Jump to content

Bmw E46 318i facelift are 143cp N42


sacaliuc

Recommended Posts

Salut,am un Bmw 318i facelift are 143cp 290.000 KM nu stiu daca sunt reali l-am cumparat acum 2 aani la 225.000 KM.....in fine......

 

-- PROBLEMA:creste/urca apa pana pe ROSU.....si face presiune in VAS....am dat lichidul/antigelu.....afara....l-am aerisit.....a mers bine o perioada scurta...dupa care a inceput dinou sa faca aceeasi problema.....

 

-- Am schimbat POMPA de APA,am pus pompa NOUA ,am dat jos TERMOSTATUL...care se pare ca era defect...l-am fiert in apa si nu deschide......am dat RADIATORUL jos l-am spalat....a iesit ceva miziere din el....am cuarat si senzorii de temperatura cel de pe blocul motor si cel de pe furtunul GROS ce vine din termostat in radiator......am montat totul la LOC.....fara TERMOSTAT....am bagat doara apa sa ma asigur ca nu curge.......am dat apa jos...am bagat G12 si apa distilata.....toate bune si frumoase....l-am aerist......dar URCA temperatura dupa ce se incalzeste pana la jumate....mai trebuia sa urce daca nu are TERMOSTAT..???? si dupa cateva ture cu masina apa tot trece de JUMATATE MULT....nu stiu ce sa mai fac..... ce poate avea.......HELP HELP......

-- app am facut si test de garnitura de _chiulasa_ si zic baieti de la service ca nu este ARSA....

-- atasat modelu de pompa...pompa pe care am montat-o este GRAF

post-76121-0-83640700-1525245465_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pune-i termostat nou, verifica ventilatorul(vascocuplajul daca ai sau cel electric) aeriseste cum trebuie (caldura la maxim in masina, eventual si putin ridicata de bot)

Daca o lasi fara termostat o sa se incalzeasca, nu prea se face circuitul cu termostatul scos.

Link to comment
Share on other sites

Pune-i termostat nou, verifica ventilatorul(vascocuplajul daca ai sau cel electric) aeriseste cum trebuie (caldura la maxim in masina, eventual si putin ridicata de bot)

Daca o lasi fara termostat o sa se incalzeasca, nu prea se face circuitul cu termostatul scos.

 

Salut atasat o poza cu modelu meu de ventilator.......

 

Decate ori sa intamplat ca apa sa urce pe ROSU....ventilatorul mergea la maxim......

post-76121-0-98129900-1525251998_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut atasat o poza cu modelu meu de ventilator.......

 

Decate ori sa intamplat ca apa sa urce pe ROSU....ventilatorul mergea la maxim......

Fara termostat racirea se face pe jumate, la tine radiatorul e fierbinte pe toata suprafata? Verifica temperatura apei din radiator cu un termometru de camera mai subtirel , desfa busonul de la radiator ( cu motorul oprit) si apoi imediat masori temperatura apei.Poate sa se fi dus si senzorul de temperatura, si sa-ti arate eronat.
Link to comment
Share on other sites

Fara termostat racirea se face pe jumate, la tine radiatorul e fierbinte pe toata suprafata? Verifica temperatura apei din radiator cu un termometru de camera mai subtirel , desfa busonul de la radiator ( cu motorul oprit) si apoi imediat masori temperatura apei.Poate sa se fi dus si senzorul de temperatura, si sa-ti arate eronat.

 

O sa verific si asta....dar momentan masina nu este langa mine......este unde la 260km.......

Link to comment
Share on other sites

Nu recomand sa desfaci busonul dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare,chiar si cu motorul oprit.Mai ales in situatia ta unde spui ca face si mai multa presiune.

Mai safe este sa schimbi direct senzorul cu unul nou(asa mai elimini din cauze).

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Nu recomand sa desfaci busonul dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare,chiar si cu motorul oprit.Mai ales in situatia ta unde spui ca face si mai multa presiune.

Mai safe este sa schimbi direct senzorul cu unul nou(asa mai elimini din cauze).

 

Senzorul de pe blocul motor sau senzorul de pe furtun?Sau mai sunt si altii?

post-76121-0-73564600-1525325386_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sti cumva exista senzor care deschide la 90-95 grade,daca da ma puteti ajuta cu INFO...de unde pot comanda.

 

ala e un simplu senzor de temperatura al lichidului din instalatie.

 

Termostatul deschide/inchide circuitul de racire al instalatiei.

 

termostat : https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e46-1998-2005-318-i-105-kw/racire-motor-auto-termostat/termostat-lichid-racire-v20-99-0162-vemo?name_filter=Termostat%20lichid%20racire&grupa_produse=BMW%203%20Berlina%20%28E46%29%20%2802.1998%20-%2004.2005%29%20%20318%20i%2C%20105%20KW&grupa_order=1

 

sunt si mai ieftine.

Link to comment
Share on other sites

Prin termostat (cand se deschide la 90c) e similar unui robinet,atunci apa fierbinte va trece catre radiator.

Senzorul de temperatura e similar termometrului de camera care masoara doar temperatura.Sunt 2 elemente total diferite,, nu poti face confuzie intre un robinet si un termometru .Nu sriu daca intelegi ceva din ce ti-a explicat si colegii mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.