Jump to content

Eroare la bord după ce am dat curent: Lacăt și volan


Viduca

Recommended Posts

  • Romulus changed the title to Eroare la bord după ce am dat curent: Lacăt și volan

Mah ...sunteti unii care intrati atat de secretosi incat trebuie sa tragem cu patentul din voi o descriere cu ce ati facut !

Viduca - ce era asa greu sa ne dezvalui din prima niste etape din problema ta ?

..."fratilor, folosesc masina zilnic, sau saptamanal sau o data pe an, bateria o am de x ani sau nu stiu de cand o am, ok, si azi dimineata la minus -xx° n-a avut putere sa invarta ...sau a invartit dar nu a luat-o.

I-am dat curent de la alta masina y timp dupa care am incercat sa pornesc cu motorul lui ala pornit ...sau oprit. Nici asa nu am pornit, a invartit electromotorul ...sau a invartit anemic ...sau n-a facut nimic. Aaaa, plus ca au aparut desene animate pe bord.

...........

Ce e asa greu sa descri in cateva cuvinte cu ce te confrunti pt ca niste cetateni (care poate isi fac timp sa te ajute) sa si priceapa ceva pe nevazute si pe nepipaite ?

Pune Viduca o baterie in stare buna pe masina si vezi ce se intampla 😎

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Romulus said:

OK, presupun că ai conectat firele de la altă mașină la mașina ta (nu doar ai vrut s-o faci) și atunci a apărut eroarea la bord?

Da  si mi-a aparut lacatul cu un volan si nu mai pot sa ii dau la automat ..nu imi mai invarte.. se aude doar un tacanit undeva in drepta volanului 

Link to comment
Share on other sites

Lacatul si volan apare intotdeauna cand volanul nu se mai dezavoraste.

Deci fie cheia nu mai este recunoscuta cand modul responsabil de pe coloana volanului nu mai transmite sau e corupt (mai greu de crezut..) softul din modul/cip.

Se poate reseta doar cu ISTA/INPA.

Mare atentie altora ca numarul de aparitii a acestui semnal de volan blocat e CONTORIZAT si daca nu resetati din softurile de mai sus, altii mai destepti mi-au zis ca se blocheaza complet pentru a "proteja"  mecanismul mecanic de blocare in sensul de asumare ca mecanismul este uzat si trebuie schimbat tot modulul de pe coloana care duce la costuri... mai mari, fiind necesara reprogramarea modulului

 

Oricum, ce ai tu OP, pune o baterie incarcata, vezi daca recunoaste cheia si daca da, atunci se va debloca volanul, pentru ca acum daca nu e inzavorat, se va inzavora la prima rotire spre canelura respectiva din coloana. Este vorba, simplu spus, de sistemul antifurt este activat.

Daca nu, trebui incercat reset din softurile mentionate mai sus.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.