Jump to content

Seria 5 G30 intrebari pentru vacanta


mraz

Recommended Posts

In ce sens masina noua? Pirelli nu sunt standard pe o masina noua, deci presupun ca nu e asa de noua. Si de ce sa nu dea roata jos daca e masina noua? Imi scapa ceva?

probabil evita mana de lucru , levierele pe langa masina , chiar si la autosoft am avut un incident neplacut , angajatii nu dau 2 bani pe lucrul tau iar sefii ridica din umeri la chestii de gen ca si cum te astepti sa-ti schimbe janta pt o zgarietura .

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uite de asta unii oameni au chei si isi dau singuri jantele jos si singuri le monteaza. Merg la vulcanizare doar pentru echilibrat si nu pentru montaj:))

Sa nu mai zic ca cei de la vulcanizari strang cu asa patos prezoanele incat daca ai pana nu ai cum sa dai janta jos:D

Edited by Moraru Stefan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si cu 2 seturi de roti tot trebui sa le dai jos pe unele si sa montezi altele, cum faci asta ?

In curte sau in fata blocului la -20?

Prezoanele se blocheaza si daca nu le desfaci foarte mult timp si imbatranesc pe masina, atunci sa vezi distractie in caz de pana, sa nu mai zic ca antifurturile de BMW sunt cele mai pacatoase, imediat pleznesc daca sunt blocate.

Eu totusi cred ca paranoia asta nu duce nicaieri, stai langa mecanic si il faci sa lucreze la masina ta ca la un bibelou si gata.

Stiu suntem in Romania si "DOrel" baga ranga in masina ca in M@s. dar in marea majoritate a vulcanizarilor puti sta langa el sa il tragi de urechii in caz ca o bruscheaza mai rau.

La ce ajuta cheia dinamometrica daca el strange cu pistolul la maxim si pune cheia doar sa faca clank? daca o strange de la incaput cu max 110 da, dar daca pune pistolul si dupa aia cheia...este fix zero.

Link to comment
Share on other sites

Nu asteapta nimeni -20 de grade ca sa puna rotile de iarna (sper). Eu mi le schimb singur (am set complet de roti) si merg cand este mai liber la service pentru echilibrare. In general nu mi s-a intamplat sa-mi zgarie jantele in service dar am patit de 2 ori la Autosoft sa-mi dea jos masina de pe "elevator" aiurea. Mai exact, nu au pus bine partile metalice pe care stau rotile si cand au lasat masina jos, acestea au sarit. Din fericire nu a avut urmari dar nici nu pot spune ca au fost foarte afectati.
Link to comment
Share on other sites

Nu asteapta nimeni -20 de grade ca sa puna rotile de iarna (sper). Eu mi le schimb singur (am set complet de roti) si merg cand este mai liber la service pentru echilibrare. In general nu mi s-a intamplat sa-mi zgarie jantele in service dar am patit de 2 ori la Autosoft sa-mi dea jos masina de pe "elevator" aiurea. Mai exact, nu au pus bine partile metalice pe care stau rotile si cand au lasat masina jos, acestea au sarit. Din fericire nu a avut urmari dar nici nu pot spune ca au fost foarte afectati.

Nici un service sau vulcanizare nu este "afectat" de paguba produsa unui client, dar daca faci scandal te pot despagubi.

Cred ca am mai spus in alte topicuri, orice service/vulcanizare mai mare trebui sa aiba asigurare, deci in caz de vre-o paguba sunt obligati sa te despagubeasca, chiar daca ei evita asta cu orice chip.

Link to comment
Share on other sites

Sunt si -30 de grade aici in nord, poti atunci, eventual noaptea, cand e ger si ninge sa schimbi rotile daca asa doresti.

Eu mi le schimb cand temperatura generala este sub 7 grade, respectiv peste 7 grade. Asa am grija si stiu ca nu plec cu jantele julite si coincidenta sunt capabil sa schimb 4 roti.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Inregistreaza-te la ADAC/ACR, ai asistenta rutiera in toata E.U. Eu in Germania cu 110€/an ( ptr 2 persoane ) am liniste . Esti asigurat tu, ca persoana, si nu o anumita masina . Deci indiferent cu ce masina sunt primesc asistenta rutiera .In banii astia am si asistenta juridica . Sigur exista asa ceva la ACR , ca doar sunt parteneri .

 

Concediu placut !!!

Link to comment
Share on other sites

Sunt si -30 de grade aici in nord, poti atunci, eventual noaptea, cand e ger si ninge sa schimbi rotile daca asa doresti.

Eu mi le schimb cand temperatura generala este sub 7 grade, respectiv peste 7 grade. Asa am grija si stiu ca nu plec cu jantele julite si coincidenta sunt capabil sa schimb 4 roti.

BRAVO.

La echilibrat cum faci? te duci cu ele in portbagaj si le montezi acasa pe masina ?

Link to comment
Share on other sites

Foarte inteligent.

Cand schimbi rotile de vara cu cele de iarna cum faci? Ti le cari pe alea de iarna apoi pe cele de vara le duci inapoi acasa?:))

M-ai blocat aici, nu stiu ce sa-ti raspund, sunt mai comod de fel si prefer sa le tin la Hotel.

Dar iti pot da un raspuns: le incarc intr-o duba, le echilibrez, apoi le duc acasa si le montez pe masina =))

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, mai cititi sa vedeti ce spuneti, sariti la unul care face ceva personal la masina in loc sa lase pe altul sa o faca PROST si astfel incurajati lucrul prost facut, dar de altul. Apoi foarte elegant si subtil reiese ceva surprinzator.. si anume faptul ca tot asa singur sa faci este mai bine, insa... adineauri acest lucru constituia defapt un element al unei afectiuni psihice( paranoia).

Ce sa inteleg?

 

Hai sa o lasam lejer.. cum trebuie sa fie o vacanta, asta constituie un elemen central al acestui topic.

Eu recomand sa se verifice starea prezoanelor, sa se dea jos si puse inapoi de beneficiar. De luat un kit pana, eventual o roata rezerva slim. Eu personal asa am facut deoarece imi va fi destul de proasta ziua daca patesc ceva cand plec intr-o deplasare si am un eveniment destul de minor( pana) si nu pot rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

A cam deraiat discutia de la dat roata jos....

Pe scurt am patit-o de n ori la vulcanizari gen auto soft (eu la aia nu mai calc niciodata), singurii pe care i-am gasit eu si sunt cat de cat ok sunt cei de la Pit Car...lucreaza atent, nu zgarie jantele, chiar folosesc aparatul de dejantat pentru runflat etc... dar...chiar si asa nu au tubulare cu protectie de teflon la schimburile de zi cu zi dar daca le ceri o scot din trusa. Daca va uitati sunt o gramada de masini cu jantele "coapte" in jurul gaurilor de la prezoane...stie cineva de ce oare??

Cat despre schimbul de jante si eu mi-l fac singur, mi-am cumparat cateva scule ok si prefer sa mi le schimb eu decat sa frec masina cu ele prin interior, sa stau la cozi interminable etc... dar aici intredevar trebuie sa ai un loc unde sa ti le tii si sa le schimbi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.