Jump to content

Batranul meu e36


Scorpionreptyle

Recommended Posts

E nah! E legat de gustul fiecĂŁruia. Plus ca eleronul ala nu e de formĂŁ,chiar l-am setat sa elimine din turbulențe. Jantele din pozĂŁ dau mai bine cu evazĂŁrile din spate,le folosesc iarna,nu mĂŁ omor dupĂŁ ele,dar nici nu-mi displac,mai am niste borbet k8,destul de ușurele ~7.60kg , dar pt sezonul de vara. Intentionez sa fac unele din tablĂŁ,cu centrul ĂŽntors invers(sa ramana buza mare). MĂŁ rog....pe langa multe altele necesare.
Link to comment
Share on other sites

E nah! E legat de gustul fiecăruia. Plus ca eleronul ala nu e de formă,chiar l-am setat sa elimine din turbulențe. Jantele din poză dau mai bine cu evazările din spate,le folosesc iarna,nu mă omor după ele,dar nici nu-mi displac,mai am niste borbet k8,destul de ușurele ~7.60kg , dar pt sezonul de vara. Intentionez sa fac unele din tablă,cu centrul întors invers(sa ramana buza mare). Mă rog....pe langa multe altele necesare.

 

Normal ca e legat de gust, dar cu stickerele alea si pe bara fata, pe praguri si pe bara spate nu faci decat sa o batjocoresti. Si ce e cu cuiul ala de tractare in bara fata? :))

Eleronul ala e inutil si foarte urat, nu trebuie sa te superi.

Decat daca nu esti inscris in DTM, eu nu inteleg de ce ai pune uratenia aia.

Eu as vopsi capota, as da jos toate stickerele alea din anii 90 (ALpine, freak ,, wtf?), as cauta clar niste jante cu multe spite.

Alea negre din poze sunt jante de e90 nfl ca nuca in perete pe e36 le tau.

Edited by cavaliere
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Chiar ce-i cu stikerele alea :))

Motor de 3 litri?

Ce diferential ai?

 

Asa mi-a venit intr-o zi,sa ma pun pe decupat colant si sa lipesc cateva sub forma de sticker. Motorul e de 3l,cu diferential open de 3.38 ,ramas al masinii original, 318i.

Link to comment
Share on other sites

Cum ai setat eleronul? In tunel de aer cu jet de fum?

PS Rolul unui eleron este sa produca forta de apasare la viteze mari care se traduce in mai multa aderenta.....Despre ce turbulente vorbesti?

 

Nici cu una,nici cu alta, ci cu bandĂŁ de casetĂŁ vsh. O lipesti frumos si bine de lunetĂŁ cu bandĂŁ adeziva in multiple locuri la o lungime care sa depaseasca eleronul cu aprox 1metru. Ăi dai bice si te asiguri ca turbulentele sunt eliminate in momentul in care banda vsh....iți dai tu seama cum tre sa se comporte :).

 

PS: eleronul are 2 functii pe care poate fi setat (cel cu adevarat functional,nu alea de Cielo :) ). 1. Apasare pe spate la vitezĂŁ pt limitarea slide-ului pe curbe, iar pe linie dreapta diminueaza scaparile cauzate de valuri in asfalt . 2. Pentru eliminarea turbulentelor care de la o anumita viteza creaza un fel de parasutĂŁ in spatele masinii,care,pt a o invinge si inainta ,necesita ceva mai multi cĂŁluti. Nu zic cĂŁ nu stii treaba asta, zic pt a explica de ce sta acolo,si e asa urât :). Nu ies cu masina la evenimente oficiale,insa imi place sĂŁ mĂŁ joc pe drumurile usor circulate de la țarĂŁ,iubesc drag-ul ;) Cand am postat masina,in sectiunea asta,m-am gandit cĂŁ e un fel de prezentare, nu mĂŁ gandeam si nici nu tin minte sĂŁ fi cerut ajutor in customizare :) o antena de 2 metri daca o are cineva pe plafon,o are pt ca asa vrea,nu pt ca a iesit singura acolo,ca o ciuperca,iar noi avem datoria morala de a ajuta posesorul sa scape de ea. Tine de gust,repet...,dar de gustul fiecaruia. Nu intentionez sa fac ceva pt a place altuia,daca o sa am de gand,sigur am sa mentionez! Ps: capota e deja vopsita,colantul nu e pt a acoperi,ci pt ca asa vreau sa fie.

 

Normal ca e legat de gust, dar cu stickerele alea si pe bara fata, pe praguri si pe bara spate nu faci decat sa o batjocoresti. Si ce e cu cuiul ala de tractare in bara fata? :))

Eleronul ala e inutil si foarte urat, nu trebuie sa te superi.

Decat daca nu esti inscris in DTM, eu nu inteleg de ce ai pune uratenia aia.

Eu as vopsi capota, as da jos toate stickerele alea din anii 90 (ALpine, freak ,, wtf?), as cauta clar niste jante cu multe spite.

Alea negre din poze sunt jante de e90 nfl ca nuca in perete pe e36 le tau.

