Jump to content

e39 525i erorile: P0011, P0171, P0174 (consum urias carburant, uneori porneste mai greu)


Davyjohnes
 Share

Recommended Posts

Salutare domnilor,

Suspectez o pierdere de vacuum la al meu e39 525i.

Masinuta uneori porneste putin mai greu (am schimbat senzorul ax came, cu unul aftermarket recent)

In rest masina merge bine, nu oscileaza relantiul etc. Poate pare putin mai lesinata pentru cei 192 de caluti ai ei, sau poate doar mi se pare mie, desi pe autostrada nu ai probleme in a atinge 200km/h.

Din cand in cand imi arunca urmatoarele coduri:

P0011 - A Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance Bank 1

P0171 - system too lean bank 1

P0174 - system too lean bank 2

Am verificat admisia, nu are niciun furtun crapat sau rupt. Am desfacut valva Disa, o-ringul era aplatizat in rest totul functiona perfect. Am inlocuit o-ringul cu unu putin mai mare (nu am gasit o-ring special pentru Disa) si am strans-o putin fortat. Nu pare sa traga aer fals pe acolo.

 

O recomandare cu un mecanic specializat pe e39 benzina in Bucuresti? care sa stie cu ce se mananca motorul asta? Majoritatea doar schimba piese la ghici si "repara" doar diesel. Ca 80% din e39 de pe piata sunt diesel.

Sfaturi?

Ce sa mai urmaresc/schimb?

Repet, masina merge rotund, km 190.000 reali, a fost si este foarte foarte intretinuta.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Am comandat intake boots nou. l-am schimbat, desi cel vechi nu era deloc uzat. era in stare foarte foarte buna fara fisuri. Cel aftermarket a fost un rahat, se indoia tot. Mi-au aparut erorile din nou. L-am montat pe cel vechi la loc (original al masinii), cel de jos e foarte bine prins, nu joaca, nu are crapaturi nimic. I-am sters ieri erorile dupa ce am schimbat o-ringul de la valva DISA, astazi vad ca nu a aparut nimic, dar consumul urias e inca acolo. Astept sa mai merg zilele astea cu ea sa vad daca apar iar erorile.

Link to comment
Share on other sites

Care-i consumul?

Eu sunt din Constanta, e39 525i automat, eu am un consum pe pompa in jur de 10-11-12, merg mai mult seara decat ziua.

Seara: imi place sa ies dupa ora 11-12, 1-2 dimineata cand a liber pur si simplu sa ma plimb, consuma sub 10 dar tras de masina, gen viteze de croaziera pe la marginea orasului, sensuri giratorii, fara stop-uri.

Ziua: 12-13-14, posibil si 15 cu AC vara bara la bara.

Drum lung: tras de ea scoate si 8 pe pompa, 7 pe bord, viteza medie intre 80-110 la ora, 8.5-9 daca ii mai dai blana pe autostrada.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Itarachiu said:

Care-i consumul?

Eu sunt din Constanta, e39 525i automat, eu am un consum pe pompa in jur de 10-11-12, merg mai mult seara decat ziua.

Seara: imi place sa ies dupa ora 11-12, 1-2 dimineata cand a liber pur si simplu sa ma plimb, consuma sub 10 dar tras de masina, gen viteze de croaziera pe la marginea orasului, sensuri giratorii, fara stop-uri.

Ziua: 12-13-14, posibil si 15 cu AC vara bara la bara.

Drum lung: tras de ea scoate si 8 pe pompa, 7 pe bord, viteza medie intre 80-110 la ora, 8.5-9 daca ii mai dai blana pe autostrada.

In Bucuresti:

20-22% la mers normal nu te gandi ca fac cine stie ce raliuri (nici nu ai avea unde). In afara in jur de 12% la fel, mers normal. Pe autostrada 150-170km/h mers constant cam 15%.

