Jump to content

N47 Engine fault! Reduced power


amicull

Recommended Posts

Buna ziua!

M un seria 5 E 61 2.0 D, motor 177 CP, N47.

 

Am facut un drum de 300 km in afara localitatii, a mers impecabil masina. A 2a zi am mers in oras ~ 2 km si cu 200 m inainte de destinatie mi s-a aprins martorul engine si am primit mesajul ``Engine fault! Reduced power``, am oprit si cand sa ma intorc inapoi spre casa nu am mai pornit masina. Am duso la un mecanic a facut ceva diagnoza si aparea eroare

4560 DDE: Rail-pressure Plausibility Delivery controlled.

A spus ca am probleme cu alimentarea, a desfacut si s-a uitat la pomba din rezervor...sub bancheta apoi la pompa de inalte a gasit span metalic. A zis ca sa inlocuieesc pompa de inalta presiune si am si inlocuito, a inlocuit si ceva conducte...furtune. La injectoare nu s-a umblat.

Masina porneste greu la cald, porneste la prima cheie dar invarte10 secunde, trage bine, comportament normal, nu are fluctuatii la relanti, merge rotund.

am facut o tura cu masina, a aparut din nou mesajul `` Engine fault! Reduced power``, masina nu mai tragea, am oprit, repornit si masina merge normal. m-am plimbat vreo 20 km am mers si 160km\h, si turat 4500+ ture, si subturat si nu a mai aparut mesajul, totul functioneaza normal doar pornirea greoaie.

Ce e de facut? cine a mai patit asa ceva?

Motorina in rezervor este de jumatate, motorina varianta scumpa petrom. pana acum bagam varianta ieftina si nu au fost probleme...dar ma indoiesc ca motorina ar fi cauza ca masina trage foarte bine.

Ce sa fac ca nu gasesc in toata oradea un mecanic competent.

Am citit aici dar nu am gasit subiectul acesta, solutie la cauza mea:(

Edited by amicull
Link to comment
Share on other sites

ma tem ca in dezmembrari sa nu iau injectoare mai rele ca si ale mele...ma gandesc ca daca erau injectoarele rele nu tragea masina si galopa, nu mergea rotund. masina se comporta exact la fel ca si acum 50 mii km...la fel de bine trage, merge rotund...ma indoiesc sa fie afectate injectoarele...mai astept sfaturi pareri daca nu acolo voi ajunge...rampa, injectoare totul inlocuit Edited by amicull
Link to comment
Share on other sites

ma tem ca in dezmembrari sa nu iau injectoare mai rele ca si ale mele...ma gandesc ca daca erau injectoarele rele nu tragea masina si galopa, nu mergea rotund. masina se comporta exact la fel ca si acum 50 mii km...la fel de bine trage, merge rotund...ma indoiesc sa fie afectate injectoarele...mai astept sfaturi pareri daca nu acolo voi ajunge...rampa, injectoare totul inlocuit

 

injectoarele trebuiau cel putin reconditionate , curatate , faptul ca nu s-a umblat la ele este o mare prostie , incearca o curatare profi a lor si daca ai noroc va fi bine , stiu caz concret si totul a fost ok , daca nu le schimbi .

Link to comment
Share on other sites

Schimba regulatorul de presiune de pe rampa de injectie si supapa de presiune de pe pompa de injectie

 

Am reusit sa rezolv problema doar cu schimbarea regulatorului

E un defect ciudat, e greu de gasit de unde vine problema, eu am luato prin eliminare cu ajutorul unui amic ce lucra in dezmembrari, avea la dezmembrat un e90 identic, cu al meu si a tot schimbat piese ce puteau genera eroarea respectiva, la un mom dat a pus un regulator mai prost ca al meu, l-am dat jos pe ala si am pus un bosch aftermarket, tot bosch era si originalul insa era diferenta de 600 roni intre ele, de vreo 3 ani am pus acel regultor si am scapat de problema

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

injectoarele trebuiau cel putin reconditionate , curatate , faptul ca nu s-a umblat la ele este o mare prostie , incearca o curatare profi a lor si daca ai noroc va fi bine , stiu caz concret si totul a fost ok , daca nu le schimbi .