 

"Freak"-ul a disparut la 2 minute dupa ce am facut poza :)) arata ca dracu! Jantele,la fel,urâte rãu!! Ma ajuta ca masã rotativã,d-asta le tin. Restul briz briz-urilor inca nu mã deranjeazã vizual :) Poate,daca nu am ce face cu banii vara asta,voi mai schimba cate ceva,inclusiv vopseaua si stickerele :)

 

De acord cu @cavaliere.....fara eleron, stickere, cu capota vopsita si alte jante ar arata foarte-foarte bine, inca e o masina frumoasa si asa va fi mereu. Asta e parerea mea. Daca nu se pot face modificari corecte si de calitate, e mult mai bine ca masina sa fie cat mai stock. Bafta.

 

apreciez pĂŁrerea ta. Crede-mĂŁ ca niciodata nu voi ramane cu o modificare ce imi afecteazĂŁ performantele. Eleronul e ramas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WOW 5.55 0-60mph?????????

ET 13.xx ... chiar e racheta masina, sunt timpi ft buni! si cu final drive 3.38, cand te-a intrebat cineva cat ai eram sigur ca o sa zici gen 4.10...

 

 

ai golit ceva din ea? bancheta, fete usi, material de insonorizare... cutia e stock de 318, 5spd? ai cumva semislickuri?

Link to comment
Share on other sites

WOW 5.55 0-60mph?????????

ET 13.xx ... chiar e racheta masina, sunt timpi ft buni! si cu final drive 3.38, cand te-a intrebat cineva cat ai eram sigur ca o sa zici gen 4.10...

 

 

ai golit ceva din ea? bancheta, fete usi, material de insonorizare... cutia e stock de 318, 5spd? ai cumva semislickuri?

 

 

scaunele sunt fk ,mai usoare si lipsa evacuarii finale. sunt singurele modificari pe partea de greutate. Minusul de pe evacuare se echilibreaza cu subwoofer-ul din portbagaj @25-30kg. Cutia este a motorului de 3.0 , aceeasi ca pe M3.Dincate stiu,nu se potrivesc cutiile de pe motorizari diferite. Cauciucurile,la momentul respectiv,cred ca erau Toyo Proxes T1R pe jante de 17" .

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Se misca bine avand in vedere ca motorul vine de pe E46 cu 228cp(sau cati or mai fi) pus pe o caroserie mai usoara.

As fi curios cum sta 328i-ul meu vs masina ta.Al meu la fel este bine sub 6 sec 0-100 si mai urmeaza cateva modificari.

 

sa-ti faci o parere . Masina in cauza arata deplorabil,o caroserie uitata de soarta pe care s-a pus un m52tub28. motorul e impecabil,trage bine,ms42.face A4 3.0tdi de 245cp. Se intentioneaza a se folosi la drift. ulterior s-au facut modificari pe aprindere si injectie,in clip,era stock.,diferential 3.38

 

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nup! ie dric de dus mortu' !

N-are col beibi, de la e60 in sus.

Nu te supara p mine,dar de câti invidiosi/dusmani/gicã-contra ai avut parte atunci cand ti-ai aratat masina pe acest forum ? Cred ca nimeni nu ti-a aruncat mistouri sau atat de mult interes negativ cum,se pare,arunci tu. Daca inca nu ti-ai dat seama de ce,nu vreau s-o spun eu si sa mi-o iei in nume de rau. Iesitul din peisaj face bine la cardio.

Edited by Scorpionreptyle
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

MĂŁ supĂŁr pt cĂŁ ĂŽncerci sĂŁ provoci,ori sĂŁ faci bĂŁșcĂŁlie. Stiu de glumĂŁ,ai vazut ca am glumit selectiv. Nu-mi place cĂŁ incerci sĂŁ pari superior. Totul e ok,am dat-o eu in diverse. Suntem ok ?

 

Inteleg din video ca l-ai lasat in urma grav pe cel cu 328i.

Probabil scoate aprox 7 sec 0-100 acel e36.

Sincer,nu l-am mĂŁsurat,dar piedea tare la plecari. E scos tot din el si patineazĂŁ mult pe 1-a,oricum l-ai lua. D-asta am probat si din mers.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mda nu-i chiar e36 de dat exemplu.

Se simte diferenta reala cu diferential scurt fata de raportul stock 2.93(daca ai probat) ?

Si eu ma gandesc sa trec la 3.45 LSD dar nu sunt decis 100%.

Nu am avut pe a mea pus 2.93 , dar m-am dat cu alt e36 cu 2.93. De pe loc si reprizele pe oricare din trepte e mult mai avantajos,in sensul ca ,de pe loc ,cu 3.38 ajungi mai repede de la 0 la orice viteza,iar reprizele pe trepte au sesizabil mai mult cuplu,cum e si normal. Insa,nu stiu din ce cauzĂŁ,treapta 3 se simte ciudat,prea scurtĂŁ,prea fĂŁrĂŁ cuplu...zici cĂŁ inaintezi pe turatia motorului,e o treapta moartĂŁ. Pe a 4-a zici ca trage mai bine ca pe a 3-a. Din mers,de la ~100km in sus, masina cu diferentialul 2.93 se duce mai bine. Pentru drum intins si pentru a sta mai mult timp pe putere,2.93 e mai bun,la fel pt oras. La consum,surprinzator,ies mai bine cu 3.38, cu toate ca la 100km/h am aproape 3k rpm. 3.45 eu zic ca e prea scurt pentru o masina folosita zilnic,sau pe drum intins. Plus ca o sa stai pe banda de putere maxim o secundĂŁ,lucru care afecteaza puterea si caii,chiar daca amplificĂŁ cuplul. Grupul ideal,dupa parerea mea, e 3.15

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.