Jump to content

PaulGlk

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Chiajna

Previous Fields

  • Masina
    E60 530 xd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

PaulGlk's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Am găsit o soluție (sper): https://streamable.com/06vird
  2. Vă salut, domnilor! Cum am mai spus și cu alte ocazii, mi-au fost de mare folos sfaturile venite de la dvs. de-a lungul timpului, așa că v-as ruga să-mi dați unul și de data asta. Uneori, când apăs pedala de ambreiaj la maxim, se aude un țăcănit. Deci, pedala trebuie să fie complet lipită de podea, ba chiar forțată puțin pentru ca zgomotul să apară. Alteori nu se mai aude deloc, indiferent ce aș face. În rest, trage in orice treaptă de viteză, chiar și în viteza a șasea, subturată (apropo de testul pentru uzură). Prima dată s-a auzit prin primăvara a.c., după care a dispărut până acum vreo 2 săptămâni (timp in care am făcut vreo 8000 de km). Nici acum nu țăcăne tot timpul: ba apare, ba dispare. Ce ar putea fi? Luni ajung la service, însă n-aș vrea să schimb ambreiajul (în jur de 4000 de lei cu volantă inclusă) și să constat că a fost altceva. Spun asta din propria experiență, în ce privește alte reparații. Pe de altă parte, am mai încercat să fac o constatare, însă în ziua respectivă nu a mai apărut zgomotul descris, așa că șeful service-ului mi-a zis să merg când reapare. N-aș sta ca pe ghimpi dacă n-aș ști că peste o săptămână trebui să fac un drum de 1500 de km. Săptămâna trecută am făcut unul de 1000 și nu s-a schimbat nimic la mașină în afară de ceea ce am descris. Am mai sesizat acest zgomot când schimbam vitezele la turații mari (3000 rot), în depășiri, dar tot așa, nu întotdeauna. E60 530 xd (2008), cu 275000 km în bord. S-a comportat foarte bine in cei doi ani de când o am, chiar dacă i-am schimbat cam toate consumabilele. Cred că ambreiajul și frânele pe spate ar cam încheia lista. Din păcate, nu pot să încarc fișierul video, iar asta nu o să mă ajute prea mult. Mă bazam pe faptul că o să auziți ce am auzit eu. Multumesc anticipat!
  3. Bună ziua! În meniul ascuns, la secțiunea 1.03, apar codurile de eroare dacă ar fi să ne luăm după legenda acestui meniu - COD DIA (diagnostic codes). Îmi puteți spune, vă rog, dacă există vreo platformă unde sunt menționate problemele în funcție de codul afișat? Sau daca există asociere cu un cod OBD? Eu n-am avut probleme la E60 până acum (și sper să nu am), însă fratelui meu i s-a aprins check engine-ul în drum spre Germania, la un X3 E83, iar codul afișat în acest meniu, la secțiunea 1.3 era 072115. O să meargă la mecanic, însă doar ce plecase de la unul din Ro, după o reparație de aproape 1000€ (filtru de particule + senzor, clapetă de accelerație, rulmenți față) și m-am gândit să-i dau o mână de ajutor. În Germania i s-a părut că e și mai complicat la service. De fapt, acolo a schimbat foarte multe piese din cauză că nu mai funcționa filtrul de particule, însă cauza reală a descoperit-o în România. Multumesc anticipat!
  4. Salut! Scuze, n-am mai intrat de ceva timp. Am găsit la momentul respectiv.
  5. Vă salut, domnilor! Ce mărime îmi recomandați dintre cele două, exclusiv pentru vară: 225 50 17 sau 245 45 17? De iarna am luat Hankook RS3 225 50 17. Au fost excelente iarna asta. Am avut experiențe foarte plăcute cu E60 530 Xdrive, 235 CP. Am urcat pe unde nu credeam că am vreo șansă, așa că le recomand. Mi-ar fi de folos o părere, mai ales dacă ați folosit ambele tipuri menționate mai sus. M-am orientat către Hankook Ventus 4, însă sunt în dubii cu mărimea. Drumuri fără evenimente! Mulțumesc anticipat!
  6. 1 și 2 valabile pentru mine, da? Al treilea bănuiesc că e pentru modelele care au cutie de viteze automata, cum ați spus. Mulțumesc mult!
  7. Mă puteți ajuta cu niste coduri, vă rog? Sau cu niste poze, să-mi dau seama cum arată, că pe realoem găsesc doar un termostat. Are cutie manuală. Mulțumesc!
  8. Bună ziua, domnilor! Am aflat de la un coleg că una dintre cele mai comune probleme la acest motor e blocarea termostatului pe modul deschis fără ca mașina să prezinte erori. Chiar dacă am mașina de mai bine de-un an, abia acum am activat meniul ascuns pentru a observa ce temperatură are apa in timpul deplasării. Am constatat că temperatura nu depășește 70° când mașina se află în mișcare, măsurată pe un traseu de 60 km. De fapt, variază între 60 - 70° de grade, mai mică la decelerare și mai crescută la accelerare. Când mașina stă pe loc, pornită, temperatura ajunge la 95-97°. Ar trebui să schimb termostatul? Dacă da, ce marca recomandați? Mașina merge foarte bine, nu prezintă erori.
  9. Mulțumesc, în primul rând! Nu știu dacă sunt dispus să dau atât, mai ales că trebuie și recondiționate, dar mă bucur că se găsesc. Eu aș vrea să le ridic personal, avand în vedere prețul. Mai caut în București, inclusiv alte modele.
  10. Jante pe 17 (7.5Jx17 ET43) sau 18 (8Jx18 ET43) Am un set de jante cu anvelope de iarna și aș dori să achiziționez încă un set pentru vară (cu sau fără anvelope). Din ce-am verificat pe stylewheels, acestea ar fi modelele care se potrivesc pe E60 Xdrive, inclusiv în ce privește offset-ul (ET43): style 278, style 277, style 243, style 138, style 135, style 124, style 122. Visul meu e să găsesc un set style 135, însă, cum n-am văzut pe niciunde cu ET43 (deși teoretic ar trebui să existe), mi-e greu să cred că voi găsi. Aș prefera să fie într-o stare cât mai bună: nu sudate, nu strâmbe s.a. Mulțumesc anticipat!
  11. PaulGlk

