Jump to content

Faruri aburite E60 LCI


Recommended Posts

Bună ziua, dragi membri ai comunității!

În primul rând, aș vrea să le mulțumesc tuturor celor care și-au făcut timp și au transmis sfaturi utile membrilor comunității, inclusiv mie. Citind topicurile de aici, am evitat multe probleme care m-ar fi costat timp și bani. 

Pentru că n-am găsit prea multe informații despre problema farurilor aburite, m-am gândit să vă cer sfatul înainte de a lua o decizie. Odată cu începerea sezonului rece, au început să-mi apară picături în codiță (sprânceana, cum îi spun unii) și un ușor abur în far (în general, după ce conduc mai mult de o oră), dar care dispare repede după ce mașina rămâne în repaus. Deci, picaturile din sprânceană nu dispar, ci doar aburul din far). 

Am luat legătura cu cei de la "Faruri custom Romania" din Bragadiru, însă mi-au spus că nu mai fac la E60. Același răspuns l-am primit și de la "Electric Auto Custom" din București, care mi-au spus că nu mai fac nici la E60, nici la Astra H. Nu știu motivul, ci doar precizez pentru a nu lăsa impresia că nu m-am documentat înainte să cer un sfat și aici. În schimb, am primit un răspuns favorabil de la "Doctor de faruri Timișoara", care mi-a spus, citez: "La dumneavostra necesita demontare si codita, nu doar sticla, rezolvare problema de aburire cu tot cu codita 700 lei / far."

Având în vedere că sunt din Chiajna (la doi pași de București), mi se pare dificil să fac un drum la Timișoara doar pentru asta, mai ales că reparația durează vreo 8 ore. Asta dincolo de prețul relativ ridicat. În total, m-ar ajunge undeva la 2000 de lei cu drum inclus, plus două zile pierdute.

În ideea de a încerca o soluție temporară, am cumpărat o pastă de etanșare garnituri și am zis că încerc să izolez cauciucul de pe partea superioară a farului, care și-a pierdut proprietățile, din câte se pare (deoarece e mai maleabil decât ar trebui și chiar s-a rupt prin anumite locuri), doar că trebuie să aștept vremea caldă pentru ca să dispară picaturile de apa din codiță. Mă gândesc că n-ar fi bine să etanșez atât timp cât picaturile încă sunt acolo. Un alt mod de a le scoate n-am găsit. Am incercat cu feonul, dar n-am reușit mare lucru, deoarece densitatea picăturilor e ridicată. 

Mă poate ajuta careva cu o soluție?

Îmi puteți face o recomandare de service care rezolvă astfel de probleme, de preferat în București sau orașele apropiate? 

Mulțumesc anticipat! 

Atașez poză cu farul și cu siliconul de etanșare (Silicon fluid pentru etansare K2 21g)

 

 

IMG_20221204_123311.jpg

IMG_20221204_124718.jpg

IMG_20221204_124604.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.