Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Mai studiazĂŁ puțin codul fiscal și legislația europeana. La ce foame de bani are guvernul, o sa se strângĂŁ latul curând.

Te contrazici singur , zici sa citeasca codul fiscal si legislatia(actiune la momentul actual) , dupa care zici ca O SA se stranga latul(ceva ce va fi in viitor, bineinteles imaginat de tine)... Tare rau mentalitatea si PUTEREA ta de a cunoaste actiuni viitoare ale societatilor!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu faci decat sa dezinformezi oamenii care se pot bucura de un lucru mai ieftin si stiu ca stii si tu ca nu este niciun risc pentru acesti oameni. Totodata le faci rau alora care fac si ei un ban prin treaba asta , aia fiind intr-un oarecare risc cand se va strange latul cum spui tu dar unul mic. Singurii care vor avea probleme mari vor fi ungurii. Uite de asta nu putem fi toti fericiti acum si trebuie sa descurajezi tu oamenii sa faca un lucru bun pentru ei.
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

De ce sa pun linkuri?

Ca sĂŁ ĂŽți susții afirmațiile.

Și iatĂŁ cĂŁ ai postat link-urile care dovedesc cĂŁ scrii lucruri neasusținute de realitate.

Una singurĂŁ e sub 35.000 euro, iar cele peste au km prea mulți pentru banii ceruți.

Ar trebui sĂŁ fie reali, la cât de mulți sunt.

Ar fi o mare afacere sĂŁ cumpĂŁr un BMW cu 170.000 km și 35.000 + euro, dupĂŁ ce am vândut E90 cu 200.000 km. Mare diferențĂŁ la preț, nu și la km.

Cel de-al patrulea link se ĂŽncadreazĂŁ ĂŽn categoria X70 sub 35.000, dar e slĂŁbuț dotat.

DacĂŁ nu erai foarte subiectiv (a nu se ĂŽnțeleg prieten cu samsarii (nu cĂŁ n-ai fi), cĂŁ nu știm), postai link-uri din toatĂŁ țara, nu doar din Galați, cu mașini mai dotate ca alba.

 

Porsche Cayenne, dacĂŁ n-ar fi hidos, tot nu ar fi o opțiune ĂŽn comparație cu Bmw.

Recunosc cĂŁ am ceva ĂŽmpotriva a orice nu e BMW.

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ca să îți susții afirmațiile.

Și iată că ai postat link-urile care dovedesc că scrii lucruri neasusținute de realitate.

Una singură e sub 35.000 euro, iar cele peste au km prea mulți pentru banii ceruți.

Ar trebui să fie reali, la cât de mulți sunt.

Ar fi o mare afacere să cumpăr un BMW cu 170.000 km și 35.000 + euro, după ce am vândut E90 cu 200.000 km. Mare diferență la preț, nu și la km.

Cel de-al patrulea link se încadrează în categoria X70 sub 35.000, dar e slăbuț dotat.

Dacă nu erai foarte subiectiv (a nu se înțeleg prieten cu samsarii (nu că n-ai fi), că nu știm), postai link-uri din toată țara, nu doar din Galați, cu mașini mai dotate ca alba.

 

Porsche Cayenne, dacă n-ar fi hidos, tot nu ar fi o opțiune în comparație cu Bmw.

Recunosc că am ceva împotriva a orice nu e BMW.

Regret ca mi-am pierdut timpul cu tine. O seara buna si mult succes !

 

P.s nu cunosc personal pe niciunul din cei ce vand acele masini. Jur !

Edited by ALINUL
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Vorbiti de evaziune fiscala cu atata lejeritate..neglijati faptul ca samsarii au pus in cur si au facut varza piata auto sh cu evaziunea asta. Va convine sa luati o masina din DE mai ieftin, probabil fiindca legal/noua e inaccesibila, dar nu e ok sa promovati acest lucru ca fiind firesc! E ilegal in primul rand. Poate la un moment dat o sa fiti si in postura de a vinde o masina cumparata NOUA din tara, sa vedem daca atunci o sa va convina sa pierdeti mii de euro din cauza concurentei neloiale din partea samsarilor pe care ii divinizati.

 

P.s. daca aveam posibilitatea, va stergeam conturile pentru sfaturile voastre!

 

Orice fel de activitate care face ceva ilegal sau evita plata taxelor normale ne afecteaza pe toti si in special copii nostri vor avea de suferit. Daca taxele sunt aberante, solutia este sa le schimbam democratic, nu sa le ocolim. Stiu, e un subiect lung, dar asa cum am spus mai sus, schimbarea in bine incepe de la noi, de la fiecare, nu de la vecinul.