    Discuri + PLacute

    Am fost in service specializat. N-au pomenit nimic de curățat. Chiar o să-i întreb când merg data viitoare, deoarece mi s-au părut profesioniști. Dacă ești avertizat dinainte, n-ai cum să fii pericol public. Mașina frânează, însă cu eficiență scăzută. Oricum, senzația e nasoală. 750 de lei discuri + plăcuțe, dar le-am prins la promoție atunci. Oricum, nu sunt mai mult de 900 de lei pentru S60 530xd. Important, ce-am observat în timp, nu lasă mult praf.
  12. PaulGlk

    Discuri + PLacute

    Salutare tuturor! Și eu eram nedumerit in privința discurilor și plăcuțelor de pe axa față, mai ales după ce am citit pe forum că au existat experiențe negative inclusiv cu cele originale. Am văzut câteva feedbackuri pozitive la discurile și plăcuțele Zimmermann și, dat fiind că le-am găsit pe stoc la un magazin de profil, cu ridicare imediată, am ales varianta asta. Le-am schimbat a doua zi, inclusiv uleiul, și până acum n-am avut nici cea mai mică problema. Am făcut peste 2000 de km, timp in care n-am auzit niciun scârțâit. Pe de altă parte, am constatat că fac mult mai puțin praf comparativ cu celelalte, care erau Textar, aici referindu-mă la plăcuțe, desigur. Nu vreau să pară că le laud exagerat, dar mi-au dat o senzație plăcută, având în vedere că celălalte erau puțin ovalizate. Rămâne de văzut cum se comportă în timp. Revin cu update în caz că apar probleme. Atenție la rodaj! Eu am frânat mai lejer primii 500 de km. Atenție la frânare după ce sunt schimbate, deoarece au un strat de vopsea! E o senzație de zici că n-ai frane - calci, dar mașina mai merge câțiva metri. Mașina e E60 530 xd
  13. Da, mulțumesc! Adun informații și după aia iau o decizie. Sper să ne se defecteze ceva din cauza apei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.