Jump to content

Admisie sport e90 320d 163 cp M47


AntonM

Recommended Posts

Buna ziua.

A reușit cineva sa monteze o admisie sport cu filtru conic pe BMW seria 3 e90 320cd 163 cp M47? Am reusit sa fac o improvizație și a ținut jumătate de an, dar m am hotarat sa fac ceva mai profesional. Problema este senzorul oval MAF, la care nu am gasit niciun adaptor sau ceva cu care sa il înlocuiesc. Dacă cineva a reușit, ma poate ajuta cu niste detalii sau niste poze?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, AntonM said:

Buna ziua.

A reușit cineva sa monteze o admisie sport cu filtru conic pe BMW seria 3 e90 320cd 163 cp M47? Am reusit sa fac o improvizație și a ținut jumătate de an, dar m am hotarat sa fac ceva mai profesional. Problema este senzorul oval MAF, la care nu am gasit niciun adaptor sau ceva cu care sa il înlocuiesc. Dacă cineva a reușit, ma poate ajuta cu niste detalii sau niste poze?

Multumesc!

..Esti sigur ca vrei sa strici senzorul MAF? Pentru ca daca este expus prea mult la prea mult PRAF nefiltrat corespunzator atunci se prea poate sa ai nevoie de alt senzor MAF..

.. Cine ti-a spus sa pui alt filtru decat cel recomandat de producator?

Nu prea am vazut topic aici pe tema cautata de tine. Si intru destul de des.

 

Sa stii ca motorul trage de toti caii putere daca pui filtru recomandat si nu uiti sa il schimbi cel putin anual..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"Beemveul la romani"

Baza - BMW chel, km multi (desi sunt deja modificati), nu trage, "pom de craciun in bord" / masina ieftina

Stage 1 - Pachet M aftermarket, spira taiata din arcuri, jante supradimensionate, folie, volan sport / masina arata "bestial" dar nu trage neam, becuri aprinse in bord

Stage 2 - EGR off, clapete off, DPF OFF, rezistente pe circuitele de airbag / masina arata "bestial si "trage de rupe", nu mai are becuri aprinse in bord

Stage 3 - Km modificati la cca 200k, codare "USA style", navigatie China cu interfata de EVO / masina - din nou nu mai trage, bate tot la suspensie dar are aspect comercial, "sta in bani multi - cu factura"

Final stage - OLX, Autolovit

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeronoo said:

"Beemveul la romani"

Baza - BMW chel, km multi (desi sunt deja modificati), nu trage, "pom de craciun in bord" / masina ieftina

Stage 1 - Pachet M aftermarket, spira taiata din arcuri, jante supradimensionate, folie, volan sport / masina arata "bestial" dar nu trage neam, becuri aprinse in bord

Stage 2 - EGR off, clapete off, DPF OFF, rezistente pe circuitele de airbag / masina arata "bestial si "trage de rupe", nu mai are becuri aprinse in bord

Stage 3 - Km modificati la cca 200k, codare "USA style", navigatie China cu interfata de EVO / masina - din nou nu mai trage, bate tot la suspensie dar are aspect comercial, "sta in bani multi - cu factura"

Final stage - OLX, Autolovit

Ma scuzi, dar eu nu am cerut sa-ti descrii masina. Am întrebat o chestie sa vad daca este posibilă si daca a făcut-o cineva pana acuma.

  • De acord! 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, AntonM said:

Ma scuzi, dar eu nu am cerut sa-ti descrii masina. Am întrebat o chestie sa vad daca este posibilă si daca a făcut-o cineva pana acuma.

...in caz ca nu stiai, la rubrica DIY se deschid topice prin care tu insuti arati cum se repara, schimba ceva masinii din posesie sau nu..

Asa ca tu ai intrat ca un novice cam pe interzis (ca nu ai citit regulile cum trebuie... si faci si glume care nu prea au sare.. asa ca topicul tau probabil va fi sters pentru ca nu este la rubrica potrivita.

Tu nu arati cum se face, tu intrebi; ceea ce este o mare diferenta.

Zeronoo, este un membru bun al forumului asa ca ai si tu grija, ca niciodata nu stii pe cine ironizezi si s-ar putea sa NU afli ce te intereseaza, daca se intample sa stie si sa nu vrea sa spuna.. tocmai pentru ca ai lasat amintiri "ciudate"..

Asta desigur elimina situatia in care tu stii atat de multe despre bmw incat o sa inunzi topicele cu DIYuri si noi o sa stam sa ne uitam cu admiratie netzarmurita. Si o sa vrem sa reparam si noi ceva..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Te sfatuiesc sa lasi totul de fabrica si sa pui decat filtru sport Pippercross (intra in locasul original). Daca ai bani de investit tai capacul de la tacheti si montezi filtru de aer separat cu admisie aer rece din bara cu senzor MAF de 535d / 335d. Filtru de aer sport iti trebuie doar daca masina e de la Stage 2 in sus, pentru Stage 1 nu ai nevoie de asa ceva...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, matose said:

Te sfatuiesc sa lasi totul de fabrica si sa pui decat filtru sport Pippercross (intra in locasul original). Daca ai bani de investit tai capacul de la tacheti si montezi filtru de aer separat cu admisie aer rece din bara cu senzor MAF de 535d / 335d. Filtru de aer sport iti trebuie doar daca masina e de la Stage 2 in sus, pentru Stage 1 nu ai nevoie de asa ceva...

Multumesc frumos de sfat si de soluție!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.