Jump to content

BMW G20 Luxury Line sau M Sport ?


pedro_nr1

Recommended Posts

Buna,

 

Vin de pe un F30 320d LCI ( model Techno Design ) si as vrea sa trec la G20 tot 320d sau 330d si nu sunt hotarat ce versiune sa aleg : Luxury sau M Sport !

 

Cand am realizat o configurare la BMW pe site, am observat ca modelul Luxury Line este cu cateva sute de euro mai scump decat echiparea M Sport ( banuiesc ca e de la faptul ca vine cu foarte multe dotari in varianta Luxury, fata de M Sport unde doar packetul e peste 6000euro, dar fara optiuni suplimentare - alea trebuiesc adaugate si paltite separat)

 

Multumesc anticipat !

post-88901-0-62993000-1635789283_thumb.png

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

As alege Luxury Line.

 

M a ajuns deja banal. Pachet pentru colectionarii de guma turbo. 387321 embleme cu M, jante nepotrivit de mari pentru un diesel etc.

 

As prefera oricand o dotare in plus pentru mine decat un pachet devenit deja banal la exterior.

 

P.S. Si numarul de tevi a devenit ridicol. Orice motor are 2 tevi. Daca ai 2l, ai tevi cum era odata doar la 335i. Pacat. Era o traditie faina

Link to comment
Share on other sites

Banal sau nu.. aratĂŁ mult mai bine masina cu el, orice Bmw parca e complet cu pachet M, indiferent de ce are sub capota.

M Pack pro in schimb, nu cred ca se merita decât daca faci drift uri si mergi tare, Însã când vine momentul schimbãrii frânelor e posibil sa plângi.

 

Deși in același timp si opțiunile sunt inportante, daca spui ca luxury are mai multe opțiuni. Ca si idee poți enumera ce opțiuni sunt extra dintre luxury line si m sport ?

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

As alege Luxury line pt ca orice 318D sau 320 are m pack si pentru ca am imbatranit. La drumurile si gropile noastre, prefer o suspensie mai moale, standard. Pui Jante pe 18" si nu ai treaba de stabilitate. Daca iei si xdrive cum sunt 80% din BMW_urile din RO, atunci chiar nu ai treaba. Edited by six in line
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos tuturor pentru ajutorul acordat !

 

Am sa incerc aici sa raspund si sa detaliez printr un singur mesaj.

 

 

Momentan m am oprit la doua modele, doar unul din ele doresc sa l achizitionez : G20 320d Luxury 03/2019 20.000km garantie 2 ani si G20 330d M Sport non xDrive 07/2019 69.200km garantie 1 an !

 

Diferenta este de 8000euro intre aceste doua modele.

 

 

Ambele sunt echipate aprope complet ( cel putin pentru mofturile/nevoile mele ) : Bmw Laser Light, Automatic Tailgate Operation, camera 360°, Glass Roof Electric, Seat Adjustm. Electr. W. Memory, Seat Heating F Driver/front Passenger, jante pe 18" respectiv 19", HUD, Sport Automatic Transmission, Parking Assistant Plus, Driving Assistant Professional, Harman/kardon Surround Sound System, Bmw Gesture Control, Bmw Live Cockpit Professional, Connectedpackage Professional, Innovation Package, Active Guard Plus, Autom. High-beam Headlights Control, Ambient Light, Instrument Panel Sensatec, Sport Seats F Driver/front Passenger, Comfort Access System, Active Protection For Pedestrians, Wifi Hotspot, Telephony With Wireless Charging, Larger-capacity Fuel Tank, Tapițerie de piele, Alarm System.

 

Modelul 330d M Sport mai vine echipat si cu : M Sport brake, Adaptiv M Suspension, Variable Sports Steering, Acoustic Comfort Glazing, Sun Protection Glazing, Active Protection, M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package, Model M Sport, Shadow-Line M glossy extended, Body Control, Refrigerant !

 

Acest M sport este facut la comanda de client fara xDrive si vine din fabrica fara limitator de viteza, chiar si etrierele fiind de un albastru foarte inchis ( fumuriu ) !