Link to comment
Share on other sites

A schimbat cineva CCV-ul? Mecanicii de la noi se uita urat cand le zici de chestia asta si parca te injura ca le dai ceva greu. Ma gandesc sa comand eu piesa si sa ma apuc de ea. dar din cate vad doar pe ebay gasesc kit-ul. Si pana vine de acolo mi-e ca o arunc in dambovita si scap de ea!

Link to comment
Share on other sites

Este extrem de complicat sa poti obtine o diagnoza pertinenta de la distanta, prin forum. Doar cateva idei de luat in considerare (care totodata pot fi si piste gresite):

  • da jos bujiile si inspecteaza-le. Ar trebui sa arate toate aproximativ la fel. Bujiile iti pot da informatii foarte utile privind cilindrii din care provin, mai ales daca sunt diferente de aspect intre ele. Cand le-ai schimbat ultima data (Km)?
  • in ce stare este Vanos-ul? Dar senzorii de pozitie a axelor cu came? Cauta pe internet proceduri de diagnosticare a lor si verifica daca, cel putin empiric, dar a fi in regula.
  • consumul enorm trebuie sa poata fi "citit" atat pe bujii (foarte inegrite, sau umede) cat si pe partea interioara a capatului tevii de esapament. Miroase a benzina nearsa, in vreun regim de lucru al motorului?
  • mesajul de amestec sarac (care te-a dus cu gandul la "aer fals") poate sa apara si atunci cand, in fapt, amestecul este bogat, dar in unul sau mai multi cilindri acesta nu se aprinde (fie si incomplet / intermitent). Oxigenul iese nears si sondele lambda il detecteaza, raportand amestec sarac. Presupun ca sondele lambda sunt OK; au fost inlocuite vreodata in istoria masinii, sau sunt cele originale?
  • cand era noua, masina trebuia sa "prinda" ~232Km/h. Presupunand ca, din cauza uzurii, ai pierdut ceva din puterea motorului, tot ar trebui sa ajungi la macar 220 Km/h. Cand ai testat pana la 200 Km/h, crezi ca masina mai avea resurse sa treaca semnificativ de acest prag, sau cam acolo era maximul?
  • daca nu gresesc, la e39 525i regulatorul de presiune a benzinei (FPR) este set cu filtrul de benzina. Cand le-ai schimbat ultima oara (filtru si FPR)?

 

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Salut:

Bujiile sunt noi NGK (schimbate in vara)

Senzorii ax came (cel de pe admisie a fost schimbat acum 3 luni cand am primit eroare in bord. Am pus NGK, cel de pe evacuare este schimbat acum o luna (nu am primit eroare dar am pus altul in speranta ca voi rezolva ceva)). Chiar ma gandeam sa ii schimb iar si sa pun senzori OE. (desi in momentul asta urasc ca am bagat atatia bani in masinuta asta, aici ma refer la garnituri, amortizoare, discuri, bielete, pompa servo etc) Nu pentru ca nu mai erau bune doar pentru ca am vrut sa fie masina noua. 

Am atins si 220km/h, simt ca daca mai o tineam putea sa mai urce turometrul, era cam la 5.800 RPM.

Filtrul de bezina a fost schimbat in aprilie mai 2021.

Link to comment
Share on other sites

  

vezi si ce zice baiatul acesta aici, personal as zice CCV sau un furtun CCV

 

P0011 aici  as zice ca VANOS-ul are ceva probleme

Dar greu , asa ne dam cu parerea, cauta mecanic sau cel mai bine fa tu diagnosticarea in baza materialelor de pe net/forumuri

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Update:

Problema rezolvata!

Am dat peste un adevarat mecanic pasionat din cale afara de BMW in special e39-e34 benzina care a deslusit imediat misterul. distributia pusa prost si senzorul de la vanos defect (de fapt el era nou, doar ca nu era original BMW, si daca nu e original nu il vede).

Masina trage mult mai bine, consumul a scazut!

 

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.