 

In alta ordine de idei, @B-490-RZV explica mai detaliat ce ilegalitati se produc cand o persoana fizica cumpara o masina din spatiul EU din afara romaniei. Sau cand o persoana juridica face asta si o revinde pe teritoriul romaniei. Poate chiar defalcat si in functie de cine vinde masina, juridica sau fizica. Poate e mai usor de inteles mecanismul si cum fac bani asa numitii "samsari" si cum avem cu totii de suferit prin asta.

 

PS Avertisment: evita cuvintele triviale ca si cele din postul tau. Daca nu le poti evita pastrand un ton normal de discutie, te rog evita sa mai postezi.

Link to comment
Share on other sites

Vorbiti de evaziune fiscala cu atata lejeritate..neglijati faptul ca samsarii au pus in cur si au facut varza piata auto sh cu evaziunea asta. Va convine sa luati o masina din DE mai ieftin, probabil fiindca legal/noua e inaccesibila, dar nu e ok sa promovati acest lucru ca fiind firesc! E ilegal in primul rand. Poate la un moment dat o sa fiti si in postura de a vinde o masina cumparata NOUA din tara, sa vedem daca atunci o sa va convina sa pierdeti mii de euro din cauza concurentei neloiale din partea samsarilor pe care ii divinizati.

 

P.s. daca aveam posibilitatea, va stergeam conturile pentru sfaturile voastre!

 

Ți-am dat plus.

 

Ai dreptate!

CumpĂŁrĂŁ azi o mașinĂŁ sh și verificĂŁ timp de câteva luni sĂŁ vezi la ce preț este un auto cu aceleași dotĂŁri sĂŁ vezi ce afacere nu vei face la revânzare.

Având E90-ul la vânzare, am resimțit direct și foarte scump afacerile samsarilor cu TVA-ul și falsurile contractelor ĂŽncheiate pe sume mai mici decât cele reale.

 

DacĂŁ tot plĂŁtești impozit și asigurare pentru 3000 cmc, mĂŁcar sĂŁ fie pentru o mașinĂŁ care are peste 300 CP care ĂŽți aduce un zâmbet la apĂŁsarea accelerației.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Orice fel de activitate care face ceva ilegal sau evita plata taxelor normale ne afecteaza pe toti si in special copii nostri vor avea de suferit. Daca taxele sunt aberante, solutia este sa le schimbam democratic, nu sa le ocolim. Stiu, e un subiect lung, dar asa cum am spus mai sus, schimbarea in bine incepe de la noi, de la fiecare, nu de la vecinul.

 

Taxele nu se platesc la statul german nu la statul nostru deci nu afecteaza nimic pe nimeni . Unde mai pui ca statul german impreuna cu multe alte state si cu clasa noastra politica au paradit Romania ! Daca as putea as fura 1000000000000 miliarde de euro de la orice stat care a facut rau romaniei si v-as da voua banii aia toti si la copii vostri ! Nu mai postez aici ca nu are rost. Vad ca se abereaza...daca eu ma descurc sa iau o masina ieftin ii fac rau lu ala care a luat masina noua ... daca mie vecinul imi vinde masina la jumate din valorea pietii si eu la randul meu o vand apoi tot sub valoarea pietii ii fac rau lu ala care a luat-o noua ca e obligat sa o vanda mai ieftin din cauza mea . Dar care este problema? Nu are nicio logica sa nu iei masina din Germania fara TVA ! Oricum .. am fost bland cand am spus ca sunt 200 k in romania . Sunt mult mai multe masini de 200 k in romania care nu au platit tva-ul in Germania . Fenomenul tine de peste 10 ani in toate orasele romaniei si cu orice marca de masina fie ea mazda bmw skoda sau ce mai vreti voi. Bravo lor la toti care au pacalit statul German de sute de mii sau milioane de euro. Bani de care s-au bucurat romanii mei ! :goodjob:

Edited by ALINUL
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca și legea romanĂŁ e permisiva,,, iar luatul fĂŁrĂŁ TVA e permis de statul roman ca sa zic așa la limita legiii,,, articolul legat de TVA este interpretabil cu alte cuvinte se poate fenta TVA-ul,,, DacĂŁ ar fi mai clar scris in legile romane nu s ar mai lasĂŁ loc de intrepretari.