 

Eu am facut si aia, fara nici un rezultat in ceea ce priveste problema respectiva, ca a fost un lucru bun nu contest, insa la mine problema a venit de la regulator

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

ma poate ajuta cineva cu un cod al regulatorului de presiune? un link cu piesa eventula...

nou sau merge si din dezmembrari OEM?

M-am plimbat 30 km pe centura orasului si cu 180 km\h, trage perfect...eroarea nu a mai aparut insa porneste greu si asta ma deranjaza

Edited by amicull
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vrei sa ĂŽnțelegi, așa-i?

Unul sau mai multe injectoare nu mai funcționeazĂŁ ĂŽn parametri, scapa presiune, de aceea nu ai presiune suficienta de injecție la pornire.

Au ceva valoare sentimentala injectoarele alea de nu vrei sa le inlocuiesti? Ca altfel nu-mi explic.

Este ultima mea intervenție pe topicul tĂŁu.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Si totuși nu i a spus nimeni ca acest N47 pe lângĂŁ problema cu distribuția mai este cunoscut si pentru problema cu Șpan metalic in alimentare, de cele mai multe ori produs de pompa din rezervor. Este un coleg pe forum care a schimbat tot de pe alimentare si atunci mașina a mers cum trebuie ( pompa rezervor, pompa ĂŽnalte, conducte, injectoare, rampa injectoare, curĂŁțat rezervor) si cam atât cred. Costurile se duc in jur de 12.000 lei. Tot ceea ce schimbi se va defecta la un moment dat, pana nu schimbi tot nu o sa scapi de problema asta.
Link to comment
Share on other sites

Si totuși nu i a spus nimeni ca acest N47 pe lângĂŁ problema cu distribuția mai este cunoscut si pentru problema cu Șpan metalic in alimentare, de cele mai multe ori produs de pompa din rezervor. Este un coleg pe forum care a schimbat tot de pe alimentare si atunci mașina a mers cum trebuie ( pompa rezervor, pompa ĂŽnalte, conducte, injectoare, rampa injectoare, curĂŁțat rezervor) si cam atât cred. Costurile se duc in jur de 12.000 lei. Tot ceea ce schimbi se va defecta la un moment dat, pana nu schimbi tot nu o sa scapi de problema asta.

 

Salut, cred ca nu pompa din rezervor face span, nu vad cum ar trece acesta de filtrul de motorina, probabil e facut chiar de pompa de inalte. Oricum ar fi e o chestie nasoala ce se poate intampla.

Zile bune.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ma poate ajuta cineva cu un cod al regulatorului de presiune? un link cu piesa eventula...

nou sau merge si din dezmembrari OEM?

M-am plimbat 30 km pe centura orasului si cu 180 km\h, trage perfect...eroarea nu a mai aparut insa porneste greu si asta ma deranjaza

 

daca ai citit postul meu ai vazut ce am primit din dezmembrari, 250 de roni am dat pe aftermarket nou, 850 era bosch OE, am mers cu certificatul in magazin si in cateva zile l-am primit

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma poate ajuta cineva cu un cod al regulatorului de presiune? un link cu piesa eventula...

nou sau merge si din dezmembrari OEM?

M-am plimbat 30 km pe centura orasului si cu 180 km\h, trage perfect...eroarea nu a mai aparut insa porneste greu si asta ma deranjaza

Cum ti s-a spus sunt doua regulatoare.

Acela de pe pompa e de pentru turatii mici dupa pornire.

Cel de pe rampa e pentru turatii mari.

Noi nu sunt ieftine deloc. Nu as cumpara nou pentru situatia data..

Daca pui VIN-ul iti indicam.

 

As pune macar ISTA si vezi fac injectoarele.

Daca s-a gasit span din cauza pompei poate a ajuns si la injectoare.

 

Spune-ne cum s-a rezolvat.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum ti s-a spus sunt doua regulatoare.

Acela de pe pompa e de pentru turatii mici dupa pornire.

Cel de pe rampa e pentru turatii mari.

Noi nu sunt ieftine deloc. Nu as cumpara nou pentru situatia data..

Daca pui VIN-ul iti indicam.

 

As pune macar ISTA si vezi fac injectoarele.

Daca s-a gasit span din cauza pompei poate a ajuns si la injectoare.

 

Spune-ne cum s-a rezolvat.

 

Luni merg la 2 mecanici sa faca diagniza si sa vad ce zice fiecare. In prima faza voi schimba regulatorul de presiune din rampa de injectoare ca se schimba uosr si cum un coleg mi-a zis ca la el asa s-a rezolvat.