 

 

Momentan nu am vazut si nici nu am auzit de pachetul M Sport Pro, adica daca incerc sa configurez un BMW pe site la ei nu apare aceasta optiune, ci doar cele care se pot observa in poza din primul meu post ... oricum, multumesc foarte mult pentru informatie !

 

 

Pachetul Luxury Line e putin mai scump decat pachetul M Sport deoarece vine impreuna cu urmatoarele dotari : Harman/kardon, scaune electrice cu memorii, Comfort Access System, Tapițerie de piele, Ambient Light, Instrument Panel Sensatec, Parking Assistant, jante 17" ... pachetul M Sport vine doar cu : Volan Sport M, Sunet Hi-Fi, Comfort Access System, Ambient Light, Shadow Line M, Suspensions DirectDrive, Aerodynamic kit M, Combinație de tapițerie Alcantara / imitație de piele Sensatec Schwarz cu cusături albastre, jante 18" !

 

 

De prin 2008 nu mai locuiesc in tara si nu prea am zapada aici unde stau, ar fi doar unul din motivele pentru care nu as dori xDrive, plus ca vechea masina tot fara xDrive era ... si mergea destul de bine, ce i drept la munte in serpentine pe ploaie fuge spatele putin daca i dai talpa ( trebuie sa fii putin mai atent, ca ... da, nu e xDrive )

 

 

 

Ce doream sa stiu : pe modelul M Sport in modul comfort, nu merge si se comporta la fel cu un model non M Sport pusa pe comfort ? La F30 320d LCI modul comfort era destul de placut la condus, acceleratie lina, suspensii bune - pe sport insa ce i drept parca aveam alta masina deja, volan, suspensii tari si acceleratia nervoasa daca o dadeam si pe ea in S ! Adica as dori sa am acelasi confort si pe M Sport cand este pusa in modul comfort ... sau poate o fi modul adaptive mai bun ( sincer nu stiu ce poate face acest mod de conducere adaptiv )

 

Va las aici cateva poze de pe modelul M Sport:

 

msport0.jpg

 

msport1.jpg

 

msport2.jpg

 

msport3.jpg

 

m330dsport.jpg

Edited by pedro_nr1
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

ptr Ro nu as lua pachetul Luxury line.

Nu ai nevoie de autoblocant,roti de 18 ...

Eu la F10 am pus amortizoare noi fata+spate kyb pe arcurile masinii,frane noi,bucsaraie noua fata + spate

ieri am luat 4 anvelope noi de iarna,Tristar Snowpower UHP xl,de buget pe 17

cu ocazia asta am vazut ca filetul in fuzeta la 2 prezoane este compromis,va trebui sa pun o fuzeta noua pe fata...

Edited by Popescu 76
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce ai enumerat acolo, eu as merge pe M sport. Masina mai puternica, dotsri mai multe, suspensie adaptiva, care face diferenta, pachet M, care optic este peste Luxury.

Asta, fara limitate de viteza, eu nu prea o cred, etriwrii se pot comanda in culoare albastra sau rosie, din fabrica.

Dintre optiunile enumerate, cred ca Parking Asisstant Plus, poti trai linistit fara el

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ptr Ro nu as lua pachetul Luxury line.

Nu ai nevoie de autoblocant,roti de 18 ...

Eu la F10 am pus amortizoare noi fata+spate kyb pe arcurile masinii,frane noi,bucsaraie noua fata + spate

ieri am luat 4 anvelope noi de iarna,Tristar Snowpower UHP xl,de buget pe 17

cu ocazia asta am vazut ca filetul in fuzeta la 2 prezoane este compromis,va trebui sa pun o fuzeta noua pe fata...

 

Multumesc frumos pentru raspuns, tocmai ce specificasem mai sus ca nu locuiesc in RO !

 

 

Din ce ai enumerat acolo, eu as merge pe M sport. Masina mai puternica, dotsri mai multe, suspensie adaptiva, care face diferenta, pachet M, care optic este peste Luxury.

