Jump to content

Sonda Lambda F30 318d 150cv 16v


Recommended Posts

Salut colegi, sunt nou pe forum si detin acest bmw de aproape 1 an.

E primul pe care l-am avut vreodata, si desi l-am luat luat cu garantie 1 an, deja are ceva probleme pe care as vrea sa le rezolv fara mecanic.

Prima data a inceput cu trepidatii in acceleratie. Am mers la mecanic, a pus testerul pe el si au iesit doua erori:

1. Valva Egr

2. Sonda lambda 1

Am schimbat egr cu unul nou original, toata afacerea m-a costat 350€

Mecanicul a sters erorile, la indicatia lui am mai facut vreo 200 de km pentru a verifica sonda lambda 1, iar aceasta eroare a revenit. Daca acest senzor nu functioneaza, nu se face regenerarea la filtrul de particule. Pentru inlocuirea lui mi s-au mai cerut inca 400€(piesa originala si manopera). Lucreaza doar cu piese originale, tot respectul!

Avand in vedere garantia unui senzor original si altuia neoriginal, amandoua avand 2 ani, as prefera sa iau unul Bosch la 150 de euro sa il montez eu.

Am cateva nelamuriri si poate ma puteti ajuta.

-Imi trebuie elevator pentru inlocuirea sondei?

-Eroare se sterge automat?

Multumesc pentru timp, pot reveni cu update.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

De asta este bine sa dai informații complete despre mașina chiar de la început, altfel primești informații eronate de la colegii  care vor sa te ajute dar presupun greșit ca toate motoarele sunt la fel. Motoarele N47 pot fi cu unu sau cu doi senzori de oxigen dar B47 sigur are doi. 

Motorul tău fiind B47 are doi senzori de oxigen, înainte și după catalizator. De obicei cedează cel de după catalizator care se afla sub mașina, chiar la ieșirea din filtrul de particule. 

Iti recomand sa faci o diagnoza cu un tester dedicat pentru a afla exact care dintre cei doi senzori este defect. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dragosdys said:

Nu locuiesc in Romania. Daca iau de pe autodoc, asta e originala? 

https://m.autodoc.es/metzger/8710140

Nu ,asta nu e originala . Asta e facuta de Metzger(care face piese ok ).

La original o sa scrie "OEM BMW"(la fel ca originalul,aceeasi calitate ) sau "OE BMW(originalul , la fel ca OEM dar mai scump ) .

Edited by Godini
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Revin cu update

Nu am spus ca dupa ce am schimbat Egr-ul, masina nu a mai avut smucituri sau intreruperi la acceleratie, dar au ramas erorile. 

Prima data am schimbat sonda lambda cea dinaintea filtrului de particule <nr 0281004440> . Am sustituit-o cu una Bosh <nr 0281004627>. Am mers o perioada cu masina 200-300km, apoi am verificat pe tester, si am gasit aceleasi erori. Am decis sa schimb si sonda lambda pozitionata dupa filtru de particule sub masina <nr 0281004616> cu una Bosh <nr 0281004661>. Am mers iarasi o perioada, am revenit cu o diagnoza, iar toate erorile de mai devreme au disparut toate.

 

Edited by Dragosdys
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.