Jump to content

Pierdere curent BMW e61 2005 2,5d


Recommended Posts

Buna ziua , vin cu o întrebare la voi  am tot sunat întrebat prieteni cam toți au aceeași problema dara rezolvare deja ma doare capul am citit și pe aici pe forum dar nicio rezolvare concretă , am un BMW e61 2004 2,5d acum câteva săptămâni am găsit bateria moarta dimineața m-am gândit ca de la frig am cumpărat baterie noua de 100ah după 2 zile aceeași problema am verificat alternatorul încarcă bateria buna in schimb am descoperit ca fura cam 30 de amperi am scos siguranțe rând pe rând nimic tester pus nimic … precizez ca in ultimul timp pana sa ma lase bateria a luat-o razna și luneta se deschidea in mers singura apoi se deschide doar când pornesc motorul și nu merge altfel sa o mai deschid cam de când ma lăsat prima oară bateria a început sa facă așa dacă ați mai întâmpinat va rog sa îmi Spune-ți și mie ca sa nu desfac fumate din mașina sa o iau pe cablaje și rele degeaba ca sincer e destul de mult de munca și de atenție . Va mulțumesc 

Va rog scuzați Greșelile gramaticale 👍😂

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Rusu raul ionut said:

in schimb am descoperit ca fura cam 30 de amperi am scos siguranțe rând pe rând nimic tester pus nimic …

Cum ai verificat scotand sigurantele?

Ai avut un aparat de masurat curent prin cablul de minus?

Ai folosit cleste ampermetric sau clampmetru, cum ii mai zice?

Ca altfel nu prea iti poti da seama..

Mai jos explic in mare cum se procedeaza:

Scoti sigurante pe rand, inchizi masina, astepti 20-30-45min pana intra masina in modul sleep complet. NU intra in sleep? Nu ai nimerit siguranta care tine masina treaza. Cand vei gasi siguranta masina va intra in sleep si bateria nu se va mai descarca. Bine ar fi sa ai si o  schita cu pozitia sigurantelor si ce face fiecare...

A, trebuie sa simulezi inchiderea incuietorii portbagajului inzavorand cu o surubelnita portbagajul. Ca portbagajul sa ramana deschis si totusi inchis.

Masuratoarea, urmarirea aparatului de masura cu clama ampermetrica pe cablu o faci in portbagaj langa baterie. Clamp metru trebuie sa fie intre 50A (ideal), si maxim 100A (nu mai mult!) pentru ca in modul sleep curentul va fi cam 50mA.. ( fara un clamp metru mai precis in curenti mici spre foarte mici nu va sesiza/arata valori asa mici sa iti dai seama ca nu e 1-2A sau 80mA, ele fiind cat se poate de mari ca valori diferenta)

Tu cum ai procedat?

Edited by bimmer90f30
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2023 at 5:57 PM, Rusu raul ionut said:

Am folosit clamp metru exact cum se face cu portbagajul închis mașina blocată tocmai ca măsurătoarea am făcut-o ca la carte de-asta zic .. ca nu reușesc sa ii dau de cap și întreb poate a mai avut cineva problema asta sa vad poate e la ce și la mine pentru ca pe siguranțe nu se modifica nimic 

Si cand ai folosit clamp metru ce se intampla? Ce indica apartul cu totul inchis si o siguranta anume scoasa? 

Arata cu niste poze si explicatii pasii urmati.

Dupa exprimarea de mai sus judecand.. mi-e imi zice putina lene si vorba aia mura in gura...

 

Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2023 at 2:34 PM, Rusu raul ionut said:

Buna ziua , vin cu o întrebare la voi  am tot sunat întrebat prieteni cam toți au aceeași problema dara rezolvare deja ma doare capul am citit și pe aici pe forum dar nicio rezolvare concretă , am un BMW e61 2004 2,5d acum câteva săptămâni am găsit bateria moarta dimineața m-am gândit ca de la frig am cumpărat baterie noua de 100ah după 2 zile aceeași problema am verificat alternatorul încarcă bateria buna in schimb am descoperit ca fura cam 30 de amperi am scos siguranțe rând pe rând nimic tester pus nimic … precizez ca in ultimul timp pana sa ma lase bateria a luat-o razna și luneta se deschidea in mers singura apoi se deschide doar când pornesc motorul și nu merge altfel sa o mai deschid cam de când ma lăsat prima oară bateria a început sa facă așa dacă ați mai întâmpinat va rog sa îmi Spune-ți și mie ca sa nu desfac fumate din mașina sa o iau pe cablaje și rele degeaba ca sincer e destul de mult de munca și de atenție . Va mulțumesc 

Va rog scuzați Greșelile gramaticale 👍😂

Salut, daca se deschide luneta banuiesc ca masina e touring, vezi ca trebuie sa desfaci toate legaturile care duc la haion si sa refaci cablurile deteriorate. Exista manunchi cu cabluri de schimb, se pot comanda dupa cod. Spor la treaba si scoate borna minus de pe masina cand faci lucrarea ca a mai fost cineva care a prajit chestii lucrand cu masina alimentata.🙂

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/15/2023 at 10:30 AM, bimmer90f30 said:

Si cand ai folosit clamp metru ce se intampla? Ce indica apartul cu totul inchis si o siguranta anume scoasa? 

Arata cu niste poze si explicatii pasii urmati.

Dupa exprimarea de mai sus judecand.. mi-e imi zice putina lene si vorba aia mura in gura...

 

Poți sa stai sa verifici mult și bine panourile de siguranțe ,le-am scos pe toate și nimic mașina a fost reparata de mine acasă am umblat și la luneta unde era problema cu firele și nimic cum am explicat după 15 min in loc sa între in sleep mode mașina se trezea și rămânea pe 4-6apmperi constant ca și cum ai deschis-o  se aprindea ledul la geamuri absolut tot … după zile întregi de căutări pe toate forumurile unde toți ziceau de ibs am schimbat și ibs degeaba nu sa schimbat nimic … cam 2 sapt jumate de căutări zilnice și noapte de noapte pe toate forumurile am descoperit prob. 
modulul MPM nu mai Dedea comanda de sleep mode era in avarie ceva și va zic ca nu a dat niciun semn modulul ala navi. OK ceasuri ok , și nici in apa nu a stat e impecabil in interior doar ca sa stricat ceva in interior in el și așa am rezolvat prob când toți de aici ziceau de ibs  si cine a avut problema nu a spus si rezolvarea . Puteți scoate 1000 de siguranțe când e mpm bulit nu o sa ii dați de cap cu siguranțele pentru ca el îți trezește calculatoarele si ai curent in toate siguranțele si tu scoți din ele nu rezolvi nimic nu sti de unde sa începi 🥳

On 1/15/2023 at 5:58 PM, Ali said:

Salut, daca se deschide luneta banuiesc ca masina e touring, vezi ca trebuie sa desfaci toate legaturile care duc la haion si sa refaci cablurile deteriorate. Exista manunchi cu cabluri de schimb, se pot comanda dupa cod. Spor la treaba si scoate borna minus de pe masina cand faci lucrarea ca a mai fost cineva care a prajit chestii lucrand cu masina alimentata.🙂

Problema a fost rezolvată mai jos am scris problema era de la mpm 😁

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.