Asta, fara limitate de viteza, eu nu prea o cred, etriwrii se pot comanda in culoare albastra sau rosie, din fabrica.

Dintre optiunile enumerate, cred ca Parking Asisstant Plus, poti trai linistit fara el

 

Multumesc frumos, tot pe modelul M Sport as merge si eu ... sa vedem cum fac rost de diferenta :)

 

Tocmai de aia am si pus poza cu etrierele sa se vada diferenta ( nuantele de albastru nu sunt la fel, sau nu mai vad eu bine ): cu aceste etriere albastre vine din fabrica cele echipate cu M Sport brake ( mai nou la G20 se pot comanda si rosii )

 

Screenshot-from-2021-11-02-19-53-11.png

 

 

 

Ia M sport daca 8k nu sunt o problema pt tine sau un stres financiar . Xdrive nu e un must have , destul de rar sa gasesti un bmw fara X , parca sunt trase la xerox acum , peste tot xdrive

 

Multumesc frumos .... oricand 8k este o problema si banuiesc ca pentru oricine, bine nu vb de Becali aici ;) Si eu tot pe M Sport vreau sa merg, sa vedem daca si reusesc ... altfel ma voi multumi si cu varianta Luxury, destul de bine echipata si putin mai ieftina !

Edited by pedro_nr1
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

... parca sunt trase la xerox acum , peste tot xdrive

 

Si peste tot M. M pachet, M drive, M volan, M stergator, M prag

 

M Pack pro...

 

Exista un M mai M decat M. Iar daca iti cumoeri M cu adevarat, atunci trebuie sa fie competition pentru a se deosebi de un M care poate arata ca un 320d :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Si peste tot M. M pachet, M drive, M volan, M stergator, M prag

 

 

 

Exista un M mai M decat M. Iar daca iti cumoeri M cu adevarat, atunci trebuie sa fie competition pentru a se deosebi de un M care poate arata ca un 320d :wacko:

 

Ok, acum am inteles ... faceti referire la modelul M Performance ? pe motorina nu exista decat M340d - chestia e ca mi as lua acest model dar am vazut ce preturi practica M Performance ( in ideea ca daca s ar strica ceva ar trebui sa apelez la un credit sa o pot repara ) :)

 

Sau exista alt model de M Sport Pro ? Multumesc frumos !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

THE ADAPTIVE

M SUSPENSION:

01 Electronically controlled shock absorbers

02 Stepless adjustment of damping forces via electro-magnetic valves

03 Damping of front and rear axles independently adjustable

04 Less wheel and body movement compared to standard suspension

05 Wider track, higher camber

 

With Active Protection, critical driving situations that might lead to an accident can be detected.

 

In in these situations, preventative protection measures are automatically undertaken to minimize the risk in the event of an accident as much as possible.

 

Critical driving situations may include:

 

▷ Full application of the brakes.

▷ Severe understeering.

▷ Severe oversteering.

 

M sport brakes , 4 pistonase , cand nu le ai ai vrea sa le fi avut :)))

 

Restul de accesorii , M pack etc , volan per total la pachet face acei 8k mai ales ca vorbim de o motorizare superioara totusi , nu poti sa compari un 330d cu 320 d din multe pdv .

Edited by Myx
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

THE ADAPTIVE

M SUSPENSION:

01 Electronically controlled shock absorbers

02 Stepless adjustment of damping forces via electro-magnetic valves

03 Damping of front and rear axles independently adjustable

04 Less wheel and body movement compared to standard suspension

05 Wider track, higher camber

 

With Active Protection, critical driving situations that might lead to an accident can be detected.

 

In in these situations, preventative protection measures are automatically undertaken to minimize the risk in the event of an accident as much as possible.

 

Critical driving situations may include:

 

▷ Full application of the brakes.

▷ Severe understeering.

▷ Severe oversteering.

 

M sport brakes , 4 pistonase , cand nu le ai ai vrea sa le fi avut :)))

 

Restul de accesorii , M pack etc , volan per total la pachet face acei 8k mai ales ca vorbim de o motorizare superioara totusi , nu poti sa compari un 330d cu 320 d din multe pdv .