Pompa de inalta presiune am schimbato cu totul, masina porneste greu, invarte cam 5 secunde apoi totul normal, trage perfect, la relanti merge perfect...in 60 km s-a aprins de 2 ori engine fault dar in mers lejer lent, in oras, in sarcina nu am patit. Opresc, repornesc si revine la normal, are putere.

 

Luni fac diagnoze si caut senzorul de la rampa injectoareleor sa vedem ce se intampla.

Inainte de a schimba pompa de inalta presiune nu pornea la cald oricat ar invarti. Acum cu pompa schimbata dimineata la rece porneste aproape normal, invarte 2-3 secunde dar la cald porneste mai greu, invarte mai mult.

daca regulatorul de presiune nu rzolva pronirea schimb rampa, injectoare...

 

VIN:WBAPX31000C252532

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu se schimba nimic daca schimbi valva de pe rampa.. numarul 2 din link:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_1226

 

Valva de ture mici e cea cu numar 3 din link:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_2316

 

Toate de mai sus le stiu de la un mecanic care se ocupa cu reparatii, tractari..

 

Raporteaza daca s-a schimbat treaba.

 

(Am vrut sa zic si eu de test cu eprubete.. ;) )

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum ti s-a spus sunt doua regulatoare.

Acela de pe pompa e de pentru turatii mici dupa pornire.

Cel de pe rampa e pentru turatii mari.

Noi nu sunt ieftine deloc. Nu as cumpara nou pentru situatia data..

Daca pui VIN-ul iti indicam.

 

As pune macar ISTA si vezi fac injectoarele.

Daca s-a gasit span din cauza pompei poate a ajuns si la injectoare.

 

Spune-ne cum s-a rezolvat.

 

Cu cel de pe rampa schimbat am scapat eu de problema, bosch aftermarket 250 roni

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu se schimba nimic daca schimbi valva de pe rampa.. numarul 2 din link:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_1226

 

Valva de ture mici e cea cu numar 3 din link:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-03-2010-E61N-BMW-520d&diagId=13_2316

 

Toate de mai sus le stiu de la un mecanic care se ocupa cu reparatii, tractari..

 

Raporteaza daca s-a schimbat treaba.

 

(Am vrut sa zic si eu de test cu eprubete.. ;) )

 

eu ma gandesc sa schimb valva nr 3 din primul link postat de tine, acel senzor cu 3 fire. am citit pe alte forumuri straine ca ar trebui sa fie teniune 0, 0.5, 5 V pe cele 3 fire cu contactul pus, motorul oprit. daca firul care trebuie sa aibe tensiune 0.5 v nu are atat poate creea probleme la pornire, la mine are tensiune 0.3!!!

 

dupa pornirea motorului acel fir care are tensiune 0.5 v trebuie sa masoare tensiune de 1-1.2 V cu motorul pornit ceea ce la mine masoara dupa ce porneste masina. deci voltaj slab inainte sa porneasca masina.

sursa: https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=72&t=1659405&i=0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Formarea amestecului se face in cilindru la motorul diesel . Daca nu e optima , ar trebui sa scoata destul de mult fum la pornire , deci injectoarele nu functioneaza cum trebuie . Daca nu scoate fum, probabil nu e suficienta presiune la alimentare.
Link to comment
Share on other sites

Cu cel de pe rampa schimbat am scapat eu de problema, bosch aftermarket 250 roni

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

pe rampa sunt 2 senzori in ambele capete ale rampei, care l-ai schimbat si ai rezolvat problema?

 

cel din spre parbriz sau senzorul din spre fata masinii, masca...

Link to comment
Share on other sites

pe rampa sunt 2 senzori in ambele capete ale rampei, care l-ai schimbat si ai rezolvat problema?

 

cel din spre parbriz sau senzorul din spre fata masinii, masca...

nu sunt doi senzori.

unul e senzor, cel dispre botul masinii, el verifica presiune din/pana in capatul rampei; celalalt e VALVA de presiune.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

astept sa vad ce raspunde ``arabu``, sa vad ce a schimbat el si s-a rezolvat problema: senzorul sau valva de pe rampa de presiune...

inlocuiesc ce a schimbat el si daca nu isi revine masina trec la injectoare

Edited by amicull
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.