Jump to content

Recomandari detailing interior in Bucuresti/Ilfov?


Jagster

Recommended Posts

  • 2 months later...

Omul asta chiar le stie pe toate :)). La fiecare produs/idee cauta el pe google si va arata cum sta de fapt treaba. :console:

In concluzie nimic nu este bun, chiar daca nu stie nici cum arata ambalajul produsului respectiv.

Macar caut raspunsuri, nu ca altii mancand r***t despre altii.

 

(Vezi sa nu uiti, minusuri pana iti face rau.. atata poti evident!)

 

Baietas, vezi-ti de borsul tau!

 

Am pus mana pe scule si lucrat cu materiale pe care TU doar le visezi!

 

Ai auzit de termenul market hype?

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor, intervin si eu cu un punct de vedere dupa ceva vreme

 

Domnul Andrei525 a fost la noi cu masina prima oara in 2018 pentru un pachet integral, totul a fost in regula si nu au existat nemultumiri din cate stiu eu; intre timp domnul a inceput sa studieze din ce in ce mai mult domeniul si in 2019 a revenit pentru acelasi pachet, a preluat masina de la noi si dupa ce a ajuns cu ea acasa "a mai inspectat putin" ( formularea dansului ) si a descoperit neajunsurile din fotografii; fiind dintr-o localitate destul de indepartata de Bucuresti, o vizita de 5 min sau deplasarea noastra pentru remedierea lor nu era posibila, fapt pentru care ne-am oferit sa executam un pachet de intretinere in valoare de 500-600 de lei fara nici un cost ( pachet intretinere = vizita de o singura zi, se curata exteriorul si se decontamineaza dupa caz, mici retusuri, se curata pielea/plasticele/interiorul de praf, reaplicare tratament hidrofob pe parbriz etc ). La momentul respectiv dansul a fost de acord si chiar am mai discutat referitor la sfaturi despre abordarea unor probleme aparute intre timp, masini de polish etc.

 

In primavara 2020 ( la aproape un an de cand am facut pachetul de detailing ) am fost contactati pentru un "refresh" al masinii, oferindu-ne sa efectuam asa cum promisesem pachetul de intretinere, insa in cursul anului care trecuse masina capatase zgarieturi superficiale si diverse "probleme" de la pasari si ar fi necesitat polisata / reaplicare protectie etc. Dorinta domnului era sa efectuam intreg pachetul de detailing gratuit la un an de zile dupa ultma vizita si nu pachetul de intretinere; ne-am oferit sa facem o reducere echivalenta cu valorea pachetului de intretinere insa dansul a dorit restituirea valorii acestuia pentru ca nu doreste sa beneficieze de el sau de reducere. ( fapt care s-a si intamplat, am restituit contravalorea pachetului de intretinere ).

Consideram abrodarea si metodele prin care s-a dorit "rezolvarea problemei" complet ne-echitabile raportat la neajunsurile serviciului prestat; nu suntem si nici nu vom pretinde vreodata ca suntem perfecti, insa de fiecare data am reusit sa remediem toate problemele sesizate de clientii nostrii, cu exceptia cazului de fata. Va doresc mult succes domnule @andrei525 pe calea detailing-ului, am vazut ca doriti sa va implicati din ce in ce mai mult in acest domeniu si sper sa ajungeti la nivelul de satisfactie al clientilor pe care noi se pare ca nu am reusit in cazul de fata.

 

Referitor la afirmatia domnului "marss" " ceea ce la dyc s a transformat intr o afacere si nu stii pe mana cui iti cade masina" , va asigur ca nu stiti felul in care am format echipa si cata munca se afla in spate; eu si sotia mea suntem acolo in permanenta lucrand cot la cot cu colegii nostrii cu ajutorul carora am reusit sa formam o echipa in decursul celor peste 5 ani de activitate. Consider o lipsa de respect sa insinuati ca "nu stiti pe mana cui" ajunge masina atat timp cat nu ati fost clientul nostru sau nu ati avut vreo problema in acest sens; indiferent cine lucreaza la masina, raspunderea este a mea sau a noastra ca si firma, nu exista "a stricat baiatul".

 

Nu stiu cat de familiarizati sunteti cu astfel de servicii, insa un pachet complet implica peste 100h de manopera, astfel de lucrari putand fi realizate la cele mai inalte stndarde doar lucrand intr-o echipa in care fiecare isi are propriul rol, nu cred ca la dealer cand mergeti doriti sa va spele/repare/faca cafeaua etc "patronul" , nici o activitate nu poate functiona si nu se poate dezvolta in acest mod.

 

@ACE: Referitor la costurile "ridicate" pentru care te injura lumea, fiecare isi construieste pachetele de servicii asa cum considera ca este mai bine pentru el sau pentru targetul sau de clienti; cine a fost cu adevarat interesat de ceea ce contin pachetele noastre a putut vedea ca ele includ mai multe servicii tocmai pentru a nu se ajunge la "compromisuri" pentru a se obtine costuri mai mici ( spre exemplu la exterior pachetul de "polish" include pe langa corectia lacului corectii cu vopsea la culoare, lustruire tot ce inseamna elemente exterioare cromate , polisare trim-uri, lampi spate, lac faruri, demontarea de pe masina si curatarea jantelor, protectie ceramica caroserie + jante ).