 

 

Multumesc foarte frumos, bine expus si explicat !

 

Nu as fi vrut neaparat 330d, am fost si sunt foarte multumit de 320d cu 190cp fara xDrive ! Partea relativ proasta e ca nu prea gasesti 320d M Pack cu dotari, cele mai multe nu au nici scaune cu memorii, ce sa mai vorbim de Harman/Kardon sau haion actionat electric ... daca are haion electric nu are trapa, daca are trapa nu are piele si continua lipsurile astea intr un cerc vicios de unde nu mai reusesc sa ies de cateva luni, noroc de 330d ul asta ca e putin mai dotat !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E m sport pro sau m sport plus depinde de zona geografica, din cate stiu suspensia adaptiva vine doar pe m sport pro ca si standard, habar nu am daca e optiune pentru restul. Masina de ultima poza e m sport pro , jantele alea vin doar pe pro

 

Eu am m sport pro si pot sa zic ca suspensia e tare ca dracu , cu f10 se ce speed bump luam lejer la 40/50kmh in g20 iau la maxim 15 ca zbor din scaun, in schimb ca si tinuta de drum f10 se e un fel de caruta pe langa g20

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E m sport pro sau m sport plus depinde de zona geografica, din cate stiu suspensia adaptiva vine doar pe m sport pro ca si standard, habar nu am daca e optiune pentru restul. Masina de ultima poza e m sport pro , jantele alea vin doar pe pro

 

Eu am m sport pro si pot sa zic ca suspensia e tare ca dracu , cu f10 se ce speed bump luam lejer la 40/50kmh in g20 iau la maxim 15 ca zbor din scaun, in schimb ca si tinuta de drum f10 se e un fel de caruta pe langa g20

 

Aici unde locuiesc eu pot sa configurez orice G20 cu suspensie adaptiva M , chiar si un Luxury Line ! Jantele se pot de asemenea comanda pe orice model de M Sport, sunt doar cu 250E mai scumpe decat altele, nu e cine stie ce diferenta.

 

Te rog, poti sa mi spui cum se simte in modul comfort ? este la fel ca o masina non M Sport in acelasi mod comfort ? Dar modul de condus adaptive ... sunt suspensiile mai tari, mai moi, sau se adapteaza in functie de natura drumului ? Multumesc frumos !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aici unde locuiesc eu pot sa configurez orice G20 cu suspensie adaptiva M , chiar si un Luxury Line ! Jantele se pot de asemenea comanda pe orice model de M Sport, sunt doar cu 250E mai scumpe decat altele, nu e cine stie ce diferenta.

 

Te rog, poti sa mi spui cum se simte in modul comfort ? este la fel ca o masina non M Sport in acelasi mod comfort ? Dar modul de condus adaptive ... sunt suspensiile mai tari, mai moi, sau se adapteaza in functie de natura drumului ? Multumesc frumos !

 

Nu am condus g20 non m pack, deci nu pot sa-mi dau cu parerea. Suspensia este extraordinar de rigida chiar si in modul comfort , daca drumul e bun nu-ti dai seama, dar pe speed bumpuri masina e absolut jalnica, o singura data am fost pe piatra cubica si efectiv mi-au clantanit dintii in gura, nu cred ca am prins 10kmh.

 

Eu am g21 deci s-ar putea ca spatele sa fie putin mai tare, dar am condus si g20 al unui coleg mi se pare la fel

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Multumesc frumos tuturor pentru ajutor !

 

 

In cele din urma am ales varianta G20 330d M Sport

 

Diferenta foarte mare cand treci peste denivelari fata de F30, cu suspensia adaptiva M aproape ca nu se mai simt denivelarile - per total pare a fi cu cel putin 2 clase peste F30.

 

Atat mai am de zis, cine are puterea sa treaca la G20 cu siguranta nu va regreta nici un cent din suma platita pe aceasta - recomand cu caldura - o masina top class !

  • Like 6
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.