 

Iar legat de intitatorul topicului mai cred ca mai cautĂŁ 6luni și nu și ia mașina. El vrea mașina noua la preț de sh. Când iei mașina sh totuși trebuie sa accepți anumite lucruri și defecte fiindcĂŁ surpriza, o sa fii uimit,,, : Este SHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Edited by dadogus
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Eludarea TVA

 

AceastĂŁ practicĂŁ des ĂŽntâlnitĂŁ este o mare capcanĂŁ ĂŽn primul rând pentru cumpĂŁrĂŁtor, pentru cĂŁ poate fi acuzat de evaziune fiscalĂŁ și i se pot impune niște sume suplimentare de platĂŁ ca TVA pentru mașina cumpĂŁratĂŁ deja.

 

Majoritatea mașinilor care sunt cumpĂŁrate de la licitații din Europa sunt cumpĂŁrate la preț net de cĂŁtre o firmĂŁ plĂŁtitoare de TVA care are obligația sĂŁ aplice, la revânzarea mașinii, TVA 19% la ĂŽntreagĂŁ sumĂŁ cu care a cumpĂŁrat mașina, inclusiv marja de profit.

 

Ce se ĂŽntâmplĂŁ ĂŽnsĂŁ ĂŽn realitate este departe de legalitate. Mașina este cumpĂŁratĂŁ la preț net, apoi se adaugĂŁ o marjĂŁ de profit de câteva sute de euro și se percepe TVA doar pe acea sumĂŁ. AceastĂŁ practicĂŁ este ilegala pentru cĂŁ aplicarea TVA-ului la marjĂŁ se face doar pentru bunurile second hand cu TVA compus și nedeductibil. AdicĂŁ bunurile pentru care s-a plĂŁtit deja TVA ĂŽn țara de origine. Or, ĂŽn cazul de fațĂŁ, odatĂŁ cumpĂŁratĂŁ mașina la preț net, TVA-ul fie nu s-a plĂŁtit ĂŽn țara de origine, fie s-a recuperat, așa cĂŁ el urmeazĂŁ sĂŁ fie plĂŁtit ĂŽn țara ĂŽn care bunul este dat ĂŽn folosințĂŁ, ĂŽn spețĂŁ ĂŽn România.

 

Deoarece clienții sunt tentați sĂŁ cumpere cu un preț cât mai mic mașinile, trebuie sĂŁ cunoascĂŁ și faptul cĂŁ demonstrarea unei ĂŽnțelegeri ĂŽntre ei și persoanele de la care cumpĂŁrĂŁ autoturismul pentru evitarea/diminuarea obligației de platĂŁ a TVA va avea ca efect stabiliea unor sume suplimentare și ĂŽn sarcina lor, a clienților, și chiar acuzarea de evaziune fiscalĂŁ.

  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eludarea TVA

 

Această practică des întâlnită este o mare capcană în primul rând pentru cumpărător, pentru că poate fi acuzat de evaziune fiscală și i se pot impune niște sume suplimentare de plată ca TVA pentru mașina cumpărată deja.

 

Majoritatea mașinilor care sunt cumpărate de la licitații din Europa sunt cumpărate la preț net de către o firmă plătitoare de TVA care are obligația să aplice, la revânzarea mașinii, TVA 19% la întreagă sumă cu care a cumpărat mașina, inclusiv marja de profit.

 

Ce se întâmplă însă în realitate este departe de legalitate. Mașina este cumpărată la preț net, apoi se adaugă o marjă de profit de câteva sute de euro și se percepe TVA doar pe acea sumă. Această practică este ilegala pentru că aplicarea TVA-ului la marjă se face doar pentru bunurile second hand cu TVA compus și nedeductibil. Adică bunurile pentru care s-a plătit deja TVA în țara de origine. Or, în cazul de față, odată cumpărată mașina la preț net, TVA-ul fie nu s-a plătit în țara de origine, fie s-a recuperat, așa că el urmează să fie plătit în țara în care bunul este dat în folosință, în speță în România.

 

Deoarece clienții sunt tentați să cumpere cu un preț cât mai mic mașinile, trebuie să cunoască și faptul că demonstrarea unei înțelegeri între ei și persoanele de la care cumpără autoturismul pentru evitarea/diminuarea obligației de plată a TVA va avea ca efect stabiliea unor sume suplimentare și în sarcina lor, a clienților, și chiar acuzarea de evaziune fiscală.

Niciodata nu va fi acuzat niciun cumparator si cu greu vor fi acuzati si cei care le aduc . Doar ungurii care au firmele pe tot felul de oameni ai strazii etc vor avea probleme candva ! Inventezi ! Aberezi !

Peste 80% din masinile aduse asa si vandute sunt vandute pe internet fara ca macar sa stie cumparatorul ca masina nu are TVA platit . Tu esti gen Halep nu merita locul 1 in top wta sau Halep nu este o jucatoare mare dar fara niciun argument din nou ci doar ca esti hater si iti place sa contrazici.

Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Haideți sĂŁ postĂŁm pozitiv:

F15, km sub 125.000, Harman Kardon, (scaune confort, faruri led, dacĂŁ se poate) preț sub 40.000 sau 35.000 (ĂŽn funcție de dotĂŁri).

Am salvat vreo 4 pe Autoscout care mi-au plãcut ieri, azi una e deja vândutã.

Ca sĂŁ iei ceva bun din DE trebuie sĂŁ fii cu degetul pe bani și cu un picior ĂŽn avion.

Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sa ma contrazic cu tine, tu esti pe baza de smecherie, fente si manevre, eu vorbesc de cum e legal. Teapa este data Romaniei, nu Germaniei, si e de ordinul sutelor de milioane de euro anual.

Teapa este data Germaniei ! Nu are nicio treaba Romania . Germania nu incaseaza acel TVA. Nu incaseaza abolut nimic din el .

  • Like 2
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Teapa este data Germaniei ! Nu are nicio treaba Romania . Germania nu incaseaza acel TVA. Nu incaseaza abolut nimic din el .

 

Din pacate nu ai dreptate, statul Roman pierde, adica noi toti. Si cel mai celebru caz este cel de acum 3 ani...

 

http://gazetadecluj.ro/11-persoane-prinse-caruselul-tva-al-afacerii-cu-masini-second-hand/

Link to comment
Share on other sites

In cazul in care TVA-ul nu se retine in Germania, el trebuie platit in Romania, prin urmare: TEAPA ROMANIA! Sau cum iti place tie sa crezi: bravo samsarilor destepti!

Vad ca ai impresia ca TVA-ul ala e o chestie la misto, pusa acolo doar sa incurce. Daca nu e platit in Germania, dar nici in Romania, ce crezi ca se intampla cu el? Se evapora pur si simplu?..

Edited by B-490-RZV
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Priviti total gresit din punctul meu de vedere situatia . Daca s-ar aduce masinile corect , adica eu x sa ma duc in Germania sa o iau cu tot cu TVA as plati TVA Germaniei pe loc . Eu x daca apelez la baietii care le aduc fara TVA , nu mai platesc TVA Germaniei . Ce treaba are Romania ? Cum tepuiesc eu Romania in situatia descrisa de mine?
  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

E atat de raspandita vrajeala asta cu TVA incat dealerii auto o iau ca reper. Am fost sa cer o cotatie de buyback, iar agentul de la Bmw mi-a aratat ca exemplu pentru cotatia oferita o masina similara din Germania, la pretul net. Ei pe asta se bazeaza de ceva timp, pretul NET al masinilor din Germania. TEAPA MIE, trebuie sa vand masina la un pret brut egal cu pretul net al unei masini similare din Germania. In cazul meu, e vorba de vreo 3000e, dar sunt super fericit ca oameni ca ALINUL isi pot cumpara masina mai ieftin, imi dau seama ca TEAPA MEA nu e degeaba.

 

E scris mai sus, atat de mine, cat si de Romulus..TVA-ul se plateste undeva, nu dispare pur si simplu. Daca nu e platit in Germania, legal trebuie platit in Romania. De ce crezi ca samsarii fac firmele prin care lucreaza pe numele unor boschetari daca tot ce fac ei e legal?

Edited by B-490-RZV
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Deci .. Aline , de fiecare data cand o sa ai nevoie sa conduci 200 de km si o sa ai nevoie de 5 ore, poti sa te intrebi daca faptul ca nu ai platit TVA-ul la statul roman, pe masina cumparata din DE are vreo legatura cu asta . Stiu ca si cei care ne conduc fura, dar poate si noi daca am fi mai cinstiti, Romania ar fi alta tara, si s-ar trai altfel ....dar pana atunci asta-i viata ..unii jmecheresc TVA sau alte taxe si apoi asteptam sa vina cineva sa ne construiasca drumuri, spitale etc.
  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Deci .. Aline , de fiecare data cand o sa ai nevoie sa conduci 200 de km si o sa ai nevoie de 5 ore, poti sa te intrebi daca faptul ca nu ai platit TVA-ul la statul roman, pe masina cumparata din DE are vreo legatura cu asta . Stiu ca si cei care ne conduc fura, dar poate si noi daca am fi mai cinstiti, Romania ar fi alta tara, si s-ar trai altfel ....dar pana atunci asta-i viata ..unii jmecheresc TVA sau alte taxe si apoi asteptam sa vina cineva sa ne construiasca drumuri, spitale etc.

Tu nu vrei sa intelegi ca eu daca ma duceam personal dupa masina mea plateam TVA Germaniei nu Romaniei ?

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.