 

Cu stima,

Dan Diculescu

Administrator DYC GARAGE DETAILING

 

 

 

Problemele reclamate, am verificat cand inca nu se uscasera zonele respective, greseala mea; nu le pot uploada direct pe forum

 

https://ibb.co/XStKWFy - poza 1

 

https://ibb.co/3M44xBF - poza 2

 

https://ibb.co/BNTHfcM - poza 3

Edited by DYC88
  • Like 4
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Domnule Dan, ma dezamagiti din nou... va victimizati in mesajul asta si probabil de aia s-au inventat inregistrarile convorbirilor, pentru cei ca dvs.

Conversatia noastra a fost foarte diferita de ce scrieti aici. Nu am formulat niciodata "am mai inspectat putin" ci am pus lampa de inspectie si mi-am pus mainile in cap. Da, cochetez cu detailingul si sunt atent la detalii spre deosebire de dvs.

Ati avut masina la dvs 5 zile in care trebuia sa faceti anumire operatiuni pe care nu ati facut. Apoi am sunat prima oara de pe A2 reprosand ca lacul are un"haze" , plasticul de la ceasuri are zgarieruri,trapa nu a fost detaliata, inerioerul care avea o umbra de dressing nu era facut, textilul de la capota nu era facut, plasticul de la stergatoare nu era facut si avea si nisip pe el,etc. Ati spus exact asa: "o refacem la anul". Cand am sunat sa o programez ati inceput sa ma aburiti ca nu ati inteles bine si ca defapt trebuie sa platiti. Ce ati oferit dvs e bataie de joc dpmv. Ce spuneti cu cuvinte mari intretinere anuala este defapt o spalare mai amanuntita, care este defapt rutina mea de vineri dupa amiaza.

La un an dupa intamplare masina era normal sa fie cu mici zgarieturi ca nu e bibelou de tinut in casa.

Ce am cerut a in primavara 2020 a fost ce am cerut si in ziua cand am luat-o de la dvs. Nimic nou.

 

Ce spune colegul "marss" chiar dvs ati spus la telefon ca "nimeni nu e perfect si nu puteti supraveghea toate masinile si operatiunile". Acum v-ati razgandit si spuneti ca se poate? Schimbatile astea de opinie nu va ajuta la imagine.

 

Inainte sa va mai plangeti ca ce munca faceti si ce scumpe sunt materialele sa stiti ca din bugetul de 4000 ron alocat detalierii masini anuale am cumparat o groaza de produse si masina de polish din care am facut cateva masini (pro bono) si tot mai am de 2-3. Pe langa asta v-am platit de 2 ori 4000 ron la care nu am vazut factura sau bon de casa. Prietenul care a venit si el si a platit 5000 ron nici el nu a vazut. Concluzia ca sunteti evazionist domnule Dan. Nimic sa fiti mandru.

Cum au spus si colegii de pe grupul de detailing de pe FB la 4000 ron trebuia sa iasa tipla si sa nu ma doara capul cu discutii. V-au cam desfintat acolo si vad ca si aici scrieti o alta realitate.

Ca aveti clienti neducati in ce priveste domeniul asta vad ca a mers pana acum dar usor usor lumea se educa si ramaneti cam in urma.

 

Dupa 5 zile si 4000 ron aveati nevoie inca o zi sa indreptati neajunsurile? La banii astia nu cred ca trebuia sa discutam de vre-un neajuns. "Localitatea" se numeste Constanta si sunt apx 220 km. Daca eram mai aproape sigur ma intorceam sa va cer banii + banii de combustibil dar am zis sa o rezolvam omeneste. Vad ca nu se poate.

Oricum am dat banii, am fost dezamagit si trecut peste, dar cand vad ce scrieti aici, nu pot sa nu va scriu inapoi. Succes in a gasit clientii care nu pun intrebari si nu verifica lucrarea.

 

FAQ:

Am fost multumit de serviciile DYC garage? - NU

As mai folosi serviciile DYC garage? - NU

As mai recomanda serviciile DYC garage? - NU

Este postul exprimat de domnul Dan in concordanta cu realitatea? - NU

Edited by Andrei525
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu este vorba de nici o victimizare, ci doar un drept la replica. Va rog sa verificati discutia avuta pe watsup; daca nu o mai aveti, va pot ajuta eu pe privat cu ea, nu doresc sa " ne spalam" rufele in public, insa cred ca era nevoie sa imi expun si eu un punct de vedere, asa cum ati procedat si dvs. Va inteleg nemultumirile , insa ma asteptat ca dupa ce am discutat ultima oara aceasta divergenta sa fie lamurita, la momentul respectiv dvs exprimandu-va in acest sens; ulterior au aparut comment-urile dvs referitoare la faptul ca nu ati fost multumit. In functie de interese, fiecare vede realitatea din punctul sau de vedere. O seara buna va doresc!
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Problema reala cu "ceramic coating" este ca o data ce apa se usuca pe masina fara a fi stearsa, lasa in urma o pata, sau pete..

 

Marturia unui alt detailer:

 

Are dreptate ce spune baiatul ala pe youtube, dar fara e parca si mai rau.

Eu am masina neagra si dupa orice ploaie raman niste pete de de iei cu mainile de cap.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.