Jump to content

Dpf gĂŁurit Bmw x3 177


Recommended Posts

BunĂŁ ziua, de curând un prieten de al meu a dat motorul jos la un bmw x3 177 pentru distribuție si surpriza dpf-ul este gĂŁurit pe partea din mijloc unde se prinde de racordul flexibil iar catalizatorul este ĂŽntreg pe partea de sus cum se prinde de turbina. Intrebarea este: Sa fie anulat si din soft? Masina nu are martori ĂŽn bord dar pe tester are eroarea 4933 - air to EGR mass flow, plausibility'si eroare pentru bujii. Ar fi indicat sa goleascĂŁ ce este in el si dacĂŁ se aprinde ceva martor sa ĂŽși caute un dpf? DacĂŁ nu apare niciun martor atunci trebuie alt dpf si activat si din soft? Mulțumesc frumos pentru timpul acordat.
Link to comment
Share on other sites

Spune prietenului tau ca foarte probabil masina nu corespunde normei de poluare cu, care ai iesit din fabrica si ca foarte probabil nu va trece nici testul de noxe cand trebuie facut.

 

Ca e sau nu modificat e mai putin important.

Nu cred ca poate sa spuna cineva aici e forum daca masina aceea are ceva modificat in soft..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

El este contra dpf off si este conștient cĂŁ mașina nu mai corespunde cu norma de poluare euro5 fiind gĂŁurit dpf, mĂŁ gândeam cĂŁ poate s-a mai lovit cineva de acest lucru si sa il ajut cumva. Oricum o sa vada ziele astea ce o sa facĂŁ.Multumesc pentru raspuns. Edited by Bmw e92 325i
Link to comment
Share on other sites

El este contra dpf off si este conștient cĂŁ mașina nu mai corespunde cu norma de poluare euro5 fiind gĂŁurit dpf, mĂŁ gândeam cĂŁ poate s-a mai lovit cineva de acest lucru si sa il ajut cumva. Oricum o sa vada ziele astea ce o sa facĂŁ.Multumesc pentru raspuns.

Inainte sa investeasca intr-un filtru nou ar trebui vazut, verificat motorul.

Sa caute un meserias care sa ii spuna in ce conditii ar fi motorul.

Un test de compresie, injectoare verificate, stiu si eu../ daca motorul nu consuma ulei prea mult.. e un semn bun.

Acum si chestia asta cu uleiul consumat e destul de relativa; dupa unii consuma prea mult dupa altii nu trebuie sa consume deloc.

 

 

Daca tot umbla la distributie sa scoata si injectoarele sa le puna pe banc la testat.

 

Apoi daca face distante lungi cu masina nu cred ca ar trebui sa se teama de infundarea filtrului; se va regenera.

Aici pe forum afla ce conditii pentru regenerare trebuiesc indeplinite; regenerare activa.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.