Jump to content

Fum albăstrui la pornire, 320d N47


MarianBoss1234

Recommended Posts

Salut. Am cumparat o masina pentru cineva acum 3 zile. Mașina in cauza un E90 2.0d 2008 Facelift 177hp, cod motor N47. La mecanic mi s a spus ca are DPF Off, dar nu are acel sunet specific. Se aude ca ar fi gol dar nu se vede ca a fost sudat sau ceva. Singurele probleme zise de mecanic a fost un Furtun de pe la turbo/EGR (nush exact) care era terminat se misca stanga dreapta si pierdea f mult ulei pe acolo si un rulment la o roata. Ulterior am sesizat ca masina la pornire imi scoate fum (nu la fiecare pornire), o tenta usor albăstruie, timp de 10-20 secunde, plus un miros neplăcut,  după se potolește. Cand am iesit mai multi la plimbare mi s a spus ca si in mers scoate. Am vb cu un mecanic mai “specialist” la bmw-uri si mi a spus ca e normal cand scoti dpf sa scoate fim albastru, ca nu mai am ce sa fac, ca motorul mananca ulei, si sa o vand cat mai repede ca va incepe sa scoata din ce in ce mai mult pana pușca motoru. Voi ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Sunt amestecate notiunile - de obicei cine desfiinteaza un DPF il gaureste si apoi actualizeaza softul sa nu dea erori, in acest fel nu se vede nimic pe exterior

1. Daca scoti DPF-ul, motorului ii este chiar mai bine dar se elibereaza mai multe noxe, trage mai bine, dar polueaza vizibil.

2. Fumul albastru poate fi de la uleiul ce a ajuns pe parte de turbo - in principiu ai ulei in motorina

Verifica ce consum de ulei ai si verifica tot circuitul pe turbo. Daca e de la turbina merita reconditionata daca nu...sfatul meu este sa cauti alt motor...second dar cu garantie...s-ar putea sa coste mai putin decat reparatia celui prezent

Link to comment
Share on other sites

Fum albastru inseamna ca iti ajunge ulei in camera de ardere. Cel mai probabil la vechimea masinii, mai mult ca sigur segmentii de ungere sunt uzati si prin urmare uleiul de sub piston ajunge in camera de ardere, prin urmare fumul albastru, specific arderii uleiului. Verifica daca iti scade nivelul de ulei pe joja. Daca aveti masina de 3zile, probabil ca trebuie sa mai mearga cu ea sa se observe. Probabil cel care a vandut-o a umplut bine cu ulei stiind de problema. Oricum daca se arde uleiul, in scurt timp vei primi si eroare in bord sa mai completezi.

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat masina inainte de cumparare ,la un service ?cati km are?fa-i nivelul la ulei,undeva intre minim si maxim ,si scoate-o putin la o forja si vezi dupa cum stai cu uleiul.Cel mai probabil segmentii sant gata.Inca nu stii ce aditivi are bagati in ulei..Te trezesti dupa ce schimbi uleiul ca fumega mereu.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.