Jump to content

Senzor presiune rampa


Exilong999999

Recommended Posts

~800 parca.

Poti sa incecerci sa schimbi senzorul de pe pompa numai ca sa stii ca nu ajungi usor deloc la el!

 

Eu nu stiu de nici o supapa din rampa de care zice Matose..

Dar nu as schimba senzorul de pe rampa! Acela e in capatul rampei spre bordul masinii.

 

(Senzorul de pe pompa e prins in trei suruburi stea mici.. la unul dintre ele e foarte greu de ajuns; iti trebuie un prelungitor lung si o articulatie cardanica pe o cheie cu clicket.. asta daca te aventurezi sa il schimbi singur)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Poti sa incecerci sa schimbi senzorul de pe pompa numai ca sa stii ca nu ajungi usor deloc la el!

 

Eu nu stiu de nici o supapa din rampa de care zice Matose..

Dar nu as schimba senzorul de pe rampa! Acela e in capatul rampei spre bordul masinii.

 

(Senzorul de pe pompa e prins in trei suruburi stea mici.. la unul dintre ele e foarte greu de ajuns; iti trebuie un prelungitor lung si o articulatie cardanica pe o cheie cu clicket.. asta daca te aventurezi sa il schimbi singur)

Pai am de gand sa merg la mecanic..nu ma pun singur.Pai si de ce nu ai schimba senzorul de pe rampa? Crezi ca nu o fi acela de vina?

Link to comment
Share on other sites

Tre' sa imi cer ceva scuze pentru confuzia mea in exprimare.

Cu zice si Matose, senzorul doar sesizeaza fenomen nedorit si nu prea poate fi defect.

 

La motor cum am incercat sa zic mai sus sunt doua valve ce controleaza debitul; una pe pompa care e responsabila in turatii mici: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-10-2005-E90-BMW-320d&diagId=13_0958

cum e cazul problemei tale si una pe rampa intr-un capat.

In celelalt capat pe rampa e senzorul, ca in poza mai jos.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-10-2005-E90-BMW-320d&diagId=13_0959

Valva de presiune inalta e spre bord.

Noi sunt scumpi; i-am schimbat eu pe amandoi, noi de dealer; trec de 1000 Ron bucata.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca voi incerca intai la dezmembrari.Acum intrebarea mea este ce risc daca mai stau asa cu masina si mai merg sa zic 5-10-15k km?

Ar putea probabil sa nu mai porneasca daca mergi cu ea asa.

Am intrebat si eu un mecanic ce se ocupa cu remorcari.. si el mi-a spus de functiile celor doua valve..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ma bag si eu aiurea. Supapa aia se numeste SCV suction control valv. Si raspunde de livrarea exacta a cantitatii necesare in rampa pentru fiecare deschidere a fiecarui injector in fctie de sarcina, turatie ...

Valva de suprapresiune din capul rampei este cea raspunzatoare de eliberarea unei acumulari excesive in rampa. Se testeaza cu diagnoza si se ridica presiunea din rampa la 1800 bari si nu are voie sa curga nimic la returul ei( sa zicem).

Cand ai variatii de presiune nu inseamna ca senzorul este problema. El masoara excat cat etse presiune ai rampa si daca ea scade inseamna ca masoara foarte corect. Fcai un test de presiune si daca este corect ca scade trebuie sa cauti pe unde se pierde presiunea... injectoare, rampa, pompa sau conducte.

Invepe cu un teat de confirmare a presiunii si apoi cauta locul pe unde se pierde

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

(Dell_ser, in analiza facuta mai sus te-a mai ajutat si altcineva mai priceput sau totul a venit din intelesul tau?)

 

Presiunea in general la un sistem de alimentare la care nu s-a umblat, presiunea in timp nu poate scadea decat din cauza "inimii" sau inimilor sistemului; pompa de presiunea inalta si poate si alta care ar putea fi implicata in tot procesul de a asigura presiune necesara si suficienta injectoarelor!

 

Sa fim seriosi, presiunea nu se pierde, sau variaza asa pur si simplu. Si daca e o teava de retur, cu mi s-a intamplat mie, ca nu am strans-o bine pe pompa tot nu variaza

nu face sa varieze presiunea in rampa.

 

Iar apropo de SENZOR. In sistemul de alimentarea pe partea de inalte este doar unul, capabil sa seziseze toate neregulile, si e montat e in capatul opus rampei. Oare de ce?

 

Si sunt DOUA VALVE in sistem. De ce oare? Una pentru preiune la turatie mica, una pentru turatie mare..

(Sau pot fi valve vinovate..)

 

Sper ca are sens ce am incercat sa descalcesc mai sus.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.