Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Fetele rele nu se pot abține!

 

Și dacĂŁ pĂŁrĂŁsim privilegiul garanției și al celor 4 roți cu sigla BMW, vom constata cĂŁ sunt F15 ĂŽn banii aceia mult mai puțin banale (adicĂŁ dotate).

Nici mĂŁcar nu s-au deranjat sĂŁ posteze niște poze reale.

 

Se vând și se cumpĂŁrĂŁ foarte multe autoturisme care nu mai au garanție și sunt exploatate,fĂŁrĂŁ probleme, ani buni.

 

Mulțumesc pentru bunele intenții ale unora și nu trebuie uitat cĂŁ nu are absolut nimeni vreun motiv sĂŁ se supere pentru X, Y motiv.

 

PânĂŁ la urmĂŁ banii sunt ai mei și decid conform nivelului intelectual.

DacĂŁ nu am ales ceva, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ voi face alegerea cea mai neinspiratĂŁ/dezastruoasĂŁ (dupĂŁ cum ĂŽmi ureazĂŁ unii), ci cĂŁ nu s-au aliniat planetele!

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

incet incet ii duci dorul lu' Alinul :D

vorba unui alt coleg, parca vad ca ajungi la concluziile lui si iei de la un "dealer" gen Galatzean

 

dar, adevarat, banii tai, alegerea ta

 

apropo, pe autovit de exemplu, din 4000 de masini bmw, doar 800 sunt cu sub 100.000km

si sunt absolut sigur ca cel putin 70% din ele daca nu mai multe, au o problema sau mai multe ascunse

Link to comment
Share on other sites

Până la urmă, s-ar putea să nu pot să mă mulțumesc cu atât de mulți bani pe aproape zero dotări, dar garanție nene, de parcă la E90 2 ani și jumătate am avut vreo acoperire.

 

Se poate deține un F15 și fără garanție, fără Casco (acum dați cu pietre), dar e mai greu să urci într-o mașină atât de scumpă, să te așezi pe scaunul acela standard, să ții mâna pe covrigul acela ordinar și să conduci zeci de mii de km ascultând muzică ca în Logan, încălzindu-te gândul că are km puțini și dacă se întâmplă ceva, ai garanție. Da, asta înseamnă lux, premium!

 

Pentru un amărât de E90 am așteptat 6 luni de zile, timp în care am vizionat și mărit bugetul.

Sigur la o așa sumă nu voi avea atât de mult de așteptat, mai ales că sunt dispus să ”trădez” marca, dacă raportul calitate preț devine unul inacceptabil.

Edited by severin31
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

:)) stai linistit, ca nu iti doreste nimeni raul aici. Doar ca asa se aliniaza planetele de obicei la cei care gandesc prea mult si actioneaza prea putin ;)

 

Parere personala. Pui prea mult accent pe niste optiuni mai mult sau mai putin utile. De cand ai deschis topicul iti luai cel putin 5 masini superbe cu garantie de la dealer, dar nu cu dotarile pe care le vrei tu. Evident, faci ce vrei cu banii tai

Edited by Sylk
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

sistemul audio standard nu se aude ca in logan ? iar scaunele standard nu sunt rele. Eu pe e70 am scaunele de care zici tu, si sunt super inutile setarile alea (in special cele pentru zona lombara, chiar nu face scaunul mai cnfortabil)

Am avut un x6 cu scaune standard pentru o luna intreaga cat a fost a mea in service, si chiar nu am dus dorul scaunelor confort

 

 

cat despre volan, sunt 3 tipuri (cel standard chiar este ordinar , dar urmatorul dupa el este chiar acceptabil, nu stiu de ce ti se pare ca daca nu e M e naspa)

Edited by andreisaioc
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

^ doar ca asta se bate cap in cap cu "bmw e singura masina adevarata" si "am nevoie de minim 300cp".

 

Baietii aia care umbla cu bmw scumpe fara garantie dispun de bani sa le repare cand se strica, nu stau jumatate de an sa caute o masina. Ori initiatorul topicului nici casco nu vrea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai casco o sa fie probabil 2000 2500 pe an. Cate x5 sh credeti ca au casco ?:)))

Alaltaieri dimineata a oprit langa mine la semafor un S klasse cu anvelope qinlong, sau cum le-o zice. Si daca te uiti la suv-uri mari gen x5, sunt sigur ca din 10, poate 2 au anvelope ca lumea, restul semislickuri.

Farurile cu led sunt misto, dar nu sunt ceva fara de care nu poti trai, sa fim seriois. Orice s-ar spune nu e diferenta incat sa nu merite sa iei o masina doar pt ca are xenon.

Si cand trebuie sa schimbi farul cu led ce faci? Il iei din dezmembrari? E un bec xenon original Bmw vreo 9 milioane.popcorm1.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Unii muncesc pentru banii pe care urmeazĂŁ sĂŁ ĂŽi cheltuiascĂŁ pe o mașinĂŁ, de asta se despart mai cu prudențĂŁ de ei.

Din X5-urile vĂŁzute ĂŽn prezent, doar 2 aveau cauciucuri bune (a popii și a unchiului din Bragadiru, cu X70-ele negru), ceilalți, majoritate, le aveau neschimbate de când le-au cumpĂŁrat, foarte uzate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@cavaliere

 

si eu ma uit mereu la anvelope ca sa imi dau seama cine e proprietarul. nu am sa inteleg niciodata dorinta de a cumpara masini care au fost initial super scumpe ca apoi sa nu le intretii cum trebuie si sa nu le faci casco. revin din nou cu precizarea ca in 2007 am dat 18.250 euro pe un ford focus nou in locul unui A4 sau seria 3 sh tocmai din considerentul de mai sus.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Initiatorul topicului ar putea sa faca un alt calcul, pentru a vedea daca isi poate gasi masina cu dotarile acelea absolut necesare: sa configureze noua o masina , cu dotarile ce le doreste, sa vada care este pretul nou al unui asemenea autoturism, iar apoi sa aplice deprecierea, sa constate daca bugetul respectiv este suficient.

 

Chestia cu masina de 40.000 euro fara casco cred ca a fost ori o gluma, ori un citat din Alinul, un filozof modern din noul val de samsari.

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.