanele fizice este de 50000 lei. Daca tranzactia depaseste 50000 lei, diferenta se incaseaza/plateste prin transfer bancar.

-Sunt interzise fragmentarea incasarilor si fragmentarea platilor pentru tranzactii mai mari de 50000 lei.

 

Deci cash peste aprox 11.000 euro este ilegal.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

asta stiu, evident ca asa e legea. Dar multi baietasi din astia, vor sa treaca masina in acte ca a costat 10.500 de euro, si ii dai tu banii in mana... asta era intrebarea. Eu am cumparat de la bavaria si evident ca plata am facut-o in cont.

Plus ca e ilegal, daca va parati unul pe altul, si oricum intra amandoi, deci nu ar avea nici un interes nici unul nici altul sa reclame.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

de astas ce zici https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gnxds.html#22820952be

nu stiu daca a mai fost pus aici

Îl sunai și n-avu chef.

Mâine, că tot avea un client programat.

Părea samsar din felul cum vorbea.

 

Părintele nu accepta plata decât în cont, exact cum îmi doresc și eu.

Edited by severin31
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ăl sunai și n-avu chef.

Mâine, cã tot avea un client programat.

PĂŁrea samsar din felul cum vorbea.

 

PĂŁrintele nu accepta plata decât ĂŽn cont, exact cum ĂŽmi doresc și eu.

 

Parea samsar ?

 

Cum asa ... vad ca are o descriere foarte corecta si clara ... :

 

**Adaptive M suspension-2vfa**

**Adaptive suspension package DYNAMIC-2vpa**

**Suspensie adaptiva ecopro,comfort,sport,sportplus**

**Plafon individual shadow line**

 

************** stelutele astea sunt semn de valoare adevarata ************

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru link.

Pentru Germania ĂŽl știam doar pe acesta: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html

Și aici nu erau multe variante.

 

Ieri, dupĂŁ ce am condus Outlander-ul, ca sĂŁ-mi mai tai din ĂŽncântare, am zis, dacĂŁ tot am timp, sĂŁ vĂŁd și X5-uri, chiar din cele ĂŽntre 35-40.000 euro.

Nu erau multe mașini dintre care sĂŁ aleg, așa cĂŁ sĂŁ-mi fie cu iertare dacĂŁ am sunat persoane nedemne.

Link to comment
Share on other sites

 

Ieri, după ce am condus Outlander-ul, ca să-mi mai tai din încântare, am zis, dacă tot am timp, să văd și X5-uri, chiar din cele între 35-40.000 euro.

Nu erau multe mașini dintre care să aleg, așa că să-mi fie cu iertare dacă am sunat persoane nedemne.

Urca 10k euro mai sus si uita-te la Lexus NX. Merg ocazional cu un 2.0 benzina si chiar sunt impresionat de ce poate. Ca finisaje si calitate e mult peste outlander.

Ar trebui sa-ti recomand Bmw insa ai primit atat de multe recomandari de la colegi incat nu cred ca a scapat vreun x5

Edited by Madutzu25
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Între 35-40.000 sunt multe F15 care au sub 90.000 km și garanție, dar trebuie mers după ele. Sau prin MHS Motors, care îmi aduc ce aleg, dar se mai adaugă 3000.

Outlander-ul vine în 30 zile. Mă cam gândesc că e o alegere mai bună: nou, garanție nu 1-2, ci 5 ani, interval service 20.000 km, autonomie electrică 50 km, 2000 cmc, impozit la jumătate că e hibrid, asigurare ca la 2000 cmc, consum pe benzină declarat 5, dar am reușit și 9 ieri, ceea ce nu-i rău deloc.

Lexus NX e cam sus în preț și nu e prea frumos.

Mitsubishi nu are reprezentanță în Craiova, ceea ce presupune o dată pe an un drum la Pitești, cea mai apropiată.

Probabil aceeași ar fi situația pentru Lexus.

La 45.000. sunt F15 cu km și mai puțini, garanție mai multă și, nu în ultimul rând, dotări.

Dar, nu mă avânt peste 40.000 pentru nicio marcă.

Edited by severin31
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ia degetul de pe rană!

Amuzant e că, verificând Outlander-ul, întrebam de scaune electrice, pe care nu le poți avea pe tipul de mașină pe care o aduce importatorul, tapițeri piele, care este doar parțială, de leduri (RAV 4 are). Pe la Mitsubishi încă n-au ajuns ledurile. N-avea buton pentru idrive, nu puteai vedea consumul pe călătorie pe acel ecran etc. Are ceva minusuri față de E90, nu mai vorbim de F15.

O dezamăgire e și faptul că și cei care vând F15 în intervalul 35-40.000 sunt tot dubioșenii de români. Noi avem o problemă, ca nație, cu caracterul.

Oare în 3-4 ani la care dintre ele mă zgârii mai tare când o fi s-o vând? Unde va fi pierderea mai mare?

S-ar putea la mașina nouă și nu prea luxoasă.

Măcar BMW-ul are o mare piață de potențiali doritori pe plaiurile mioritice.

 

Impozitul mic era enumerat printre avantajele menite să mă convingă că PHEV-ul merită 36.000. Dar, na, nu prea reușesc!

Edited by severin31
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Outlanderul e slab cotat second. Un hibrid second e si mai slab cotat (ca pret de revanzare). Nu m-a impresionat in vreun fel.

In gama mai ai grand cheroke care vine cu o oferta foarte atragatoare.

Sau range rover care vine cu o groaza de probleme

La noi iti e frica sa cumperi bmw de la pers. fizice, indiferent ca e ieftin sau scump

Personal, la categoria asta de pret, as alege oricand un escalade hibrid.

Dar, gusturile nu se discuta.

LE: am uitat de Ford Edge, care din punctul meu de vedere e peste Outlander. Si mai frumos

Edited by Madutzu25
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

F15 e o masina relativ noua. Cine o vinde deja in romania probabil ca din asta traieste sau a luat-o noua si dupa un an, 2 o schimba dar pretul este pe masura.

 

Piata auto e o mizerie in romania si preturile sunt mici tocmai pentru ca se vand o gramada de masini dubioase. Chiar ma gandesc daca urmatoarea masina sa o mai iau sub 60-70k km pentru ca la revanzare in romania aproape nimeni nu cauta masini la 100k km sau si daca cauta se asteapta sa coste cat una la 200k km.

 

Sfatul meu e sa cauti o masina in Germania. F15 aduse pentru vanzare, daca au un pret mai bun, sigur au ceva probleme ascunse sau au pierdut tva-ul. La acest moment practica e ca dai declaratie ca martor pentru evaziunea samsarului, dar nu se stie niciodata cand se schimba politica penala avand in vedere ce prejudicii are de recuperat statul roman.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu as alege o masina prin prisma pretului de revanzare peste 3-4 ani, nu as pune husa pe volan sau pe scaune doar ca sa fie "impecabile" la revanzare. As incerca sa cumpar ce imi place, si sa ma bucur apoi de masina, nu sa stau cu grija noaptea ca poate o zgarie cineva, si apoi nu o mai cumpara nimeni revopsita.
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.